Maapallo Ja Sen Kopio

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Maapallo Ja Sen Kopio

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Kesä 2009, 14:40

ShadowPeople kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Luonnossa ei voi tiedemiehen mukaan kehittyä tuonlaisia kuvia kristalleihin, asiasta on uudempikin uutinen, jonka voi lukea tästä: http://paranormaaliblogi.net/index.php/ ... lon-tuhon/

Eli maapallon kopio vai ufot? U choose


I Choose This:
http://www.youtube.com/watch?v=2_vpEyE6rug

Jospa tällä pääsisi taas itse aiheeseen. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Ruuka
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Syys 2008, 20:37
Paikkakunta: Loimaa

Re: Maapallo Ja Sen Kopio

ViestiKirjoittaja Ruuka » 04 Loka 2009, 11:12

Elikkä jos avaruusolennot olisivat todella maapallon pelastaneet, heillä on siihen syy, vaikkapa tämän kopion pysyminen omalla maailmankartallansa, siis jos maapallo olisi ollut mennyttä niin olisi ollut se kopiokin. Itse siis uskon tähän, ja jos 2012 ne aikajanat todella yhdistyy niin tarkoittaako se käytännössä sitä että tässä muutaman vuoden aikana ihmiskunta kirii tuon kopion kiinni teknologian ja muiden asioiden tasolla missä se on meitä kehittyneempi?

Vai tarkoittaako se että me saavutamme jonkun pisteen heidän aikajanassansa minkä he saavuttivat aikoja sitten ja alamme kehittyä pidemmälle heidän aikajanansa mukaan?

Mistä me sen huomaisimme että vuonna 2012 aikajanat todella yhdistyvät? Onko se jokin suuri kehitys teknologiassa vai mikä?

Youtube-linkit katson heti kun löydän koneelle kuulokkeet josta pikkusiskon paranormaalikani ei olisi pureskellut johtoja poikki.
En minä ole sinisilmäinen, se vaan kuulostaa niin uskottavalta.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron