Kaupunkikauhua?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Eob » 11 Elo 2008, 21:10

Juu, on kaupunkikauhua, vaikka en kaupungissa asukkaan.
Kuntakauhua. En pimeällä mielelläni kulje kylällä, ehkä jos on kavereiden kanssa, mutta en yksin.
Inhottava tunne että joku tuijottaa tai seuraa, ja aina kääntelen päätäni ja kurkin olkani yli hermostuneesti. Jokaisen tien vieressä olevan puun takana on murhaaja. Joskus olen kaverilta tullut syystalvella metsän läpi, aivan hirveää. Silmäkulmissa vilahtelee tummia varjoja ja kun ei näe edes nenäänsä pidemmalle siellä metsässä.
Hyi kamala.
Hirvittää ajatuskin.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 18:02

Zhinarkos kirjoitti:Tuntuuko teistä karsealta kävellä takaisin kaverilta tai ystävän luolta kymmenen jälkeen? Onko tiedän mielestänne oma asuinkaupunkinne turvallinen. Tai kenties pelottava? Onko teillä jotain karseita kokemuksia.

Itse asun pieksämäellä joka on äänestetty Suomen rumimmaksi kaupungiksi. Täällä tehdään myös eniten murhia(tai itsemurhia, en oikein muista), tosin tietenkin asukaslukuun nähden. Oma kotitienooni tuntuu melko turvalliselta, enkä sanoisi, että pelkään liikuskella kaupungilla keskellä yötä, vaikka tämä paikka onkin aika korvessa. Mitä nyt joskus rupeaa mielikuvitus laukkaamaan...


Sen vaan tiedän pieksämäestä että yksi suomen parhaista BM bändeistä on sieltä nimeltään tämä pumppu on Förgjord.
Telecvovim!

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 11 Syys 2008, 18:15

no itse asun maalla, monta sataa vuotta vanhassa kauniissa pikkukylässä (en sen nimisessä paikkakunnassa kuitenkaan...), ja kerran aika myöhään pimeinä iltana (syksyllä) kävelin sitten kotiin erään kaverini luota (vain 2 km matkaa onneksi), niin tuntui todella kuin joku seuraisi, katsoin taakseni ja näin siellä liikkuvan jonkun valon, (en kovin hyvin koska satoi hieman vettä mutta näin kuitenkin), ensiksi se tuntui lähenevän ja sitten se alkoi vähän niin kuin hiipua ja meni vähän niin kuin kauemmaksi... olin silloin sellaisella "metsätiellä"; eikä siellä päin asunut ketään. oli se hieman pelottavaa...
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 13:02

Noista urbaanilegendoistahan on ainakin Scream, ja Urban Legends-Leffat!!
En tiedä onks nää katoava liftari-jutut sun muut iha totta, mut ei voi kiistääkää :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Syys 2008, 13:03

JD Matthew kirjoitti:no itse asun maalla, monta sataa vuotta vanhassa kauniissa pikkukylässä (en sen nimisessä paikkakunnassa kuitenkaan...), ja kerran aika myöhään pimeinä iltana (syksyllä) kävelin sitten kotiin erään kaverini luota (vain 2 km matkaa onneksi), niin tuntui todella kuin joku seuraisi, katsoin taakseni ja näin siellä liikkuvan jonkun valon, (en kovin hyvin koska satoi hieman vettä mutta näin kuitenkin), ensiksi se tuntui lähenevän ja sitten se alkoi vähän niin kuin hiipua ja meni vähän niin kuin kauemmaksi... olin silloin sellaisella "metsätiellä"; eikä siellä päin asunut ketään. oli se hieman pelottavaa...

Sama homma täällä, oli kuitenkin vain 1 km matkaa.

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Regina » 20 Syys 2008, 18:07

Itsellä on sellainen pimeä puisto jossa ei ole valoja matkan varrella kun tuun kotiin kaverilta tai kaupungista. Siinä pyörii aika lailla outoo porukkaa joskus on pakko kiihdyttää, et pääsee pois siit puistosta, se on jotenkin niin kauhistuttavakin jos siellä puiden ja pensaiden seassa lymyy joku. Sitten talvimyrskyssä ku lunta pyryttää sakeesti ja sähköt menee ja on tulossa kotiin ja vieressä on pimeitä taloja jotka on huonossa kunnossa..Ja mielikuvitus tekee kepposet.
Tässä meen lähellä on yks tehtaanki näkönen ulkokuoreltaan oleva rakennus joka on aika autio iltaisin, ei ristinsielua ja se ympäristö on joku niin creepy, siellä päin pyörii juoppoja :ghost2:
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Nemesis » 13 Joulu 2008, 12:45

Kyllä mää ihan turvalliseks koen tämän kaupunki alueen missä asun, tai tämä on ainakin turvallinen osa kaupunkia, tuo koivuhaka on kyllä vähä sillai ku se on aika "syrjässä" muta siellä asuu eniten ihmisiä koko kokkolasta, mutta siellä on niitä kapakkoja jnee.. jotenki roskasta seutua.
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja viltsu » 13 Joulu 2008, 12:50

Joo kyllä asuinalueeni turvalliseks tunnen, vaikka tampereen pahimalla juoppo ja narkkari alueella asustelen.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
charlie
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 15:40

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja charlie » 13 Joulu 2008, 14:11

Oon asunu san fransiscossa 4 vuotta mun elämästä. Me asuimme asuinalueella laitakaupungoilla ja bussimatka keskustasta kaverin luota iltaisin oli pelottava varsinkin kun meille kotiin joutui pysäkiltä kävelemään melkein kilometrin pimeää katua jonka toisella puolella vähän matkan päässä oli taloja ja toisella metsää.. Kävelin aina sitä puolta missä ei ole metsää koska mua ihan oikeasti pelotti että joku hyökkää sieltä metsästä mun kimppuun.
Yksin alkaa kuvitella kaikenlaista esimerkiksi askelia takaa, ja kun kääntyy katsomaan ei siellä ketään ole.. Itse pelkään enemmän syrjäseutuisia paikkoja kuin kaupunkeja, niissä tunnen oloni kuitenki jotenkin turvallisemmaksi kuin jossain korvessa vaikka kaupungeissa elämä on vilkasta ihmisiä on paljon ja niin murhiakin sattuu enemmän ja kaikkea.
Turha piiloutua, ne löytävät sinut silti.

Avatar
Rie-chan
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 16:33
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Rie-chan » 04 Huhti 2009, 17:52

Huiiih! Mun asuinalue on TOSI pelottava iltasin alkusyksystä lopputalveen!

Asun Petäsmäellä, se on yksi Raision alue, ja se on AIVAN metsän vieressä, ja kun menen kotiin illalla, minun pitää joko mennä pitkä (ja aika jyrkkä :D) mäki ylös juuri pimeän metsä vieressä, tai kävellä pikkumetsän läpi, joka sekin hurjan pimeä, ja puut ovat tiheässä.
Menen yleensä sen ison metsän vierestä, koska autotieltä saattaa tulla autoja juuri kun menen siitä, ja se tuntuu minusta rauhoittavalta nähdä auton valot/kuulla auton ääni :lol:
En usko kyllä siellä mitään olevan, mutta jotenkin vaan tulee epämiellyttävä olo kun kävelee illalla siitä... *hrh*

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Huhti 2009, 14:44

Kyllä kun lukee näitä juttuja voi todeta olevansa onnekas kun asuu tämmöisessä tuppukylässä, metsää on kyllä aika lailla tämän "kaupungin" ympärillä, mutta kun tulee bussiasemalta illalla kotiin voi hyvin mielin kävellä joka risteyksen poikki kun ei näy ristinsielua missään. Eli ei tarvi juurikaan mitään pelätä.
Fabulous babe

Avatar
KuningasPähkinä
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 11:24
Paikkakunta: R-Ghetto

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja KuningasPähkinä » 19 Huhti 2009, 18:06

Rajakylän ghetossa ei ikinä tiedä milloin narkkari/pummi/tai joku muuten vain hullu ihminen käy päälle. Ei sillä että itse pelkäisin. Olen tottunut jo siihen että ostareilla makaa rumia pummeja resusissa tuoleissa kauppojen edessä :D
Uuden ajana avaruus uskonto!

Avatar
Tomppa12345
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 14:29
Paikkakunta: Espoo\Leppävaara

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Tomppa12345 » 21 Huhti 2009, 15:57

Tuli kerran nähtyy metsän vieres oleval urheilu kentäl joukko tyyppejä mustien kaapujen kaa.(kello tais olla jotain 22:00 ja oli syksy eli pimeetä)
Ne näytti huutavan jotain ja kyl aika nopee kaverin kaa lähettii hanee :lol:
Mahdollisesti saatananpalvojii? Läheiseen kallioon on ainakin piirretty epäilyttävän näkösiä symboleita.

Saattohan ne tietty olla jonkinäkönen roolipelaaja ryhmä, mutta en jääny ottaa asiasta selvää..

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Huhti 2009, 17:00

Itse on tullut viimeaikoina tehtyä lenkkejä puru radalla iha yö myöhään.
Itse en koe mitään pelottavaa. Koska minulla ei ole mitääm pelättävää.
En itse pelkää kuolemaa, joten miksi pelkäisin mitään muutakaan ?
Hirviöitä ei ole muualla kuin lasten saduissa, ja haamuja samoten.
Hengistä ja sieluista en mene puhumaan.
Feel the LOVE

Demon hunter
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:49

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Demon hunter » 12 Touko 2009, 15:47

ninjani kirjoitti:Ei minun asuin paikkaa voi kaupungiksi edes sanoa, mutta silti on hieman turvaton olo joskus. Täällä suurin osa nuorisosta polttaa, ja viikon loppuisin vetää teinikännit. En itse hirveänä kuljeskele kylällä kymmenen jälkeen, mutta kavereitten kanssa hengailen lähistöllä.


Sama täällä, ja sit tän tien varessa missä asun on tapahtunu murha, mutta en minä sinälään pelkää asua täällä, vaikka onhan täällä tapahtunu jotakin paranormaaliakin. Vaikka on kyllä joskus vähän turvaton olo, mutta harvoin.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 10 Heinä 2009, 12:14

Olin ollu luistelemassa siskoni kanssa kun kävelimme luistimet jalassa kotia päin, kotiin on noin 60m. No siinä yhden kerrostalon kohdalla nurkan takaa tulee mies, joka alkaa juosta meitä kohti ja huutaa: '' pysähtykää v*ttu s*atana'' '' kyl mä teijät kiinni saan!'' ja kaikkea muuta kiwaa. Hakattii koti ovea paniikissa ja tietysti äitille kerrottiin ja se mies on jahdannut ennenkin siskoani. :s en oo sen jälkee ollut yheksän jälkee pihalla muutoin kuin uutenavuotena ;s
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 22:27

Juu en tosiaan paljoa liikuskele yksin enää kympin jälkeen kun sen verran usein mua jahdattu puolentoista vuoden aikana mitä täällä ollaan asuttu -.-
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 10 Heinä 2009, 22:33

Maaseudulla/pienemmissä kaupungeissa on omasta mielestäni rentouttavaa kävellä pimeällä, kun ei ihmisiä juurikaan näy missään. Voi vaan fiilistellä sitä hiljaisuutta ja pimeetä. Teenkin usein yksin lenkkejä illalla täällä, tosin asun aika tuppukylässä. Metsät eivät pelota minua, harvemmin siellä pusikoissa ketään kuljeskelee.

Isommissa kaupungeissa en tykkää liikkua pimeällä tai yöllä. Varsinkin joskus festareiden jälkeen on ahdistavaa kun humalaisia pyörii joka paikassa, vaikka ne olisivatkin ihan rauhallisia. Kaveriporukan kanssa on ihan kivaa liikkua kaupungilla pimeämmälläkin, mutta yksin en tykkää. Koen myös tuijottamisen ahdistavaksi, etenkin jos useampi henkilö kääntyy katsomaan. Mitään vakavempaa ei ole koskaan sattunut, mutta olen luonteeltani hieman vainoharhainen, ja kuvittelen helposti ympärillä olevat ihmiset ilkeiksi.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 08:58

^ Ihan hyvä jos ei tykkää liikkua yöllä kaupungissa yksin, ties mikä lie juoppo tai mielenvikainen kävisi kimppuun :s
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Oksa
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Maalis 2010, 14:54
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kaupunkikauhua?

ViestiKirjoittaja Oksa » 20 Maalis 2010, 19:52

KuningasPähkinä kirjoitti:Rajakylän ghetossa ei ikinä tiedä milloin narkkari/pummi/tai joku muuten vain hullu ihminen käy päälle. Ei sillä että itse pelkäisin. Olen tottunut jo siihen että ostareilla makaa rumia pummeja resusissa tuoleissa kauppojen edessä :D

juuri näin, sama asuinalue ja samat pummit :----D muutenkin kun olen tällainen "nätti teinityttö" :::D ilta 23:00 jälkeen meinaa vähän ahdistaa kaupoilla kuljeskelu, onneksi siihen ei ole kovinkaan usein tarvetta ^^
All simple monkeys with alien babies. . .


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa