Hevi vs. Räppi/HipHop

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.

Kumpi on parempaa hevi vai räppi ?

Hevi
78
62%
Räppi
27
21%
Yhtä hyviä.
21
17%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Trauma » 09 Kesä 2009, 13:46

Kyllähän se musiikkia on kaikki kaikessa, niinkuuin muutkin skenet, vaikka et siitä pitäisikään. Eikä tarvitsekaan pitää, mutta ei sitä myöskään tarvitse sen takia olla luokittelematta musiikiksi, kun se sitä on yhtä kaikki.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Kesä 2009, 13:54

Ja miehä teen mitä itte lystään... And whos going to stop me... eh ?
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Kesä 2009, 05:20

Hyvät sanat tässä:



:D

Pistäkääs jotain hevibiisiä, jossa on yhtä ovelat sanat?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 14 Kesä 2009, 20:29

Zrud on oikeassa jatka samaan malliin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Kesä 2009, 11:39

*Kiitos kumarrus...*
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Kesä 2009, 12:39

Wespa kirjoitti:Hyvät sanat tässä:



:D

Pistäkääs jotain hevibiisiä, jossa on yhtä ovelat sanat?


Tässä hyvä esimerkki sivistyssanojen käyttämisestä, joista kuitenkin näkee kuinka ne johtuvat suoraan englannista suhteessa 1/10 + 9/10.

Inseminaatio kun on enkuksi insemination ja tarkoittaa siementämistä ja intentiohan tulee sanasta intention joka siis meinaa aikomusta.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 02 Heinä 2009, 22:09

Hahaha, mä en enää muistanutkaan kuinka hauskaa porukkaa täällä on. Nauru kun pidentää ikää niin pitää useemmin lukea täällä Zrudrunkkarin viestejä. :lol:

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Heinä 2009, 22:40

Sid kirjoitti:Hahaha, mä en enää muistanutkaan kuinka hauskaa porukkaa täällä on. Nauru kun pidentää ikää niin pitää useemmin lukea täällä Zrudrunkkarin viestejä. :lol:

ja kukahan tämä kasvien keskellä kasvatettu on? :o

Hei miksi aina tämä vihonviimeinen ja ärsyttävin vastakkainasettelu? Puhukaa bluessista ja jazzista niin tippuu pikkuruikuttajat jaloista.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 02 Heinä 2009, 23:31

Loin tämän topicin vain viedäkseni riitelyn RÄPPI topicista pois. Siellä käsitellään räppiä ja täällä tätä vastakkainasettelua.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 03:34

Ja mikäköhän H*** Tää Sid on ???
Taitaa olla näitä 12-14v Maailman v*tun kovimpia räppi ganstoja.

Ja annakku arvaan Mamma/pappa petalar ?

Ennenku tuut mulle aukoo turpaasi nii kasva aikuiseksi ennen sitä.
Tulikos nyt varmasti selväksi tämä viesti Mr. Sid ?

*Huokaus*
Feel the LOVE

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Heinä 2009, 06:59

Varo Zrud tai tulee huumepäissään hoomiissien kanssa drive by:ta sun mummos takapihalle kuulareiden kanssa! :o
Ja gänstä-räppi soi ja elämä on niin cool varsinki ku osaa kaikki käsimerkit ja kävelee sillai rennosti tiäks.. Onhan se ny aika nastaa näytellä jtn ;)

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 12:43

Zrud, oot joko separi pahimmasta päästä tai paska trolli. Ei liene vaikea arvata, kumpaa mä veikkaan. :lol:

Zrudin sais oikeesti vipata vittuun tältä palstalta. Eihän tuo keskenkasvunen hevimetallirunkkari osaa edes väitellä saatika keskustella millään asiallisella tasolla. Vai hyväksyvätkö boardin säännöt provoamisen ja toisten ihmisten mielipiteiden loukkaamisen?

Sitäpaitsi mitä vitun järkeä on edespitää tällaista aihetta? Oon kyllä tainnu jo aikasemminkin mainita, mutta menkööt taas. Eihän tässä aiheessa ole muuta kuin provottu ja selitetty muuta paskaa siitä toisesta gebrestä, josta ei tiedetä vittuakaan? Hyvänä esimerkkinä meidän truu hew-Arimme Zrud.
Samalla periaatteellahan vois tehdä kaikista mahdollisista genreistä vastakkainasettelun. Death metal vs. Black metal. UG vs. Mainstream. Jazz vs. blues.

WM_ kirjoitti:Varo Zrud tai tulee huumepäissään hoomiissien kanssa drive by:ta sun mummos takapihalle kuulareiden kanssa! :o
Ja gänstä-räppi soi ja elämä on niin cool varsinki ku osaa kaikki käsimerkit ja kävelee sillai rennosti tiäks.. Onhan se ny aika nastaa näytellä jtn ;)


Nähtävästi jotkut eivät ole edelleenkään ymmärtänyt vittuakaan mistään, eivätkä nähtävästi tule ikinä ymmärtämäänkään. Jos et osaa edes kirjoittaa termejä oikein, painu vittuun siitä. Pathetic.

Niijoo Zrud, tervetuloa tänne Paimioon vaan meidän oven taakse. Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit. Tahdon toki nähdä finnisen naamasi ja rasvaiset hiuksesi. :lol: Ja aika säd, aivan kuin mä olisin sun viesteille tehnyt mitään muuta kuin nauranut ja säilyttänyt. Ja vielä sädimpää on se, että käsket mun painua vittuun tästä aiheesta, heti kun tuun esittämään oman mielipiteeni. JEES, NÄINHÄN SE HOMMA TOIMII. Narsisti. :lol:

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Heinä 2009, 14:00

Sid kirjoitti:Zrud, oot joko separi pahimmasta päästä tai paska trolli. Ei liene vaikea arvata, kumpaa mä veikkaan. :lol:

Zrudin sais oikeesti vipata vittuun tältä palstalta. Eihän tuo keskenkasvunen hevimetallirunkkari osaa edes väitellä saatika keskustella millään asiallisella tasolla. Vai hyväksyvätkö boardin säännöt provoamisen ja toisten ihmisten mielipiteiden loukkaamisen?

Sitäpaitsi mitä vitun järkeä on edespitää tällaista aihetta? Oon kyllä tainnu jo aikasemminkin mainita, mutta menkööt taas. Eihän tässä aiheessa ole muuta kuin provottu ja selitetty muuta paskaa siitä toisesta gebrestä, josta ei tiedetä vittuakaan? Hyvänä esimerkkinä meidän truu hew-Arimme Zrud.
Samalla periaatteellahan vois tehdä kaikista mahdollisista genreistä vastakkainasettelun. Death metal vs. Black metal. UG vs. Mainstream. Jazz vs. blues.

WM_ kirjoitti:Varo Zrud tai tulee huumepäissään hoomiissien kanssa drive by:ta sun mummos takapihalle kuulareiden kanssa! :o
Ja gänstä-räppi soi ja elämä on niin cool varsinki ku osaa kaikki käsimerkit ja kävelee sillai rennosti tiäks.. Onhan se ny aika nastaa näytellä jtn ;)


Nähtävästi jotkut eivät ole edelleenkään ymmärtänyt vittuakaan mistään, eivätkä nähtävästi tule ikinä ymmärtämäänkään. Jos et osaa edes kirjoittaa termejä oikein, painu vittuun siitä. Pathetic.

Niijoo Zrud, tervetuloa tänne Paimioon vaan meidän oven taakse. Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit. Tahdon toki nähdä finnisen naamasi ja rasvaiset hiuksesi. :lol: Ja aika säd, aivan kuin mä olisin sun viesteille tehnyt mitään muuta kuin nauranut ja säilyttänyt. Ja vielä sädimpää on se, että käsket mun painua vittuun tästä aiheesta, heti kun tuun esittämään oman mielipiteeni. JEES, NÄINHÄN SE HOMMA TOIMII. Narsisti. :lol:


Saisit itsestäsi hieman fiksumman oloisen jos et haukkuisi noin paljon.
Viimeksi muokannut ShadowPeople, 03 Heinä 2009, 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Heinä 2009, 14:02

Zrud kirjoitti:
Hyvä pointti, mutta mitä sillä yritit todistaa?
Jos osaan tehdä metallibiisin örisemällä mikkiin ja rämpyttämällä kitaraa, niin mikä siinä on pointti?

En vieläkään ymmärrä myöskään lausahdustasi, että hip hop tai räppi ei ole musiikkia? Mihin tämä väittämä perustuu ja miten määrittelet musiikin? Näihin olisi mukava kuulla vastaus, kun kerran niitä räppiceedeitä löytyy sieltä musaosastolta. :P


Korjaan se ei sitten olisi metalli biisi vaan Death Metalli biisi tai Grind Gorea,

Ja rappiä / hip-hoppia en luokittele musiikiksi oman henk koht mielipiteen takia.


Itseasiassa se ei olisi kumpaakaan. Zrud pakko kysyä sinultakin ikää?
Tuntuu, että sinulle on tämä "hevi" on sellaista pakkopullaa koska haluat olla niinkuin
kaikki muut pitkätukkaiset partaiset kaverit. Ei pahalla mutta sellaisen vaikutuksen nyt saan.

Ei siinä, itsehän en rupea tästä aiheesta enempää keskustelemaan. Kuuntelen nimittäin musiikkia trancesta metalliin..

Aivan ja vielä hieman tosta musiikin määrittelystä.

Musiikki (muinaiskreikaksi μουσική, mūsikē) eli säveltaide on ihmisen kulttuurille ominainen ääneen perustuva taiteen ja viestinnän muoto. Mūsikē tekhnē tarkoitti antiikin Kreikassa 'muusain taidetta' eli säveltaiteen ohella myös runoutta ja tanssia.

Musiikki rakentuu kahdesta peruselementistä, äänestä (joka yleisimmin on sävel, mutta etenkin rytmimusiikissa voi olla hälyääni) ja rytmistä. Näiden ohella musiikillisessa taideteoksessa tärkeimmin vaikuttavat dynamiikka ja rakenne.

Musiikki, kuten muutkin taiteen lajit, pyrkii luomaan kohteessaan mielihyvää ja välittämään ajatuksia ja tunteita. Musiikin sanoman tulkitseminen on yleensä hyvin yksilöllistä, mutta tietyissä yhteyksissä myös hyvin kulttuurisidonnaista.


Ja musiikin määritelmiä eri aikakausilta


Kyky erottaa korkeiden ja matalien sävelten ero (Ptolemaios, 100—178 jaa.).
Tiede melodiikasta ja siihen liittyvistä asioista (Aristides Quintilianus, n. 200-luku jaa.).
Oppi luvuista ja lukusuhteista (Cassiodorus, n. 490—585).
Ars recte cantendi, taito soittaa oikein (tuntematon, keskiaika).
Planeettojenvälistä kommunikaatiota (tuntematon, keskiaika).
Sielun tiedottomasti harjoittama salainen aritmetiikka (Gottfried Leibniz, 1646—1716).
Tiede ja taide, jonka tarkoituksena on tarkoin harkiten valita kauniita ja miellyttäviä sointeja, liittää ne oikein yhteen ja suloisesti esittää, jotta niiden kaunosointi ylistäisi Jumalan kunniaa ja kaikkia Hänen tekojaan (J. Mattheson, 1700-luvun alku).
Taito yhdistellä säveliä korvaa miellyttävällä tavalla (Jean-Jacques Rousseau, 1712—1778).
Aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi (Arthur Schopenhauer, 1788—1860).
Taito ilmaista sävelten avulla tunteita (H. C. Koch, 1800-luvun alku).
Näkymätön (Herder, 1800-luku).
Ikuinen (Schelling, 1800-luku).
Musiikin sisältönä ovat liikkuvat sävelmuodosteet (Eduard Hanslick, 1800-luvun loppu).
Sisäisen inhimillisen luonnon heijastaja (Schönberg, 1900-luku).
Järjestyksen luoja ilmiöiden, erityisesti ihmisen ja ajan välille; kyvytön itsessään ilmaisemaan mitään (Igor Stravinski, 1900-luku).
Organisoitua ääntä (Edgard Varèse, 1900-luku).


Eikös se räppi sitten loppujen lopuksi ole musiikkia, siinä missä trance, metalli, rock, punk, hip hop, pop, iskelmä, jazz, blues jnejne..

E: Wikipediasta voit lukea lisää tuosta musiikista jos jää häiritsemään
EE: Ja seuraavaksi se joka haukkuu mitä tahansa musiikin lajin edustajaa, voisitko ystävällisesti kiitos perustella mielipiteesi JÄRKEVÄSTI, ei niin, että "No ku ne vaa örisee ja rämpyttää skebaa samalla ku tukka heiluu" tai "Noku se vaa runoilee samaa aikaa ku koneel tehty biitti raikaa" taikka, "No se on tehty koneel ja se on vaa turhaa jumputusta"
KIIIITOS
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Heinä 2009, 14:24

Aamen ja Halleluja oikein isolla Aalla ja Hoolla.
Melko henkilökohtaiseksi meni teilläkin tuo väittely/vittuilu/tjsp.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 15:17

E: Wikipediasta voit lukea lisää tuosta musiikista jos jää häiritsemään
EE: Ja seuraavaksi se joka haukkuu mitä tahansa musiikin lajin edustajaa, voisitko ystävällisesti kiitos perustella mielipiteesi JÄRKEVÄSTI, ei niin, että "No ku ne vaa örisee ja rämpyttää skebaa samalla ku tukka heiluu" tai "Noku se vaa runoilee samaa aikaa ku koneel tehty biitti raikaa" taikka, "No se on tehty koneel ja se on vaa turhaa jumputusta"
KIIIITOS


Ja jos tuo ei omasta perustelusta riitä. Niin tässä sitä tulee sitten Kun herra sitä lisää haluaa.

Räppi: Ainoa alaansa. Puhtaasti riimittelyn ja sanojen rimmaamiseen tarkoitettu musiikki. Joissakin Äidin kellarissa nauhotetun jumputuksen veroista biittiä taustalla tukemassa äänenmurroksesta kärsivän "artistin" hirveää jorailua.
Joillakin rikkaammilla "räppäreillä" taas on varaa hankkia ammattilaiset väsäämään sen tausta biitin sen vähän asiallisemman äänensä taustalle. Räppi Kuulostaa aina samalta cheibelta minun korvissani samoin kun kaikki eri makuiset teet maistuvat samalta sukkahieltä. Kaikesta ei vaan voi tykätä. Jopa SID tai ShadoePeoplekin sen tietää. Eikös ?
Koska Tämä Kyseinen Räppi pohjautuu vain asiallisten riimien jorailuun ja Välillä niihin laitetaan oikeasti joku Merkitys tai juoni. Kerrotaan omista angstauksistaan ja rahasta kun sitä ei oo tai jotai vitun muuta arkipäivästä paskaa jonka joka vitun ikinen ihminen tietää jo ennaltaan.

JA se miksi en luokittele Räppiä musiikiksi on se koska siinä on itse musiikkia todella vähän. Räppi miehet eivät pahemmin laula. Koska ovatko sitten kansan runoilijat jotka niitä kirjoihin rustaavat niin hekin laulajia ja artisteja ?
Sen takia en luokittele Räppiä musiikiksi vaan Riimittelyksi tai pikemminkin Runoiluksi temmon tahdissa.

ja Sitten tätä "henk koht" asiaa.

Ikäni: 20v. Marraskuussa 21.
Ei ainakaan tänäaamuna finnejä ollut naamassa eikä koskaan ollutkaan.

Zrudin sais oikeesti vipata vittuun tältä palstalta. Eihän tuo keskenkasvunen hevimetallirunkkari osaa edes väitellä saatika keskustella millään asiallisella tasolla. Vai hyväksyvätkö boardin säännöt provoamisen ja toisten ihmisten mielipiteiden loukkaamisen?


Jos noihin perusteluihin mennään niin etkös itse tee juuri samaa ? Mutta sinä teetkin viellä henk koht loukkauksia?
Itse sysään loukkaukseni tälle Räp Genrelle. Joka taisi osua sinun 12v karvatrtomaan alapäähäsi kun siitä noin paljon suutuit.

Ja voin vakuuttaa. minulla ei ole mitään mitä tässä tarvisi kasvattaa. Kerroin vain sivistyneesti että voin tulle kasvotusten juttelemaan tästä sinun maailmanvalloitus ongelmastasi.

JA SID... Jos et vielä ole oppinut. varmaan johtuen nuoren ikäsi takia että Threadin Nimellä ja Merkityksellä on todella vähän tekemistä minkään kanssa. Vaan sillä on tärkeää miten sitä käytetään... ? Ymmärsitkö vai haenko sanakirjan ?

Nähtävästi jotkut eivät ole edelleenkään ymmärtänyt vittuakaan mistään, eivätkä nähtävästi tule ikinä ymmärtämäänkään. Jos et osaa edes kirjoittaa termejä oikein, painu vittuun siitä. Pathetic.


Oi voi... Ymmärrän aivan tarpeeksi teistä Truu Ganstoista. Enempää en siihen lannoitteeseen kajoakkaan. et sillä selvä.

Niijoo Zrud, tervetuloa tänne Paimioon vaan meidän oven taakse. Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit. Tahdon toki nähdä finnisen naamasi ja rasvaiset hiuksesi. :lol: Ja aika säd, aivan kuin mä olisin sun viesteille tehnyt mitään muuta kuin nauranut ja säilyttänyt. Ja vielä sädimpää on se, että käsket mun painua vittuun tästä aiheesta,


Hengitä syvään ja mieti tovi tuota minun munankasvatusyksityisviestiäni (opi painaa spacea välillä jurpo)
ehkä siksi tein tämän munankasvatusyksityisviestini koska "ns" Henk Koht riita asiat on foorumin sääntöjen mukan tehtävä Yksityis viesteillä eikä foorumin Threadeilla. Mutta eihän 12v voi viellä kaikkea tietää joten annan sen tämän kerran anteeksi.

heti kun tuun esittämään oman mielipiteeni. JEES, NÄINHÄN SE HOMMA TOIMII. Narsisti. :lol:


Niin... Ja sinun mielipiteesi olikin todella sivistynyt ja asianmukainen.... Zrudrunkkarin viestejä ???
KAtsoisit eka peiliin ennenkun auot tuota keskenkasvuista päätäsi. Kiitos ?

PS: Omalla kohdalla tämä minun hevi "olemus" on elämän tapa. Ollut niin jo vuosia. Pahoittelen jos sain sen kuulostamaan sinun korvissasi pakko pullalta. Mieluummin katso olen vakaasti yhtä kun heikosti kaikkia. Ymmärsitkös pointin ?

PPS: Jospa nyt tämän Pikku Sidin angstaus loppui niin voimme jatkaa itse aiheessa.
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 15:30

Kaikesta ei vaan voi tykätä. Jopa SID tai ShadoePeoplekin sen tietää. Eikös ?


Mutta jokin s*atana sitten vaan pakottaa tuputtaa sitä omaa paskaa mielipidettään joka paikkaan. Vai?

Kumosit jo kaikki "rap ei oo musiikkia"-väittees tossa ekassa lauseessa.
Puhtaasti riimittelyn ja sanojen rimmaamiseen tarkoitettu musiikki.


Loppuosa on jo sitte semmosta vitun paskaa provosointia etten mä edeskehtaa lukea sitä myötähäpeän takia.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 15:37

No omapha on ongelmasi jos et jaksa lukea.
Ja sit viel viittit itkeä ku en perustele asioitani joita et jaksa lukea.
Just tuota perus minä minä minä minä minä asennetta.
Et elä tuu enää mulla itkemää. Kiitos.

Sidin kunniaksi vedin juuri Facepalmit.
Viimeksi muokannut Zrud, 03 Heinä 2009, 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 15:42

No omapha on ongelmasi jos et jaksa lukea.


Luin koko paskan viestisi. Et tainnut edes itse ymmärtää, että tuo loppuosa on silkkää 100% provosointia, johon minun ei edes tarvitsisi osoittaa huomiota.

Ja sit viel viittit itkeä ku en perustele asioitani joita en jaksa lukea.


Opettele kirjoittamaan, vai etkö itse jaksanut lukea viestiäsi? :lol:

Just tuota perus minä minä minä minä minä asennetta.
Et elä tuu enää mulla itkemää. Kiitos.


Missä tässä olen osoittanut tuota sun mainitsemaas "minäminäminä"-asennetta? Ootko niin vitun sinisilmäinen, ettet pysty spermasilta silmiltäs näkemään, että sä tässä työnnät tota samaa paskaas joka vitun asiaan? Mulle tulleet vastaukset on silkkaa provokaatiota, joten mietipä mitä vittua sä kirjotat.

Sidin kunniaksi vedin juuri Facepalmit.


Narsisimi on sairaus.

Sähän et näytä rapista tietävän yhtään mitään, joten mun ei tarvitse edes vastata sulle enää mihinkään viestiin. Joo, toki, sä voitit, mä hävisin. Näinhän sä ajattelet heti, koska pakkohan sunkin trolli on omaatuntoas kohottaa jollain tapaa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 15:55

Edelleenkin pidä Henk Koht Asiat yksityis viesteissä ellet varoitusta halua.

Ja itket mulla oikein kirjoittamisesta :P Ei v*ttu et hajosin:

Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit.


Mielipiteet on mielipiteitä. ja sellaisena ne kanssa annan oli se provoamista tai ei.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa