Kuolemattomuus

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Maalis 2009, 16:13

Tonza133 kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Kyllähän raamatun kirjoittamisen aikaan oli jo "samanlaiset" vuodet kuin nykyaikanakin?

Mutta tuskin kaikki käyttivät niitä?


Niin no, sillonhan luultiin vielä maapallon olevan litteä yms. Eihän siihen aikaan sitten voitu käyttää vielä "meidän vuosiamme". Mutta eiköhän ne ole kääntäessä raamattua otettu huomioon.

dajakra
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 22:45
Paikkakunta: Kello
Viesti:

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja dajakra » 03 Joulu 2010, 23:34

Oishan se mahtavaa olla kuolematon... jonkin aikaa. Uskoisin että ainakin itseni kannalta muutaman sadan vuoden päästä se kävisi tylsäksi ja piinaavaksi. Siis ajatelkaa ei koskaan lepoa.

Avatar
Christyyh
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 02:40
Paikkakunta: Gallifrey
Viesti:

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Christyyh » 18 Joulu 2010, 07:16

Suoraansanottuna mä pelkään kuolemaa. Nuorempana olin tyyliin että haluan olla kuolematon - tai no, kyllähän mä sitä nykyäänkin toivon :'D Kaikki voi olla mahdollista. Ehkäpä vampyyreitä on sittenkin olemassa tai joskus tulevaisuudessa ihmiset pystyy syväjäädyttämään ittensä ja sulaa sitten sadan vuoden päästä. Tälläistäkin muutama vuosi sitten suunnittelin :--D Jootota, mä uskon vähän kaikenlaisiin asioihin.
Human: OMG. What the hell is that? Is it a Alien?
Alien: Eh.. well, it's just me. Christyyh.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Jopelius » 18 Joulu 2010, 20:36

Pah, kuolemattomana olis tylsää... Minua kiinnostas hirmusasti tietää mitä kuoleman jälkeen on, eikä siinä sitten menetä mitään jos ei ole mitään.. Sillon vaan katoaa.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Ekko
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Tammi 2014, 22:50

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Ekko » 22 Tammi 2014, 17:43

viltsu kirjoitti:Miettikää jos olisitte kuolemattomia. Jättimäinen asteroidi törmää maahan. Mitäs sitten?


Selasin topiccia ja pakko oottaa tästä kiinni. Samalla tämä on vastaus yleisimpään kuolemattomuutta vastaan olevaan argumenttiin "Maapallo ylikansoittuu".

Me emme ole sidottuja maapalloon millään tavalla. Avaruudessa on vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa Tulevaisuudessa voimme maankaltaistaa Marsin, asuttaa kuut ja asteroidit.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Tammi 2014, 12:48

Ekko kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Miettikää jos olisitte kuolemattomia. Jättimäinen asteroidi törmää maahan. Mitäs sitten?


Selasin topiccia ja pakko oottaa tästä kiinni. Samalla tämä on vastaus yleisimpään kuolemattomuutta vastaan olevaan argumenttiin "Maapallo ylikansoittuu".

Me emme ole sidottuja maapalloon millään tavalla. Avaruudessa on vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa Tulevaisuudessa voimme maankaltaistaa Marsin, asuttaa kuut ja asteroidit.

Eiköhän meistäkin moni matkustele jo nytkin tuolla moniulottuvuudessa. Aika kun on 3D harha, aika ei ole lineaarinen jatkumo ylemmissä ulottuvuuksista, jossa kaikki tapahtuu nyt. Jospa Mars onkin jo asutettu, tiedän todisteet puuttuvat mutta silti. Jospa me asuimme siellä joskus ja tuhosimme sen ja muutimme tänne Tellukselle?

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Varjotar » 01 Touko 2014, 20:34

Mä tiedän periatteessa olevani kuolematon. Ruumista tarttee vaa aina vähä päivittää :D
I do not know if you do not know.. :ghost:

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 03 Touko 2014, 20:18

Jep, keho voi olla hyvinkin erilainen siinä ns. seuraavassa elämässä, riippuen planeetan koosta ja sen aiheuttamasta gravitaatiosta.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 09 Touko 2014, 23:27

Energian häviämättömyyden laki pitää paikkaansa tässä maailmankaikkeudessa kunnes toisin todistetaan (ja tuskinpa se onnistuu koskaan), joten ollaan "kuolemattomia" jossain muodossa ainakin..
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Elävää vettä
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Syys 2015, 20:19

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Elävää vettä » 22 Syys 2015, 20:34

Johanneksen evankeliumi 11: 25
"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Kuolemattomuus

ViestiKirjoittaja Varjotar » 12 Maalis 2019, 20:44

Sielun kuolemattomuus on tavallaan tuskaista tajuta, Se, että olet nähnyt tämän kaiken jo niin lukemattomia kertoja etkä silti saa sitä kaikkea kivaa takaisin, jonka viimeisistä entisistä elämistäsi muistat.Tai sitten ihmismieli tekeee juuri sen: romantisoi menneen.
Joka tapauksessa, kuolemattomuus ei ole autuus.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa