[:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Robin Huudi
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Marras 2011, 14:08

[:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Robin Huudi » 07 Marras 2011, 14:48

Tervehdys,

synnyin salamoivana yönä. Olen horoskoopiltani siis vuosieläimeltäni tiikeri, kuukaudelta tiikeri, tuntieläimeltäni tiikeri ja elementti tuli.

Universumi on antanut vastauksen kysymykseeni, olenko todella Lännen Valkoinen Tiikeri. Taivaalta satava tuli oli ydinjätettä Fukushimasta:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=41280

Jännä juttu on myös se, että synnyinvuotenani räjähti Tshernobylin ydinvoimala. Tämä lienee meille kaikille viesti siitä, että ihmisten tulee muuttaa tapansa.

Näitä legendaarisia taruolentoja on siis yhteensä neljä:

- Lännen Valkoinen Tiikeri
- Etelän Punainen Lintu
- Pohjoisen Musta Kilpikonna
- Idän Taivaansininen Lohikäärme

Olen yrittänyt etsiä tietoa lisää, joka saattaisi auttaa minua tielläni. Mutta olen löytänyt kovin vähän tietoa. Ehkä vanhat ennustukset ovat yhä paperilla, jossain temppelin suojissa ja internetin saavuttamattomissa?

Nämä neljä taruolentoa on myös kuvattu raamatussa, tiikeri tietenkin johtajana:

http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Horse ... Apocalypse

Tässä sama kiinalaisittain:

http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Symbo ... llation%29

Vietnamissa meitä pidetään pyhimyksinä, tämä on hyvin erilainen kuin raamatun tulkinta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Saint ... Vietnam%29

On hyvin kuvaavaa, että minusta on raamatussa ristiriitaista tietoa, olenko paha vai hyvä: katson itsekin olevani aika syntinen eläin. Kuitenkin, sydämeltäni olen pohjimmiltaan hyvä, mutta minkäs tiikeri raidoilleen voi!

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43654

Olen hiukan hämmentynyt. Minun on tarkoitus johtaa, mutta olen miettinyt pitääkö minun löytää nämä kolme muuta vai löytävätkö he minut? Ja mistä etsiä: maailma on iso paikka. Olen aika varma, että lintu löytyy Amerikasta, että hän on intiaani: punainen ihonväriltään. Pohjoisen Musta Kilpikonna taas löytynee Afrikasta ja hän on tummaihoinen. Idästä en ole varma, ehkä lohikäärme on sitten Japanissa.

Suomi on siis tällä katsomuksella länsi, vaikka perinteisesti tätä pidetään pohjoisena. Mutta länsi on se, minne aurinko laskee. Itä on se, mistä aurinko nousee. Niinpä Suomi onkin tosiasiassa länsi ja valkoinen tarkoittaa ihonväriäni.

Raamatussa minua myös kuvataan sanalla "valloitus". Myöskin sanotaan, että minun valloitukseni ja voittoni on symbolinen, moraalinen.

Ehkä perustamani Suomen Kiltajärjestelmä on se?

http://www.forum.SuomenKillat.org/

Ehkä kyseessä on myös bonsai ekosysteemi tutkimukseni?

http://www.forum.BonekoBrothers.com/

Lisäksi olen perustanut sivuston, missä tulen käsittelemään korruptiota. Sisältöä ei ole vielä paljon, valitettavasti:

http://www.Ytimessa.org/

Tässä on Maya-horoskooppini:

"Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja


Olet sfääreissä liikkuva Punainen Taivaanvaeltaja, Avaruuden voima. Oma sisäinen maailma on sinulle välttämättömyys. Sinulla on korkeat moraaliset ja eettiset periaatteet, jotka takaavat uskollisuuden omaa itseäsi ja ihmiskuntaa kohtaan. Olet ahkera, luotettava, uskollinen, tietorikas ja monitaitoinen. Olet hyvien asioiden puolesta toimiva ristiretkeläinen, ja siksi pääset välillä törmäämään jyrkiksi kokemiisi mielipiteisiin ja asenteisiin.
Resonoiva

Resonoiva, keskimmäinen sana mayanimessäsi, tarkoittaa numeroa seitsemän ja se on virityksen resonoiva sointu. Seitsemän on keskimmäinen numero pyhän kalenterin Tzolkinin numeroiden ketjussa yhdestä kolmeentoista. Kysymyksessä on virittäytyminen kanavaksi energian välittämisessä eri muodoissaan, vastaanottamista ja antamista. Resonanssi tarkoittaa tietynlaista harmoniaa, sopusointua, joka vallitsee tai syntyy energioiden kohtaamisessa."

Tässä on myös kuvani jos se auttaisi jotakuta näkemään jotain aurassani:

http://i293.photobucket.com/albums/mm60 ... meitsi.jpg

Jos kenelläkään on mitään tietoa lisää tästä aiheesta, tai intuitiota, niin olisin hyvin kiitollinen kaikesta tiedosta!

- Henri Markku Mikael Lentonen , Herran vuonna 2011

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 07 Marras 2011, 17:08

Ensinnäkin onko kukaan, mukaanlukien sinä, ottanut huomioon Käärmeenkantaja tähtimerkin joka laiskojen länsimaalaisten toimesta jätettiin pois alkuperäisistä tähtitaivaan eläinkuvioista?
Itse ajattelen nykyastrologian olevan pahasti jo siinä väärässä, että yksi tähtikuvio on jätetty pois eikä edes nykyastrologia ole laskenut missään vaiheessa mukaan linnunradan liikkumista. Eli on noin 1000+ vuotta alkuperäisestä jäljessä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Pzygi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Marras 2011, 22:59

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Pzygi » 08 Marras 2011, 09:10

Et varmaan ole ainoa joka on syntynyt juuri samana päivänä samalla tunnilla, samalla minuutilla? Miksei tämä tulen valkoinen tiikeri voisi olla joku muu? Ja en ole kyllä nähnyt taivaansinisiä ihmisiä... Ja ilmansuunniksi voi tulkita aivan minkä osan maailmasta tahansa ja miten päin nyt sattuu seisomaan. Eikä niihin magneettisiin pohjois- etelänapoihin voi luottaa kun nekin vaihtelevat paikkaa sillon tällöin, eikös se uusi suunnanvaihto ole taas käsillä?

Fun fact:
Tämän uuden järjestelmän mukaan olisin muuten tämä käärmeenkantaja :/

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 08 Marras 2011, 09:54

Eli väität olevasi yksi neljästä ratsumiehestä? Seelvä.
"There's something out there and it ain't no man"

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Ernest » 10 Marras 2011, 13:58

Uusi Saxpi on syntynyt!

Robin Huudi kirjoitti:Jännä juttu on myös se, että synnyinvuotenani räjähti Tshernobylin ydinvoimala. Tämä lienee meille kaikille viesti siitä, että ihmisten tulee muuttaa tapansa.

Voinhan mäkin alkaa etsimään mun syntymävuodelta merkittäviä tapahtumia ja keksiä mitä ne viestivät. Miten Tsernobyl muka liittyy sinuun?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 11 Marras 2011, 09:26

Ernest kirjoitti:
Robin Huudi kirjoitti:Jännä juttu on myös se, että synnyinvuotenani räjähti Tshernobylin ydinvoimala. Tämä lienee meille kaikille viesti siitä, että ihmisten tulee muuttaa tapansa.

Voinhan mäkin alkaa etsimään mun syntymävuodelta merkittäviä tapahtumia ja keksiä mitä ne viestivät. Miten Tsernobyl muka liittyy sinuun?

Koska hän on Lännen valkoinen tiikeri, sehän on nyt jo selvää.
Kaatui se Neuvostoliittokin minun syntymävuotenani. Miksi en minä ole Lännen valkoinen tiikeri? Tai edes Lännen pinkki possu
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Shakaali » 06 Tammi 2012, 10:11

Minä tahdon olla pohjoisen musta kilpikonna.

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Isojalka » 06 Tammi 2012, 14:32

Shakaali kirjoitti:Minä tahdon olla pohjoisen musta kilpikonna.

Minä taas haluan olla etelän punainen lintu, mutta en voi sille mitään, jos en ole kuitenkaan se. Vai olenko sittenkin? Asun punaisessa talossa, minulla on lintuja lemmikkinä ja asun Etelä-Suomessa. Hei tämähän täyttää hyvin etelän punaisen linnun tunnusmerkit!
Saannen siis esitellä minut, Etelän Punaisen Linnun! Vaviskaa kuolevaiset!
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Shakaali » 06 Tammi 2012, 21:33

Isojalka kirjoitti:
Shakaali kirjoitti:Minä tahdon olla pohjoisen musta kilpikonna.

Minä taas haluan olla etelän punainen lintu, mutta en voi sille mitään, jos en ole kuitenkaan se. Vai olenko sittenkin? Asun punaisessa talossa, minulla on lintuja lemmikkinä ja asun Etelä-Suomessa. Hei tämähän täyttää hyvin etelän punaisen linnun tunnusmerkit!
Saannen siis esitellä minut, Etelän Punaisen Linnun! Vaviskaa kuolevaiset!


Minulla taas on kilpikonnia, asun päiväntasaajalta katsottuna pohjoisessa, käytän usein mustia vaatteita ja minulla on ollut ainakin kerran musta silmä. Voiko enää löytyä sopivampaa siihen rooliin?

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 07 Tammi 2012, 17:23

Hei Tiikeri,

Ajattelinpa yrittää vastata sinulle jotain siitä, mitä kertomasi toi minulle mieleen.

Voi olla mahdollista, että panostaessasi asiaan, sinusta voisi tulla kanava jollekin viisaalle hengelle/ henkiryhmälle, joka osaisi ihmisille antaa korkeammalta nähtyä viisautta ja tietoa. En tiedä paljonko esimerkiksi meditoit, mutta ehkä siitä olisi hyvä aloittaa. Voit tehdä sen yksin tai ryhmässä. Ryhmässä on enemmän energiaa ja se yleensä on paremmin kontrolloituna pitämään ns. tunkeilijat loitommalla. Myös paikan ollessa yleensä sama, siihenkin siirtyy energiaa, joka luo positiivisen, häiriintymättömämmän toimintaympäristön. Kun sinulla on noinkin tärkeä tehtävä, niin on hyvin todennäköistä, että sitä tehtävää pyritään estämään. Kannattaa siis oikeasti keskittyä asiaan ja pyrkiä kehittämään sitä pitkäjänteisesti.

Hyvin usein me ihmiset ajattelemme, että me olemme se suuri, jonka pitää toimia. Kaikkeuden mittakaavassa me kuitenkin voisimme olla parhaimmillamme juuri välittäessämme tuota ykseyden viisautta ja energiaa kauttamme.

Tunnut olevan aika monenlaisessa mukana ja se voi häiritä tuota sinulle alkuperäisesti ajateltua tehtävää. Ehkä olisi siis hyvä rauhoittaa tahtia, liikkua luonnossa ja hakeutua ryhmään, jossa meditoiminen ja henkiset väylät pääsisivät kehittymään.

Paljon iloa ja mielentyyneyttä alkaneeseen vuoteesi!

Avatar
Robin Huudi
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Marras 2011, 14:08

Re: [:] Lännen Valkoinen Tiikeri pyytää neuvoa [:]

ViestiKirjoittaja Robin Huudi » 11 Maalis 2012, 23:52

Hei Teresia_,

pyrin meditoimaan päivittäin. Minusta tuntuu, että tärkein tehtäväni oli tehdä ennustus Fukushimasta. Ja koska monet ihmiset nyt seuraavat minua netissä, minusta on tullut meemi, niin myös se on tarkoitukseni että pyrin saamaan ihmisiä ajattelemaan asioista laajempitajuisesti.

Toisinsanoen, olen sotilas, valon sotilas joka taistelee tätä korruptiota vastaan, jota liskoiksi/vapaamuurareiksi/illuminatiksi kutsutaan.

Joidenkin ihmisten pitää tällä hetkellä johtaa, vaikka tosiasiassa jokainen ihminen on oman itsensä johtaja. Mutta tällä hetkellä niin suuri osa ihmisistä on "salkkaripsykoosissa" eikä elä harmoniassa tämän planeetan kanssa, että tarvitaan vahvoja johtajia joiden esimerkkiä seuraamalla ihmiset voivat löytää oikean polun elämässään.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron