Eläinten kanssa kommunikointi

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2009, 00:14

Miksikäs sellaista kehitystä kutsutaankaan, jossa kaksi erillaista eläintä ovat kehittyneet yhdessä, kuten esimerkiksi ihmiset ja koirat. Tälläiselle on jonkinlainen nimitys.

Bellis
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Elo 2009, 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Bellis » 07 Elo 2009, 23:04

Hmm, ainoa termi mikä itselle tulee mieleen on symbioottinen evoluutio, mutta silloin lajeille tulee kehittyä vuorovaikutussuhde, josta molemmat hyötyvät. Toinen olisi domestikaatio, mutta se taitaa enempi viitata kesyttämiseen. :?

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 08 Elo 2009, 22:20

Regendos kirjoitti:Miksikäs sellaista kehitystä kutsutaankaan, jossa kaksi erillaista eläintä ovat kehittyneet yhdessä, kuten esimerkiksi ihmiset ja koirat. Tälläiselle on jonkinlainen nimitys.


En tiedä miksi kutsutaan, mutta ne tarinat esimerkiksi siitä että joku ihminen on kasvanut susilaumassa kuulostavat aika upeilta. Ympäristö opettaa.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Dala » 09 Elo 2009, 22:24

Luin joitakin vuosia sitten Arthur Myersin kirjan "Eläimet puhuvat ihmisille". Kannattaa lukaista jos eläinten ja ihmisten välinen telepatia kiinnostaa. Vuosittain (tai ei ehkä ihan joka vuosi) Suomessakin kurssi eläinviestinnästä. Olisi upeaa osallistua joskus, mutta välimatkaa on liikaa.

Olen ehkä saanut telepaattisen viestin omalta koiraltani, siitä on jo jokunen vuosi aikaa. Asuin silloin yksiössä kaksin koirani kanssa. Hurtta edustaa varsin vahtiviettistä rotua joten jouduin eristämään sen alkoviin öiden ajaksi, jottei se pääsisi eteiseen kuuntelemaan ääniä. Aitana toimi lakontaitettava pyykkiteline. Yksi aamu nukun kevyesti, olen siinä unen ja hereillä olon rajamailla, kun kuule pääni sisällä äänen "Milloin otat tuon pois?" Tiesin heti että ääni tarkoittaa pyykkitelinettä ja mutisen ääneen, että "aamulla vasta". Muutama sekunti tämän jälkeen rupean miettimään, että mitäs helkuttia ja raotan silmiäni, siinähän koira makaa vieressäni ja tuijottaa suoraan silmiin häntä heiluen, ihan virkeänä. Odotti malttamattomana että nousisin.

Saattoi olla kuvitelmaa, unta tai muuta, mutta kyllä jaksan uskoa, että sillä hetkellä meillä oli jokin yhteys.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Navras » 11 Elo 2009, 23:32

En erityisemmin osaa ottaa kantaa siihen, voiko ihmisellä ja eläimellä olla telepaattinen yhteys. Itse tulen erittäin hyvin
eläinten kanssa toimeen ja uskon että kyse on paljolti siitä, että olen ollut eläinten kanssa tekemisissä koko tähänastisen elämäni.

Luulen, että ihmisen eleet ja erityisesti äänenpaino antavat eläimelle merkkejä. Itse saan esimerkiksi kesyrottani tulemaan kimittävästi kutsumalla luokseni silloin, kun ne juoksevat lattialla vapaina. Rottien huomion saa välittömästi myös maiskuttelemalla huulia, sillä ehdollistamisen kautta ne ovat oppineet että maiskutteleminen tarkoittaa sitä, että annan niille pian ruokaa. Olen huomannut että innostunut ja korkea kutsumisääni tehoaa lähes eläimeen kuin eläimeen. Testattu jopa uimarannalla vaappuvaan sinisorsaan, joka tuli pari kertaa luokseni kutsusta jopa muutaman kymmenen metrin päästä (sorsan kuuliaisuudella voi myös olla jotain tekemistä sen kanssa että hetkeä ennen olin rapistellut patonkipussia :D tiesi mokoma saavansa ruokaa). Usein tuntuu, että myös pelkkä katsekontakti eläimeen saa sen esimerkiksi tulemaan luokse, tuskin siihen hommaan mitään sen syvempää henkistä yhteyttä tarvitsee.

En kiistä sitä etteikö telepaattinen yhteys olisi mahdollinen, mutta itse uskon kyllä enemmän niihin pieniin eleisiin, joita eläimet tulkitsevat varsin mainiosti.
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."

KatieMicaela

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 19 Marras 2014, 12:49

Tenkku kirjoitti:- Varaa aikaa muutama minuutti, kiinnittääksesi huomiosi vain koiraasi. Tee tämä mieluiten hiljaisessa paikassa, jossa teitä ei häiritä. Valmistele muutamia kysymyksiä tai viestejä, jotka haluat koirallesi välittää.

- Vedä muutaman kerran syvään henkeä, rentoudu, keskitä ajatuksesi ja tyhjennä mielesi.

- Ajattele koirasi nimeä. Muodosta samaan aikaan tarkka kuva koirastasi. Mielikuvan tulisi olla mahdollisimman yksityiskohtainen.

-Kysy mielessäsi koiralta valmistelemasi kysymys, tai välitä haluamasi viesti. On tärkeää, että keskityt sanoihin, ei puhumalla niitä ääneen, vaan antamalla niiden muodostua mieleesi.

-Rentoudu täydellisesti ja valmistaudu vastaanottamaan sanomaa. Toisinaan vastauksen voi kuulla jopa sanallisessa muodossa, mutta tavallisimmin se tulee kuvana tai tunteena. Vastaus voi olla voimakas tunne siitä, että koira on tyytyväinen ja onnellinen. Tai voit saada henkisen kuvan siitä, mitä koira on puuhaillut kun olet ollut poissa tai miksi se on käyttäytynyt omituisesti viime aikoina. Olipa viesti mikä hyvänsä, se on kuitattava henkisesti, jotta koira tietää sinun vastaanottaneen sen.
Ei pidä hämmästyä, mikäli et saa vastaanotetuksi minkäänlaista viestiä. Useimmat ihmiset eivät ole tottuneet käyttämään mieltään kommunikoidakseen koiransa kanssa, ja vaatii paljon aikaa ja harjoitusta, ennen kuin koira oppii "kuuntelemaan". Telepaattisesti yhteyden muodostamista kannattaa kuitenki kokeilla. Yhteyden muodostaneiden ihmisten mukaan koirat ovat todella henkisiä olentoja ja paljon viisaampia kuin ihmiset koskaan ovat tienneet.


Kiittää ohjeesta :) Olen myös lukenut (joskus hamassa nuoruudessa) Arthur Myersin kirjan "Eläimet puhuvat ihmisille"...siinä oli vastaavanlainen harjoitus. Onnistui ekalla yrittämällä. Tyhjensin mieleni ja kysyin "onko sinulla minulle jotain kerrottavaa?". Sain vastauksen eläimeltä "Laita vettä pulloon". Takaan että kohdassa jossa olin ei näkynyt tuota vesipulloa jonka täytin joka päivä ja joka jostain syystä oli vajunutkin ennenaikaisesti loppuun. Laitoin sitten vettä pulloon :D Vastaukseen olin silti vähän pettynyt, olisin toivonut jotain "suurempaa" :mrgreen:

Eläinkommunikointia olen opiskellut kirjoista, tekemällä ja käymällä kurssilla. Kurssi syvensi taitoa niin pitkälle, että ensimmäistä kertaa kommunikoinnissa lemmikin kanssa tapahtui sellaista joka sai vedet valumaan silmistä...niin liikuttavaa se oli :o

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Joulu 2014, 12:52

Koirathan aistivat (toiset herkemmin kuin toiset) ihmisten energioita ja osaavat lukea eleitä. Mun vanhempi koira on tosi herkkä reagoimaan näihi ihmisten energioihin/auroihin/mitä sanaa kukin haluaa käyttää. Sehän käy melkein telepatiasta.
Fabulous babe

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Eläinten kanssa kommunikointi

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 12 Joulu 2014, 15:04

Tenkku kirjoitti:Koirathan aistivat (toiset herkemmin kuin toiset) ihmisten energioita ja osaavat lukea eleitä. Mun vanhempi koira on tosi herkkä reagoimaan näihi ihmisten energioihin/auroihin/mitä sanaa kukin haluaa käyttää. Sehän käy melkein telepatiasta.

Kyllä vaan, kissat aistivat myös piiloluonnollisia asioita.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa