Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 02 Touko 2008, 22:51

En löytänyt tästä keskuselu tai sitten olen sokea x_x. Uskotteko uudelleen syntymään? Mä uskon. Mulla on jonkinlaisia muistoja edellisestä elämästäni (tai sitten keksin kaiken unessa/jotenki) Muistan hämärästi jotain keski-ajan jälkeisiltä ajoilta, en muista mikä mun nimi silloin oli, mut mulla tais olla isosisko ja veli, ja sillo oli kauheeta aikaa....
Oikeesti tää saattaa olla kokonaan mun keksintöä (ehkä mä näin unta ku olin lukenu "karmea totuus keski ajasta"-kirjaa ja nukahtanu....-.-) anyway: mä en vanno et tää olis iha totta, mut en mä tahallani feikannu!
(Ja Ghost Hunter taas vauhissa -.-)
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Gitarre » 02 Touko 2008, 22:56

Olen vähän niillä rajoilla että uskonko vai enkö mutta tavallaan tahdon uskoa siihen että kuoleman jälkeen on vielä jotain.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Eob » 02 Touko 2008, 23:00

Puoliksi uskon, puoliksi en. Olen siinä rajamailla.
Ehkä siksi, että haluaisin kovasti uskoa.
Myös karmaan uskon jonkin verran, eli siihen että omat teot vaikuttaa siihen missä syntyy uudelleen, tai millaiseksi elukaksi syntyy jos on syntyäkseen. ;o
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 03 Touko 2008, 15:15

Uskon vahvasti. Siis ihan tieteellisestihän energia kiertää kokoajan muuttaen muotoaan, eikä kulu loppuun...

Monet asiat ovat vahvistaneet kantaani. Mm. hypnoosissa muistetut entiset elämämät, kuolemanrajakokemukset yms.

Me olemme (tai ainakin sielumme on) ikuisia olentoja, jotka kokevat eri asioita.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Samahe
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Huhti 2008, 19:51
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Samahe » 03 Touko 2008, 16:26

Uskon kyllä uudelleen syntymiseen. Väitteelle tuntuu muutenkin olevan paljon todisteita 8-)
Mikä tahansa on mahdollista.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 03 Touko 2008, 17:43

Vähän samantapaista keskustelua myös täällä.

viewtopic.php?f=10&t=168&start=0
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja marge15 » 04 Touko 2008, 02:33

Hmmm.. varmaankin unissa keksittyä ja unissa nähtyäkkin on, mutta kerron silti. Monesti nään normandian maihinnoususta unta, jossa juoksen juuri kranaattikuoppaan (en muista nimeä) ottamaan suojaa ja samalla ympärillä kuolee hirveesti ihmisiä ja yhden kuolleen sotilaan kasvot on jotenki painunu mieleen koska ne näkyy aina yhtä selvästi ja siihen se sitten loppuuki.. En tiedä onko millään vaikutusta siihen, mutta oon hirveen hyvä käsittelemään aseita :P Tavallaan toivon että voisin muistaa lisää millasta siellä oli jos nyt ees oon ollu siellä.. Vielä vähän edittiä, sitten mua on kiinnostanu AINA normandian maihinnousu, en tiedä mutta äiti sano mun puhuneen paljon sodasta joka käytiin rannalla? Pitää vielä kysyä mitä oon höpissy joskus 6vuotiaana..

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 04 Touko 2008, 11:00

Itsekin uskon uudelleensyntymiseen. Missä, milloin ja miten? Siitä en tiedä.
En usko siihen, että suoraan kun ihminen on kuollut, sielu vain ilmestyisi uuteen kehoon ja elämä alkaisi jälleen. Välissäkin on pakko olla jotakin.
Ihmisten määrä myös kasvaa koko ajan. Mistä tämä johtuu? Elämä kiertää ja uutta syntyy koko ajan?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Touko 2008, 14:14

Ihmisten määrä myös kasvaa koko ajan. Mistä tämä johtuu? Elämä kiertää ja uutta syntyy koko ajan?

Kuten joku joskus aikoinaan sanoi, että "on tyhmää olettaa, että me olemme ainoat elolliset olennot" viitaten siis siihen, että jossain toisella planeetalla saattaa taas porukkaa kuolla jne. ja jos uskoo siihen, että esim. kasveilla on tietoisuus/sielu, niin hakataanhan sitä sadenmetsääkin kokoajan, jolloin sielujen pitää vaihtaa paikkaa...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 04 Touko 2008, 15:46

En ollutkaan ajatellut asiaa tuolla tavalla.

Olisi mielenkiintoista testata asiaa vaikka hypnoosin avulla. Joukko ihmisiä, joiden entinen elämä selvittettäisiin hypnoosin avulla. Olisikohan joukossa edes joku, joka ei olisi ollenkaan tältä planeetalta, tai olisi ollut jotakin muuta kuin ihminen.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Gitarre » 04 Touko 2008, 16:26

Onhan tuosta edellisestä elämästä todisteita aika paljon... Tässä tuli juuri mieleeni sellainen dokumentti jossa kerrottiin jostain tyypistä joka oli ollut entisessä elämässään pappi, tämä tyyppi tiesi yksityiskohtaisesti kaikkea sen papin elämästä sun muusta työstä ja siinä oli vielä se jännä juttu että se pappi oli teloitettu pistämällä pää poikki ja sitten sillä tyypillä oli ollut syntymästään saakka sellainen käsittämätön iso arpi kaulassa :ghost:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 27 Touko 2008, 16:03

Uskon uudelleen syntymiseen ja siihen, että on muitakin paikkoja joihin sielut voivat syntyä. Uskon myös siihen, että voimme itse vaikuttaa, millaisen elämän saamme ja mitä henkisiä oppiläksyjä joudumme kokemaan, tosin karma huomioon ottaen. Mielestäni meillä on myös "sielunvelijä ja -sisaria" joiden kanssa olemme olleet tekemisissä myös edellisissä elämissä, jonka takia joskus tuntuu kun jonkun tapaa ensimmäisen kerran että olisi tuntenut hänet koko elämän :)

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 28 Touko 2008, 00:24

Itse myös uskon/haluan uskoa uudelleen syntymiseen..Joku vuosi sitten muistaakseni neloselta tuli sellainen ohjelmasarja, jossa ihmisiä hypnotisoitiin ja he sitä kautta saivat tietoa edellisestä elämästä.Kiinnostavinta oli vielä se, että nämä ihmiset lähtivät tutustumaan hypnoosissa esim. olleisiin paikkoihin ja ne olivat usein juuri sellaisia kuin he olivat kuvanneet ne...Jotkut jopa muistivat edellisen elämänsä nimen ja nämä nimet saattoivat löytyä jopa kirkon- tai historiankirjoista :o Mysteeristä...
If you're strange,then you're one of us!

RobGoblin
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 04 Kesä 2008, 13:52

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja RobGoblin » 05 Kesä 2008, 13:41

Olen sillä rajalla että uskonko vai enkä mutta tahdon uskoa.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja ninjani » 15 Heinä 2008, 15:53

Olen vahvasti kääntymässä tähän uskoon. Luulen, että nämä déjá vu ilmiöt tulisi jostakin entisen elämän kokemuksesta.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Heinä 2008, 16:15

Suosittelen katsomaan Paranormaali Blogin sivuilta nämä kaksi videota, jossa on reinkarnaatiotapaus/uudelleen syntyminen käsittelyssä.

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... e-jakso-1/
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... e-jakso-5/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 15 Heinä 2008, 16:31

Uskon uudelleen syntymiseen ja siihen että hyvät ja pahat teot joko kostautuvat tai palkitaan seuraavissa elämissä. Uskon myös että pahojen tekojen myötä kyseisen henkilön kehitys menee ajassa taaksepäin, ja hän saattaa syntyä seuraavaan elämään vaikkapa ameebana :D
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2008, 00:29

En usko uudelleensyntymiseen ym.
Olen jo jossain todennut, että kun kuolemme, se on siinä ja piste.
Kuinka lohduttavalta se tuntuisikin, jos eläisimme yhä uudelleen ja uudelleen. Kai sen takia olemmekin kehittäneet tälläisen teorian...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Trauma » 16 Heinä 2008, 02:22

Aqua vitae kirjoitti:En usko uudelleensyntymiseen ym.
Olen jo jossain todennut, että kun kuolemme, se on siinä ja piste.
Kuinka lohduttavalta se tuntuisikin, jos eläisimme yhä uudelleen ja uudelleen. Kai sen takia olemmekin kehittäneet tälläisen teorian...

Ehkä elämmekin sitä aina uudestaan. Emmehän me tässäkään elämässä voi tietää olemmeko eläneet joskus toista elämää.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Edelliset elämät/Uudelleen syntyminen

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Heinä 2008, 20:15

Trauma kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:En usko uudelleensyntymiseen ym.
Olen jo jossain todennut, että kun kuolemme, se on siinä ja piste.
Kuinka lohduttavalta se tuntuisikin, jos eläisimme yhä uudelleen ja uudelleen. Kai sen takia olemmekin kehittäneet tälläisen teorian...

Ehkä elämmekin sitä aina uudestaan. Emmehän me tässäkään elämässä voi tietää olemmeko eläneet joskus toista elämää.

Niimpä. On vain hyvä, että emme tässä elämässä muista kaikkia elämiämme, sillä emme varmasti pystyisi keskittymään tähän elämään kunnolla, jos muistissa pyörisi miljoonia eri elämiä ja niiden tapahtumia ja tragedioita. Se on vain siis selviytymiskeino, että emme muista entisiä elämiämme / unohdamme ne joskus vauva-aikana. Silti on mielestäni tarpeeksi todistusaineistoa että jällensyntyminen on mahdollista mm. monet pienet lapset ovat pystyneet tarkasti kuvailemaan omaa elämäänsä aina nimestä, asuinpaikasta ja ammatista lähtien ilman, että olisivat voineet mistään televisiosta tai muualta saada niin yksityiskohtaista tietoa. Monilla jällensyntyneillä saattaa myös olla arpi tai syntymämerkki kohdassa, jossa heitä on esim. entisessä elämässä ammuttu.

Suosittelen skeptikkoja käymään hypnoosissa ja muistelemaan sen avulla entisiä elämiään. Voitte sitten sen perusteella päätellä, että olivatko ne oikeita muistoja vai eivät. Kaikki voidaan aina tutkia ja varmistaa...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron