Vampirismi

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Helvetinhurtta
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Touko 2011, 19:28

Vampirismi

ViestiKirjoittaja Helvetinhurtta » 27 Marras 2011, 17:37

itseäni tuo aihe alkoi kovasti kiinnostaa ja tekisi mieleni tutustua lähemmin... kun olen ollut jo pienestä asti aika lailla nk. Vampyyrifani. Luimpas tuolta goottifoorumilta että veren mukana VOI saada sairauksia... no tietenkin voi mutta miksi me hyökittäis tuntemattomien kimppuun kuten, esim. Karinissa? tiedän kyllä että kuulostaa hullulta mutta kuitenkin. asiaan tarkempaa selvitystä? :?
Rakkaat ystäväni, Kauna, Samara morgan ja monia, monia muita.

Froggie
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Marras 2011, 01:52

Re: Vampirismi

ViestiKirjoittaja Froggie » 28 Marras 2011, 05:20

Tästä mun mielestä puhuttiin jossain toisessakin threadissa.. en nyt muista missä :)
Mutta kuitenkin :)
Kannattaa katsoa nää jaksot jos kiinnostaa nuo vampyyri meiningit ja sielläkin annetaan sulle iha hyvä vastaus tuohon verenjuontiin :)

http://www.youtube.com/watch?v=qKjSnmJd2Q8

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Vampirismi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 28 Marras 2011, 09:11

Mitä nyt olen itse ymmärtänyt koko kulttuurista niin vampyyrit eivät hyökkää kenenkään kimppuun (tai ainakaan ei olisi tarkoitus) ja verenjuontia harrastetaan juomalla toisten vampyyrien verta, yleensä vastakkaisen sukupuolen koska koko juttuun liittyy vahva seksuaalinen sävy. Eipähän tuo vampyyrina hyppiminen ole muuta kuin eräänlaista roolipelaamista, pakoa arjesta mitä monet tekevät eri asioilla. Jotkut kirjoittavat tarinoita, jotkut roolipelaavat fantasiamaailmassa, jotkut ovat vampyyreita ja toiset, kuten itsekin, pelaavat tietokonepelejä.
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa