Mihinkä paranormaaliin uskot?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi

Mihin paranormaaliin uskot?

1.Ufot/Avaruusolennot
90
25%
2.Kummitukset
89
25%
3.Enkelit
58
16%
4.Demonit
52
14%
5.Chi
50
14%
6.Kaikille on olemassa tieteellinen selitys.
20
6%
 
Ääniä yhteensä: 359

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 22 Huhti 2008, 17:27

Niin.
Tuolla tieteellisellä selitys jutulla siis tarkoitan että kun ne tieteellisesti selvitetään niin tulee vastaukseksi jokin ei paranormaali, siis jos meinaa rastittaa sen niin ihan tiedoksi vaan
Viimeksi muokannut Korvapuikko, 24 Huhti 2008, 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Tiia » 22 Huhti 2008, 19:02

Ufoihin tietty ja henkiin.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 22 Huhti 2008, 19:27

Kummituksiin, vastasin. Noista muista en ole vielä muodostanut lopullista mielipidettä :ugeek:

e: kirotusvihre
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Huhti 2008, 20:08

Uskon 1:seen ja 5:seen (Avaruusolennot ja Ufot + Chi) ja muut (enkelit, demonit ja kummitukset) lajittelen luokkaan henget, joita on yritetty kategorioida... Toki uskon jollain tasolla niihinkin, mutta vähän eri muodossa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja joni » 22 Huhti 2008, 21:02

Uskon kaikkiin noista.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Eob » 22 Huhti 2008, 21:38

Uskon avaruusolentoihin ja kummituksiin. ;)
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Trauma » 22 Huhti 2008, 21:44

Pyrin pitämään itseni avoinna kaikelle paranormaalille ufoista isojalkoihin. Periaatteena on ollut jo aika pitkään se, että mikäli ufot ovat todellisia, niin miksei olisi isojalatkin? Saattaa kuulostaa vähän hataralta, mutta kun ajattelee myös todennäköisyyksiä ynnä muuta niin siitä saa ihan toimivan. =)

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Ufomies » 23 Huhti 2008, 02:10

1, 3 ja vielä tuo vaihtoehto 6 sokeriksi pohjalle, koska mikään ilmiö sinänsä tuskin on tieteen ulkopuolella... :D Vai onko? :roll:

Voi tätä tiedon ja epätiedon tuskaa!
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 23 Huhti 2008, 11:45

aaveisiin, sieluun, kuolemanjälkeiseenelämään. kaikkeen aaveisiin ja pahoihinkin henkiin liittyvää. toki myös karmanlakiin :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Huhti 2008, 23:43

Ruksasin kaikki, paitsi viimeisen. Kyllähän noillekin oletuksille joskus löytyy tieteellinen selitys, mutta ei aina..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja ninjani » 24 Huhti 2008, 17:20

Kaikki paranormaali kiinnostaa. Mutta laitoin tuohon nyt ufot ja kummitukset. Ne on ne kaksi kiinnostavinta. :geek:
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
B-note
Kummitus
Viestit: 54
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 20:12

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja B-note » 25 Huhti 2008, 07:46

Ufot ja kummitukset :)
ORANJE

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 09:42

Trauma kirjoitti:Pyrin pitämään itseni avoinna kaikelle paranormaalille ufoista isojalkoihin. Periaatteena on ollut jo aika pitkään se, että mikäli ufot ovat todellisia, niin miksei olisi isojalatkin? Saattaa kuulostaa vähän hataralta, mutta kun ajattelee myös todennäköisyyksiä ynnä muuta niin siitä saa ihan toimivan. =)


Uskon määkin et niitä isojalkoja saattaa olla muutama, mut en itse ainakaan luokittelis hirviöihin niitä.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Arctica » 19 Touko 2008, 15:43

Itse en usko mihinkään paranormaaliin, (niin kuin kaikki jo varmaan tietää) En ihan sen takia usko koska en itse ole kokenut mitään paranormaalia. Olen kyllä kerran nähnyt vähän epäillyttävän näyn, nukuin kerran joskus 5 vuotiaana äitin ja isin vieressä (en muista miksi) ja sitten yöllä kun olin yksin hereillä, näin seinillä kävelevän jonkun varjon. Se käveli laidalta toiselle ja lopulta katosi. Olen varma ettei se ollut unta. Sitä enempää en muista koska siitä on aikaa. En usko kuitenkaan ennen kuin olen varma asiasta...
Nyt kävi
näin

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 21 Touko 2008, 20:52

valitsin 1, 2 ja 3. Kummitukset tarkoittavat kai tässä tapauksessa kaikkia henkiolentoja (paitsi demoneja ja enkeleitä, joihin en kyllä usko)?

Selvästi ufo-painotteista on porukka tällä foorumilla ;) :alien2:
- Anti-Gravity

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 21 Touko 2008, 22:29

Valitsin 1, 2 ja 5. Se, miksi vaihtoehtoni ovat näinkin "ristiriitaiset", niin johtuvat siitä, että uskon vahvasti evoluutioon. Uskon myöskin, että muilla universumeilla on elämää, sillä minusta on mahdoton ajatus, että me ihmiset olisimme ainoa ns. hallitseva laji koko maailmankaikkeudessa. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 22 Touko 2008, 09:18

Riikervo kirjoitti:Valitsin 1, 2 ja 5. Se, miksi vaihtoehtoni ovat näinkin "ristiriitaiset", niin johtuvat siitä, että uskon vahvasti evoluutioon. Uskon myöskin, että muilla universumeilla on elämää, sillä minusta on mahdoton ajatus, että me ihmiset olisimme ainoa ns. hallitseva laji koko maailmankaikkeudessa. :roll:



Ei noissa ollut mitään ristiriitaista, itse olen valinnut täsmälleen samat numerot. Uskon myös evoluutioon aika vahvasti... Ainakaan meitä ei ole tänne luonut jumalallinen taho luultavasti. :D Chissä ei ole varsinaisesti mitään paranormaalia, sitä on nääs kyllä tutkittu ihan tieteellisesti.
Isäni tuntee erään tyypin joka on harjoittanut chitä. Kerran tämä sama tyyppi oli pyytänyt kahdeksaa ihmistä roikkumaan hänen kädessään, kun se on vaaka-asennossa, ja tämä tyyppi ei ole edes tavallista voimakkaampi tai mitään. Kahdeksan miestä roikkui hänen kädessään about 10 sekuntia, koska sen jälkeen he putosivat koska ei riittänyt roikkumisvoima :D

- Anti-Gravity

WM_

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja WM_ » 25 Touko 2008, 11:33

Yli-ihmismäiset kyvyt, Jumala ja enkelit, energiat ja voimat, aurat ja chakrat :) Toki myös ufot jos niitä nyt takapihalle laskeutuu.

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 28 Touko 2008, 00:08

Valitsin kaikki paitsi viimeistä :) Uskon henkiolentoihin ja siihen, että kaikki koostuu energiasta ja sen eri tasoista, johon myös ajatuksen voima perustuu. Enkeleihin en usko siinä mielessä miten ne kuvataan kristinuskossa, vaan että ne ovat oppaitamme tai suojelijoita vai millä nimellä niitä haluaakaan kutsua, vaikka enkeliksi.

baranorm
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 28 Touko 2008, 15:43
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mihinkä paranormaaliin uskot?

ViestiKirjoittaja baranorm » 28 Touko 2008, 16:31

Sanotaan nyt niin että UFOja on olemassa koska olen sellaisen itse nähnyt :)
Mitä sitten tulee muihin ns. parailmiöihin, niin etenkin "klassiseen" parapsykologiaan kuuluvia ilmiöitä pidän hyvinkin todennäköisinä. (itselläni muutamia tähän kategoriaan kuuluvia tapauksia, huom! ei koskaan yksin ollessani).

baranorm
Näi se ny vaa o.....
http://parafact.multiply.com/


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa