Tiia kirjoitti:Mikähän ihme siinä on, että nykypäivänä kaikki ovat ateisteja ja kun otetaan esille sana: Jumala ;
niin heti alkaa kuulua, ettei sitä ole olemassakaan.
Itse käsitys Jumala voi myös tarkoittaa jotain korkeampaa voimaa, eikä välttämättä sitä ihmisen näköistä korkeavoimaisempaa henkiolentoa. Joten minä ainakin uskon, että täällä kyllä ei pärjätä ilman korkeampia voimia.
Joda74 kirjoitti:miksi se ei näyttäydy jos se o olemassa![]()
Trauma kirjoitti:Joda74 kirjoitti:miksi se ei näyttäydy jos se o olemassa![]()
Eihän Jumala ole mikään kiinteä ihmisen kaltainen olento. Sanotaanhan sitä, että Jeesus Kristus oli Jumalan ilmentymä ja, että Jumala ilmaisee itseään maailman tapahtumissa. Itse en näihin suoranaisesti usko kylläkään, mutta se on loogisinta.
Maratzu kirjoitti:Mä ainakin uskon Jumalaan.
Minä uskon aaveisiin, joten miks en uskois Jumalaan?
Ei Jumalan tartte esiintyä meille kiinteänä. Se vain lähettää pyhänhengen hoitamaan asian puolestaan. Pyhänhengen ansiosta monet ihmiset uskovat Jumalaan.
Tunhhu kirjoitti:mun mielestä jumala ja uskonnot on kaiken kaikkiaan ihmisille helpompaa.. siis on helppo uskoa johonkin jonka "ohjeet" joku on valmiiksi kirjoittanu.. sä voit lukea "manuaalista" kuinka tulee elää ja olla jne. eli toisin sanoen naurettavaa.. "eläkää synnittä plapla..".. en usko jumalaan... enää, maailma on niin täynnä kaikkea paskaa, että miksi joku "loisi" tällaisen paikan.. ? tai kysytäänpä näin, jos jumala olisi olemassa, ja olisi luonut maailman ja sitäkautta ihmisen, niin miksi joku loisi näin saatanan tyhmän otuksen kun me olemme ?.. planeettahan eläisi paremmin ilman meitä
JD Matthew kirjoitti:uskon kaikkeen mitä voi todistaa esim. painovoimaan, lentokoneisiin, Criss Angeliin ja mörköihin mutta en jumalaan.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa