jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja aavenainen » 15 Huhti 2008, 13:21

todistettaisiin ihan tieteellisinkin perustein joku päivä kuinka luulisit että sekptiset ihmiset/ne jotka eivät mitään ole kokeneet/ ja kaikki jotka ajattelee tieteen kannalta yliluonnollista/ tai väittää että sitä ei ole olemassa. suhtautuisikin asiaan kun saisikin tietää että joku kuollut sukulainen hengaileekin ihan lähituntumassa :D olisikohan se helpottavaa vai pelottavaa.

tai että mahdollisesti olisikin muutakin elämää kun pelkästään maapallolla :) itse en ufoja ole nähnyt mutta todentuntuisia unia kyllä :alien2:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Huhti 2008, 13:58

Vaikea tuota on kuvitella koska maailma menisi tuollaisesta ihan täysin sekaisin.

ps 100 viestiä rikki :!:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Huhti 2008, 17:17

Ensimmäinen viesti oli sen verran sekava, että en tiedä tajusinko asian oikein, vaikka sen viiteen kertaan luinkin.
Jos luin oikein, tarkoitetaan siis että joku päivä todistettaisiin haamujen olemassa olo.

Vaikka niihin jollain tasolla uskoisin olisin silti IHAN kauhuissani pissat housussa varmaan 24/7.
Miettikää nyt jos suo tölläis koko ajan jotain 100 haamua, koska maailmassa on niin paljon kuolleita ihmisiä.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja aavenainen » 15 Huhti 2008, 17:37

Zipuli kirjoitti:Ensimmäinen viesti oli sen verran sekava, että en tiedä tajusinko asian oikein, vaikka sen viiteen kertaan luinkin.
Jos luin oikein, tarkoitetaan siis että joku päivä todistettaisiin haamujen olemassa olo.

Vaikka niihin jollain tasolla uskoisin olisin silti IHAN kauhuissani pissat housussa varmaan 24/7.
Miettikää nyt jos suo tölläis koko ajan jotain 100 haamua, koska maailmassa on niin paljon kuolleita ihmisiä.


juu sori sekava oli juu :D mutta juuri tuota tarkoitin :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Huhti 2008, 17:40

Hyvä että sain selvää. En kuitenkaan usko että ihan jokainen kuollut kummittelee. vaan ne kamalimmat... esim eläessään mielisairaat/hullut ja murhatut. Onneks tämä talo me ollaan rakennettu itse... en pystyisi asumaan missään missä joku on voinut kuolla... Pelkäisin että siellä kummittelee vaikka ei kummittelisikaan.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja aavenainen » 15 Huhti 2008, 17:44

Zipuli kirjoitti:Hyvä että sain selvää. En kuitenkaan usko että ihan jokainen kuollut kummittelee. vaan ne kamalimmat... esim eläessään mielisairaat/hullut ja murhatut. Onneks tämä talo me ollaan rakennettu itse... en pystyisi asumaan missään missä joku on voinut kuolla... Pelkäisin että siellä kummittelee vaikka ei kummittelisikaan.


myöskin ainankin paikkaan, tai esineeseen, ihmiseen kiintyneet voi kummitella :D meillä mummo vannoi että ei lepää ennen kun miehensä on vierellään. niin pitkään meidän mummoa tavattiin kuolemansa jälkeen ja ukkikin sen sanoi nähneensä ennenkun hän pois sitten kuoli itse(ukki siis)..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 16 Huhti 2008, 11:17

Minun isopappani sanoi kuolinvuoteellaan enolle, että: "älkää viekö minua vielä hautaan sieltä tulee kohta toinen perässä." Tästä meni noin viikko niin isomummu kuoli.. Isomummu ei ilmeisesti kuitenkaan ollut mitenkään huonossa kunnossa, joten tämä oli hieman omituista.. Vieläkin on ja varmasti jää arvoitukseksi, miksi isopappa ennusti tulevaa..
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Huhti 2008, 13:16

Isäni kuoli tässä samaisessa talossa kun olin 7 nyt olen siis 13. elikkä olen ollut tavallaan pettynyt kun hän ei ole ottanut minuun minkäänlaista yhteyttä tuon puoleisesta :(
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Zipuli » 16 Huhti 2008, 14:57

:' ( harmi että olet joutunut isäsi nuorena menettämään....

Mutta jos isäsi ei ole ottanut sinuun yhteyttä, sehän on tavallaan hyvä asia, sillä hän lepää rauhassa.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Huhti 2008, 15:55

niin voihan sen noinkin ajatella
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Huhti 2008, 19:03

Jos tosiaan joku päivä pystyttäisiin todistamaan, että kummituksia oleskelee tässä ihan ympärillämme, saattaisi muutama uskonto kokea aikamoisen jäsenmäärän vähentymisen. Ainakin buddhalaisuuteen on melkoisen vaikea ympätä henkimaailmaa.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Ufomies » 17 Huhti 2008, 20:57

Riippuu kyllä vähän buddhalaisuuden suunnasta ja lahkosta. Aika hyvin ovat esimerkiksi mahayanan zen-suuntaukset sulautuneet Koillis-Aasiassa käsitykseen esi-isien hengistä ja shintolaisuuden(kin) kaikkialla luonnossa esiintyviin henkiin/jumaluuksiin.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja aavenainen » 26 Huhti 2008, 22:43

toisaaltaan kyllä mietin että olisiko se helpottava tieto esimerkiksi läheisensä menettäneelle että (äiti isä sisko lapsi jne) jäisikin kuolemansa jälkeen odottamaan tai vierailisi sillon tällön kyseisen läheisensä menettäneen luona. ja olisit siitä ihan tietoinen ja voisit hänelle jutella.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Shakaali » 11 Touko 2010, 09:52

aavenainen kirjoitti:tai että mahdollisesti olisikin muutakin elämää kun pelkästään maapallolla :)


Itse ainakin olisin innoissani. Tosin uskon, että elämää on muuallakin, mutta todisteet puuttuvat. Olisin myös innoissani jos jotkin tunnistamattomat lentävät esineet todistettaisiin maan ulkopuolisen älyn tekemiksi laitteiksi. Siinä olisi mukavaa olla väärässä.

Kuoleman jälkeinen elämä on vaikeampi juttu. Läheisten kuollessa siihen melkein tahtoisi uskoa ja olisi mukava ajatella että omakin elämä jatkuisi vielä kuoleman jälkeen. Mutta, ajatus ikuisesti elämisestä on ahdistava...

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: jos yliluonnollisen/ufojen olemassa olo..

ViestiKirjoittaja Phantom » 12 Touko 2010, 18:10

Sanon että kyllä mä tän arvasin jo 15 kesäsenä. korkkaan kaljan, heitän punasen ällämmän suu pieleen ja jatkan elämääni eteenpäin, enkä jää asiaa sen enempää paikalleni setvomaan.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron