unien tapahtumat

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
mie
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2013, 10:39

unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja mie » 23 Marras 2013, 11:02

Tässä olisi kysymyksiä unimaailmasta jos asia on sinusta humpuukkia pidä se omana tietona. Koska en halua ettäplta täyttyy sillä.

1.Onko unissasi ollut pitkään jatkuva samanlainen unimaailma?
Minä olen ollut siinä tilanteessa jo pitkään ja yhdessä unessa luki to be continued ja sitten se muutaman vuoden päästä jatkui pelottavaa.

2.Oletko sinä unessasi tajunnut olevasi siinä ja sitten päättänyt tutkia unimaailmaasi?
Minä olen ollut siinä tilanteessa pitkään unimaailman tutkiminen ei vain ole helppoa

3.Onko sinulla supervoimia unessa?
Minä osaan lentää unessa se tuntuu toosi kivalta. :)

4.Onko sinulle tapahtunut jotain muuta?
Minulle ei ole.

Kiitos kaikille jotka vastaa.

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja Speedy » 01 Helmi 2014, 23:11

En muista että olenko nähnyt unia jotka liittyvät samaan paikkaan, mutta aika useasti olen nähnyt unta jossa ajattelen että "olen ollut täällä ennenkin", ja oon tienny missä on mikäkin paikka, tai että missä on jonkun talon mikäkin huone. Ikinä en ole kyllä unessa tajunnut olevani unessa.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 03 Helmi 2014, 10:36

mie kirjoitti:Tässä olisi kysymyksiä unimaailmasta jos asia on sinusta humpuukkia pidä se omana tietona. Koska en halua ettäplta täyttyy sillä.

1.Onko unissasi ollut pitkään jatkuva samanlainen unimaailma?
Minä olen ollut siinä tilanteessa jo pitkään ja yhdessä unessa luki to be continued ja sitten se muutaman vuoden päästä jatkui pelottavaa.

2.Oletko sinä unessasi tajunnut olevasi siinä ja sitten päättänyt tutkia unimaailmaasi?
Minä olen ollut siinä tilanteessa pitkään unimaailman tutkiminen ei vain ole helppoa

3.Onko sinulla supervoimia unessa?
Minä osaan lentää unessa se tuntuu toosi kivalta. :)

4.Onko sinulle tapahtunut jotain muuta?
Minulle ei ole.

Kiitos kaikille jotka vastaa.

1. Mulla aiheet vaihtelee paljonkin.
2. Olen aamulla herätessäni huomannut nähneeni unta joka siis on jatkunut vielä jonkin aikaa hereillä ollessani.
3. Miten nuo supervoimat sitten määriteltäisiin, eiköhän tuokin että yleensä muistaa unensa, ole jo jonkinlainen merkki supervoimista.
4. On tapahtunut kaikenlaista.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja Yugata » 08 Helmi 2014, 14:35

Tässä muutamia unityyppejä, jotka on toistuneet minulla läpi elämän:

Unityyppi nro 1:
On sellane maailma, josta herääminen jättää jälkeensä haikean fiiliksen. Tahdon tuohon maailmaan. Siellä kaikki on mukavia, luonto kaunista ja kaupungit ei ole kauheita. Kaupunkejakin on erilaisia jokalähtöön. Kaikkein kauneinta tuossa maailmassa on auringonlasku metsää vasten kun katsoo rinteen huipulta, ja alla on kaupunki. Toisinaan näihin uniin liittyy jokin meri, joka tuntuu jokseenkin tuntemattomalta. Unessa tulee aina tunne, että kukaan ei tiedä, mitä tuon meren tuolla puolen on. Horisontti näyttää siltä, kuin tietokonemallinnus olisi jäänyt kesken.

Joka tapauksessa ihana maailma. Siellä voi levitoida/lentääkin jos haluaa.

Unityyppi nro 2:
Avaruusunet. Lapsuudessa matkustelin lentävillä lautasilla- ja palloilla. Joko yksin tai muiden kanssa. Nämä unet oli jänniä, mutta monesti niissä oli myös pelon fiiliksiä. On yhä tänä päivänä.

Joskus olen isoilla emoaluksilla muiden ihmisten kanssa, joskus yksin ahtautuneena pikkuruiseen alukseen jolla lentelen pitkin maita ja mantuja. Yleensä näissä unissa on pimeää kun lentelen jonkin planeetan tuntumassa. Muutoin on pimeää, koska olen avaruudessa ja katselen esim. sen emoaluksen ikkunoista ulos.
Monesti näissä unissa näen myös muita aluksia, ja silloin on melkein paska housuissa. Niistä aluksista tulee epämiellyttävä olo. Sanoiksi puettuna pelkään, että niitä ohjaa pahantahtoinen olento. Tuolloin tekee mieli piiloutua johonkin.
Nykyisin noissa unissa saan selkeitä ohjeistuksia yleisesti elämään ja henkiseen kasvuun liittyen.

Esim. kuukausi sitten olisin saanut eräitä huumelappuja ekaksi kokeiluksi (käytetään pussinuuskan tavoin), mutta näin unen jossa minulle kerrottiin ja näytettiin, että jos ottaa LSD: tä tai sen johdannaisia ja trippi on huono, niin on alttiimpi negatiivisten olentojen "hyökkäyksille" mielitasolla ja jopa konkreettisestikin (eli sieppaukset, mielitason manipulointi tai yleensäkin pelosta johtuvan auran epävireisyyden takia ns. suojaus pois) Päätin, etten aio ottaa noita lappuja...

Näitä kahta unityyppiä on tullut lapsesta asti, ja aina herätessä on sellainen erityinen olo. Vielä kouluun/päiväkotiin (lapsena) saavuttuani aamulla olin hyvin poissaoleva, koska mieleni oli niin haikeana näistä asioista. Noissa unissa koen SUURIA tunteita. Ne on sellaisia erilaisten tunteiden rykelmiä. Ikävä, kaipuu, ahdistus, tunne siitä että on toisessa maailmassa.

Unityyppi nro 2: sta herättyäni päässä tuntuu sähköinen virtaus. Yleensä, jos kohtaan unessa harmaan olennon ja pelästyn sitä pahasti. En uskalla kohdata niitä. Sanon itselleni unessa "okei, tää on unta. avaan silmät yksi kaksi kolme. *avaan silmät* ah, oma huone, oma sänky <3" ja tuolloin tuntuu voimakas sähkövirta menevän pitkin päätä. Herätän itseni unihalvauksesta siis.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja freyan » 09 Helmi 2014, 06:49

Hmm. En tiedä onko unissani varsinaisesti ollut pitkään jatkuvaa samanlaista unimaailmaa, mutta tunnelmia kylläkin. Itseasiassa harvoin uneni ovat kovin hyviä, tai sitten en vain muista niitä parempia niin usein. Mene ja tiedä. Minulla ei ole tapana nähdä yksittäisiä painajaisia tai yksittäisiä ahdistavia unia. (Puhun nyyt siis oikeasti pelottavista, ahdistavista, en sellaisista, jossa minua esim. petetään.) Yleensä jos näen painajaista, se on toistuvaa. Kyseessä ei ole sama uni, mutta pelottavuus ja ahdistavuus on aina mukana. Uni saattaa muuten olla ns. tavallinen, mutta siinä on mukana jotakin ahdistavaa. Olen myös nähnyt samaa unta useamman kerran. Erityisesti yksi uni on jäänyt mieleeni ja minusta sillä on pakko olla jokin merkitys, sillä se oli niin outo... Joskus myös olen nähnyt ns. jatkeunia.

En ole ikinä unessa tajunnut olevani unessa. En edes silloin kuin uni tuntuu elokuvamaiselta. Oon kuitenkin joskus pystynyt vaikuttamaan unenkulkuun jollain tapaa. Esim. mitä tapahtuu ja jos se ei tuntunutkaan hyvältä niin palata taaksepäin ja tehdä tietty asia toisella tavalla.. Nämä on kuitenkin ehkä olleet sellaisia tilanteita, etten ole ollut täysin hereillä enkä täysin unessa. Tai ainakin niin luulen. Ikinä en ole kuitenkaan pystynyt tekemään mitä vaan eli ei lentämisiä tai mitään sellasta randomisti.

Olen kuollut useasti unessa. Jotkut sanoo, että se on mahdotonta. Tai että jos siis näkee kuolevansa, herää sillä hetkellä kuin kuolee. Mulla se on usein jatkunut. Olen myös nähnyt unia joissa en itse ole, vaikka jotkut sanoo senkin olevan mahdotonta. :ghost2:

Edit: Ainiin! Oon myös todennäkösesti saanut unihalvauksen. Tai psykologi sitä ainakin kertomani perusteella sellaiseksi epäili. And you bet me, se oli pelottavaa.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja Yugata » 09 Helmi 2014, 16:05

Itse oon pudonnut unessa ihan "satoja metrejä" ja mätkähtäny maahan ja uni on silti vain jatkunut. Maahan paiskautuminen ei käy kipeää. Sitä vaan jotenkin jäntevästi laskeutuu kuin kissa. En siis ole herännyt putoamiseen unessa.

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: unien tapahtumat

ViestiKirjoittaja freyan » 09 Helmi 2014, 21:06

^ Sanoit, ettei tuo pudotus tee kipeää. Onko muidenkin unet kivuttomia vai onko täällä joku muukin lisäkseni, joka tuntee kipua unessa ihan yhtälailla kuin valveilla ollessakin?


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa