kysymyksiä

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Ariene
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Huhti 2016, 20:44

kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Ariene » 03 Huhti 2016, 21:44

Epäilin pitkään tänne kirjoittamista, ja epäröin vieläkin. Mutta koen, että tahdon saada vastauksia kysymyksiini , jotka liittyvät vahvasti itseeni. Ja tiedän, että näihin kysymyksiin ei miltään tavallisilta palstoilta vastausta saa.

Aloitetaan ihan vaikka kysymällä, että onko olemassa ihmisiä jotka syystä tai toisesta ovat alttiimpia "aistimaan asioita". Tällä tarkoitan, että ihan kuin pystyisit aistimaan asioita joita muut eivät näe tai huomaa. Minun on todella vaikeaa selittää mitä tarkoitan, mutta onko olemassa ihmisiä jotka pystyvät aistimaan tunnetiloja kuin "ilmasta" tai tavallaan vain "tuntemaan" jos jossain on ollut joskus jotain tai näkemään ihmisen "sisimpään."
Välillä tuntuu, että kuvittelenko vain, mutta en usko enää että asia voisi olla niin. En puhu tuntemuksestani oikeastaan kenellekään. Tuntuu kuin tämä kaikki olisi jotain todella henkilökohtaista, mistä en tahdo puhua. Tunnen oloni epämukavaksi jo pelkästä ajatuksesta.

Ensimmäinen jota tapahtuu oikeastaan eniten, on ihmisten "lukeminen". Minulla riittää pieni hetki täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ja tiedän "millainen hän on sisimmältään." Minä vain jotenkin näen sen ihmisen sisimpään. Näen jos joku on "paha" tai joku on rehellinen, pahantahtoinen tai ilkeä. Olen monesti sanonut avopuolisolleni jälkeen päin nähtyämme jonkun minulle tuntemattoman ihmisen, että "onko tuo ihminen tuollainen ja tuollainen." Ja saan hämmentyneen katseen : "mistä sinä sen tiesit?"

Välillä pystyn myös aistimaan mitä jossain rakennuksissa on ollut. Esimerkiksi päiväkoti jossa olin töissä . Se on kuulema ollut ennen sitä ihan asuin käytössä ja myöhemmin ruvennut toimimaan päiväkotina. Mutta talon alakerrassa on jonkin sortin "kellari" tai suuri varasto tila, jossa on pesukoneet yms. muu roina. Inhoan sitä paikkaa, sillä se on ahdistava. Yksin joutuessani sinne koitan toimia mahdollisimman nopeasti.
Kerran sain työkaverin viemään pyykkiä alas kanssani. Hänen laittaessaan pyykkiä sanoin ,että "kiertelen täällä vähän." Kiertelin tyhjissä huoneissa jonkin aikaa. Kävelin huoneita läpi uudelleen ja uudelleen. Pian mulle tuli sellainen tunne, että tämä paikka ei ole ollut aina käytössä pelkkään asumiseen. Mulle tuli ensin mielikuva, että se tila liittyy "terveyteen". Hetken päästä tunne alkoi ikään kuin "selventyä" ja päässäni pyöri vain ajatus "neuvola, lääkäriasema, parantola,".

Asia jäi vaivaamaan mua, joten koitin tivata vanhemmilta työntekijöiltä onko rakennuksessa ollut jotain muutakin. Kukaan ei tuntunut tietävän , paitsi eräs työtekijä joka kertoi rakennuksen olleen PARANTOLANA joskus kauan sitten. Silloin pelästyin ja oikeastaan ahdistuin. En todellakaan ollut kertonut "arvauksistani" hänelle tai kenellekään muullekaan.

En tiedä miten kertomaani suhtaudutaan. Voi tietenkin olla että kaikki on vaan sattumaa tai että vain kuvittelen. Mutta koska itsestäni ei siltä tunnu niin toivon, että saan vastauksia. Tunnen olevani "yksin" ja halusin kai vain asian pois harteiltani. Nyt se on sanottu ja se siitä . Toivon, että joku osaa edes sanoa jotain tähän liittyen, kiitos...

Andromedan Council
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Helmi 2016, 18:44

Re: kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Andromedan Council » 13 Huhti 2016, 13:16

Ariene
Toisilla ihmisillä on herkkyyttä enemmän kuin toisilla ja voivat tosiaan aistia asioita. Jos minulta kysyt, niin sellaista kun "sattuma" ei ole olemassakaan. Kaikella mitä tapahtuu on jokin tarkoitus, vaikka emme sitä sillä hetkellä ymmärtäisikään. Mielestäni pahinta mitä voisi tehdä, olisi kieltää kaikki mitä on kokenut. Energiakeho ulottuu ainakin.9 metrin päähän fyysiskehostamme, jos joku siis on vaikka 18 metrin päässä, niin silti kentät kohtaavat ja voit lukea toista persoonaa jos herkyyttä sellaiseen on olemassa. Joten fiilistele ihan rauhassa jos siltä tuntuu. Jos tulee ikäviä tuntemuksia joistakin paikoista, aina voit poistua paikalta, mikään pakko ei ole sellaiseen tilaan jäädä pidemmäksi aikaa. Pelko voi sulkea ainakin tilapäisesti kykyä, jos sellaista tulet kokeneeksi. Silloin värähtelytasosi laskee tilapäisesti ja et ehkä pysty katsomaan, tuntemaan mitään vähään aikaan. Se ei ole vaarallista.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa