Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Kesä 2009, 19:52

No tuppaan aina heräämää unen parhaimmassa paikassa. sit ku alkaa jälkee päi muistelee muistaa siitä aina vähemmän ja vähemmän. iha ku joku pyyhekumilla niit pyyhkis pikkuhiljaa.
Feel the LOVE

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aurelia » 23 Kesä 2009, 21:47

Mielenkiintoista. Voisit mennä regressioterapiaan ainakin tutustumiskäynnille jos epäilet, että kokemuksesi olisi muisto entisestä elämästä. Itse menin alunperin kokeilemaan regressioterapiaa palatakseni kivuliaisiin lapsuudenmuistoihini, mutta palasinkin ihmeekseni entisiin elämiin joihin en ollut ennen sitä täysin uskonut. Suosittelen lämpimästi. Siinä prosessissa on mahdollista avata tunnelukkoja ja vapautua joistakin irrationaalisista pelkotiloista turvallisesti. Aikomuksena on mennä seuraavan kerran sitten kun olen henkisesti sellaisessa vaiheessa, että kestän taas sen tunnemyllerryksen mikä siitä seuraa.

Jos et tiedä mitä se on, niin siinä palataan kehoon jääneisiin takaumiin syvärentoutuksessa. Sinua ei siis hypnotisoida kuvittelemaan mitään vaan rentoudut, mutta tiedostat missä ja kuka olet, tuntemukset ja näyt tulevat jos ovat tullakseen. Niitäkin ihmisiä on jotka eivät ole kokeneet mielestään mitään muuta kuin rentouden regressioterapiassa.

Edit: linkki tähän aiheeseen vielä...
http://www.rakkaudenpolku.net/regressioterapia.htm
Viimeksi muokannut Aurelia, 23 Kesä 2009, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aurelia » 23 Kesä 2009, 21:49

Zrud kirjoitti:Alkaa häirittee nää unet pikkuhiljaa...
Tänäkin yönä en muista yhtään mitään mitä unta näin. mutta heräsin siihen kun itkin o_o'
Mitähä miuki päässä o vikana.

Eikös se vähän niin mene, että painajaiset tulevat kun olet valmis kohtaamaan ne? Ajattele uniasi opettavaisina lahjoina ja kirjaa niitä vaikka ylös. Omista unista voi oppia yllättävän paljon omasta elämäntilanteestaan ja alitajuntaisista peloista tai toiveista. Antoisia tutkimushetkiä. ;)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Kesä 2009, 01:02

Ongelma on se että en muista kyseisistä unista mitään mitä ajatella
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Kesä 2009, 02:21

Uni unohtuu yleensä kohtuu nopeasti, siksi onkin järkevää pitää vaikkapa vihkoa ja kynää sängyn vierellä. Herätessä kannattaa olla liikkumatta ja miettiä pääpiirteittäin mitä unessa näki. Sitten voi alkaa kirjoittamaan unta paperille, jolloin yleensä vielä lisää yksityiskohtia ilmenee. Uni kannattaa kirjoittaa mahdollisimman yksityskohtaisesti, jos pyrkii tulkitsemaan sitä.

Tämä sinulle vinkkiä Zrud vaikka ensi kerraksi kun menet nukkumaan. :)

Unien viesteistä voi oppia paljon, koska niissä yleensä alitajunta käsittelee ongelmia.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Jaarno » 24 Kesä 2009, 03:15

Tuota unipäiväkirjan pitämistähän suositellaan myös jos aikoo ruveta hallitsemaan uniaan.
Auttaa muistamaan unia paremmin sekä, kuten sanoit, tulkitsemaan niitä jolloin sitä helpommin huomaa unessa että: Hei! Tämä on unta jne.
Voisi auttaa myös painajaisiisi. Jos opit tajuamaan unessa että se on unta, veikkaan että painajaisetkin vähenevät runsaasti.

WM_

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja WM_ » 24 Kesä 2009, 07:11

Nimenomaa pojat. Ja jos oikein aikoo panostaa painajaisista luopumiseen, kirja Patricia Garfield kertoo mainiosti siitä. Saa kirjastosta.
Todellisuustestit ovat toinen askel.. noh, jos kiinnostaa niin netti on pullollaan tietoa Lucideista.
wink ;)

Shadowbeast
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Touko 2009, 02:37

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Shadowbeast » 08 Elo 2009, 01:16

Zrud kirjoitti:No tuppaan aina heräämää unen parhaimmassa paikassa. sit ku alkaa jälkee päi muistelee muistaa siitä aina vähemmän ja vähemmän. iha ku joku pyyhekumilla niit pyyhkis pikkuhiljaa.


Halusin lainata tekstiäsi, sillä unesi kiehtovat, voisitko perustaa tälle kokonaan uuden "palstan", jutellaan siellä sitten?

Shadowbeast
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Touko 2009, 02:37

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Shadowbeast » 08 Elo 2009, 01:20

Aurelia kirjoitti:Mielenkiintoista. Voisit mennä regressioterapiaan ainakin tutustumiskäynnille jos epäilet, että kokemuksesi olisi muisto entisestä elämästä. Itse menin alunperin kokeilemaan regressioterapiaa palatakseni kivuliaisiin lapsuudenmuistoihini, mutta palasinkin ihmeekseni entisiin elämiin joihin en ollut ennen sitä täysin uskonut. Suosittelen lämpimästi. Siinä prosessissa on mahdollista avata tunnelukkoja ja vapautua joistakin irrationaalisista pelkotiloista turvallisesti. Aikomuksena on mennä seuraavan kerran sitten kun olen henkisesti sellaisessa vaiheessa, että kestän taas sen tunnemyllerryksen mikä siitä seuraa.

Jos et tiedä mitä se on, niin siinä palataan kehoon jääneisiin takaumiin syvärentoutuksessa. Sinua ei siis hypnotisoida kuvittelemaan mitään vaan rentoudut, mutta tiedostat missä ja kuka olet, tuntemukset ja näyt tulevat jos ovat tullakseen. Niitäkin ihmisiä on jotka eivät ole kokeneet mielestään mitään muuta kuin rentouden regressioterapiassa.

Edit: linkki tähän aiheeseen vielä...
http://www.rakkaudenpolku.net/regressioterapia.htm



Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta! Voisin ehkä yrittää tätä, vaikka homma tuntuukin siltä, että se on jotenkin liittyvä uskontoon, tms.
Laita mulle viestiä jotenkin (onko täällä "Postilaattikko" tai vastaava? vai voiko lähetellä yksityisiä viestejä? sori, oon vähä huono näide juttujen kaa, ku pari krt vaan käynyt)

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja matruska » 08 Elo 2009, 18:39

Mielenkiintoinen alotusviesti, musta se ei ollut yhtään sekava... ellei toi sitten ole kusetusta, tuskimpa on. Itsellä on saattanut tulla joitain outoja tapahtumia, tosin niitä en enää muista. Pääasiassa sitä deja vu kakkaa. En tiedä puhuko jätkät ihan läpällä tosta bullet taimista. Paitsi itsellä tuntuu toi etenkin tehdessä jotain extriimiä, eli hyppään jostain tai teen jonkun trickin, en jaksa selittää enempää. Niin siinähän kerkee ajatella älyttömästi asioita, ja aika hidastuu. Jälkeenpäin sen huomaa.

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aevis » 16 Elo 2009, 03:23

Tästä aiheesta tulikin mieleeni, että itse näen melko usein sellaisia "välähdyksiä" paikoista, joita en ole koskaan nähnyt, mutta jotka kuitenkin tuntuvat niin äärimmäisen tutuilta. Näihin väläyksiin liittyy myös aina todella vahva kaipuun tunne. Uskon jälleensyntymiseen, joten ehkä ne ovat edellisestä elämästäni. :p
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

WM_

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Elo 2009, 10:25

Näyttävätkö ne olevan tästä ajasta? Tai suomesta? :)

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aevis » 16 Elo 2009, 12:01

WM_ kirjoitti:Näyttävätkö ne olevan tästä ajasta? Tai suomesta? :)

Hmm... Vähän vaikea sanoa. Paikka on nimittäin yleensä eräänlainen mökki, joka on aikalailla luonnon ympäröimä. Mökki itse on kauniilla niityllä ja mökin takana näkyy lehtimetsää. Jonkinlainen joki/puro virtaa myös mökin lähistöllä. (Enempää yksityiskohtia en muista.)

Kyllähän se voisi olla tästä ajasta ja Suomesta, mutta se ei miltään kovin nykyaikaiselta mökiltä näyttänyt, ja Suomessa ei hirveästi lehtimetsää käsittääkseni ole paitsi jossain Etelä-Suomessa.
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aurelia » 25 Heinä 2010, 20:19

Aevis kirjoitti:Tästä aiheesta tulikin mieleeni, että itse näen melko usein sellaisia "välähdyksiä" paikoista, joita en ole koskaan nähnyt, mutta jotka kuitenkin tuntuvat niin äärimmäisen tutuilta. Näihin väläyksiin liittyy myös aina todella vahva kaipuun tunne. Uskon jälleensyntymiseen, joten ehkä ne ovat edellisestä elämästäni. :p

Mulla on kanssa noita. Kerran lapsena sain mun vanhemmat hiljaisiksi kun menttiin Pori Jazzeille. Jätettiin sitten yhdelle puistokadulle auto ja mutsi mietti ääneen, että mistähän löytyis Alko et vois ostaa jotain viiniä piknikeväiden kaveriksi. Totesin, että se on siinä missä on Stockmann (vai oisko ollu Sokos, jompikumpi) ja lähdin kävelemään sinne. Ensin porukat lähti perässä ja sitten isä havahtui, että tämä nyt on ihan hullua seurata muksua joka ei ole koskaan siinä kaupungissa käynyt, mutta kävelivät perässä ja menin suoraan kaupalle ja alkolle. Illalla kun lähdettiin takas autolle, porukat olivat hetken hädissään kun eivät muistaneet miten autolle löydetään, mutta minä kyllä tiesin reitin.

Viimeksi kävin Porissa muistaakseni vuonna 2000, enkä silloin enää osannut kulkea niin hyvin, mutta kyllä se kaupunki tuntui edelleen ihan tutulta. Yhdessä kulmauksessa tuli sellainen kiukkufiilis, että "tässä oli ennen ruokakauppa muttei ole enää, miksi ne on senkin hävittäneet" Oon varmaan ollu joku kiukkuinen juoppo porilaismummo edellisessä elämässä...käyny aina alkossa ja pikkukaupassa ostamassa tarjouskahvia. :D
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Tarvitsen tähän tulkintaa/näkemystä/apua

ViestiKirjoittaja Aurelia » 25 Heinä 2010, 20:21

Shadowbeast kirjoitti:
Aurelia kirjoitti:Mielenkiintoista. Voisit mennä regressioterapiaan ainakin tutustumiskäynnille jos epäilet, että kokemuksesi olisi muisto entisestä elämästä. Itse menin alunperin kokeilemaan regressioterapiaa palatakseni kivuliaisiin lapsuudenmuistoihini, mutta palasinkin ihmeekseni entisiin elämiin joihin en ollut ennen sitä täysin uskonut. Suosittelen lämpimästi. Siinä prosessissa on mahdollista avata tunnelukkoja ja vapautua joistakin irrationaalisista pelkotiloista turvallisesti. Aikomuksena on mennä seuraavan kerran sitten kun olen henkisesti sellaisessa vaiheessa, että kestän taas sen tunnemyllerryksen mikä siitä seuraa.

Jos et tiedä mitä se on, niin siinä palataan kehoon jääneisiin takaumiin syvärentoutuksessa. Sinua ei siis hypnotisoida kuvittelemaan mitään vaan rentoudut, mutta tiedostat missä ja kuka olet, tuntemukset ja näyt tulevat jos ovat tullakseen. Niitäkin ihmisiä on jotka eivät ole kokeneet mielestään mitään muuta kuin rentouden regressioterapiassa.

Edit: linkki tähän aiheeseen vielä...
http://www.rakkaudenpolku.net/regressioterapia.htm



Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta! Voisin ehkä yrittää tätä, vaikka homma tuntuukin siltä, että se on jotenkin liittyvä uskontoon, tms.
Laita mulle viestiä jotenkin (onko täällä "Postilaattikko" tai vastaava? vai voiko lähetellä yksityisiä viestejä? sori, oon vähä huono näide juttujen kaa, ku pari krt vaan käynyt)

En nyt käsittänyt et mistä mun tarkalleen ottaen pitäis laittaa sulle viestiä? Mutta tuo ei liity mitenkään mihinkään uskontoon ja noiden hoitojen tekijöitä löytää parhaiten netin kautta tai kyselemällä. En tiedä omasta kaupungistani kuin yhden luotettavan tekijän ja hänkin tekee muuta leipätyökseen, joten on kai nykyään vähän kive alla ne ajat.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa