21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu ?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Joulu 2012, 00:57

Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Joten vaikka kuinka moni feikki meedio ynnä muut sitä "ennustaa" ( Ennustamista ei btw ole olemassa )
Niin sillä ei ole mitään arvoa. Mitään ei tapahdu.
Vaikkakin itse toivoisin että maapallo tuhoutuisi ja tää idioottimainen ihmisrotu katoais universumista.


Meinaatko että kaikenlainen ennaltatietäminen on valhetta ja ihmiset vaan piruuttaan keksii juttuja. En väitä että ennustajaeukot olisivat oikeassa kaikessa, mutta tieteellisesti on mahdollista että aika kulkee taakse päin ja me reagoimme asiaan ennen kuin näemme syytä. Eli syy- seurausuhde on toisinpäin. Kyse on fysiikanilmiöstä joten lue tutkimukset ennen kuin intät vastaan.

Minusta uuden ajan alku ja maailmanloppu ovat täysin samoja asioita eri näkökulmasta. Uskontojen pelottelu palavalla maapallolla ja karmeilla rangaistuksilla on mielestäni turhaa, itse miellän maailmanlopun siihen että ihmiskunnan suunnan on vain yksinkertaisesti muututtava. Se että tapahtuuko se jonain ennustettuna päivänä on toinen juttu.


Eli uuden ajan alku, eli joku iso muutos tapahtuu ihmiskunnalle / kunnassa on sama kui nse että maapallo tuhoutuu ?
Interesting.
Naurahdin kyllä että osasit linkittää ympäripyöreän ennustus genrenkin tieteeseen...
No... mikäpä hihhuleilta nyt ei onnistuisi.
Feel the LOVE

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Serafi » 17 Joulu 2012, 12:01

Zrud kirjoitti:Eli uuden ajan alku, eli joku iso muutos tapahtuu ihmiskunnalle / kunnassa on sama kui nse että maapallo tuhoutuu ?
Interesting.
Naurahdin kyllä että osasit linkittää ympäripyöreän ennustus genrenkin tieteeseen...
No... mikäpä hihhuleilta nyt ei onnistuisi.


Voivoi, ota asioista selvää fysiikan saralla ja juttele sitten. Tulet huomaamaan kuinka fysiikka tukee meidän "hihhuleiden" näkökantaa monessa asiassa ( ei tietenkään kaikissa ). Huonon sisälukutaidon kyllä omistat, juurihan sanoin etten miellä maailmanloppua palavaksi palloksi vaan miellän nämä asiat enemmänkin tapahtumiksi joiden vuoksi ihmiskunnan suunnan on muututtava. Minulle sana maailmanloppu on vain sana, ei tarkoita mitään sen kummempaa tapahtumaa kuten ilmeisesti sinulle tarkoittaa. Ja jos aletaan nillittämään, maapallon tuhoutuminen, elämän loppuminen hetkellisesti, aiheuttaisi juuri sen mitä sanon, ihmiskunnan suunnan radikaalin muutoksen.

Katsoiko kukaan national geographic kanavalta maya dokumenttia jossa käsiteltiin kyseisen päivän ennustusta? Oiskohan ohjelman nimi ollut mayojen maanalainen maailma, todellinen tuomionpäivä tai jotain sinnepäin.
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Joulu 2012, 14:22

Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Eli uuden ajan alku, eli joku iso muutos tapahtuu ihmiskunnalle / kunnassa on sama kui nse että maapallo tuhoutuu ?
Interesting.
Naurahdin kyllä että osasit linkittää ympäripyöreän ennustus genrenkin tieteeseen...
No... mikäpä hihhuleilta nyt ei onnistuisi.


Voivoi, ota asioista selvää fysiikan saralla ja juttele sitten. Tulet huomaamaan kuinka fysiikka tukee meidän "hihhuleiden" näkökantaa monessa asiassa ( ei tietenkään kaikissa ). Huonon sisälukutaidon kyllä omistat, juurihan sanoin etten miellä maailmanloppua palavaksi palloksi vaan miellän nämä asiat enemmänkin tapahtumiksi joiden vuoksi ihmiskunnan suunnan on muututtava. Minulle sana maailmanloppu on vain sana, ei tarkoita mitään sen kummempaa tapahtumaa kuten ilmeisesti sinulle tarkoittaa. Ja jos aletaan nillittämään, maapallon tuhoutuminen, elämän loppuminen hetkellisesti, aiheuttaisi juuri sen mitä sanon, ihmiskunnan suunnan radikaalin muutoksen.

Katsoiko kukaan national geographic kanavalta maya dokumenttia jossa käsiteltiin kyseisen päivän ennustusta? Oiskohan ohjelman nimi ollut mayojen maanalainen maailma, todellinen tuomionpäivä tai jotain sinnepäin.



Harmi vaan että Mayat ei koskaan mitään maailmanloppua / muutosta ennustanu.
Kun niiden kalenteri loppuu. On se ihan tismalleen sama kun se että meidän 2012 kalenteri loppuu,
ja tilalle otetaan vuoden 2013 kalenteri. Tässä tapauksessa Mayat ei sillä alueella vielä ollut jatkoa kalenterilleen tehnyt.
Toisella alueella oli tehty jossa aikajana jatkuu virlä noin 7000 vuotta.
Että joo. Haaskaa sinä vaa aikaa sinun ihinkään kunnon tietoon perustamattomalle uskollesi.

Ja se että SINÄ et pidä maailmanloppua minään. Ei se vähennä sanan merkitystä yhtään.
Maailmanloppu = Maailma loppuu. Eli meidän elämä maapallollamme loppuu syystä tai toisesta.
Tai maapallon elämä loppuu.

Hauska nähä että joku pikkusieluinen ihminen on ottanut puheeni noin pahasti itseensä :3
Piristää päivää huomattavasti,
Feel the LOVE

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Serafi » 17 Joulu 2012, 15:22

Zrud kirjoitti:
Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Eli uuden ajan alku, eli joku iso muutos tapahtuu ihmiskunnalle / kunnassa on sama kui nse että maapallo tuhoutuu ?
Interesting.
Naurahdin kyllä että osasit linkittää ympäripyöreän ennustus genrenkin tieteeseen...
No... mikäpä hihhuleilta nyt ei onnistuisi.


Voivoi, ota asioista selvää fysiikan saralla ja juttele sitten. Tulet huomaamaan kuinka fysiikka tukee meidän "hihhuleiden" näkökantaa monessa asiassa ( ei tietenkään kaikissa ). Huonon sisälukutaidon kyllä omistat, juurihan sanoin etten miellä maailmanloppua palavaksi palloksi vaan miellän nämä asiat enemmänkin tapahtumiksi joiden vuoksi ihmiskunnan suunnan on muututtava. Minulle sana maailmanloppu on vain sana, ei tarkoita mitään sen kummempaa tapahtumaa kuten ilmeisesti sinulle tarkoittaa. Ja jos aletaan nillittämään, maapallon tuhoutuminen, elämän loppuminen hetkellisesti, aiheuttaisi juuri sen mitä sanon, ihmiskunnan suunnan radikaalin muutoksen.

Katsoiko kukaan national geographic kanavalta maya dokumenttia jossa käsiteltiin kyseisen päivän ennustusta? Oiskohan ohjelman nimi ollut mayojen maanalainen maailma, todellinen tuomionpäivä tai jotain sinnepäin.



Harmi vaan että Mayat ei koskaan mitään maailmanloppua / muutosta ennustanu.
Kun niiden kalenteri loppuu. On se ihan tismalleen sama kun se että meidän 2012 kalenteri loppuu,
ja tilalle otetaan vuoden 2013 kalenteri. Tässä tapauksessa Mayat ei sillä alueella vielä ollut jatkoa kalenterilleen tehnyt.
Toisella alueella oli tehty jossa aikajana jatkuu virlä noin 7000 vuotta.
Että joo. Haaskaa sinä vaa aikaa sinun ihinkään kunnon tietoon perustamattomalle uskollesi.

Ja se että SINÄ et pidä maailmanloppua minään. Ei se vähennä sanan merkitystä yhtään.
Maailmanloppu = Maailma loppuu. Eli meidän elämä maapallollamme loppuu syystä tai toisesta.
Tai maapallon elämä loppuu.

Hauska nähä että joku pikkusieluinen ihminen on ottanut puheeni noin pahasti itseensä :3
Piristää päivää huomattavasti,


Yritä nyt hyvä ihminen sisäistää mitä kirjoitetaan äläkä yhdistele omassa päässäs kahta eriä asiaa keskenään. Sanoin jo etten usko että mitään kummempaa tapahtuu 21.12.2012.
Älä sekoita ennustamista ja mayoja keskenään, minä en ainakaan ole sekoittanut. Puhuin vain ennaltatietämisestä ja siitä kuinka se voidaan tieteen avulla, niin teorian kuin kokein osoittaa todeksi. Eli tavataan nyt vielä lapselle: Sanoit että ennustaminen on paskaa, sanoin että ennaltatietäminen voidaan osoittaa todeksi. Sitten puhuin tästä itse aiheesta yleisesti enkä yhdistänyt tuomionpäivän ennustuksia ja tiedettä keskenään *****! Sulla on niin kamalan kova tarve huutaa omaa typerää, lyhytnäköistä mielipidettäsi ettet ilmeisesti lue mitään kunnolla vaan lähinnä perssilmää osoittelet kohti tietokoneenruutua ja vedät johtopäätökset itseesi sitä kautta. Ei se mitään, ei sulta voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Joulu 2012, 15:44

Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:
Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Eli uuden ajan alku, eli joku iso muutos tapahtuu ihmiskunnalle / kunnassa on sama kui nse että maapallo tuhoutuu ?
Interesting.
Naurahdin kyllä että osasit linkittää ympäripyöreän ennustus genrenkin tieteeseen...
No... mikäpä hihhuleilta nyt ei onnistuisi.


Voivoi, ota asioista selvää fysiikan saralla ja juttele sitten. Tulet huomaamaan kuinka fysiikka tukee meidän "hihhuleiden" näkökantaa monessa asiassa ( ei tietenkään kaikissa ). Huonon sisälukutaidon kyllä omistat, juurihan sanoin etten miellä maailmanloppua palavaksi palloksi vaan miellän nämä asiat enemmänkin tapahtumiksi joiden vuoksi ihmiskunnan suunnan on muututtava. Minulle sana maailmanloppu on vain sana, ei tarkoita mitään sen kummempaa tapahtumaa kuten ilmeisesti sinulle tarkoittaa. Ja jos aletaan nillittämään, maapallon tuhoutuminen, elämän loppuminen hetkellisesti, aiheuttaisi juuri sen mitä sanon, ihmiskunnan suunnan radikaalin muutoksen.

Katsoiko kukaan national geographic kanavalta maya dokumenttia jossa käsiteltiin kyseisen päivän ennustusta? Oiskohan ohjelman nimi ollut mayojen maanalainen maailma, todellinen tuomionpäivä tai jotain sinnepäin.



Harmi vaan että Mayat ei koskaan mitään maailmanloppua / muutosta ennustanu.
Kun niiden kalenteri loppuu. On se ihan tismalleen sama kun se että meidän 2012 kalenteri loppuu,
ja tilalle otetaan vuoden 2013 kalenteri. Tässä tapauksessa Mayat ei sillä alueella vielä ollut jatkoa kalenterilleen tehnyt.
Toisella alueella oli tehty jossa aikajana jatkuu virlä noin 7000 vuotta.
Että joo. Haaskaa sinä vaa aikaa sinun ihinkään kunnon tietoon perustamattomalle uskollesi.

Ja se että SINÄ et pidä maailmanloppua minään. Ei se vähennä sanan merkitystä yhtään.
Maailmanloppu = Maailma loppuu. Eli meidän elämä maapallollamme loppuu syystä tai toisesta.
Tai maapallon elämä loppuu.

Hauska nähä että joku pikkusieluinen ihminen on ottanut puheeni noin pahasti itseensä :3
Piristää päivää huomattavasti,


Yritä nyt hyvä ihminen sisäistää mitä kirjoitetaan äläkä yhdistele omassa päässäs kahta eriä asiaa keskenään. Sanoin jo etten usko että mitään kummempaa tapahtuu 21.12.2012.
Älä sekoita ennustamista ja mayoja keskenään, minä en ainakaan ole sekoittanut. Puhuin vain ennaltatietämisestä ja siitä kuinka se voidaan tieteen avulla, niin teorian kuin kokein osoittaa todeksi. Eli tavataan nyt vielä lapselle: Sanoit että ennustaminen on paskaa, sanoin että ennaltatietäminen voidaan osoittaa todeksi. Sitten puhuin tästä itse aiheesta yleisesti enkä yhdistänyt tuomionpäivän ennustuksia ja tiedettä keskenään *****! Sulla on niin kamalan kova tarve huutaa omaa typerää, lyhytnäköistä mielipidettäsi ettet ilmeisesti lue mitään kunnolla vaan lähinnä perssilmää osoittelet kohti tietokoneenruutua ja vedät johtopäätökset itseesi sitä kautta. Ei se mitään, ei sulta voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.


Ohhoh. Hiekkaa piemperossa? Voisit tähä väliin iskeä kunnon todisteet ennaltatietämisestä.
Ja ite et oo tainu paljoo internetissä olla ku et ees tiedä sen perus sääntöjä.
Tosi empä oo yllättyny että sun kaltane immeine ei niitä tiiäkkä.
Itse vain syötän sulle sun omia sanojasi, mutta ilmeisesti sun aivokapasiteetti ei riitä edes sen soopan
rekisteröimiseen mitä suustasi päästät :3
Ei siinä mitään. En mä viitti oikeasti jälkeenjääneitä alkaa täällä kiusaamaan.
Feel the LOVE

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Serafi » 18 Joulu 2012, 18:18

Zrud kirjoitti:Ohhoh. Hiekkaa piemperossa? Voisit tähä väliin iskeä kunnon todisteet ennaltatietämisestä.
Ja ite et oo tainu paljoo internetissä olla ku et ees tiedä sen perus sääntöjä.
Tosi empä oo yllättyny että sun kaltane immeine ei niitä tiiäkkä.
Itse vain syötän sulle sun omia sanojasi, mutta ilmeisesti sun aivokapasiteetti ei riitä edes sen soopan
rekisteröimiseen mitä suustasi päästät :3
Ei siinä mitään. En mä viitti oikeasti jälkeenjääneitä alkaa täällä kiusaamaan.


Todennäköisesti ehdit vahtaamaan kuvaruutua päivittäin enemmän kuin minä, multa löytyy sitä oikeaa elämää myös. Tiedäthän, se jota työksi, perheeksi ja ystäviksi myös kutsutaan. Tosin eihän tuollasen kolme kertaa ilmaan heitetyn mutta kaksi kertaa kiinniotetun tunne-elämään sellainen edes mahtuisikaan. Sulta tosin on jäänyt ala-asteella nuo yhdyssanat opettelematta.
Eri asia syöttää takaisin ja keksi olemattomia yhdistelmiä omasta päästä. Surkuhupaisa typerys olet ei siitä pääse yli eikä ympäri :D
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Joulu 2012, 23:30

Serafi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Ohhoh. Hiekkaa piemperossa? Voisit tähä väliin iskeä kunnon todisteet ennaltatietämisestä.
Ja ite et oo tainu paljoo internetissä olla ku et ees tiedä sen perus sääntöjä.
Tosi empä oo yllättyny että sun kaltane immeine ei niitä tiiäkkä.
Itse vain syötän sulle sun omia sanojasi, mutta ilmeisesti sun aivokapasiteetti ei riitä edes sen soopan
rekisteröimiseen mitä suustasi päästät :3
Ei siinä mitään. En mä viitti oikeasti jälkeenjääneitä alkaa täällä kiusaamaan.


Todennäköisesti ehdit vahtaamaan kuvaruutua päivittäin enemmän kuin minä, multa löytyy sitä oikeaa elämää myös. Tiedäthän, se jota työksi, perheeksi ja ystäviksi myös kutsutaan. Tosin eihän tuollasen kolme kertaa ilmaan heitetyn mutta kaksi kertaa kiinniotetun tunne-elämään sellainen edes mahtuisikaan. Sulta tosin on jäänyt ala-asteella nuo yhdyssanat opettelematta.
Eri asia syöttää takaisin ja keksi olemattomia yhdistelmiä omasta päästä. Surkuhupaisa typerys olet ei siitä pääse yli eikä ympäri :D



:p whut evs. Tuo on vain sun henk-koht näkemys oikesta elämästä. Että nii.
Et osaa muuta tehä ku heitellä lastentarha tason loukkauksia ja yrittää pönkittää sun vähäpätösen olemassaolon merkitystä. Faktaha o se että sun elämällä eikä kenenkää muunka elämällä ole paskaak arvoa. Mitään mitä sä tuut tekemään ei tule muuttamaan tätä maailmaa mihinkään. Sä elät ja kuolet ja vain muutama hassu ihminen tällä planeetalla tulee edes muistamaan sut. Sen elämä o ku pieru saharassa. Sä olet merkityksetön pikku olento tässä universumissa, jolla ei ole mitään voimia tehdä mitään. Että joo, hyvä että sulle on tuo "oikea elämä". Voit kokea omistavasi edes jotain vähäpätöistä ja lyhytaikaista tässä elämässä.
Ja nuo sinun mainitsemasi työ, perhe ja ystävät ovat sinun kohteet josta saat sinun mielihyväsi ja nautintosi lyhyen elämäsi aikana. Minulla taas on erilaiset kohteet josta saan omani. Joten onko se yhtään merkityksettömämpi elämä kuin sinun ?
Sekä mitään mitä sanot minulle ei vaikuta mun arkeen / elämään millään tapaa.
Kenties ehkä vain viihdyttävät, että sain jossakin persoonassa näinkin suuren reaktion aikaiseksi.
Joten nuo sinun "loukkauksesi" on aika tyhjiä mun korvissa.

Sekä onnittelen myös sinua että koit minun kommentit sinun aikasi arvoisiksi. Kun kerta olet niin paljon parempi ihminen kuin minä, niin se on todella suuri kunnia että haaskasit "oikean elämäsi' aikaa minuun.
Itse ku olen vain yhteiskunnan loinen provosoimassa muita vähäpätöisiä pikkusieluisia nilkkejä internetissä :3

Mutta joo. Eiköhä me olla nahisteltu tarpeeksi tässä langassa. Aihekkinm ennyt hitusen off-topiciksi.
Feel the LOVE

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 21 Joulu 2012, 07:47

Noh, se on nyt sitten 21.12.2012. Toistaiseksi mitään ei ole tapahtunut ja maailman uutisissakaan ei näytä olevan kurjuutta kummempaa. Feeling a bit daft, eh? :peukku:
Toivottavasti nyt saadaan kommenttia tyyliin: "Koska muutos/maailmanloppu tapahtuu hitaasti ja tämä on vasta alkua ja asia X on vasta tulossa ja ja ja..."
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Joulu 2012, 08:11

OSITutkimusseura kirjoitti:Noh, se on nyt sitten 21.12.2012. Toistaiseksi mitään ei ole tapahtunut ja maailman uutisissakaan ei näytä olevan kurjuutta kummempaa. Feeling a bit daft, eh? :peukku:
Toivottavasti nyt saadaan kommenttia tyyliin: "Koska muutos/maailmanloppu tapahtuu hitaasti ja tämä on vasta alkua ja asia X on vasta tulossa ja ja ja..."


Noiha se aina menee. Idiootit ennustaa maailmanloppua, ja sitten kun se ei tapahdukkaan niin keksitää aivovammasia tekosyitä asialle.
Tollaset ihmiset vois vaa polttaa roviolla ^u^
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 22 Joulu 2012, 01:26

Tampere on ilmiliekeissä... VASTATKAA TÄHÄN AVUNPYYNTÖÖN JOS PYSTYTTE!!! PLIIS!!!!... Olin just tulossa veljeltä käymästä kun taivaalta lens ihan vitun iso Maija joka pamahti kuin atomipommi ja pyyhkäs kaikki ihmiset mennessään.. :S Onneksi ite kerkesin suojaan, täällä o iha maailmanlopun meininki, maistuis varmaan sullekkin..!!! :(

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 22 Joulu 2012, 06:54

Kalkkaropää kirjoitti:Tampere on ilmiliekeissä... VASTATKAA TÄHÄN AVUNPYYNTÖÖN JOS PYSTYTTE!!! PLIIS!!!!... Olin just tulossa veljeltä käymästä kun taivaalta lens ihan vitun iso Maija joka pamahti kuin atomipommi ja pyyhkäs kaikki ihmiset mennessään.. :S Onneksi ite kerkesin suojaan, täällä o iha maailmanlopun meininki, maistuis varmaan sullekkin..!!! :(


Meh. Ei se oo ku Tampere. Turha murehtia.
Feel the LOVE

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 22 Joulu 2012, 09:14

Mansessa on totuttu kaikenlaiseen maailmanlopun meininkeihin, eli ei siellä pienet apokalyptiset tunnelmat tunnu vielä missään... Nii juu ja onhan siellä sentään ulospäin johtavat tiet jos suurempi hätä tulee. ;)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Toveri » 08 Tammi 2013, 20:04

Onko kukaan huomannut muu huomannut mielenkiintoista ilmiötä: paraväki on "tuomionpäivän" jälkimainingeissa ollut harvinaisen hiljaa. Kanavoinnit ja julistaminen jatkuvat samaan tapaan kuin aina ennenkin, mutta 21.12.2012 päivämäärää ei enää mainita missään. Kukaan ei myöntänyt olevansa väärässä, mutta myös tekosyyrintamalla on hiljaista.

Yrittääkö paraväki teeskennellä, ettei koko päivämäärää ja siihen liittyviä ennustuksia ollut edes olemassa?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 08 Tammi 2013, 22:03

Se on sitä, kun tauhkataan tyhjästä keuhkojen kyllyydestä ja kun huomataan, ettei ollakkaan oikeassa, leikitään kovasti ettei kyseistä tauhkaamista olisi koskaan tapahtunutkaan.
Tappion kalkki on karvasta niellä, mutta ehkä se maistuu vähän vähemmän pahalle jos sitä ei hyväksy kalkiksi. :peukku:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Serafi » 09 Tammi 2013, 17:24

Samaa täällä miettinyt, tuomionpäivärintamalla ollut kohtuu hiljaista joka puolella. National geographic on tosin jaksanut esittää uskollisesti mayojen todellista maailmanloppua edelleen. Ehkäpä siellä eleteään vielä toivossa :D
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard

Tumppi
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 03 Elo 2012, 22:40

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Tumppi » 10 Tammi 2013, 18:43

Vaikenemisilmiö huomattu ja kyllä hämmästyttää. Porukkaa taitaa vaivata 21.12.2012 jälkeinen krapula. Ollaan hiljaa ja yritetään vaan unohtaa kaikki hype ennen tuota päivää. Toivotaan että muutkin olisi hiljaa ja unohtaisi.

Muutosta ennustaneet "tietäjät" on myös ilmeisen hiljaa esim. Pane Andov http://paneandov.com/.

Maailma näyttää makaavan täysin samalla tavalla kuin ennenkin. Mitään suurta muutosta kertarysäyksellä ei siis tapahtunut. Aurinko ei muuttunut punaiseksi jättiläiseksi, ufo mysteeri jatkuu, Nibirua einäkynyt, sadonkorjuuta ei tapahtunut, ryhmämuistia ei perustettu, ei mitään.

Yhdenlaki on nyt ilmeisesti todistettu huijaukseksi. Mitään kanavointia RA:n kanssa ei siis ollut.

Mikään blogi / sivusto / uutiskanava ei tee 14. baktunin alkamisesta kattavaa juttua. Ei paranormaaliblogi ei skepsis ei mikään muukaan. Jos uutisoi aiheesta ennen talvipäivän seisausta niin olisi asiallista tehdä jokinlainen juttu näin jälkeenpäinkin. Se voisi käsitellä esim. aiheita: Mitä tuhoa tai uutta aikaa ennustaneille kuuluu? Myönsikö joku vain rahastaneensa? Ovatko havainneet jotain muutosta? Mitä mayoille kuuluu? Onko ufohavainnot lisääntyneet vaiko vähentyneet? yms.

Myöskään kärkkäät skeptikot ei hiero suolaa muutosta odottaneiden haavoihin. Ihme kyllä.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 10 Tammi 2013, 21:50

Tumppi kirjoitti:Myöskään kärkkäät skeptikot ei hiero suolaa muutosta odottaneiden haavoihin. Ihme kyllä.


Tässä tapauksessa se paras suola on vaan olla hiljaa ja hymistä tyytyväisyydestä. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Huttu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Touko 2008, 07:56

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Huttu » 14 Tammi 2013, 13:56

Hehe niinpä, parasta olla vain hiljaa :)

Kyllähän tuolla blogin puolella vauhkotaan vielä uudesta maasta ja siirtymisistä ylemmille taajuuksille mutta väittely siellä on todella turhaa. Parasta näin skeptikon näkökulmasta on se, että vakuuttelujen ja väitteiden debunkkauksen sijaan, voin olla vain hiljaa ja antaa luonnon osoittaa nuo hurjat väitteet vääriksi :)

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 20 Tammi 2013, 21:28

Voidaanko sanoa, että tarpeeksi pitkällä aikavälillä tapahtuvat äärimmäiset sääilmiöt ovat yhteydessä tähän huuhaapäivämäärään, esimerkiksi useamman miljardin vuoden päästä kun Aurinko tekee temput ja tuhoutuu? Sehän vaikuttaa äärimmäisesti maapallon sääilmiöihin... Puhumattakaan niistä jääkausista joita tuona aikana äärimmäisesti tulee tapahtumaan.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Helmi 2013, 12:18

Intiaani kirjoitti:Elämme ja koemme nyt sitä muutosta, joka alkoi tuosta päivämäärästä.


Me elämme muutosta joka o alkanu jo tuhansia vuosia sitte. Tuona päivänä ei tapahtunut mitään. Deal with it.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa