Tähän minä uskon!

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 01:10

Koska jotkut eivä't halunneet kehitty maailman raaimmaksi murhaajaksi ja luonnon varoja tuhoavaksi olennoksi.

Omasta mielestäni verran mahtava syy olla kehittymättä.
Feel the LOVE

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja matruska » 31 Heinä 2009, 18:50

Zrud kirjoitti:Koska jotkut eivä't halunneet kehitty maailman raaimmaksi murhaajaksi ja luonnon varoja tuhoavaksi olennoksi.

Omasta mielestäni verran mahtava syy olla kehittymättä.


Eli väität että ajankuluessa oli: tyhmä apina, apina jolla oli kirkkaat hampaat, apina joka ties miten löydetään ruokaa, apina joka anto kaverilleen banaania. Apina jolla oli kirkkaat hampaat, vuosien varrella tajusi miten syödään ettei hampaat mene tummiksi, peilaili itseään komeana järvenpinnasta. Miljoonien vuosien saatossa pepsodent hymyn omaava apina päättää tehdä lajilleen kovan treeni ohjelman, palkkaa lisää valkohampaisia apinoita keksimään miten tehdään soutuvene yms. SItten päättivät että muut eivät saa keksiä tätä. Pistivät muut apinat häkkeihin. Laji kasvoi miljoonia vuosia häkeissä, lopulta apinoilta tippui vähitellen karvoja, tuhat vuosi sinne tänne. Lopulta olivat kikkarapäisiä alahuulipepsodent kavereita. Loppu :alienownage:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 19:26

o_O toi oli ehkä maailan päättömin vertauskuva mitä oon ikinä kuullu.

Ja Ei nyt ihan ehkä noin. Mutta pistänpä komennat luodit kehiin...
Jos kuvitellaan että Jumala li aatamin ja eevan.... niin kenen kanssah eidän lapsensa sitten tekivät lapsia ?
Ja jos ihminen ei koskaan ole kehittynyt APINASTa- niin miksi hänellä on häntäluu ?

Mutta voit sivuuttaa kysymykset Herrasi Jeesuksen nimeen jos et osaa vastata.
Feel the LOVE

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja matruska » 31 Heinä 2009, 20:03

Aatami ja eeva teki lapsia, vaikka 10kpl. Ne teki lapsia toistensa kanssa jne, Jompi kumpi oli n33keri ja toinen vinosilmä keltaihoinen.

Tuskin ihminen on apinasta kehittynyt, minusta se on tullut ihan omalaatuisesta oliosta jota ei tunneta, kehittynyt paljon matkanvarrella vain. Ja sattuu olemaan vain samanlaisia muotoja kuin simpanssilla. Eihän meillä ole samoja geenejä, toisin kuin kanoilla on dinosauruksia kohtaan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 20:09

Okei... Eli mahtava yhteiskuntamme syntyi sukurutsauksella ja eri rodutkin vain syntyivät ihmeen kaupalla.....


Päivän naurut.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Heinä 2009, 21:13

matruska kirjoitti:Aatami ja eeva teki lapsia, vaikka 10kpl. Ne teki lapsia toistensa kanssa jne, Jompi kumpi oli n33keri ja toinen vinosilmä keltaihoinen.

Tuskin ihminen on apinasta kehittynyt, minusta se on tullut ihan omalaatuisesta oliosta jota ei tunneta, kehittynyt paljon matkanvarrella vain. Ja sattuu olemaan vain samanlaisia muotoja kuin simpanssilla. Eihän meillä ole samoja geenejä, toisin kuin kanoilla on dinosauruksia kohtaan.

Siis väitit, että ihmisellä ja apinalla ei ole samoja geenejä?

Ja kyllä siinä aika paljon geenit heikkenisivät, kun vielä aatamin ja eevan jälkeen vielä nooalla olisi koko maailman kansoitus edessä...

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 31 Heinä 2009, 21:43

matruska kirjoitti:Aatami ja eeva teki lapsia, vaikka 10kpl. Ne teki lapsia toistensa kanssa jne, Jompi kumpi oli n33keri ja toinen vinosilmä keltaihoinen.

Tuskin ihminen on apinasta kehittynyt, minusta se on tullut ihan omalaatuisesta oliosta jota ei tunneta, kehittynyt paljon matkanvarrella vain. Ja sattuu olemaan vain samanlaisia muotoja kuin simpanssilla. Eihän meillä ole samoja geenejä, toisin kuin kanoilla on dinosauruksia kohtaan.



:D :D

Evoluutio ei ystävä hyvä tapahdu hetkessä. Jos viet vaalea-ihoisen yhteisön afrikkaan ja niiden pitää lisäytyä vain keskenään, ja aikaa annetaan enemmän kuin saavista kaatamalla, ne ovat lopulta mustia, mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla!
Omalaatuinen olio?

Älä nuku bilsan tunneilla.. (tokihan saa olla mielipiteitä, mutta eiköhän nyt jo kiistellä faktoilla?)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 21:49

FAktan kiisstäminen fiktiolla osoittaa vain oman tyhmyydensä.
Feel the LOVE

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja matruska » 01 Elo 2009, 00:51

OK, mutta tuskin ihminen apinasta kehittyi. Sitä paitsi puolet raamatusta on huuhaata, puolet faktaa, esim jeesuksen olemassa olo.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Regendos » 01 Elo 2009, 01:20


WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 01 Elo 2009, 01:24

matruska kirjoitti:OK, mutta tuskin ihminen apinasta kehittyi. Sitä paitsi puolet raamatusta on huuhaata, puolet faktaa, esim jeesuksen olemassa olo.


Niin onko se siis sitä faktaa vai fiktiota?
Omasta näkökulmastani vähennän sen faktan määrän paljon pienemmäksi.
Vaikka ei olisikaan kehittynyt apinasta, simpanssin kanssa meillä on lähes kaikki samanlaista, lukuunottamatta solujen pinnalla olevaa jtn kerrosta, joka meiltä puuttuu.

MUOKS, wiki-sedältä terveiset:

Geenien samankaltaisuus ihmiseen

Ihmisen ja simpanssin kromosomit muistuttavat melkoisesti toisiaan. Kun vuonna 2005 julkistettiin tuhansien geenien vertailu ihmisen ja simpanssin välillä, genomit todettiin 96%:sesti samanlaiseksi[3]. Vaikka erot olivat suurempia kuin tähän mennessä arveltiin, samanlaisuus genomeissa on silmiinpistävä. Uudet geenit syntyvät mouseimmin vanhojen geenien monistuessa ja muuntuessa. Ei-monistuneet ihmisen ja simpanssin geenien osat ovat melkein 99%:isesti samoja. Monistuneistakin geeneistä noin 36% on samoja.[4]

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 01 Elo 2009, 23:26

Zrud kirjoitti:Okei... Eli mahtava yhteiskuntamme syntyi sukurutsauksella ja eri rodutkin vain syntyivät ihmeen kaupalla.....


Päivän naurut.


Reps! XD

Matruska, se että ihmisestä on tullut tällainen, niin siihen on mennyt miljardeja vuosia!
En voi 100% sanoa, että ihminen on kehittynyt apinasta, mutta se nyt kuulostaa minun mielestäni kaikista varteenotettavimmalta vaihtoehdolta :lol:

Ois se muuten aika jännää, jos nyt vaikka synnyttäisin kaksoset, joista toinen on täysin karvaton, vihreäihoinen ja yksisilmäinen, ja toinen karvainen nelijalkainen 5-silmäinen hirviö.
Veisin kehitystä sillä tavalla eri suuntaan ja eteenpäin. :D
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Elo 2009, 00:51

Mutta.... eise sinänsä yllätys olisikaan että tämä Ihmiskuntamme olisi syntynyt sukurutsauksella...
Jos näinkin viisaita ihmisiä on tarinoita kertomassa kuten esim Matruska ja kaikki muut himo uskvaiset :D
Feel the LOVE

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Elo 2009, 01:39

^ Jos saisi kaikki elämän totuudet tietoonsa, olisi aika kiva nauraa KAIKILLE ihmisille :D

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 02 Elo 2009, 13:35

WM_ kirjoitti:^ Jos saisi kaikki elämän totuudet tietoonsa, olisi aika kiva nauraa KAIKILLE ihmisille :D


No sanos muuta :lol:
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Elo 2009, 13:41

se ois kyl iha yees.... tai olla näkymätön :D :D :D Vierailisin aika usein noide kummitus mettästys ohjelmien kuvauksissa ja pistäisin kunnon berserk haamut kuviin.
Feel the LOVE

KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 04 Elo 2009, 00:26

Joohh..

Olin nyt tässä matkoilla niin enpä päässy kiistelemään teijän kans.

Mut nyt kuitenkin. Tässä ihan ääneen naurahdin, kun joku sanoi että uskoo että apinasta ollaan tultu :D Ei p*rkele kun on ollu 5miljardii apinoita TYHJÄSTÄ(KO?) ja muuttunu yhtäkkii ihmisiks? Okei, jos ollaan sitten synnytty niistä v*tun apinoista, niin miks meidän jälkeen on jäänyt vaan ne "apinat", ettei ole jäänyt niitä ihmisiä ketkä muistuttaisi apinaa tai kellä olisi karvaa vielä kun apinalla, muttei yhtä viisas kun ihminen? Kun olen ymmärtänyt apinaevoluution vai mikä lie, että niillä on monta vaihetta: karvainen apina, ei niin karvainen apina, melkein apina keihäs kädessä, karvaton apina keihään kera, melkein ihminen, ihminen? Siis ei v*tun v*ttu ku tolle apinan paskalle saa nauraa :mrgreen: :mrgreen: :alienownage:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Elo 2009, 00:33

Eikös ihmisellä ole jotain 70% tms. samanlaiset geenit kuin sialla? Polveutuuko sikakin apinasta, vai olemmeko kuitenkin siasta lähtöisin?

Jossain kerrottiin näistä korrelaatioista enemmänkin, missä oli ihan toisistaan erilaisia eläimiä, jotka kuitenkin olivat 98% tms. samanlaiset geenit. Esim. meduusa ja kirahvi tms.

Mielestäni tuo prosenttikorrelaatio ei siis vielä todista mitään muuta kuin sen, että hei kappas vaan, samantapaisia olemme geeneiltämme. Ei se silti tarkoita automaattisesti sitä, että apinasta tai siasta olisimme tulleet tai, että kirahvi olisi tullut meduusasta.

PS. Eikös evoluutioteorian mukaan kaikki ole vedestä lähtöisin ja ilmeisesti tuon teorian mukaan sitä ennen olimme vielä bakteereja tms.

PPS. Pahoittelen mutua/muistelusta johtuvaa epätarkkuutta. Pitäisi kaivaa jostain se mielenkiintoinen video esille.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Elo 2009, 01:53

KeyWay kirjoitti:Joohh..

Olin nyt tässä matkoilla niin enpä päässy kiistelemään teijän kans.

Mut nyt kuitenkin. Tässä ihan ääneen naurahdin, kun joku sanoi että uskoo että apinasta ollaan tultu :D Ei p*rkele kun on ollu 5miljardii apinoita TYHJÄSTÄ(KO?) ja muuttunu yhtäkkii ihmisiks? Okei, jos ollaan sitten synnytty niistä v*tun apinoista, niin miks meidän jälkeen on jäänyt vaan ne "apinat", ettei ole jäänyt niitä ihmisiä ketkä muistuttaisi apinaa tai kellä olisi karvaa vielä kun apinalla, muttei yhtä viisas kun ihminen? Kun olen ymmärtänyt apinaevoluution vai mikä lie, että niillä on monta vaihetta: karvainen apina, ei niin karvainen apina, melkein apina keihäs kädessä, karvaton apina keihään kera, melkein ihminen, ihminen? Siis ei v*tun v*ttu ku tolle apinan paskalle saa nauraa :mrgreen: :mrgreen: :alienownage:

Näitä taunoja lisää tänne kiitos. Tiedät varmaan, Paavo 10v, että tälläiset provosoivat pelleilyviestit heitetään nopeasti jorpaakkoon, jos niitä syntyy lisää.

Ensiksi, oppitunti sinulle, Paavo. Evoluutioteroian mukaan kaikki alkoi alkukantaisista eliöistä, kuten bakteereista. Ne kehittyivät sitä mukaan ja lopulta niitä oli erillaisia erillaisten ominaisuuksien kanssa. Ja kaikki alkoi haarautumaan ja kehittymään. Kun ihmettelet, miksei mitään välimuotoja ole niin mietippä tätä: On heikkoja bakteereja ja on voimakkaita bakteereja. Tarvitseeko voimakkaiden bakteereiden kehitystä heikommasta todistella joillain välimuodoilla? Tuskin. Heikompi bakteeri jäi niille sijoilleen kun toinen samanlainen syystä tai toisesta alkoi kehittyä ja lopulta oli toista voimakkaampi. Ajattele asiaa vaikka näin.

Evoluutioteoria on tällähetkellä paljon uskottavampi kuin luomisteoria. Vai kummasta luulet olevan enemmän näyttöä?

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Elo 2009, 05:09

Paavo ei tahdo nähdä miten asia on. Paavo esittää kysymyksen, tekee ongelman, jonka voi ratkaista ihan päätään käyttämällä, tähän Paavo ei liene vielä kykeneväinen.. Onneksi meillä on koulutus suomessa :)


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa