APUA mitä tämä on?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 29 Maalis 2009, 06:33

Aqua vitae kirjoitti:Kiitos. Homma saattoi mennä kyllä sinun osaltasi vaikeaksi, jos nyt käy niin, että meidän kultainen Oupirdieumme onkin double-agent, joka vain tuli mainostamaan sivustoaan. Kuten siellä foorumillakin sanotaan:

Meh tahr veetsch ehm'meh REESAE AE vaeck ehae taenneh mehee'daen seevous tohllehm meh.
Mahee 'nawshtack ahah fourum! Seellah ehee awreh vaelee'aeh yos yockou nae'cké oupirscheya. Seh awn aeenawasch tahahn hue'vae yos sahahmmé mah een nétta.

Eli kaikki sitten vain lähti mainostamaan sivua ja ilmeisesti Oupirdieu löysi reittinsä tänne. Hän on tod. näk. Iromar tai jokin muu tuolta foorumilta.
Johan homma plörähti.
Oupirdieu, osataan sitä täälläkin epäillä. Jos olet niinkin jalo yksilö, varmaan käsität paljastuneesi. Ole hyvä ja kerro identiteettisi.



musta tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän kans siltä että kusetusta tässä on... googlesta löysin jonkun teini "vampyyrifanit" sivuston, ja siellä on mainostanu tätä blackkimono sivua joku nimimerkki "vampyyrikuningas" ... huh huh.. kyllä tässä nyt vaan taitaa niin olla poijjaat että tää on vaan "maineen" hakua..[ "tulkaa sivuille vampyyriystäväni, liittykää meihin"] <--- tossa vähän tyyliä sieltä.. ja teinigootit on ilotipat housuissa ;D
I believe..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Maalis 2009, 13:34

Tunhhu kirjoitti:aqua vitae, miten sä "paljastuit" ? :D


Hmm... Miten paljastuin? Kerrotaanpas tarina ihan alusta lähtien.

1)Tulen parafoorumille.
2)Näen topicin "APUA mitä tämä on".
3)Minua alkaa kiehtoa ainoastaan aloitusviestin perimmäinen aihe, enkä kiinnitä ollenkaan huomiota viestin epäilyttävyyteen tai siihen, että kirjoittaja on "Oupirdieu".
4)Rekisteröidyn Vampires Internationalille tarkoituksenani saada halpaa huvia. Esiinnyn olevinaan "vampyyrinmetsästäjänä".
5)Alan vilkuilemaan ympärilleni ja katson, kuinka tosissaan nämä ihmiset ovat. Sopeudun ympäristöön.
6)Alan tutkimaan tätä omituista koodikieltä Oupirschiania. Se kiehtoo valtavasti ja ratkomisen riemu on rajaton.
7)Alan viihtyä siellä. Ei siellä kovin pahansisuisia tyyppejä kumminkaan ole.
8)Edistyn Oupirschianissa.
9)Suomennan pätkiä tännekin (EI SAA TEHDÄ OIKEASTI).
10)Loppujen lopuksi suomennan Iromarin kirjoittaman postin, jossa ilmoitetaan, että häneltä saa pyytää apua Oupirschissa.
11)No pyydän sitten, mutta sanon, että hän ei kumminkaan saisi sitä "ihmisille" kertoa.
12)Hän ilmoittaa minulle, että hän ei näe sitä minään rikkomuksena, jos hän opettaisi tätä kieltä minulle. Sillä sitä saa käyttää, jos sitä EI LÄHDE KÄÄNTÄMÄÄN JULKISESTI! (No minähän sitä olin jo tehnyt...)
13)Hän ilmoittaa, että mutuen kaikki olisi ok, mutta tässä on yksi ongelma, ja "sinäkni tiedät mikä se on, Aqua Vitae."
14)Nimeni tuolla foorumilla on siis Aqua Fortis, ei Aqua Vitae, joten hän oli selvästi jäljittänyt minut suoraan tänne.
15)Epäilen, että henkilö nimeltä Oupirdieu (joka ei suostu enää vastaamaan mihinkään) on tämän juonen takana, ja jos hän itse on Iromar tai joku muu tuolta foorumilta, ovat he tienneet jo jonkun aikaa. :/ Double-Agent efekti, kuten jo aikaisemmin mainittu.
16)Noh, nyt tuntuu vähän huteralta, kun ei tiedä, milloin tämä juttu kulkee VLVLZSCHE:n korviin ja bannit rapsahtaa. En tiedä osaako Iromar olla tarpeeksi ymmärtäväinen tähän hommaan.
Joka tapauksessa, nyt tuntuu vähän kurjalta, kun oli siellä kumminkin hauskaa.
(Oupirschiaanin ratkominenkin maistuu nyt puulta :/)

//Nyt suunnilleen kaikki tietävät, että "Parablogilla" hypetetään heidän foorumistaan.
/// Teen nyt sen verran reilun hauskan tempun, että ihan puhtaasta reiluudesta myös kumitan kaikki Oupirschiaanit käännökseni täältä.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 29 Maalis 2009, 15:40

mäkin kumitin oman suomennokseni nyt ihan reiluuden merkkinä vampirischejä kohtaan... :)
I believe..

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:20

Joo aika selvää paschaa tämä on jo.. Oli tosin mukavaa suomentaa tuota oupir kieltä niin kauan kun sitä kesti.
Better to reign hell, than serve in heav'n

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 29 Maalis 2009, 21:21

:P
Nimeni netissä on vain ja ainoastaan oupirdieu. En ole VLVL, Iromar enkä muukaan.
Edelleen: en ole tuon foorumin jäsen.

OLen vain stalkkaaja tolla vamppiiri foorumilla. TÄmmönen topicci siellä oli äsken. Poistettu jo:

Havaitsimme, että ainakin fiksuimmat yksilöt teidän ihmisten rodustanne ymmärtävät, mikäli kirjoitamme puhdasta suomi-oupirschiania. Tosin aikaahan tämä vei, ja mitä nyt suomennoksianne olen lukenut, niin puolet silti jäänyt hämärän peittoon. Joka tapauksessa tämä kokeilu osoitti, että joudumme tästä lähin puhumaan kunnollista 80-100% oupirschiania. Tämä on sinänsä harmi, kun ei vampyyreistäkään kaikki ole mitään kielineroja.. ei toki teistäkään, mutta jos yksikin rotunne edustaja näkee arkaluontoisempia viestejämme, ne kaikki levitetään suomennoksina eteenpäin. Tällaista riskiä emme voi ottaa. Olen kuitenkin tyytyväinen tähän kokeiluun. Yksi asia minua kyllä mietityttää.. nimittäin se, että tuollaisenkin haamufoorumin ihmiset pitävät meitä satuolentoina.. eikös paranormaalien asioiden foorumilla jos missä pitäisi uskoa meihin?


Topici poistettiin raa'asti, koska siitä ei näköjään saa puhua, että mihin tuo Oupirschian perustuu milloinkin :o ennenhän se perustui suomeen kun vamppiirit ei itsekään jaksa puhua omaa kieltään kunnolla ja nyt ilmeisesti ei enää perustu mihinkää, kun huomasivat että joku immeinen sai siitä selvää. tai sitten siihen latinaan tai romaniaan mistä nua puhuivat ennen.

mutta joo itse en käy täällä enää niin usein, halusin vaan kysyä että mikä helvettiä tuo vampyyrifoorumi on kun näin jonkun mainostelevan sitä jossain goottifoorumilla.. ja siitä lähtikin kunnon soppa käyntiin. parempi että pysyn tosta kokonaan erossa, siltä tuntui jo ensimmäisen viestin aikana, mutta uteliaisuus vie voiton!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 29 Maalis 2009, 21:23

Pakko koittaa joskus rekata tonne itsensä :D
Telecvovim!

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 29 Maalis 2009, 21:24

Niin ja ton poistetun viestin perusteella saatte entistä kinkkisempää suomennettavaa, joten älkääs vielä luovuttako XD

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:25

Muokkaan pois ihan kohteliaisuudesta.
Viimeksi muokannut ShadowPeople, 29 Maalis 2009, 21:55. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Better to reign hell, than serve in heav'n

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 29 Maalis 2009, 21:33

Sainpa tästä foorumin omistajasta googlettamalla hieman lisä "tietoa", käy peliplaneetassa nimimerkillä "yueyay"
Jatkan tutkimista Ja tosiaan googlaamalla tuon nimimerkin tulee lisää keskustelu palstoja joissa hän tod.näk käy samalla nimimerkillä


Vamppiiri foorumilla muistaakseni oli jotain juttua siitä, että sivuston omistaja on eri henkilö kuin tuo vlvltzsche. Eivät ole saaneet edes omaa domainia / sivutilaa foorumille hankituksi niin pitää lusmuilla toisten domaineilla.
Muistaakseni vielä domainin omistaja on aika vittuuntunut siitä, että hänen domaini nimensä menee tuommoseen paranormaaliin käyttöön.. mistä hän ei pidä, kun maine menee.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Maalis 2009, 21:37

oupirdieu kirjoitti::P
Nimeni netissä on vain ja ainoastaan oupirdieu. En ole VLVL, Iromar enkä muukaan.
Edelleen: en ole tuon foorumin jäsen.

OLen vain stalkkaaja tolla vamppiiri foorumilla. TÄmmönen topicci siellä oli äsken. Poistettu jo:

Havaitsimme, että ainakin fiksuimmat yksilöt teidän ihmisten rodustanne ymmärtävät, mikäli kirjoitamme puhdasta suomi-oupirschiania. Tosin aikaahan tämä vei, ja mitä nyt suomennoksianne olen lukenut, niin puolet silti jäänyt hämärän peittoon. Joka tapauksessa tämä kokeilu osoitti, että joudumme tästä lähin puhumaan kunnollista 80-100% oupirschiania. Tämä on sinänsä harmi, kun ei vampyyreistäkään kaikki ole mitään kielineroja.. ei toki teistäkään, mutta jos yksikin rotunne edustaja näkee arkaluontoisempia viestejämme, ne kaikki levitetään suomennoksina eteenpäin. Tällaista riskiä emme voi ottaa. Olen kuitenkin tyytyväinen tähän kokeiluun. Yksi asia minua kyllä mietityttää.. nimittäin se, että tuollaisenkin haamufoorumin ihmiset pitävät meitä satuolentoina.. eikös paranormaalien asioiden foorumilla jos missä pitäisi uskoa meihin?


Topici poistettiin raa'asti, koska siitä ei näköjään saa puhua, että mihin tuo Oupirschian perustuu milloinkin :o ennenhän se perustui suomeen kun vamppiirit ei itsekään jaksa puhua omaa kieltään kunnolla ja nyt ilmeisesti ei enää perustu mihinkää, kun huomasivat että joku immeinen sai siitä selvää. tai sitten siihen latinaan tai romaniaan mistä nua puhuivat ennen.

mutta joo itse en käy täällä enää niin usein, halusin vaan kysyä että mikä helvettiä tuo vampyyrifoorumi on kun näin jonkun mainostelevan sitä jossain goottifoorumilla.. ja siitä lähtikin kunnon soppa käyntiin. parempi että pysyn tosta kokonaan erossa, siltä tuntui jo ensimmäisen viestin aikana, mutta uteliaisuus vie voiton!


Äh... Anteeksi kovasti, jos asia todellakin on näin... *Bow*

Ja vielä tuosta Oupirschiaanista, se perustuu AINA jollekin kielelle. Sen perusta on vain, miten sitä kyseistä kieltä sotketaan. Siinä on kuin onkin tarkat säännöt...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:38

oupirdieu kirjoitti:
Sainpa tästä foorumin omistajasta googlettamalla hieman lisä "tietoa", käy peliplaneetassa nimimerkillä "yueyay"
Jatkan tutkimista Ja tosiaan googlaamalla tuon nimimerkin tulee lisää keskustelu palstoja joissa hän tod.näk käy samalla nimimerkillä


Vamppiiri foorumilla muistaakseni oli jotain juttua siitä, että sivuston omistaja on eri henkilö kuin tuo vlvltzsche. Eivät ole saaneet edes omaa domainia / sivutilaa foorumille hankituksi niin pitää lusmuilla toisten domaineilla.
Muistaakseni vielä domainin omistaja on aika vittuuntunut siitä, että hänen domaini nimensä menee tuommoseen paranormaaliin käyttöön.. mistä hän ei pidä, kun maine menee.

Omituista sinällään että en ole edes vlvltzsche:stä mitään viestissäni maininnut.. Noh aivan sama. Ja nuo foorumit on ilmaiset.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Blackkimono
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 21:36

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Blackkimono » 29 Maalis 2009, 21:40

Olen Black Kimono, suomalainen elektronisen musiikin artisti. Nimeni ei ole mainittu missään vampyyrisarjassa enkä ole missään tekemisissä kyseisen foorumin kanssa. Vlvltzsche on ystäväni jolle olen antanut sivutilaa ja käskenyt sanomaan, etten ole tekemisissä foorumin kanssa..

Vlvltzsche on jokatapauksessa ystäväni enkä voi hänen vampyyriyteensä puuttua. Mutta minä en ole foorumilla.
Viimeksi muokannut Blackkimono, 29 Maalis 2009, 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:42

Blackkimono kirjoitti:Shadowpeople voisitkos poistaa tuon paskan?

Olen Black Kimono, suomalainen elektronisen musiikin artisti. Nimeni ei ole mainittu missään vampyyrisarjassa enkä ole missään tekemisissä kyseisen foorumin kanssa. Vlvltzsche on ystäväni jolle olen antanut sivutilaa ja käskenyt sanomaan, etten ole tekemisissä foorumin kanssa koska tuommonen okkultismi mikälie ei anna kauneuteen perustuvalle musiikilleni hyvää mainetta..

Vlvltzsche on jokatapauksessa ystäväni enkä voi hänen uskontoihinsa tms. puuttua. Mutta sitä vaadin, että minut jätetään asiasta ulkopuolelle. Hän ilmoitti, että minun yhteystietojani jaetaan täällä. Olen äärimmäisen närkästynyt Shadownpeoplen viestistä.


Kukas sinut tänne ohjasi näin vikkelää :oo Nyt vain pitää miettiä, että kuka on täällä Vlvltzsche
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Maalis 2009, 21:44

ShadowPeople kirjoitti:Sainpa tästä foorumin omistajasta googlettamalla hieman lisä "tietoa", käy peliplaneetassa nimimerkillä "yueyay"
Jatkan tutkimista :D Ja tosiaan googlaamalla tuon nimimerkin tulee lisää keskustelu palstoja joissa hän tod.näk käy samalla nimimerkillä

"Ostetaan - Asunnot/kiinteistöt
OTETAAN VASTAAN TONTTI/RAKENNUS

Kouvolan nuoret tarvitsevat maatontin tai rakennuksen!
Lahjoita mikä tahansa maapläntti tai rakennus nuorille!
naffer@gmail.com
Nimi:
Puhelin:
Email: naffer@gmail.com
Kaupunki: Anjalankoski"

Tässä eräs "vampyyrin" tekemä ilmoituskin. En tiedä kiinnostaako mutta ite ainakin tykkään kaivaa tietoja :D'

On myös kiinnostunut japanin kulttuurista.. Ja siitäpä se varmaan tulee tuo "Blackkimono" nimikin sitten :D Jossain animevampyyri sarjassa on mainittu ainakin tuo musta kimono

http://blackkimono.com/ Nämä vissiin sen sivut


Miten ihmeessä onnistuit? Minä en saa googlella mitään irti :/
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:45

Aqua vitae kirjoitti:
ShadowPeople kirjoitti:Sainpa tästä foorumin omistajasta googlettamalla hieman lisä "tietoa", käy peliplaneetassa nimimerkillä "yueyay"
Jatkan tutkimista :D Ja tosiaan googlaamalla tuon nimimerkin tulee lisää keskustelu palstoja joissa hän tod.näk käy samalla nimimerkillä

"Ostetaan - Asunnot/kiinteistöt
OTETAAN VASTAAN TONTTI/RAKENNUS

Kouvolan nuoret tarvitsevat maatontin tai rakennuksen!
Lahjoita mikä tahansa maapläntti tai rakennus nuorille!
naffer@gmail.com
Nimi:
Puhelin:
Email: naffer@gmail.com
Kaupunki: Anjalankoski"

Tässä eräs "vampyyrin" tekemä ilmoituskin. En tiedä kiinnostaako mutta ite ainakin tykkään kaivaa tietoja :D'

On myös kiinnostunut japanin kulttuurista.. Ja siitäpä se varmaan tulee tuo "Blackkimono" nimikin sitten :D Jossain animevampyyri sarjassa on mainittu ainakin tuo musta kimono

http://blackkimono.com/ Nämä vissiin sen sivut


Miten ihmeessä onnistuit? Minä en saa googlella mitään irti :/


Laitan YV:tä :)
Better to reign hell, than serve in heav'n

Blackkimono
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 21:36

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Blackkimono » 29 Maalis 2009, 21:46

Ystäväni vlvltzsche pisti mesessä linkin.
Kaiketi kyyläilee tätä foorumia tälläkin hetkellä jollain nickillä, en ole hänen vartijansa, niin en tuollaisesta tiedä.

Mutta minua ei tosiaan tarvitse yhdistää tuohon foorumiin. Olen radiossakin esitetty artisti enkä mielellään luo itselleni vampyyri-imagoa :).
Viimeksi muokannut Blackkimono, 29 Maalis 2009, 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 29 Maalis 2009, 21:49

Käy kyl liian mielenkiintoseks.
Telecvovim!

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:50

No urasi takia kannattaa toi vampyyri paska antaa olla ja ketä tahansa googlettaa tuolla "blackkimono" tai sinnepäin löytää nuo paskan jauhanta foorumit. Voithan ruveta soittamaan vaikka vampyyrimusiikkia? Epäilen silti tätä koko hommaa :DD Oupir mikä lie täällä foorumilla onkaan taitaa olla tämä vlvlezhce vai mikä olikaan. Ja sinä taidat olla hän myös? Älä ota nokkiisi näin minä epäilen ellet voi tätä jotenkin todistaa vääräksi.

Haha, tämä todella käy erittäin mielenkiintoiseksi :DD
Better to reign hell, than serve in heav'n

Blackkimono
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 21:36

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Blackkimono » 29 Maalis 2009, 21:51

Ja jos joku luulee tätä sockpuppetoinniksi, niin minun IP:n voi tarkastaa niin tulee sekin selväksi etten ole tuo oupirdieu. Luultavasti Vlvltzsche, mutta minun asianihan se ei ole. Minua kiinnostaa nyt lähinnä se, että miksi minut vedetään tähän mukaan, kun tarjoan vain phpBB-foorumia domainillani. Olen tarjonnut monille muillekin, alasivustoja blackkimono.comista löytyy n. kymmenen.

Ja jos joku sitäkin epäilee, etten ole oikea artisti,voi tarkistaa tästä, että todellakin radioon olen jo ehtinyt, YLE:n Avaruusromua-ohjelmaan:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=ava ... i&aq=f&oq=

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 29 Maalis 2009, 21:56

Blackkimono kirjoitti:Ja jos joku luulee tätä sockpuppetoinniksi, niin minun IP:n voi tarkastaa niin tulee sekin selväksi etten ole tuo oupirdieu. Luultavasti Vlvltzsche, mutta minun asianihan se ei ole. Minua kiinnostaa nyt lähinnä se, että miksi minut vedetään tähän mukaan, kun tarjoan vain phpBB-foorumia domainillani. Olen tarjonnut monille muillekin, alasivustoja blackkimono.comista löytyy n. kymmenen.

Ja jos joku sitäkin epäilee, etten ole oikea artisti,voi tarkistaa tästä, että todellakin radioon olen jo ehtinyt, YLE:n Avaruusromua-ohjelmaan:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=ava ... i&aq=f&oq=


Kiitos tästä pääsen tonkimaan nyt tämän "oikean" "vampyyrin" tietoja ellet sitten itse oikeasti hän ole. Haluaisin vain kysyä että miksi ilmais foorumit tarvitsevat oman domainin?

E: Btw sun sähk.post osoitteen saa tuolta foorumilta :) Ja sitä kautta kaiken muunkin saa selville ettäs näin
Viimeksi muokannut ShadowPeople, 29 Maalis 2009, 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron