Maailmanloppu

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja viltsu » 17 Kesä 2009, 02:52

Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Kesä 2009, 17:02

viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.


Lol ahahahah! Okei, minä kustannan sen yläkerran miitin sitten. ;D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Phantom » 17 Kesä 2009, 18:56

Aqua vitae kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.


Lol ahahahah! Okei, minä kustannan sen yläkerran miitin sitten. ;D

Lupaan sitten nauraa siellä kaikille ketkä epäili asiaa päin naamaa. Samalla korkkaan 4 oluen ja totean että "paska reissu mutta tulipahan tehtyä"
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Kesä 2009, 18:58

Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miks välttämättä järjestetään miittiä, koska jos jotain tapahtuu nähään ainakin livenä toisella puolella. Voidaan pitää ylä-ja alakerran miitit erikseen.


Lol ahahahah! Okei, minä kustannan sen yläkerran miitin sitten. ;D

Lupaan sitten nauraa siellä kaikille ketkä epäili asiaa päin naamaa. Samalla korkkaan 4 oluen ja totean että "paska reissu mutta tulipahan tehtyä"


It's a deal. ^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 10 Heinä 2009, 12:04

Montakohan kertaa on ollut jo maailman loppu? :o
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Heinä 2009, 14:40

No meidän ihmisten aikana ei ainakaan kertaakaan. Vaikka olisi pitänyt varmaan lukemattomia kertoja. :)
Mitä varmaan tuossa tarkoititkin. :roll:

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 14:48

Minua itseäni ärsyttää nämä ennustukset maailmanlopusta, kun ei sitä sitten loppujen lopuksi koskaan tapahdu ainekaan meidän aikanamme 8D Tosin, kyllähän se jossain vaiheessa tulee, mutta uskon että vasta monien miljardien vuosien päästä :) Jokaisella on tietysti tästäkin asiasta omat mielipiteensä :D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 15:52

Maailmanlopusta tuliki mielee.... Näin iha tun häröä unta.
Suomen valtio päätti tuhota suomen kaikki kansalaiset... ja julisti ydin sodan maan sisäisesti.
No mö olin kai jossai perheessä missä olin mä joku äiti ja 2 siskoa.
Me mentii jonnekki kuusankosken kirkon alla oleviin gatakompeihin piiloon. mutta se kuumuus aalto ylti sinne silti.
Joten ne mun 2 siskoa uhras ittesä et me pelastuttais jotenki ne asettu siihe käytävälle kahden vaahtomuovipatkan kanssa.
nii me pelastuttii.... Ja jotai muutaki atomipommeihi liittyvää shittiä tapahtu....
Feel the LOVE

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 02 Elo 2009, 18:31

Zrud kirjoitti:Maailmanlopusta tuliki mielee.... Näin iha tun häröä unta.
Suomen valtio päätti tuhota suomen kaikki kansalaiset... ja julisti ydin sodan maan sisäisesti.
No mö olin kai jossai perheessä missä olin mä joku äiti ja 2 siskoa.
Me mentii jonnekki kuusankosken kirkon alla oleviin gatakompeihin piiloon. mutta se kuumuus aalto ylti sinne silti.
Joten ne mun 2 siskoa uhras ittesä et me pelastuttais jotenki ne asettu siihe käytävälle kahden vaahtomuovipatkan kanssa.
nii me pelastuttii.... Ja jotai muutaki atomipommeihi liittyvää shittiä tapahtu....


Aikamoinen mielikuvitus sinulla, mutta mietippä jos noin tapahtuisi :---D
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Saagai
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Loka 2008, 18:10

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saagai » 06 Elo 2009, 15:20

Ihmiset hössöttää tästä maailmanlopustansa ihan liikaa. Meinaan, että miltei joka vuosi on ennustettu tapahtuvaksi ainakin 2 maailmanloppua, tai ainakin uhattu että 'ehkä tulee maailmanloppu kun hiukkaskiihdytin laitetaan päälle ja blablablabla.' Ja katso ja kauhistu, tässä ollaan vieläkin. Kyllä se maailmanloppu sieltä tulee ihan siitä huolehtimattakin, minusta on aika ääliömäistä alkaa pelkäämään sitä. Ja vähän veikkaisin, että ihminen taitaa listiä korkeimman omakätisesti itsensä kompastumalla omaan nokkeluuteensa. Tiedä sitten, meneekö maapallo siinä samalla vai ei ja tuleeko silloin se kuuluisa 'maailmanloppu'.

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja matruska » 07 Elo 2009, 00:48

voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule. :mrgreen:

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Elo 2009, 01:15

matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule. :mrgreen:

Jos minä johonkin uskon niin tuohon. Eikös se etelä, vai olikos se pohjois-korean ydinase pitäisi valmistua siinä vuoden 2012 paikkeilla? Siinä jokin maa sitten virheenä laukaisee yhden ohjuksen niin toinen maa vastaakin kahdella ohjuksella jne jne.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 07 Elo 2009, 01:44

Gitarre kirjoitti:
matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule. :mrgreen:

Jos minä johonkin uskon niin tuohon. Eikös se etelä, vai olikos se pohjois-korean ydinase pitäisi valmistua siinä vuoden 2012 paikkeilla? Siinä jokin maa sitten virheenä laukaisee yhden ohjuksen niin toinen maa vastaakin kahdella ohjuksella jne jne.

Ydinaseet ovat vain pelote. Ei kukaan uskalla laukaista niitä, sillä silloin pamahtaa myös itse, mikä ei tietenkään ole tavoite.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Die » 07 Elo 2009, 11:30

Pohjois Koreahan se tais olla :--) Joka siis valmistaa sitä ydinasettaan. Hmm, maailmanloppu on kyllä suhteellisen kaksi piippuinen juttu. Mutta itse olen sitä mieltä että maailmanloppua ei tule tapahtumaan vielä tuhansienkaan vuosien päästä, kahtotaan sitte miljardien päästä uudestaa :--D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 07 Elo 2009, 16:58

Tonza133 kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:
matruska kirjoitti:voihan se olla niinkin, että tuo maailmanloppu onkin ns, pelote. Jolloin ryssät ampuu ydinohjuksensa joka puolelle, ja joka maa vastaa tulitukseen. Maapallo tuhoaa itseitsensä. Jos se ennustus juuri onkin ton muotoinen, kaikki kuolee, juuri tuolla tapaa että luonnollista ilmiötä ei kuitenkaan tule. :mrgreen:

Jos minä johonkin uskon niin tuohon. Eikös se etelä, vai olikos se pohjois-korean ydinase pitäisi valmistua siinä vuoden 2012 paikkeilla? Siinä jokin maa sitten virheenä laukaisee yhden ohjuksen niin toinen maa vastaakin kahdella ohjuksella jne jne.

Ydinaseet ovat vain pelote. Ei kukaan uskalla laukaista niitä, sillä silloin pamahtaa myös itse, mikä ei tietenkään ole tavoite.

Hyvinhän se kauhun tasapaino piti ohjukset siiloissaan koko kylmän sodan ajan. Ja Pohjois-Koreallakin olisi melko itsetuhoista käyttää ydinasetta, jos sellaisen onnistuisivat tekemään. Niiden paukut kyllä laskettaisiin yhden käden sormilla ja kilotonneissa. Eikä varmaan löytyisi sympatioita puolelle keneltäkään. Kyse olisi silloin varmasti vain siitä, että jo ne tuon ohjuksen ampuisivat, niin paljonko ne ehtisivät saada vahinko aikaan ennen kuin Kiina tai usa jyräisi yli. Eivät nuo korealaiset hae sillä muuta kuin vähän enemmän painoarvoa uhoamiselleen.
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja matruska » 08 Elo 2009, 18:42

Jep, ja jos tommonen ammuttaisi "vahingossa", siihen kun joku usa ampuu torjunta ohjuksen jolloin pommi räjähtää ilmassa. Tuleekin ihana laskeuma ja pellot saastuu... ehkä nälkäkin tulee..

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Elo 2009, 22:38

Maailmanloppukaan ei olisi maailman loppu. Se olisi ihmisten loppu.
Ja jos sellane o tullaksee nii anti tulla. Ei ihminen niin heino eläin ole että
sen pitäisi ikuisuuksia täällä universumissa oleskella.
Feel the LOVE

WM_

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2009, 00:02

^ niinpä, miten määritellään maailmanloppu? Onko se loppu kun ei ole enää yhtään mitään? No onhan silloinkin jotain, jokin tila, avaruus jossa ei ole mtn? :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Elo 2009, 11:59

No maapallo o aika lähellä kerran ollu maailman loppua. mut siltiki jotkut apinat siitä viel selvis.
Mut jos se toistamisee tulis vähä pahempana nii ei se välttis maapallon loppu olisi.
ihmisten ehkä. Ja siltikin elämä voisi löytää taas jalansijan tältä planeetalta ilman ihmisten
olemassaoloa.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Elo 2009, 12:22

Jos nyt oletetaan että vaikka helvetin iso meteoriitti tulee ja tappaa kaikki. Niin kyllä se elämä siitä melko varmasti kehittyy uudestaan. Jotakin elämänmuotoja luulisi jäävän henkiin.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa