APUA mitä tämä on?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 30 Maalis 2009, 23:58

todisteilla sais kyllä katkaistua epäilyiltä siivet... ja ehkä myös kunnioitusta
I believe..

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 31 Maalis 2009, 09:22

Regendos kirjoitti:Todisteita siitä, että he olisivat oikeita vampyyreitä, tuskin tulee olemaan. Ehkäpä juuri siksi, koska niitä ei ole. Jos olisin oikea vampyyri, minä en kieltäytyisi mistään todisteiden annosta, päinvastoin, antaisin ihmisten yrittää kaikkensa todistaessaan minua ihmiseksi. Tai sitten vedotaan omaan kunniaan tai vastaavaan, jottei tarvitse vilautella syntymätodistusta jne.

Ja minusta on naurettavaa väittää, että vampyyriromaanit todistaisivat heidän olemassaolon. Siinätapauksessa joutuisin pitämään jokaista fantasiakirjaa totena.


Näinpä! Yhdyn joka sanaan.
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 31 Maalis 2009, 09:23

oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.

Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan... :roll:

Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL


Kuten jo aiemmin sanoin jannun kannattaa mennä hoitoon ja lopettaa trollaus.

Onko muumejakin olemassa?

Eli periaatteessa väität porukoitteskin olleen "true-vampire evil lordeja"? Minkä vitun takia asut ihmisten kanssa jos pidät itseäsi niin ylempi arvoisena?

Musta tuntuu et tää jannu on saanu joskus teininä pataansa ja sit alkanu gootiks ja goottius menny vähän yli ja sit noussu neste päähän ja kätkenyt kaiken tän "Im not guilty im a vimpire" touhun taakse.

Okkultismiin perehtyneenä ja henkimaailmaan tutustuneena en ole missään nähnyt kerrottavan teikäläisistä. Ainoastaan romaaneissa olen "teistä" lukenut, mitenkäs selität sillä että olisitte todellisia? Sillä okkultismi kattaa kaiken mitä ihminen ei voi normaalilla tasolla ymmärtää. Ihmettelen suuresti että jos olette niin todellisia jne niin miten näin on? Vai oletteko lahjoneet kaikki okkultikot olemaan kirjoittamatta teistä ettei esin VLVL true evil jengi paljastuisi?

Terveisin: kannanko valkosipulia turhaan mukanani?
Telecvovim!

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 31 Maalis 2009, 22:26

Phantom kirjoitti:Oho vähä jänskää oikea vampyyri paranormaali blogilla. :demoni: jaaha no eipä siinä taidan mennä paskalle, sen kanssa olen suht samanarvoinen. Tässä topikissa tunnen itseni niin ala-arvoiseksi. Outo homma että joudutte syömään samaa ruokaa kuin me vaikka olemme ala arvoisempi rotu. Emmehän me ihmisetkään syö koiran ruokaa. samoin joudutte maksamaan vuokraa tai lainan lyhennystä jollekin alempi arvoisen rodun edustajista. Samoin joudutte asumaan samoilla seuduilla samoissa kopeissa kuin me alempi arvoiset. Samoin maksatte veroa ja jos lääkäriä yleensä tarvitsette teitä hoitaa joku alempi arvoisen rodun edustaja jonka palkan te olette maksaneet vero rahoilla. Kävelette punaisia päin ja alempi arvoisen rodun edustaja tulee ja antaa ylempi arvoisen rodun edustajalle sakot ja hänenkin palkan te maksatte. Säälittävää sanon minä. Toisin sanoen asutte koiran kanssa koiran kopissa ja syötte vielä samaa ruokaa ja paskotte samaan laatikkoon ja olette samanlaisessa yhteiskunnan talutusnuorassa kuin me kaikki alemman ihmisrodun edustajat. Ei vaikuta kovin ylempi arvoiselta rodulta minun mielestä. :D :D :D . Loppupeleissä täällä te vaan kirjottelette jollain foorumilla ja todisteita ylemmästä rodusta ei ole missään eli ns:paskan jauhantaa koko homma.
Ps: Taisit ainaki kattoa euro viisut herra "lordi" tosi omaperästä

- Phantom


AMEN!

Ja vielä "Lordille" Hienosti vältit kyllä kaikki kysymykseni tällä foorumilla. Onnea vain teidän vampyyriseuralle. Tai noh, jos te nyt sanoitte että asiat joita luulemme vampyyrien olevan eivät ole totta ja olette kuin lähes tavalliset ihmiset niin miksi teitä nyt pitäisi sanoa? Oupireiksi? Apinoiksi...?

Itseä jäi todella paljon vaivaamaan se että te itse myönnätte ettette ole vampyyreja! Ette ole mitään sitä mitä "vampyyrit" ovat. Olette vain kuin joitakin hienostosnobeja jotka arvostelevat köyhiä koska he ovat niin erilaisia ja alempiarvoisia. Vaikka ovat täysin samaa rotua ja lajia kuin muutkin.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 31 Maalis 2009, 22:32

elkäähän pojat nyt ottako liian vakavasti ;D ...
I believe..

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja DS8 » 31 Maalis 2009, 22:34

Exitium, väitit ylempänä ettei vampyyreistä ole okkultistisia kirjoituksia? Olet väärässä.
Konstantinos, Vampires - The occult truth. (Llewelyn, 2001) + n.3 muuta kirjaa, joiden kirjoittajista en tiedä.
Konstantinoksen kirjoja omistan, ja kokemuksesta tiedän että hän kirjoittaa hyvin ja omasta henk. koht. kokemasta.
Sitten itse asiaan:
Jos psyykkiset vampyyrit lasketaan vampyyreiksi, niin heistä on todisteitakin. Energian imeminen vaatii omat tekniikkansa, ja sillä on omat hyötynsä. Pelkällä energialla ei selviä hengissä, mutta kuulemani mukaan sekin vahvistaa.
"So this is life?"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 31 Maalis 2009, 23:16

Exitium kirjoitti:Ois kyl mahtia käydä tollases tapaamisessa. Onko teitä paljon tampereella?


Anjalaan matkasi käyköön, jos haluat Oupirscheja tavoittaen.
;]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 01 Huhti 2009, 10:19

DS8 kirjoitti:Exitium, väitit ylempänä ettei vampyyreistä ole okkultistisia kirjoituksia? Olet väärässä.
Konstantinos, Vampires - The occult truth. (Llewelyn, 2001) + n.3 muuta kirjaa, joiden kirjoittajista en tiedä.
Konstantinoksen kirjoja omistan, ja kokemuksesta tiedän että hän kirjoittaa hyvin ja omasta henk. koht. kokemasta.
Sitten itse asiaan:
Jos psyykkiset vampyyrit lasketaan vampyyreiksi, niin heistä on todisteitakin. Energian imeminen vaatii omat tekniikkansa, ja sillä on omat hyötynsä. Pelkällä energialla ei selviä hengissä, mutta kuulemani mukaan sekin vahvistaa.


En luokittele noin nuoria kirjoja varteen otettaviksi opuksiksi!
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 01 Huhti 2009, 10:20

Aqua vitae kirjoitti:
Exitium kirjoitti:Ois kyl mahtia käydä tollases tapaamisessa. Onko teitä paljon tampereella?


Anjalaan matkasi käyköön, jos haluat Oupirscheja tavoittaen.
;]



Vois mennä sinne. Pitäs melkeinpä ottaa valkosipulia messiin kyl.

[edit] onko varmasti tampereella?
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Huhti 2009, 21:44

Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Huhti 2009, 08:10

Aqua vitae kirjoitti:Tampereella? Ei toki.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anjala_(kunta)


Linkkis ei toimi...Ihan näin tiedoks...
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 02 Huhti 2009, 09:19

No jos vaikka jaksaisit itse lisätä lopussa tuon pois jäävän sulun siihen perään.
Toimii vallan mainiosti sen jälkeen.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja DS8 » 02 Huhti 2009, 12:00

Exitium kirjoitti:
DS8 kirjoitti:Exitium, väitit ylempänä ettei vampyyreistä ole okkultistisia kirjoituksia? Olet väärässä.
Konstantinos, Vampires - The occult truth. (Llewelyn, 2001) + n.3 muuta kirjaa, joiden kirjoittajista en tiedä.
Konstantinoksen kirjoja omistan, ja kokemuksesta tiedän että hän kirjoittaa hyvin ja omasta henk. koht. kokemasta.
Sitten itse asiaan:
Jos psyykkiset vampyyrit lasketaan vampyyreiksi, niin heistä on todisteitakin. Energian imeminen vaatii omat tekniikkansa, ja sillä on omat hyötynsä. Pelkällä energialla ei selviä hengissä, mutta kuulemani mukaan sekin vahvistaa.


En luokittele noin nuoria kirjoja varteen otettaviksi opuksiksi!



Omapa on menetyksesi. Konstantinoksen Nocturnicon oli kenties paras okkultistinen kirja, jonka olen koskaan lukenut.
No, ei siitä sen enempää.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaista jengiä noihinkin oikeasti menee. "kyl me ollaan ihan oikeesti vampyyrejä." - toteaa yksi 14-vuotias näppylänaama jostakin hiustensa takaa. "mäkin oon kerran maistanu verta ja sillee..."
Haulikkoa mukaan ja matkaan.
"So this is life?"

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Huhti 2009, 14:15

Aqua vitae kirjoitti:No jos vaikka jaksaisit itse lisätä lopussa tuon pois jäävän sulun siihen perään.
Toimii vallan mainiosti sen jälkeen.


Sorry, my bad...
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Huhti 2009, 14:15

Olipa viihdyttävä ketju :lol:

Kieli oli yllättävän helppo oppia, ei mennyt kun muutamia minuutteja siihen, että pääsi jutun jyvälle. Tosin kun verbaalinen lahjakkuuteni on huipputasoa niin ei mikään ihme.

Lisää nauratti kun kävin lueskelemassa tuota foorumia. Itse hiotutin terävät oupiirifangini jo ala-asteikäisenä pois, mutta tästä törkeästä loukkauksesta huolimatta jään odottelemaan koska minua rukoillaan liittymään heihin. Polveudunhan kuitenkin venäläisestä mahtisuvusta, jolle verenvuodatus on ollut olennainen osa elämää. :lol:

Vakavasti ottaen...Joskus joutuu todella miettimään, mikä harhauttaa oppineenkin sielun janoamaan erityisasemaa ja yllemmyyttä keinolla millä hyvänsä? Miksi ihmeessä pelotella ja todistella omaa olematonta mahtia? Vain hiljainen johtaja kykenee johtamaan ilman itseensä kohdistuvaa vastarintaa. Näin siis jos kokee elinehdokseen johtajuuden. Kaikella ystävällisyydellä, jos haluaa todistaa olevansa ylempää rotua ja vampyyri niin se ei tapahdu ainakaan tuolla tavoin. :lol:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 02 Huhti 2009, 18:38

Aurelia kirjoitti:Olipa viihdyttävä ketju :lol:

Kieli oli yllättävän helppo oppia, ei mennyt kun muutamia minuutteja siihen, että pääsi jutun jyvälle. Tosin kun verbaalinen lahjakkuuteni on huipputasoa niin ei mikään ihme.


Ei se helppo Oupirschiaani olekaan mikään haaste ;] Hienosti muuten ohimennen itsekehaistu kommentti : )
Mutta viimeaikoina, jos olet sattunut siellä käymään, niin Oupirschiaania sovelletaan nykyään enemmän kieliin, kuten ranskaan, italiaan, latinaan etc.
Ei vieläkään toki mikään haaste kaltaiselleni verbaaliselle nerolle ;]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 08:25

ehehehhahaha ;) ... mä voisin muuten mennä vampyyristä helposti, - helvetin komea ja vahva kun olen ;)
I believe..

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Huhti 2009, 09:57

Aqua vitae kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:Olipa viihdyttävä ketju :lol:

Kieli oli yllättävän helppo oppia, ei mennyt kun muutamia minuutteja siihen, että pääsi jutun jyvälle. Tosin kun verbaalinen lahjakkuuteni on huipputasoa niin ei mikään ihme.


Ei se helppo Oupirschiaani olekaan mikään haaste ;] Hienosti muuten ohimennen itsekehaistu kommentti : )
Mutta viimeaikoina, jos olet sattunut siellä käymään, niin Oupirschiaania sovelletaan nykyään enemmän kieliin, kuten ranskaan, italiaan, latinaan etc.
Ei vieläkään toki mikään haaste kaltaiselleni verbaaliselle nerolle ;]

He sekoittavat monia kieliä keskenään ja muuntelevat ne itselleen sopiviksi. Sitten vielä opettelevat sen. Mahtavat olla aika tosissaan jos ovat valmiita tekemään moista.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 03 Huhti 2009, 11:12

Taikka sitten menee ihan harrastuspohjalta. Olihan lapsena monista myös kiva keksiä omia kieliä, jota pystyi sitten puhumaan toisten edessä niin ettei 'ulkopuoliset' (=lähinnä aikuiset) ymmärrä. Tekemisen puutteessa, ja harrastepohjaltahan tulee aikaa käytettyä monesti näennäisesti 'turhanpäiväisiin' asioihin. Mutta toisaalta onko nyt ajankäyttö yleensä mihinkään yhtään sen järkevämpää kuin johonkin muuhun. Ehkä yhteiskunnallisesti arvostetumpaa tai järkevämpää ajankäyttö opiskeluun ja/tai työhön voi olla, mutta mukanaan kun ei noistakaan hyötyjä viedä.. mutta kaipa se on taas omista arvostuksen kohteista kiinni mihinkä käytetty aika on hyvin käytettyä sellaista. Joku arvostaa ehkä mitä jättää jälkeensä tuleville sukupolville rahallisesti, toinen mahdollisesti tiedollisesti, moni taas ei mieti edes koko asiaa kunhan on sillä hetkellä hauskaa.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 11:19

Hartsa, tuokin on hyvä pointti. Pakko kuitenkin myöntää, että näiden kavereiden salakieli alkaa olla melko vaikeaa luettavaa. Minä kun en muita kieliä juuri osaa kun Suomea ja Englantia.. :)
I believe..


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron