Jumalan olemassa olo

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi

Onko Jumala olemassa?

Varmasti
79
33%
Höpön höpön
92
39%
Nnggh...
66
28%
 
Ääniä yhteensä: 237

WM_

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Heinä 2009, 20:21

Ihan mielenkiintoisia videoita, oli likka hyvin harjoitellut läksynsä! :) Pisteet sille, puhui hyvin!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Heinä 2009, 21:00

Zrud kirjoitti:No iha seki aika pahi... Mut Mä en ees osaa arvaka kuina monia miljardeja ihmisiä on tapettu jeesuksen nimeen.

ei taida al'kaida iha viel olla tasoissa.

Ottaisin kernaasti muutaman tilaston uskontojen aiheuttamista TAHALLISISTA kuolemista. Omalla hakutavallani en löytänyt ainuttakaan.

Sitäpaitsi, kyse on loppujenlopuksi ajanjaksosta, kuten sanoin. Silloin kun Jumalan nimeen tapettiin, ajat olivat erillaiset. Kuten silloin kun Viikingit tekivät sotaretkiään. Tai kun Rooma vallitsi suurta osaa eurpoopasta. Oli se uskonto, kulttuuri tai sota. Kaikki ovat kuitenkin pahoja.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Heinä 2009, 21:17

Ihminenhä se kaiken pahan alku on. turha sitä saatanaa o siitä syytellä.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Heinä 2009, 21:19

s*atana on helppo syntipukki. Ei oteta vastuuta omista teoista vaan sysätään se mielikuvitusolennolle.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Heinä 2009, 21:28

Nii'i. sitähä ne uskovaiset tekee. toivotaa et jumala tuo kaiken hopea lautasella nenän etee. ja jos joku menee väärin nii se o saatanan syy.... säälittävää touhua.
Feel the LOVE

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja matruska » 30 Heinä 2009, 23:27

Eipäs jäädä taas siihen kohtaan että taas jankataan tyyliin: "jumalaan uskovat ovat sokeita yms." toi on kuultu. Kertokaa muutakin, kyselkää vaikka joiltakin mielipiteitä. Tähän asti kaikki on kuultu jo sinulta Zrud

WM_

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Heinä 2009, 23:46

matruska kirjoitti:Eipäs jäädä taas siihen kohtaan että taas jankataan tyyliin: "jumalaan uskovat ovat sokeita yms." toi on kuultu. Kertokaa muutakin, kyselkää vaikka joiltakin mielipiteitä. Tähän asti kaikki on kuultu jo sinulta Zrud


Kas täällähän aletaan seinillä jo hyppiä.. Hmm, yleisin uskovien kommentti ateisteja kohtaan on tuo sokeaksi väittäminen että rauhoituppas jo heti alkuun..

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Heinä 2009, 00:17

WM_ kirjoitti:
matruska kirjoitti:Eipäs jäädä taas siihen kohtaan että taas jankataan tyyliin: "jumalaan uskovat ovat sokeita yms." toi on kuultu. Kertokaa muutakin, kyselkää vaikka joiltakin mielipiteitä. Tähän asti kaikki on kuultu jo sinulta Zrud


Kas täällähän aletaan seinillä jo hyppiä.. Hmm, yleisin uskovien kommentti ateisteja kohtaan on tuo sokeaksi väittäminen että rauhoituppas jo heti alkuun..

Anna tulokkaan hyppiä silmille jos haluaa. Saa Zrud hyppiä muiden silmille myös, joten mikseivät muut hänen? Älkää sokaistuko viestimäärän vähyydestä. Sitäpaitsi, se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 00:18

:P eläs ny rage. meidä foorumin mahakkaitten pitää pitää toistemme puolia.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Heinä 2009, 00:26

En haluaisi kuullostaa ilonpilaajalta, mutta niin hauskaa kun se saattaakin olla härnätä tulokkaita, ei se ole tulevaisuutta silmällä pitäen kannattavaa. Jos jokainen tänne ilmestyvä torjutaan saamme mädäntyä samassa sakissa lopun parafoorumin valtakaudesta. Yritetään ottaa nuoremmatkin käyttäjät edes jotenkin huomioon. Meidän foorumilla on kuitenkin niin paljon erillaisia mielipiteitä ja yllättävän hyödyllistä tietoa, että täältä jopa minä olen oppinut jotain.

Olisin vallan kiitollinen jos ei kuitenkaan vedettäisi kaikkia topiceja offiksi. Syyllistyn tähän, tiedän sen. En ole sen pyhempi kuin tekään, mutta olkaa joku edes minua viisaampia ja katkaiskaa offiketju kuin kanalta niska.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 00:28

Väit'tkö vanhaa vakio sakkia tylsäksi ?
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Heinä 2009, 00:31

Väitän, että siitä muodostuu nopeasti tylsä. Kun opimme tietämään toisemme tiedämme toistemme mielipiteet eikä kenelläkään ole enää mitään sanottavaa. Jonkun uuden pitää aina päästä letkuttamaan jotain uutta, jotta jaksamme selata foorumia päivästä toiseen.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 00:34

No :P kyllähä' niitä aina tule vaikka laumoittan ei tulisikaan. Ja täälä ei iha herkkä hipiäiset muutenkaa pärjää.

Sid hyvä esimerkki. heti ku tulee vähä vastaväitettä nii julistetaa sota.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Heinä 2009, 00:41

Joo, no tuo on totta. Tällä foorumilla ei saa mitään ottaa liian vakavasti tai muuten kokee kaiken luokkauksena. Ei tänne kaikki tulokkaat välttämättä jääkkään kun lopulta tajuaa, ettei foorumi olekkaan niin paranormaalipainotteinen.

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 31 Heinä 2009, 00:55

Itse olen huomannut myös minkälaiseen "pommitukseen" tulokkaat täällä joutuvat omien ajatustensa takia.

Vaikka itse pääsääntöisesti seuraan aiheita täällä, en kuitenkaan yleensä lähde kirjoittelemaan omia ajatuksia juuri tuon edellä mainitun takia. Moni muu foorumi on tätä avoimpi mielisempi, jota olisi myös mukava nähdä täällä.
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Heinä 2009, 01:08

AV-M1-A6 kirjoitti:Itse olen huomannut myös minkälaiseen "pommitukseen" tulokkaat täällä joutuvat omien ajatustensa takia.

Se tosin johtuu myös osittain siitä, että osa näistä tulokkaista ovat sellaisia, että he ovat ehdottomasti oikeassa, eivätkä edes ajattele asiaa, vaan ovat päättäneet mielipiteensä valmiiksi.
Ja ennen kuin joku huomauttaa, niin kyllähän sitä tapahtuu foorumin vakiosakinkin kanssan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 01:09

Nii'in. Eivät ne tulokkaat yhtään sen kovempaan pommitukseen joudu kun sen vanhemmatkaan käyttäät.
en minä täällä ketään ihmistä lemmimään ala vain sen takia että hän on uusi täällä.
Näin tämä on minun mielestäni aina ollu ja niin tulee varmaa aina olemaa.

Ja jos ei mielipiteitään uskalla täällä esille tuoda niin se on vähän henk koht ongelma.
Feel the LOVE

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 31 Heinä 2009, 01:29

Tuskin menet keskelle mellakoivaa väkijoukkoa omineen mielipiteineesi, jos kyseisen joukkion mielipiteet ovat täysin omasi vastaiset. Mutta kaikilla oma tulkintansa asioista.
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Heinä 2009, 03:21

On ainakin kolme tapaa keskustella:
1. Miellyttävä
2. Neutraali
3. Hyökkäävä

Oman kokemukseni mukaan kaikista äänekkäämmät ovat niitä jotka ovat eniten epävarmoja. Tässä tapauksessa siis monesti ego saa íhmisen kommentoimaan vahvasti asiaa josta oikeasti on epävarma, koska pelkää joko väärässäoloa tai sitten epäavarmuutta itseään. Kun on omasta kannastaan varma, niin ei ole yleensä mitään hyvää syytä koittaa tuputtaa vahvasti omaa mielipidettään.

Mielipiteenkin voi ilmaista monella eri tavalla. Suosittelen miellyttävää tai vähintään neutraalia tapaa, niin kaikilla on mukavempaa. Keskustelu voittaa omissa kirjoissani aina väittelyn.

PS. Palatkaamme nyt takaisin aiheeseen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Jumalan olemassa olo

ViestiKirjoittaja matruska » 31 Heinä 2009, 18:42

Tähän haluan vielä lisätä sen, että luokitellaanko tulokkaiksi porukkaa sen takia jos katsotaan viestien määrää? Tarkkottaako tämä sitä, että minun pitää hakata viestejä 24/7 päästäkseni inside juttuihin kiinni? Tuskin. Oon liikuskellut foorumeilla pidemmänkin aikaa, tosin päätin vasta kirjautua kertomaan omia näkemyksiä. Toisin kuin sama pieni porukka tappelee tyhmistä asioista. Suurimmalta osalta porukasta huomaa pelkkää hyökkäävää asennetta, joka vain tuottaa myötähäpeää.

Wespa sen kertoikin :mrgreen:


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa