ViestiKirjoittaja Vallu » 06 Huhti 2026, 14:31
Kuinka Jumalan kanssa voi keskustella. Ihan ensimmäisenä pitää luoda yhteyden korkea minä olemuksen kanssa. Se on henki joka on inkarmaton osa ihmistä joka asuu henkimaailmassa. Taas inkarnoitu osa asuu maan päällä. Kun henki päättää inkarnoitua minne tahansa maailmankaikkeudessa, tuolloin vain osa hengestä pääsee matkustaman fyysiseen maailmaa. Matkustamisella tarkoitan keholistumista. Henkimaailman kuratorit valitsevat jokaiselle hengelle energeettisesti sopivat vanhemmat jotta uusi kehollistuminen sekä asuinympäristö olisi suotuisat uudelle tulokkaalle. Niinpä sopivat vanhemmat ,energeetikka ja hengelisen kasvun olosuhteiden järjestäminen tai etsiminen voi kestää jopa useita satoja vuosia ennenkuin energeettisesti se olisi sopiva hengelle joka haluaa kehollistua.
Kun synnytän minne tahansaa uuteen paikkaan, mukaan otetaan vain sen tiedon mitä tullaan käyttämään elämäntarkoitusta varten. Kaikki muu tietoo sekä osaaminen jää osaksi kotiin eli henkimaailman inkarmatomalle osalle henkeä, eli korkea itse olemukseksi. Jos haluaa nähdä numeroinena, niin 100% hengestä inkarnoituu siis kehollistuu 30% ja 70% jää henkimaailman. Yleensä prosenttiosuus vaihtelee sitämukaan minne henki päättää kehollistua sekä sen elämän tarkoitusta. Esim. Jeesus Kristus meidän hengellinen isoveli, niin hänen kehollistumis prosessi tällä hetkellä 99% ja 1% jäi Henkimaailman. Eli hän elää tällä hetkellä kehossa johon hän kehollistui samaan kehoon uudestaan kuolemaan jälkeen ja täytti itseensä 99% ns. hengellisellä voimalla ja tiedolla. Niinpä silloin kun hän palasi opetuslapsille ylösnousemuksen jälkeen, niin ei ollut suotuisa koskea fyysisesest Kristuksen koska korkeavärähteiset energiat olisi vähintäänkin epätavalliset aistia/ tuntea ihmisille, varsinkin heille jotka erkantuivat pyhästä energiasta- rakkauden valosta. Kristus elää tällähetkellä toisessa paikassa, Pikran, Burhat, Burkhat. Sama paikka mutta eri kielillä lausuttuna. Hän sanoi että hän elää tämän manvantren loppuun asti. Eli niin kauan kuin fyysinen maailmankaikkeus eli manvantre on aktiivisessa muodossa. Käytännössä miljoonia vuosia. Joten jokainen meistä tämän manvantren aikana voi fyysisesti tavat Kristuksen jos ei tässä elämässä niin seuraavassa sitten.
Kuinka voi keskustella Jumalan kanssa. Nyt kun tiedetään mikä on korkea minä olemus niin ensisijaisesti pitää luoda siiheen yhteyden mikäli sitä ei ole vielä tehty. Korkeminä yleenssä puhuu intuitiolla, ymmärryksellä tai lyhyillä sanoillaan. Se on osa itseäsi ja siitä ei voi erehtyä. Toki voi olla haastava monien vuosien jälkeen luoda kanavan korkeaitsen kanssa. Mutta sen kannattaa tehdä ennen kuin oma fyysinen elämää saa päätöksen ja pahimmassa tapauksessa kun taas yhdistytte yhdeksi kokonaiseksi -huomaatte että joudutte hyvin epäsuotuisalle hengelliselle tasolle muiden demonien kanssan. Toki tämä voi johtua myöskin siitä, että elämän aikana torjuttu kaikki ne ajatukset jonka korkeaitse on lähettänyt. Ja vietetty aika vain materialismin parissa ja unohdettu täysiin oman elämän tarkoitusta jonka tänne tulttu tekemään.
Kun on luotu vahva yhteys korkeaminä tietoisuuteen sen jälkeen voi tietoisesti kommunikoida kaikkien niitden kanssa jotka ovat yhteydessä korkeaitsenssä. Yleenssä kaikki inkarnoituneet henget varsinkin jos ovat korkeasti kehittyneessä sivilisaatiossa, niin heillä on vahva yhteys korkeaitse olemukseen. Toki heillä on on paljon muitakin kehittyneitä ominaisuuksia. Sillä nämä kaikki opetetaan siellä kouluissa jo hyvin nuoreessa iässä. Joten kun ihminen luo yhteyden oman korkeaitseolemuksen kanssa niin voi kommunikoida myös muiden sivilisaatioiden kanssa. Mutta uskokaa huvikseen Jumalan kanssa on paljon helpompaa keskustella, koska hän tietää meitä kaikki ja osaa puhua niin, että se on kaikille ymmärrettävissä.
Niinpä yhteys Jumalan voi olla missä vain ja milloin vain. Siiheen ei tarvitse aikatauluja, rituaaleja yms. Jumala on korkein henki joka loi omalla energiall kaikki mitä me näemme ja sen mitä emme näe. Häneltä on kysytty miltä sinä näytät ja mikä sinun nimesi
Hän vastasi - teidän kielellä ja ymmärryksellä olen kuin Loputon valkoinen Valo jossa varjo vivahdeita. Minulle on annettu monta nimeä. Kutsukaa minua sillä nimellä mikä lähempänä teidän sydäntä. On myös kysytty, montaako manvantre on ollut: hän vastasi 26 ja siiheen lisätään 300 000 nolla perään.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.