Aqua vitae kirjoitti:Joo, mutta sitä pitää katsoa positiiviselta kannalta... 7 pistettä oli korkein summa minkä Suomi sai............
Calemran kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Joo, mutta sitä pitää katsoa positiiviselta kannalta... 7 pistettä oli korkein summa minkä Suomi sai............
Itseasiassa korkein oli 10 pistettä, jonka antoi Viro. Tuo Euroviisujen äänestyspolitiikka on niin perseestä. Luonnollisesti kaikki Baltian maat äänestävät Venäjää joka vuosi, miksi? Pelkäävätkö ne Venäjää? Myös Portugali äänestää luonnollisesti aina Espanjaa ja niin edelleen. Pitkästä aikaa olin Suomen puolella näissä euroviisuissa, koska minun mielestä ehdokas nyt vain oli yksinkertaisesti muita parempi. Esitys oli loistava, mutta eihän sillä sitten kuuhun menty. Mitä netistä olen lukenut, niin monet ulkomaalaiset sanoivat, että Suomen olisi kuulunut voittaa ja he pitävät Suomen musiikista, koska Suomi osaa heidän mielestään tehdä musiikkia. Valittelivat juuri tätä äänestyspolitiikkaa.
Viimevuonna olin itse kyllä Sveitsin puolella, mutta tämä meni putoamaan jo semifinaaleissa. Oikeesti kyllä mulla meni hermot tuota Euroviisuja katsellessa, kun aina saattoi arvata kuka äänestää ketäkin. Se on niin ennalta arvattavaa paskaa, jos on seurannut viisuja vähän kauemman. Tuo Venäjän edustajahan oli vuonna 2006 Euroviisuissa myös ja sijoittu silloin toiseksi, kun Lordi vei voiton. Muutenki otti päähän aina, kun Kreikka sai sen 12 pistettä, niin se nainen sielä ihkutti, niin olis teheny mielu vähä kuristaa sitä! Noh, ensvuonna Entwine sinne niin kyllä tuloo sijotusta! Ja kyllä se DJ Boboki vois sinne vielä toisen kerran tulla \o/
Euroviisuista voitaisiin hyvin jättää musiikki pois, ja jokainen saisi äänestää, mistä maasta sattuu pitämään eniten.
Zipuli kirjoitti:Lainaampa tekstiä jonka kuulin TVstä.Euroviisuista voitaisiin hyvin jättää musiikki pois, ja jokainen saisi äänestää, mistä maasta sattuu pitämään eniten.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa