Tähän minä uskon!

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
voodoohoodoo
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Loka 2021, 18:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja voodoohoodoo » 18 Loka 2021, 19:33

Minä uskon että ihmiset ovat vain saman suuremman voiman ulostuloja joita egot erottavat. Me olemme yhteydessä ns nirvanaan ja kuollessamme elimistössämme erittyy henkimolekyyli dmt tä ja tämän avulla energian muuntautuminen yhdeksi suurta tietoisuutta on mahdollista ja ajankuluessa heräämme taas uutena ihmisenä ilman muistikuvaa entisestä. Jos haluat oppia enemmän ota minuun yhteyttä yksityisviestillä :)

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Andromeda » 19 Loka 2021, 10:27

voodoohoodoo kirjoitti:Minä uskon että ihmiset ovat vain saman suuremman voiman ulostuloja joita egot erottavat. Me olemme yhteydessä ns nirvanaan ja kuollessamme elimistössämme erittyy henkimolekyyli dmt tä ja tämän avulla energian muuntautuminen yhdeksi suurta tietoisuutta on mahdollista ja ajankuluessa heräämme taas uutena ihmisenä ilman muistikuvaa entisestä. Jos haluat oppia enemmän ota minuun yhteyttä yksityisviestillä :)

Ylläpito ei suosittele henkilötietojen luovuttamista eteenpäin varsinkaan jos heti rekisteröitymisen jälkeen eka viesti on tällainen. Käyttäkää omaa harkintaanne on se viesti sitten yksityinen tai ei. Tuon edellisen voi tulkita tietojenkalasteluviestiksi.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa