Massive Multiplayer Online Roleplaying Games(MMORPG)

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Massive Multiplayer Online Roleplaying Games(MMORPG)

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 11 Touko 2008, 11:04

Kuka pelaa semmosii? Oon pelannu miljoonaa semmosta mut parhaat mun mielestä on: Trickster,Flyff (Fly For Fun), Secret of Solstice,Holic,Grand Chase.
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Massive Multiplayer Online Roleplaying Games(MMORPG)

ViestiKirjoittaja Hartsa » 12 Touko 2008, 10:10

Joskus tullut kokeiltua muutamaa.

Last Chaosta nakutin kohtuullisen paljon joskus. Ja mikähän lienee söpögrafiikalla tehty japaniMMORPG jossa jotain hyppiviä tatteja kurmotettiin ekat 5 leveliä oli joskus toinen mitä tuli peleiltua enemmänkin.
Sittemmin tullut kokeiltua silk roadia yms. Mutta kyllähän nuo pelit toistaa itseään niin paljon ja tuntuu että ihan samoja pelejä eri grafiikoilla ovat kunhan yhtä on enemmän pelannut. Vähän aikaa kivaa, sitten menee viikko yhteen leveliin samassa paikassa kökkien, ei mittään järkeä.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Massive Multiplayer Online Roleplaying Games(MMORPG)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Syys 2008, 18:47

Kyllähän niitä kaiken maailman Last Chaoseja ja Rohaneita on kokeiltu. Niitä muutaman päivän jaksaa. Ainoa oikeasti hyvä ilmainen MMORPG jota olen pelannu on Archlord. Sitä jaksoi useamman kuukauden.

Nyt on koneella priva servulla toimiva wowi. (Eli siis ilmainen.) Sitä aina silloin tällöin pelaan. Kyllä sen eron huomaa maksullisista ja ilmaisista peleistä.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa