Euroviisut 2009

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Euroviisut 2009

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Touko 2008, 11:30

No, mitä siitä jäi teille käteen? Itse huomasin, että Ruotsin ällöttävä eurohumppa päihitti meidät, kuten muutama lavalla hoilottava piraatti... huoh.
Seuraavan kerran kun saamme euroviisut Suomeen (toiveajattelua), kiellämme eurohumpat...
Mutta siis... yhtään jaettavia kokemuksia??

//Otsikko vaihdettu Euroviisut ***2009*** matchaamaan tätä vuotta, ettei tarvitsisi uutta ketjua tehdä. Kiitoksia.
Viimeksi muokannut Aqua vitae, 16 Touko 2009, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Arctica » 25 Touko 2008, 12:00

Voi pähkinä! Ryssät voitti euroviisut! Se biisi oli ihan mummolasta, kuulosti ihan ku laulaja ois nielassu jonku sukan siellä taustalla joku homppeli luistelee! Ihme ku ei ollu balleriinapuvut päällä. No hyvä ettei Kreikka sentään voittanu. Ei tullu kyllä yhtään yllätyksenä ku suomi oli viimisten joukossa!
Nyt kävi
näin

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Zipuli » 25 Touko 2008, 12:18

Koska mä himotan euroviisuja, oon aina himottanut, niin tein ennakkolistan... Nä ei oo siis mun lemppareita,veikkasin vaan et se menee näin. Tai no, toivoin et Armenia voittais, koska kele kele on kiva biisi >.<

1. armenia
2. Kreikka
3. Suomi
4. Ruotsi
5. Boznia Hertsegovina
6. Israel
7. Portugali
8. Ukraina
9. Venäjä
10. Tanska

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 25 Touko 2008, 12:37

Kyllä taas niin mitäänsanomaton kipale voitti,et huh huh! Aika paljon vieläkin näkee,et naapurimaat äänestää toisiaan - tympeää.Suomen edustuskappale oli kyl aivan järkyttävä eli ei mikään ihme ettei sillä pärjätty.Espanjan biisi oli kyl aivan huippu :mrgreen: perea perea! :D (vai mitenhän se "koiratyyliin" kirjotetaan epsanjaksi :? )
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Arctica » 25 Touko 2008, 12:52

Mun mielestä paras oli ehdottomasti Georgia.
Onhan se ihan hyvä että Venäjä voitti, koska se ei ole voittanut vielä kertaakaan.
Ei harmita yhtään että suomi ei voittanut koska euroviisut on sen verran kalliit bileet että suomi ois menny konkurssiin. 8-)
Viimeksi muokannut Arctica, 25 Touko 2008, 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kävi
näin

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Touko 2008, 15:58

Venäjän kappale kuulosti mielestäni siltä, kuin siihen olis ympätty/kopioitu kolmen hittibiisin rytmi. Muutenkin ihmeellisen sillisalaatti... Mutta arvatahan sen saattoi, että ei Suomi pärjää suomeksi lauletulla kappaleella. Englanniksi laulettuna olisi voinut sijoitus olla ainakin pari sijaa parempi.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Touko 2008, 16:41

Juu ei sitä nykyään pärjää omalla kielellään, vaikka sitä varten nämä kyseenomaiset viisut perustettiin, jotta kansat oppisi toisten kulttuureja.

Ps. Se on ehdottomasti surullista tälläisissä kisoissa hoidetaan politiikat äänestämällä mm. naapurikansoja... tympäisee...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Arctica » 25 Touko 2008, 17:23

Niin, Siksi melkeen aina samat voittaa ku niillä on nii paljon naapurimaita.Se oli kyllä kieltämättä aika loukkaavaa ku ruotsi anto suomelle vaan vaivaiset 7 pistettä.
Nyt kävi
näin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Touko 2008, 17:47

Joo, mutta sitä pitää katsoa positiiviselta kannalta... 7 pistettä oli korkein summa minkä Suomi sai............
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Touko 2008, 18:33

Me teimme perheen kanssa näin: Loimme taulukon paperille, johon listasimme kaikki kilpailijat.
Sitten Eurovision iltana annoimme pisteitä 1-10.
Korkeimman pistemäärän sai Israel (?) 32 p.
Alimman pistemäärän suoritti Latvia piraattiesityksellään (!) 10 p.
Itse olin aina eri mieltä pisteistä kuin muu perheeni... Sillä vihaan eurohumppia... juuri sellaisia kuin Ruotsilla!! Joten tällä kertaa pisteeni menivät hiukan "erikoisemmille" esityksille, kuten Ranska.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Calemran » 25 Touko 2008, 18:39

Aqua vitae kirjoitti:Joo, mutta sitä pitää katsoa positiiviselta kannalta... 7 pistettä oli korkein summa minkä Suomi sai............


Itseasiassa korkein oli 10 pistettä, jonka antoi Viro. Tuo Euroviisujen äänestyspolitiikka on niin perseestä. Luonnollisesti kaikki Baltian maat äänestävät Venäjää joka vuosi, miksi? Pelkäävätkö ne Venäjää? Myös Portugali äänestää luonnollisesti aina Espanjaa ja niin edelleen. Pitkästä aikaa olin Suomen puolella näissä euroviisuissa, koska minun mielestä ehdokas nyt vain oli yksinkertaisesti muita parempi. Esitys oli loistava, mutta eihän sillä sitten kuuhun menty. Mitä netistä olen lukenut, niin monet ulkomaalaiset sanoivat, että Suomen olisi kuulunut voittaa ja he pitävät Suomen musiikista, koska Suomi osaa heidän mielestään tehdä musiikkia. Valittelivat juuri tätä äänestyspolitiikkaa.

Viimevuonna olin itse kyllä Sveitsin puolella, mutta tämä meni putoamaan jo semifinaaleissa. Oikeesti kyllä mulla meni hermot tuota Euroviisuja katsellessa, kun aina saattoi arvata kuka äänestää ketäkin. Se on niin ennalta arvattavaa paskaa, jos on seurannut viisuja vähän kauemman. Tuo Venäjän edustajahan oli vuonna 2006 Euroviisuissa myös ja sijoittu silloin toiseksi, kun Lordi vei voiton. Muutenki otti päähän aina, kun Kreikka sai sen 12 pistettä, niin se nainen sielä ihkutti, niin olis teheny mielu vähä kuristaa sitä! Noh, ensvuonna Entwine sinne niin kyllä tuloo sijotusta! Ja kyllä se DJ Boboki vois sinne vielä toisen kerran tulla \o/
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Touko 2008, 18:48

Jopa kymmenen pistettä! Hui! Taivaita hipova luku!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 26 Touko 2008, 06:25

Calemran kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Joo, mutta sitä pitää katsoa positiiviselta kannalta... 7 pistettä oli korkein summa minkä Suomi sai............


Itseasiassa korkein oli 10 pistettä, jonka antoi Viro. Tuo Euroviisujen äänestyspolitiikka on niin perseestä. Luonnollisesti kaikki Baltian maat äänestävät Venäjää joka vuosi, miksi? Pelkäävätkö ne Venäjää? Myös Portugali äänestää luonnollisesti aina Espanjaa ja niin edelleen. Pitkästä aikaa olin Suomen puolella näissä euroviisuissa, koska minun mielestä ehdokas nyt vain oli yksinkertaisesti muita parempi. Esitys oli loistava, mutta eihän sillä sitten kuuhun menty. Mitä netistä olen lukenut, niin monet ulkomaalaiset sanoivat, että Suomen olisi kuulunut voittaa ja he pitävät Suomen musiikista, koska Suomi osaa heidän mielestään tehdä musiikkia. Valittelivat juuri tätä äänestyspolitiikkaa.

Viimevuonna olin itse kyllä Sveitsin puolella, mutta tämä meni putoamaan jo semifinaaleissa. Oikeesti kyllä mulla meni hermot tuota Euroviisuja katsellessa, kun aina saattoi arvata kuka äänestää ketäkin. Se on niin ennalta arvattavaa paskaa, jos on seurannut viisuja vähän kauemman. Tuo Venäjän edustajahan oli vuonna 2006 Euroviisuissa myös ja sijoittu silloin toiseksi, kun Lordi vei voiton. Muutenki otti päähän aina, kun Kreikka sai sen 12 pistettä, niin se nainen sielä ihkutti, niin olis teheny mielu vähä kuristaa sitä! Noh, ensvuonna Entwine sinne niin kyllä tuloo sijotusta! Ja kyllä se DJ Boboki vois sinne vielä toisen kerran tulla \o/



mua rupes kanssa suomeks sanottuna vituttamaan se ,että pienet baltian maat nuoli taas venäjän karvaista ahteria antaen täydet sille.. pelkäävät karhua joka onkin todellisuudessa aropupu.. fuck
I believe..

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Zipuli » 26 Touko 2008, 12:49

Lainaampa tekstiä jonka kuulin TVstä.

Euroviisuista voitaisiin hyvin jättää musiikki pois, ja jokainen saisi äänestää, mistä maasta sattuu pitämään eniten.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 27 Touko 2008, 07:45

Zipuli kirjoitti:Lainaampa tekstiä jonka kuulin TVstä.

Euroviisuista voitaisiin hyvin jättää musiikki pois, ja jokainen saisi äänestää, mistä maasta sattuu pitämään eniten.



siinäpä onkin kiteytettynä se mitä euroviisut tänä päivänä edustaa..
I believe..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 11 Kesä 2008, 19:49

Venäjän euroviisukappale oli parempi kun Suomen. Suomen kappale oli tosi nolo, kiinnostaa kauheesti kuunnella että missä miehet ratsastaa !

Mutta parempi sekin kun joku nolo Jari Sillanpää sinne ruikuttamaan !

Ei Suomi vaan osaa, parempi olis Suomen jättää väliin jatkossa koko viisut !

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja ninjani » 18 Kesä 2008, 22:26

MINUN mielestä Suomi laittoi väärän edustajan... Ei ole Teräsbetoni minun suosikki bändejä... Luulin, että ihan hyvin Teräsbetonilla menee... En kyllä odottanukkaan 10. parhaan sijaa... Sitten meni viimeinenki ilo kun Ruotsi vetäsi 12 pistettä ja meni suomesta edelle... :shock:
Vaikka Suomi on voittanu vain yhden kerran, nii sen se teki tyylillä!
Hyvä Suomi :)
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Riikervo » 12 Heinä 2008, 00:51

Itseasiassa minusta tuntuu siltä, että Venäjä voitti vain siksi, koska vuonna 2006 Dima Bilan oli niin suosittu.(pääsikö jopa toiseksi?) Kyseessä ei siis ollut se, että biisi olisi hyvä vaan se, että sillä oli jo ennestään paljon suosiota. Minusta tuollainen ajattelutapa on niin typerää.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Dezil » 12 Heinä 2008, 10:06

Mun mielestä vuoden 2008 euroviisut oli järkyttävä...SIIS aatelkaa ku jotkut lapset kattelee !? Mitä pahaa ne o tehny et ne joutuu kärsimää sillee!?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Euroviisut 2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Heinä 2008, 21:50

Hm?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron