WM_ kirjoitti:The Village jonka jälkeen Blood Diamond. Pidin molemmista kyllä.
WM_ kirjoitti:Spoilaan Village-leffaa: Nimenomaa se loppu paransi sitä. Uskomattoman kiehtovaa kun on joku kylä eristyny nyky-yhteiskunnasta! Ja niillekin tyhmän näkösille örvelöillekin löyty selitys eikä olleet vaan jotain.. olentoja.
Sinikello kirjoitti:Hui että, pitää ihan mainostaa viimeksi katsomaani erinomaista kauhuleffaa.
Vuoden 2010 leffa nimeltä "Insidious" (suom. "Riivattu") oli ihan järjettömän hyvä!
Kyseinen leffa on käsittääkseni mm. Saw- ja Paranormal Activity- leffojen tekijöiltä, ja mielestäni se kyllä näkyim positiivisessa mielessä.
Sinikello kirjoitti:Tuo "Insidious" löytyy ainakin nyt Makuunista ja varmaan muistakin leffavuokraamoista, itse katselin leffaa netistä ladattuna. Hyi hyi... Se ei ole kai ollut ollenkaan teatterilevityksessä Suomessa, tai jos on, niin mennyt minulta kyllä ihan ohi.
Kannattaa todellakin katsoa! Suosittelen katsomaan sen jonkun toisen kanssa, itse en ainakaan yksin olisi pystynyt.
Rabies kirjoitti:
Kyllä mie sen ihan yksin katson, en ole vielä kertaakaan nähnyt oikeasti pelottavaa kauhuleffaa. Luulin, että Paranormal Activity olisi pelottava, kun siitä vaahdottiin niin paljon ja joku oli kuulemma alakanut itkemään siellä salissa kun oli ollut katsomassa sitä leffaa... mutta ei. tai ehkä minä en vain osaa eläytyä.
Katsoin tänään Agatha Christien kirjaan perustuvan elokuvan Eikä yksikään pelastunut (And Then There Were None. USA, 1945). Tykkäsin.
Viimeinen talo vasemmalla on ahdistava matka väkivallan kierteeseen ja ihmismielen pimeyteen. Vaikka elokuvaa ei voi missään nimessä suositella kaikille, käsittelee se vaikeaa aihettaan tyylillä ja sille kuuluvalla vakavuudella.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa