Pelikonsolit!

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Makru » 19 Tammi 2008, 21:06

Mitä pelikonsoleita te hyvät ihmiset omistatte? Entä mitä toivotte saavanne hartaasti? Käytättekö niitä useinkin vai romottavatko ne vain nurkassa pölyyntymässä?


Itse omistan PS2:en sekä PSP:n, Nintendo DS Liten, GameBoy Advance SP sekä tietty rakas tietokoneeni :D Pelaaminen on tosin jäänyt vähäiseksi, mutta ties vaikka innostuisin joskus pelaamaankin.

Kenties sitten kun ostan Nintendo Wii:n jota olen toivonut jo pitkään. :P Onko kellään kokemusta kyseisestä konsolista? Itse en ole päässyt pelaamaan mutta olen kuullut että olisi hyvä. Kertokaa mielipiteenne.

E: Ja ainiin, onhan mulla se iki ihana Super Nintendokin, mutta eihän se tietenkään enää toimi :cry:
Viimeksi muokannut Makru, 20 Tammi 2008, 08:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Burn » 19 Tammi 2008, 21:10

Itse omistan ( taino empä oikeastaan itse omista kun vasta lapsi olen : D ) PSP2, PSP ( en ole käyttänyt todella, todella pitkään aikaan ) ja tietokone... Niin ja siitä Nintendo wii:stä sen verran että kaverilla olen pelannut ja mukavaa oli.. President evil:iä pelatessa oli ärsyttävää kun piti itse tähdätä sillä aseella, ja käsi tärisi että millon puuntakaa hyppää mummo harppuunan kanssa : D...
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Makru » 19 Tammi 2008, 21:19

Burn kirjoitti:Itse omistan ( taino empä oikeastaan itse omista kun vasta lapsi olen : D ) PSP2, PSP ( en ole käyttänyt todella, todella pitkään aikaan ) ja tietokone... Niin ja siitä Nintendo wii:stä sen verran että kaverilla olen pelannut ja mukavaa oli.. President evil:iä pelatessa oli ärsyttävää kun piti itse tähdätä sillä aseella, ja käsi tärisi että millon puuntakaa hyppää mummo harppuunan kanssa : D...


Ja mielestäni ei ole edes kovin kallis että ihan hyvin omatkin rahani riittäisivät sen ostoon. Saakohan siihen sen Resident evilin uusimman pelin??? Oliko se nyt 5 vai 6..
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Burn » 19 Tammi 2008, 21:22

Makru kirjoitti:
Burn kirjoitti:Itse omistan ( taino empä oikeastaan itse omista kun vasta lapsi olen : D ) PSP2, PSP ( en ole käyttänyt todella, todella pitkään aikaan ) ja tietokone... Niin ja siitä Nintendo wii:stä sen verran että kaverilla olen pelannut ja mukavaa oli.. President evil:iä pelatessa oli ärsyttävää kun piti itse tähdätä sillä aseella, ja käsi tärisi että millon puuntakaa hyppää mummo harppuunan kanssa : D...


Ja mielestäni ei ole edes kovin kallis että ihan hyvin omatkin rahani riittäisivät sen ostoon. Saakohan siihen sen Resident evilin uusimman pelin??? Oliko se nyt 5 vai 6..


Taitaapi saada :)
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Tammi 2008, 22:49

PS1 (rikki), PS2, Nintendo 8-bit (pöllitty), Super Nintendo (pöllitty). Tuollaisia on/oli.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Obake » 20 Tammi 2008, 00:27

No tietenkin tämä tietokone. (ja sitähän ei lasketa)
Onhan meillä PS2, Gameboy Advance ja sitten joku outo "pelikone" jossa on kolme outoa peliä. (tuli Elloksen paketissa)

Avatar
Makru
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:06

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Makru » 20 Tammi 2008, 08:41

Onkos kellään PS3:sta? Tai ootteko pelannu sillä jossai joskus? On vaan aika kallis että en ihan heti kyl menis ostamaan kun tulis vastaan. Ja ton PS3:sen ja PSP:n välillehän saa jonku yhteyden et voi kuunnella PS3:n kiintolevyltä musaa PSP:llä netin ylitte. Ois varmaa iha hyvä niin ei tartteis PSP:n muistikortille kaikkee tunkee.
"Minulla ei ole ystäviä - on vain vihollisia, joita vastaan en ole vielä taistellut." :demonbunny:

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Burn » 20 Tammi 2008, 10:02

Makru kirjoitti:Onkos kellään PS3:sta? Tai ootteko pelannu sillä jossai joskus? On vaan aika kallis että en ihan heti kyl menis ostamaan kun tulis vastaan. Ja ton PS3:sen ja PSP:n välillehän saa jonku yhteyden et voi kuunnella PS3:n kiintolevyltä musaa PSP:llä netin ylitte. Ois varmaa iha hyvä niin ei tartteis PSP:n muistikortille kaikkee tunkee.


Kaverilla olen pelannut PSP3:sta ja hyvä oli mutta en lyhyellä ( n.½h ) ajalla huomannut mtn. eroa PSP2 : /... ( paitsi tietenkin ohjaimen eri muodon : D )
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Werttinen » 20 Tammi 2008, 11:42

Ps2 ja Gameboy Advance , ps2 on kyl ollu uskollinen kaveri pitkän aikaa :D gameboyn hankin sen takia kun piti reissata +400km junalla 3 vuoden ajan että aika kuluis vähän nopeemmin no enää ei tarvi ko muutin sit tänne pohjanmaalle ;)
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja JambaB » 20 Tammi 2008, 12:38

Minä omistan nintendon, game boy pocket:in, gamen boy colorin ja ps2. Eipä muita nykyään tuu juuri pelailtua paitsi ps2 hiukkasen. Omistin joskus vielä jaguar nimisen pelikonsolin mutta se tuli myytyä.

WM_

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja WM_ » 20 Tammi 2008, 16:21

Mä en pidä konsoleista. Latistaa pelin tunnelmaa ja ovat vaikeasti hallittavissa.
Esim GTA, tietokoneella niin suurenmoinen mutta pleikalla suorastaan tylsä! Suuresti pistää vihaksi kun uusi GTA tulee vain konsoleille :/

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja JambaB » 21 Tammi 2008, 11:58

WM_ kirjoitti:Suuresti pistää vihaksi kun uusi GTA tulee vain konsoleille :/


Ihan tosi?! Voihan hittolainen jos noin käy. Nythän siitä sit joutuu jo maksamaan :D

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja j0int » 22 Tammi 2008, 12:01

ite omistan x boxi ja pc:t mu boxii en oo kyl käyttäny vuosikausii :roll:

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 22 Tammi 2008, 16:33

Kotoa löytyy Sega 8 tai 16-bittinen, PS2 ja 3 sekä tietokone. Noista PS3 ainoana pelikäytössä.

WM_

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja WM_ » 23 Tammi 2008, 06:33

JambaB kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Suuresti pistää vihaksi kun uusi GTA tulee vain konsoleille :/


Ihan tosi?! Voihan hittolainen jos noin käy. Nythän siitä sit joutuu jo maksamaan :D


Joo, siitä on ollut sellasta puhetta. Mutta mitä iloa on pelata konsolilla, :evil:
Hmm.. :ghost2:

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja JambaB » 24 Tammi 2008, 13:27

WM_ kirjoitti:Joo, siitä on ollut sellasta puhetta. Mutta mitä iloa on pelata konsolilla, :evil:
Hmm.. :ghost2:


Totta. Itsekkään en kyllä hirveesti perusta pelata tuommottii ampumispelei pelikonsolilla. Pleikka on autopelejä varten tai muita kahden pelaajan pelejä.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Sorrow » 25 Tammi 2008, 18:00

Omistan:
COLECOVISION
SEGA MASTER SYSTEM
TURBOGRAFX 16
SEGA MEGADRIVE
SUPER NINTENDO
ATARI LYNX
ATARI JAGUAR
N-GAGE
NINTENDO 64
SEGA GAME GEAR
SEGA SATURN
SEGA DREAMCAST
GAMECUBE
PLAYSTATION
PLAYSTATION 2
PLAYSTATION 3
GAMEBOY COLOR
GAMEBOY ADVANCE
NEO GEO
COMMODORE 64
AMIGA
PC
WII
XBOX
XBOX 360
3DO
NEO GEO POCKETIT
VIRTUAL BOY
CD i
ATARI 5200
ATARI 7800
PSP
NINTENDO DS
WONDERSWAN
WONDERSWAN COLOR

joo tiiän oon :ugeek:
SEGA NOMAD
ATARI ST
SEGA CD
SEGA 32X
ZX SPECTRUM
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
JambaB
Kummitus
Viestit: 68
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 15:57
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja JambaB » 27 Tammi 2008, 19:25

Huh! Jo on sulla masiinoita. Joko oot keräilijä tai et vain omista elämää :D

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Sorrow » 27 Tammi 2008, 20:34

En omista mielestäni elämää. Niitä on vaan kertyny. Ja osat on veljien ja siskon, ne ei oo ottanu omakseen ja se on vaan plussaa. ;)
The Bible is fiction and God is a lie

Mulukku
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 20:14

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Mulukku » 01 Helmi 2008, 17:19

ite psone, ps2 , XBOX360. 360:llä tulee tota codia pelattua, mutta ps2:lla tulee pelattua pes6 takia ;) on meinaan hyvä peli.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa