21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu ?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 27 Heinä 2010, 18:10

:peukku:
Kerrankin järkiajattelua!

Maailmanloppujahan on ennustettu lähes joka vuodelle, eikä yksikään ole käynyt toteen. 2008 vai 2009 aktivoitiin se hiukkaskiihdytin ja monihan oli aivan varma että se avaa mustan aukon ja kaikki tuhoutuu, jotkut tekivät jopa itsemurhia.

Itse sanon myöskin että 21.12.2012 alkaa uusi vuorokausi, ja se menee ohi ihan niinkuin 20.12.2012 tai 22.12.2012. Tai mikä tahansa muukin päivä. Ainut asia mikä saattaa olla totta on se teknologian kehityksen huima vauhti juttu, mutta ei sekään liity vuoteen 2012.

Mutta totuushan nähdään vasta silloin.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 27 Heinä 2010, 20:25

Maailmanloppujahan on ennustettu lähes joka vuodelle, eikä yksikään ole käynyt toteen. 2008 vai 2009 aktivoitiin se hiukkaskiihdytin ja monihan oli aivan varma että se avaa mustan aukon ja kaikki tuhoutuu, jotkut tekivät jopa itsemurhia.

itse muistan hyvin tämän ''hysteerian'', mutten muista kuulleeni itsemurhista.
näin käy kun asiantuntijoita ei kuunnella, vaan tyydytään järjettömiin asioihin perehtymättömien päätelmiin. tosiasiahan on se, että ilmakehässä syntyy koko ajan samankokoisia mustia aukkoja kuin hiukkaskiihdyttimellä, niin pieniä ettei niillä ole vaikutusta ihmiselämään tai paljoa muuhunkaan, sillä ne myös katoavat lähes välittömästi synnynsä jälkeen.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Faceless
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 18 Heinä 2010, 16:56

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Faceless » 28 Heinä 2010, 14:04

Jopelius kirjoitti:Maailmanloppujahan on ennustettu lähes joka vuodelle, eikä yksikään ole käynyt toteen. 2008 vai 2009 aktivoitiin se hiukkaskiihdytin ja monihan oli aivan varma että se avaa mustan aukon ja kaikki tuhoutuu, jotkut tekivät jopa itsemurhia.

Mutta totuushan nähdään vasta silloin.

Itse kuulun noihin jotka "hypetti" hiukkaskiihdyttimen aktivointia ja mahdollista mustaa aukkoa. Koulussa en tehny sinäisenä päivänä muuta ku kuuntelin radiota mahdollisten uutisten varalta ja laskin minuutteja. No pettymys oli "suuri" ku mitää ei tapahtunu, enkä sen jälkee ole jaksanu uskoo yhteenkää "maailmanloppuun" viittaavaan uutiseen.

Tuskinpa sieltä meteoriittia, alieneita tai muutakaa tulee. Sitäpaitsi se on luultavasti sekunti eikä tunneta enää kipua ja päästään...Kuoleman jälkeiseen elämään. Mikä sitten lieneekää. Varaudun kuitenki ostamaan joululahjat ja muut valmiiks, ettei tarvi porukan ihmetellä miksei lahjoja ole ostettu ; ) "Joo...aattelin että se maailmanloppu sieltä tulis ja ryyppäsin lahjarahat"

Avatar
Paranormaali
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 14 Loka 2010, 17:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Paranormaali » 26 Loka 2010, 15:28

En tiiä onko joku täällä tätä jo selittänyt mutta vuonna 2012 siirrymme uudelle tasolle. Joku juttu meiän DNA:ssa muuttuu ja saamme suuremman osan aivoistamme käyttöön. Nyt kun olemme 3D tasolla me siirrymme 4D tasolle. Esimerkiks Jeesus oli 4D tasoinen ihminen ja hän sanoi että: ''tulette tekemään yhtä suuria asioita kuin minä ja vielä suurempiakin'' :ghost:
Älkää peliätkö! Tulen rauhassa.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 26 Loka 2010, 19:22

Paranormaali kirjoitti:En tiiä onko joku täällä tätä jo selittänyt mutta vuonna 2012 siirrymme uudelle tasolle. Joku juttu meiän DNA:ssa muuttuu ja saamme suuremman osan aivoistamme käyttöön. Nyt kun olemme 3D tasolla me siirrymme 4D tasolle. Esimerkiks Jeesus oli 4D tasoinen ihminen ja hän sanoi että: ''tulette tekemään yhtä suuria asioita kuin minä ja vielä suurempiakin'' :ghost:


Tästä joku juttu olikin juu, en nyt muista missä se mahtoi olla. Vaikka tuo kuulostaa kivalta vaihtoehdolta, niin yhtä lailla sekin on huuhaata kuin maailmanloppukin. Mitään vedenpitäviä todisteita ei ole tähänkään, ainoastaan jonkun parranpärisyttäjän juttuja.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Loka 2010, 22:16

Hate to be the self-bumping whistle-blower party-pooper buzzkiller, but... http://www.skepticsunited.arkku.net/201 ... cancelled/
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Loka 2010, 01:08

Tässä lienee järkevää korostaa sanaa "saattaa" olla väärin. Kyseinen tutkija ei ole esittänyt minkäänlaista tarkkaa perustetta miksi laskelmat ovat väärässä (sanoo, että GMT-vakio on epäluotettava, mutta ei minkäänlaista perustetta sille miksi se olisi epäluotettava tai mikä siinä tarkalleen mättää), kuinka paljon laskelmat ovat tarkalleen väärässä (pelkkää spekulointia ja arviointia) ja tärkeimpänä pointtina ei ole tehnyt omia laskelmia ollenkaan. Kaikenlisäksi tässä tunnutaan kierrättävän aikasempaa uutista, jossa puhuttiin aivan samasta asiasta. En muista oliko tuolloin kyseessä saman tyypin arvio, että laskelmat saattavat olla väärässä, mutta samanlaista virttä tuli silloinkin. Maya-kalenteri ei kuitenkaan ole ainut joka tähän ajankohtaan on päätynyt, vaan samaan aikaan on päätynyt myös mm. Terence McKenna tukiessaan I Chingiä. Hopien mukaan kyseessä on puhdistuksen aikakausi...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Sasori
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Marras 2010, 14:13

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Sasori » 15 Marras 2010, 15:33

Minä en itse usko mihinkään maailmanloppuun.Se tulee jos tulee mutta toivottavasti ei tule. :ghost2:

Avatar
samamies
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 18:59

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja samamies » 29 Joulu 2010, 20:04


Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 29 Joulu 2010, 22:42

Jos toi vaan olis totta niin VIIMEINKIN!
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 29 Joulu 2010, 23:18

Miten olisi, on vielä pari vuotta aikaa aletaanko aluksi pienillä panoksilla kasaan jotain uhkapeliä pystyyn? Parissa vuodessa potti kasvaa varmaan ihan kivan kokoiseksi jos kävijöitä sivustolla riittäs.. ;)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Joulu 2010, 23:38

Ottaen huomioon että

1. SETI:n sivuilla ei ole mainintaa tuosta
2. Useat tahot, abovetopsecret.com mukaan lukien (!!!) on tuominnut "uutisen" ankaksi,

en ottaisi asiaa kovin vakavasti. Jollain nakkipäällä on liikaa aikaa ja paska huumorintaju.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Ayleth
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Syys 2010, 12:33

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Ayleth » 05 Tammi 2011, 22:17

Maailmankaikkeus ei koskaan lopu, mutta oma maailmamme tuhoutuu viimeistään silloin, kun auringosta loppuu vety. Aiemmin, jos ihminen sen onnistuu tuhoamaan. Omasta mielestäni vuonna 2012 voi hyvinkin alkaa "uusi aika", ja jotain hiljalleen näkyvää mullistusta voi alkaa tapahtua - en voi vain olla varma mitä. Tavallaan pelkään sitä mahdollisuutta, että ihminen saisi suuremman osan aivoistaan käyttöön. Se kyllä ainakin edistäisi maailmanloppua, sillä tiedämmehän me ihmiset, joista osa varmasti käyttäisi viisauttaan väärin; käyttämmehän me jo nytkin.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Toveri » 24 Helmi 2011, 16:55

Vuonna 2012 tapahtuu aika paljon:

1.Jeesus tulee takaisin
2.Planeetta Nibiru törmää maahan
3.Tuhoisia tulvia, maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä
4.Ydinohjukset lentelevät ympäriinsä
5.Paha avaruusolentojen sotaherra orjuuttaa ihmiskunnan
6.Etelä- ja pohjoisnapa vaihtavat paikkaa

Tietenkin joku voisi kysyä mikä näistä kaikista tuomionpäivänteorioista on oikea... vastaus on kaikki!

2000 vuotta sitten paha avaruusolentojen sotaherra Jeesus yritti orjuuttaa Maan. 2012 hän yrittää uudestaan. Ihmisiä pelotellakseen hän vaihtaa etelä- ja pohjoisnavan paikkaa, mikä aiheuttaa tuhoisia tulvia, maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä. Ihmiset taistelevat vastaan ja käyttävät ydinohjuksia, jotka vahingoittavat Jeesuksen Nibiru-nimistä alusta, joka törmää Maahan.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 24 Helmi 2011, 17:07

Toveri kirjoitti:Vuonna 2012 tapahtuu aika paljon:

1.Jeesus tulee takaisin
2.Planeetta Nibiru törmää maahan
3.Tuhoisia tulvia, maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä
4.Ydinohjukset lentelevät ympäriinsä
5.Paha avaruusolentojen sotaherra orjuuttaa ihmiskunnan
6.Etelä- ja pohjoisnapa vaihtavat paikkaa

Tietenkin joku voisi kysyä mikä näistä kaikista tuomionpäivänteorioista on oikea... vastaus on kaikki!

2000 vuotta sitten paha avaruusolentojen sotaherra Jeesus yritti orjuuttaa Maan. 2012 hän yrittää uudestaan. Ihmisiä pelotellakseen hän vaihtaa etelä- ja pohjoisnavan paikkaa, mikä aiheuttaa tuhoisia tulvia, maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä. Ihmiset taistelevat vastaan ja käyttävät ydinohjuksia, jotka vahingoittavat Jeesuksen Nibiru-nimistä alusta, joka törmää Maahan.

Kuva
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 09 Touko 2011, 12:01

Itse olen ollut sitä mieltä että maya kalenteri jota suurimpana esimerkkinä aiheesta käytetään, loppuu 2012 koska heiltä loppui kivestä tila eivätkä jaksaneet pykätä toista. Eli aika skeptinen olen tämän ja kaikkien muiden maailmanlopputeorioiden suhteen, mutta mistäpä sitä tietää jos joskus joku osuu oikeaankin, ihan vaikka tuurilla.

Sattuu muuten tuo 21.12.2010 olemaan minun 21-nimipäiväni. SATTUMAAKO?! Luultavasti
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Chici
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 13:40
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Chici » 09 Touko 2011, 14:47

Sattuu muuten tuo 21.12.2010 olemaan minun 21-nimipäiväni. SATTUMAAKO?! Luultavasti

Tuohon liittyen olin kaverillani vähänaikaa sitten. Hän sanoi pohtivansa pikkuveljensä syntymäpäivän merkitystä. Syntymäpäivä oli 12.12 klo 21.21. Hetken aikaa numeroita väänneltyäni sain luvun 21.12.2012 klo 21. Tuleekohan maailmanloppu? Noh ei ole minun pikkuveljeni joten ei sitä murehtimaan..

(Joskus katsoin ´dokumenttia maailmanlopusta illalla.Olin niin väsynyt ,että vastailin mielessäni kaikkiin kertojan replekkeihin seuraavasti:
Kertoja:"Miten kaikki luvut viittaavat vuoteen 2012?"
Minä: "Hä? En ole kuullut ainuttakaan.."
Kertoja: "Mayojen kalenteri loppuu vuonna 2012 ja siitä syystä tulee maailmanloppu!"
Minä: "Mikseivät vain osta uutta?Minä ainakin käyn joka vuosi kaupassa sellaisen hankkimassa..")
On paljon mahdollisempaa ,että avaruudessa on elämää ,kuin voittaa lotossa XDD

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Renkku » 17 Touko 2011, 00:03

^ihan kuin se että mulla on synttärit ens lauantaina 21.5. "maailmanlopun päivänä".. xDD Sekö että tämä tyttö täyttää 16 aiheuttaa maailmanlopun? Hiukanko nauroin kun näin blogin puolella sen jutun!

Haluaisin uskoa että jotain tapahtuu 2012. Ois se ny vaa jotenki siistiä. Tympii tämä tämmöne elämä jo itsessääki että jonkilaine vaihtelu virkistäis, vaikka sit pikku possauski tai se uusi aikakausi. Ehkä ilmastonmuutos liittyy asiaan, tai ehkä siirrymme täysin koneistettuun aikakauteen. Ehkä opitaan rakentamaan keinotekoisesti elämää. Tällaisia asioita minulla tuli ensimmäisenä mieleen.

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Ernest » 17 Touko 2011, 08:23

Renkku kirjoitti:Haluaisin uskoa että jotain tapahtuu 2012. Ois se ny vaa jotenki siistiä. Tympii tämä tämmöne elämä jo itsessääki että jonkilaine vaihtelu virkistäis, vaikka sit pikku possauski tai se uusi aikakausi. Ehkä ilmastonmuutos liittyy asiaan, tai ehkä siirrymme täysin koneistettuun aikakauteen. Ehkä opitaan rakentamaan keinotekoisesti elämää. Tällaisia asioita minulla tuli ensimmäisenä mieleen.

Miten luulet että vuodessa kehitettäisiin tuollaista teknologiaa >__>

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 17 Touko 2011, 10:08

Ernest kirjoitti:Miten luulet että vuodessa kehitettäisiin tuollaista teknologiaa >__>

Koska 21.12.12. viittaa täysin selvästi ilman mitään epäilyksiä siihen että åsgardit saapuvat maapallolle antamaan meille kaiken heidän teknologiansa koska heidän sivilisaationsa on lopullisesti rappeutumassa ja he aikovat tuhota koko väestönsä ennen sitä, mutta ajattelevat että ihmisten piilevä potentiaali saa heidän teknologiastaan kaiken irti.
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa