Tähän minä uskon!

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 18 Heinä 2009, 20:26

Zrud kirjoitti:saat uskoa mihi haluat, mutta elä tuu meille kertomaa asioita kuin ne olisi järkkymättömiä faktoja.


Missä vaiheessa väitän että mitään tosta olisi faktaa? Älä lue jos tämä tuottaa sulle niin paljon kärsimystä.

(Arvasin että olisi vaan pitää tää tieto omassa mielessäni, kun osa vaan tulee väittelemään, ja puhumaan paskaa, jota ei edes tarvitsisi sanoa.)

Kyllähän tuo pikkuhiljaa rupeaa jo trollilta kuulostamaan. :roll:
Ensin sanot että pitää olla avoin kaikkia teorioita kohtaan ja kun kysyt miten evoluutio "toimii" ja laitan linkkiä selitykseen niin pidät sitä aivan turhana ja et edes suostu lukemaan sitä.

Missä vaiheessa myös väitin, etten ole lukenut evoluutiosta mitään?

Trolliinkin voi uskoa. :roll:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Heinä 2009, 20:28

kenties lähestymis tapasi ei vain miellytä.
Teoriat ja mielipiteet pysyy fiktiona aina. ne ei koskaan ole faktaa.
Usko ja totuus on eri asioita.

Että Nahina poikki okei ?
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 18 Heinä 2009, 20:29

Tälläisen käsityksen sain kun muutaman viestin olen lukenut jossa kysyt selitystä miten bakteerit yms. ovat voineet kehittyä.

KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 18 Heinä 2009, 20:34

Jaarno kirjoitti:Tälläisen käsityksen sain kun muutaman viestin olen lukenut jossa kysyt selitystä miten bakteerit yms. ovat voineet kehittyä.

Sait väärän käsityksen.

Tarkoitin ylipäätänsä, jotain "parempaa" teoriaa, johon voin sitten uskoni vaikka muuttakin. Ja itseasijassa, muokkaan tota teoriaani aika useasti, sillä oon uskonu aika moneen eri juttuun, joita en edes uskalla tässä kertoa :D

Mut joo.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Heinä 2009, 20:37

Zrud kirjoitti:kenties lähestymis tapasi ei vain miellytä.
Teoriat ja mielipiteet pysyy fiktiona aina. ne ei koskaan ole faktaa.
Usko ja totuus on eri asioita.

Että Nahina poikki okei ?


Itseasiassa näin ei ole. Monista teorioista ja mielipiteistä on tullut faktoja...
Laaja-alainen keskustelu asioista pitää yllä kehitystä tieteenkin alalla. Jos ei olisi eri mielipiteitä ja lähestymistapoja, niin maapallo olisi vieläkin litteä.

Itse olen KeyWayn kanssa paljolti samoilla linjoilla. Uskon evoluutioon, mutta en siten miten se on selitetty. Siinä on paljon vielä aukkoja, johon tulee toivottavasti vielä korjauksia ja uusia näkökulmia siis tarvitaan.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Heinä 2009, 20:44

Missasit pointin. Mielipiteet ja teorait ei ole vielä faktoja. niiden pohjalta voi hakea todisteita faktan saavuttamiseksi.
ennen sitä ne on vaim mielipiteitä ja teorioita.

maailman syntyyn ei ole yhtä ainoaa faktaa. siihen on vain teorioita.
Feel the LOVE

KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 18 Heinä 2009, 21:03

Wespa kirjoitti:
Zrud kirjoitti:kenties lähestymis tapasi ei vain miellytä.
Teoriat ja mielipiteet pysyy fiktiona aina. ne ei koskaan ole faktaa.
Usko ja totuus on eri asioita.

Että Nahina poikki okei ?


Itseasiassa näin ei ole. Monista teorioista ja mielipiteistä on tullut faktoja...
Laaja-alainen keskustelu asioista pitää yllä kehitystä tieteenkin alalla. Jos ei olisi eri mielipiteitä ja lähestymistapoja, niin maapallo olisi vieläkin litteä.

Itse olen KeyWayn kanssa paljolti samoilla linjoilla. Uskon evoluutioon, mutta en siten miten se on selitetty. Siinä on paljon vielä aukkoja, johon tulee toivottavasti vielä korjauksia ja uusia näkökulmia siis tarvitaan.


Aivan.

Just tätä olen yrittänytkin sanoa: Oma teoria on ollut ja on vieläkin täynnä aukkoja, jota yritän täytellä niin paljon kuin mahdollista. Muiden mielipiteiden avulla ja faktoilla.

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 18 Heinä 2009, 21:21

Kaikki alkoi siitä kun ihmiset toivat sen yleisimmän teorian esille elämän "synnystä", eli evoluutioteorian. Sitten itse kysyin että mikä evoluutioteoriassa "mättää" tai on eroa omiin näkemyksiisi, keltä nyt kysyinkään.
Mutta näköjään jotkut eivät ole taipuvaisia rakentavaan keskusteluun..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 19 Heinä 2009, 00:47

KeyWay kirjoitti:
matruska kirjoitti:No ei sunkaan tarttee täällä keuhkota mistään. Itse keuhkoot jostain evoluutioteoriasta. Eikö vielä riittänyt? Kerrohan vielä lisää niin varmasti ollaan iloisia. Tosiaan, keyway kertoi siihen mihin hän uskoo. Eikö otsikkokaan kerro sinulle sitä?

Jos muutama kaveri täällä sanoo tyyliin: "vau vois olla mahollistaki, jännää". Niin tyyppi vetää kauheet pultit, ja keuhkoo evoluutioteoriaa, ja mihin ei kannata uskoa jne. Voin olla varma ettei muiden ajatuksia pidä mennä kumoilemaan, tuskin se mitään auttaakaan, paitsi että voit saada aivopestä porukkaa, siihen, mikä itseäsi miellyttää. Voisit mieluummin jättää tämän aiheen tänne meidän keskuuteen ja lähteä saarnaamaan vaikka isovanhemmilles miten ihminen synty. Se on oma asiansa mihin uskoo, ja voihan hänkin saattaa sanaa, eikä toisten pidä ottaa sitä noin jyrkästi. Olet samanlainen kuin joku halllitsija jeesuksen aikaan, joka torjui kaikki huhut ja tappoi vauvat.

Häpeäisit


Veit sanani suusta.


En käske enkä pakota ketään uskomaan mihinkään mitä oon sanonut. Kerroinpas vaan mihin itse uskon. Ja kyllä, vähänkuin omaan tämän "teorian" enkä ajo sitä muuttaa, ennenkun tulee parempaa tietoa, joka kuulostaa mun mielestä paremmalta. Ja kyllä, kerroppas minulle miten bakteerista syntyi apina, ja apinasta ihminen. Jos pistät MUN mielestä paremman teorian, uskon siihen.


Pshhh... Ensiksi minun käsketään pitää turpani kiinni kun haluan selittää evoluution perusteita ihmiselle joka niistä kurssin ilmeisesti tarvitsee, sitten hetikohta pyydetään jo ilomielin. Kerrassaan mautonta. Saisinkohan jo kohtapuoliin aloittaa?

Kiitos.

Krhm,

OLIPA KERRAN maailmankaikkeus.
Maailmankaikkeus oli kovin ihmeellinen ja kummallinen. Siellä vaikuttivat LAIT. Lait painovoimasta, lait valon kulkunopeuden rajoituksista ja energian siirtymisestä.
LAIT hallitsivat ja hallitsevat nykyäänkin. LAIT muokkasivat universumia yhä uudelleen sen syntymän jälkeen. LAIT kaikki kumarsivat AJALLE ja AIKA kumarsi itse kullekin LAILLE.
Näiden lakien alla syntyi pieni ja kytevä planeetta, jota me ihmisiksi kutsutut bipedaalit kutsumme Maaksi. Rakas sinivihreä pallomme.
Pallollemme kertyi jotain mystistä hapen ja vedyn yhdistelmää, kun sen pinta viimein suostui jäähtymään. Aqua. Sehän se.
Ennen pitkää vedessä liuenneet materiaalit ja "ainekset" (voin kertoa tästäkin enemmän jos huvittaa tietää) saavuttivat Maan päällä otolliset olosuhteet ja hupsista, tapahtui kemiallisia reaktioita. Ensimmäiset RNA-nukleotidijonoon tarvittavat hiukkaset ilmestyivät. Hiukkasia kertyi tarpeeksi ja niitäkin oli kovin erilaisia. Niilläkin oli LAINALAINEN taipumus yhdistyä ja luoda ensimmäinen Maan näkemä itsestäänkopioituva molekyyli. Vesi oli elämälle otollinen. Oikea Aqua vitae. (Heh heh)
Siellä ne molekyylit rauhassa "elelivät" Maan alkulimassa. Uiskennellen ja keräten "ravintoa" ja kopioituen.

MUTTA MITÄ NYT TAPAHTUU!?

Kopionnissa tulikin virhe! Mutaatio!!
Tämä on kauhea VIRHE! Nyt kyllä molekyyliparalle käy kauheasti, siinähän on virhe!

Ei välttämättä, ystäväiseni. Mitä jos virhe olisikin vahingossa pienelle ystävällemme eduksi?
Mitä jos kaikki suuressa Elämän Veden altaassa kilpailisivat ruoasta ja elinoloista. Silloin parhaimmilla eduilla uiskentelvat yksilöt pääsisivät muita todennäköisimmin jatkamaan kopioitumistaan eivätkä kuolisi pois.
Mitä jos tällainen virhe, mutaatio antaisi vahingossa EDUN tälle uudentyyppiselle "solulle", jotta se selviytyisi paremmin kisasta muita vastaan? Silloin SILLÄ on suuremmat todennäköisyydet levitä populaatioon, ja "itsekkäänä yksilönä" sen "tavoite" on yksinomaa selviytyminen ja sen se tekee parhaiten monistautumalla.

Kuvitellaan, että solut tulivat tällä tavalla koko ajan monimutkaisemmiksi, sillä hyvät yksilöt jatkoivat pelaamista ja huonot karsiutuivat jo semi-erissä. Kuvitellaan skenaario, jossa joku solu vahingossa kehittää kyvyn suojautua ympärillä olevilta haitoilta jollakin ylimääräisellä soluseinämällä. Tämä kasvattaa sen etuja ja näin se menestyy kilpailuissa. Jotta muut kykenisivät sen vierellä kilpailemaan, heidänkin täytyy kehittää jokin erikoinen kyky. (Soluilla ei tietenkään ole tietoisuutta eikä tahtoa, joten kaikki käyttämäni kuvialevat sanat ovat lähinnä puhdasta analogiaa).

Nyt voimme jatkaa turinaamme pikakelauksella hiukan matkaa. Solut siis kehittyivät ja monistuivat . Jos vedestä loppui rakennusmateriaali, selviytyi ne solut, jotka sattuivat saamaan kyvyn aterioida toisia soluja tai jotenkin muuten hyödyntää jotain muuta ravinnonlähdettä, kuten pelkkää auringonvaloa.
Solut kehittivät ympärilleen nk. "eloonjäämiskoneita". Arvaa kuka? No me. Kaikki muut elävät. Ne yksiköt (nyt puhutaan "yksiköistä", koska en halua mainita sanaa geeni, koska se saa liian monet kovin nopeasti sekaisin) jotka kehittävät parhaimpia eloonjäämiskoneita "voittavat" lisää aikaa.

Eräänä päivänä eloonjäämiskone ja sen sisällä toimiva yksiköiden kompleksi (voin tätäkin tarkentaa kenelle tahansa jota kiinnostaa) "päätti" hyödyntää näitä kummia ulokkeita jotka olivat mutaatioiden kautta hänelle kasvaneet. Josko niitä voisi käyttää nyt maalla oleskeluun? Olihan sinne kehittynyt jo kasvillisuutta (nekin eloonjäämiskoneita yhtälailla) ja minä olen niin ovela yksikkö, että osaan hyväksikäyttää noita ravintoa sisältäviä toisia eloonjäämiskoneita.

Näin EVOLUUTION kautta syntyi organismeja ja biologian systeemejä, jotka nykyäänkin voidaan kääntää helposti itsekkään yksikön (geenin) koodikielelle. Seksuaalisen lisääntymisen teoria, näennäinen altruismi ja mm. sukulaisvalinta.

Kaikki KEHITTYY hitaasti askelmien kautta ja geenien (yksikköjen) suunnittelemina.
Katso peiliin. Jos sinulla on siniset silmät, sinulla on nk. resessiivinen geeni, joka taroittaa sitä, että on hyvin todennäköistä, että molemmilla vanhemmilla on täytynyt olla sinisten silmien geeni/geenikompleksi.

Katso etanaa vaahteranlehdellä syksyisellä metsäkävelyllä. Naura sille. Tai sen kanssa. Sinulla on ollut paremmat suunnittelijat taustallasi, jotta sinun ei tarvitse ryömiä omassa limassasi. Sinulla on ollut niin kätevät kortit jaettu pöytiin, että sinä olet omannut peukalon ja tietyllä tekniikalla toimiva tietokone pääsi siällä, että osaat sitä käyttää.
Kiitä Jumalaasi siitä, että olit tarpeeksi seikkailullinen laskeutuaksesi puusta ja kokeillaksesi miltä se nauta viinikastikkeessa oikeasti maistuu.

JOS JÄI EPÄSELVYYKSIÄ TAI HALUAA KYSYÄ IHAN JOTAIN HUVIN VUOKSI, OLEN ENEMMÄN KUIN VALMIS JAKAMAAN TIETONI ARKUN NURKKAKULMAT JONKUN KANSSA.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 19 Heinä 2009, 03:26

Erittäin mielenkiintoista.. Luenpas ton uudelleen selvinpäin aamulla :)

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Blacky » 19 Heinä 2009, 05:07

Toisin sanoen Aqua Vitae selitti teille äsken sama, mitä Wikipedia olisi teille kertonut, mutta niin yksinkertaisesti että lapsikin ymmärtää. Olen katsellut että täällä foorumilla on aika nuorta väkeä, mutta eikö olisi kivempaa tietää mistä puhuu ennen kuin avaa suunsa jostakin aiheesta? Mielipiteitä on hirvittävän hankala muodostaa tyhjän päältä.

Kiitos kuitenkin Vitaelle siitä että tämä jaksoi selittää jotakin, mihin minun kärsivällisyyteni ei olisi riittänyt. Pointsit siitä.

Jos jotakuta oikeasti kiinnostaa tämä evoluutiovaihe ja jaksaa lukea enemmänkin kuin pelkän Wikipedia-artikkelin, tutustukaa itsensä Charles Darwinin "Lajien syntyyn" (pdf). Tai käykää kouluja, joudutte lukemaan aiheesta kumminkin.
Se siivekäs aivan takanasi

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 19 Heinä 2009, 11:56

Lisätään vielä ennenkuin joku ipana siitä itkee, tuo solujen MUTAATIO siis on aivan luonnollinen asia ja sitä tapahtuu tänäkin päivänä.
Wikipediakin ystävällisesti levittää ilosanomaa.

Ja tämä huomautus siksi että se kuulosti Aqua, anteeksi kyllä, jotenkin siltä että siitä joku keksisi itkua vielä :D

Mutta kiitos selvennyksestä sinulle.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 19 Heinä 2009, 20:20

Kiitos kiitos. Kyllähän se kestikin jonkun verran. Hiukan taisi vielä tosiaan jäädä suttuiseksi noi keskiyölä kirjoittaessani, mutta kuten mainitsin, kysyä saa.

Siivekäs kirjoitti:Tai käykää kouluja, joudutte lukemaan aiheesta kumminkin.

Tämä. +
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 24 Heinä 2009, 10:03

Minun mielestä olemme kaikki kehittyneet bakteerista,joka tuli maahan alkuräjähdyksen kemikaalien vuoksi. Siitä oli Tieteen Kuvalehdessä juttu.
Trichoplax Adhaerens on noin millimetrin pituinen alkeellinen eliö,
mutta sillä on samoja geenejä kuin selkärankaisilla.

---------------------------------
Eliön löysi saksalainen biologiFranz Eilhard Schulze. Hän huomasi merivesiakvaarion seiniin ilmaantuneen pieniä limaläiskiä,ja totesi niiden olevaneliökasvustoja.Hän antoi eliölle nimen Trichoplax Adhaerens,joka on suomeksi suunnilleen: "tarrautuva karvalaatta".
Olemme kaikki siis polveutuneet tarrautuvasta karvalaatasta x'') :D
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 30 Heinä 2009, 19:04

Itselläni on sellainen teoria, että jostain alkueliöistä on syntynyt elämä. Ne ovat kehittyneet eri suuntiin. Aikojen kuluessa toisista on tullut kaloja, toisista matelijoita.... Ja siitä sitten ne ovat taas kehittyneet omiin suuntiinsa, kunnes syntyivät nisäkkäät. Nisäkkäistä on jossain vaiheessa kehittynyt apinoita ja jotkin apinat ovat taas alkaneet miljoonien vuosien kuluessa muuttua yhä enemmän ihmisen näköisiksi.
Se että ihmisiä on niin monenlaisia, tummaihoisia, vaaleita.... niin johtuu siitä että jokainen ihmissukupolvi on kehittynyt omaan suuntaansa myös ilmaston ja ympäristön vaikutuksen alaisina.

Hyvä juttu, jos joku ymmärsi. :D
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja matruska » 30 Heinä 2009, 23:33

Tähtiensusi kirjoitti:jokainen ihmissukupolvi on kehittynyt omaan suuntaansa myös ilmaston ja ympäristön vaikutuksen alaisina


Eli väität että apina, joka on kehittynyt africassa ihmiseks(niitä alkumuotoja mitä onkaa) niin ajan saatossa muuttui mustaihoiseksi, ettei ihopala auringossa, sittenku ne synnytti niitä vauvoja. Niihin tarttui samaväri? Melko epätodennäköistä, eli pelkän auringon vaikutuksen alaisena tulee jotain geenimutaatioita. Sitten ne neekerit päättivät matkustaa ympärimaailmaa kylmillekkin paikoille, siellä ne muuttuivat taas valkoihoisiksi ja mutaatio syntyi taas, vauvvat olivat valkoisia viirusilmiä kylmän tuulen jne, takia.

Enpä uskoisi...

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Heinä 2009, 23:45

matruska kirjoitti:
Tähtiensusi kirjoitti:jokainen ihmissukupolvi on kehittynyt omaan suuntaansa myös ilmaston ja ympäristön vaikutuksen alaisina


Eli väität että apina, joka on kehittynyt africassa ihmiseks(niitä alkumuotoja mitä onkaa) niin ajan saatossa muuttui mustaihoiseksi, ettei ihopala auringossa, sittenku ne synnytti niitä vauvoja. Niihin tarttui samaväri? Melko epätodennäköistä, eli pelkän auringon vaikutuksen alaisena tulee jotain geenimutaatioita. Sitten ne neekerit päättivät matkustaa ympärimaailmaa kylmillekkin paikoille, siellä ne muuttuivat taas valkoihoisiksi ja mutaatio syntyi taas, vauvvat olivat valkoisia viirusilmiä kylmän tuulen jne, takia.

Enpä uskoisi...


Just.. eli evoluutio tapahtuu sanojesi mukaan hetkessä?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Heinä 2009, 00:22

matruska kirjoitti:
Tähtiensusi kirjoitti:jokainen ihmissukupolvi on kehittynyt omaan suuntaansa myös ilmaston ja ympäristön vaikutuksen alaisina


Eli väität että apina, joka on kehittynyt africassa ihmiseks(niitä alkumuotoja mitä onkaa) niin ajan saatossa muuttui mustaihoiseksi, ettei ihopala auringossa, sittenku ne synnytti niitä vauvoja. Niihin tarttui samaväri? Melko epätodennäköistä, eli pelkän auringon vaikutuksen alaisena tulee jotain geenimutaatioita. Sitten ne neekerit päättivät matkustaa ympärimaailmaa kylmillekkin paikoille, siellä ne muuttuivat taas valkoihoisiksi ja mutaatio syntyi taas, vauvvat olivat valkoisia viirusilmiä kylmän tuulen jne, takia.

Enpä uskoisi...

Kaiken tämän onkin kuulunut tapahtua ajan kanssa. Mustat ovat mustia kuumuuden takia. Heidän iho ei pala siellä ja tukka on hengittävä kiharana. Pohjoismaisilla on paljon suoraa tukkaa, sillä se auttaa varastoimaan lämpöä eikä täällä tarvita tummaa ihoa selvityäkseen, joten se ajan myötä haaleni. Ajattele elämääsi evoluutiona. Muutut jatkuvasti etkä pysy samana. Elämäsi valinnat vaikuttavat elämäsi laatuun ja sen pituuteen.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 31 Heinä 2009, 01:06

Evoluutiosta minulla kävi mielessä, että miksi apinat eivät sitten enään nykyisin kehity ihmisiksi? Eli ei ole enään ihmisapinoita tai muita vastaavia? Saattaa olla että sama kysymys on esitetty aiemminkin täällä mutta kysympäs sen jälleen...
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Heinä 2009, 01:09

Gitarre kirjoitti:Evoluutiosta minulla kävi mielessä, että miksi apinat eivät sitten enään nykyisin kehity ihmisiksi? Eli ei ole enään ihmisapinoita tai muita vastaavia? Saattaa olla että sama kysymys on esitetty aiemminkin täällä mutta kysympäs sen jälleen...

Veikkaisin, että koska niillä ei ole tarvetta. Ihminen on täyttänyt jo tietyn lokeron, joten apinoiden ei tarvitse kehittyä.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa