Zrud kirjoitti:maan sisuta on sulaa kiveä.... magmaa. siellä ei asu ketään eikä mitään.
ja jos haluat että uskon johonki ihmiskuntaan... mene itte sinne ja hae todisteita.
siihen asti uskon ja tiedän 100% faktaksi että maan keskus on magmaa.
Zrud kirjoitti:tiedän sen varmaksi. kunnes toisin todistetaan. ja nämäkin huhut tästä ihmiskunansta maan keskeltä... on jonkun mielen vikaisen sekoboltsin juolahduksia. itse voin väittää että kuun keskikohdassa sisällä on koko vääristymä ja sen sisälle mahtuisi 10.000.000 aurinkoa.
ja sielä kuun sisällä on toinen universumi. joten tämäkin on yhtä totta kuin tuo sinunkin mielipiteesi. ja yhtä älyvapaa.
asiat ovat paljon yksinkertaisempia kun van osaat ajatella loogisesti.
Zrud kirjoitti:kyllähän minä voin tietää sen varmaksi jos niin itse sanon. koska se on kaikkein loogisin vaihtoehto.
Zrud kirjoitti:Jaarno... et voi oikeesti olla tosissas....
Jonii kirjoitti:Ali G- kirjoitti:No oletetaan että Maa olisi osittain ontto ja ilma menisi sinne läpi.
Silloin ilma lämpenee mitä lähemmäs Maan ydintä pääsee, koska Maan ydin on noin 5500 astetta, selitinkö hyvin vai haitko toista selitystä?
Probleema tässä on se, että miten tuo ydin voisi olla 5500 astetta tai ylipäätään maan pintaa lämpimämpi. Vähän sama ongelma kuin siinä, että tuot kuumaa kahvia pakkaskelillä ulos. Se jäähtyy, koska ympäristön ja kahvin lämpötilaero tasoittuu. Termospullo voi hidastaa tuota prosessia, mutta tässäkin kyse on viivytystaistelusta. Lisäksi termospulloon sulkeminen veisi pois mahdollisuuden siltä että ilma lämpenisi ytimen lähellä, termospullon tehtävänä kun nimenomaan on lämmön karkaamisen estäminen.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa