Anime & manga

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Anime & manga

ViestiKirjoittaja vitamiini » 17 Syys 2008, 21:28

En löytänyt tämmöistä aihetta mistään mutta jos sellainen oli sittenkin niin tän voi poistaa :)
No minä itse luen tällä hetkellä Fullmetal Alchemistia, Narutoa ja Inuyashaa.
Aiemmin olen lukenut Fullmoon wo Sagashitea, Tokyo Mew Mewiä, The dreamingiä ja semmoisia 3 mangan pituisia tarinoita (sitten vielä netistä ainakin 100 eri mangaa mutta en jaksaisi niitä luetella :D).
Ja sitten animea kattelen netistä aika paljon esim. Fate/stay night, Fullmetal Panic!, D-Grayman. Joo niin että ois sitten kiva kuulla että mitä te muut katsotte/luette ja sitten vaikka puhua eri sarjoista.
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Riikervo » 17 Syys 2008, 21:34

Minä en tuosta mangasta niin välitä, mutta animeja tulee katseltua vähän väliä. Minun sydäntäni lähellä ovat mm. Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, Massugu Ni Ikou ja One Piece. Viimeksi mainittua olen katsonut vasta pari ensimmäistä jaksoa, mutta aion toki loppuun katsoa kunhan kerkeän. :mrgreen:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 18 Syys 2008, 19:00

Itse luen ja katson Fullmetal Alchemistia!!! Olen suuri fani! ^^) ♥♥♥ :angel2: sitten olen lukenut Tokyo Mew Mewtä ja Cherry Juicea. Sitten olen animea katsonut Gingaa/Weediä, Tokyo Mew Mewtä, Final Fantasya, DN Angelia ja tietysti näitä anime leffoja kuten Liikkuva linna ja Henkien kätkemä. ^^) Eiköhän ne ollu siinä tiivistettynä. X) :mrgreen:
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja vitamiini » 20 Syys 2008, 12:29

Okei :D Mäkin olen vähän lueskellut Hopeanuolta ja Weediä ;) Minkäslainen se Cherry Juice oikeen on kun kaikki kaverit sitä lukee mutta eivät jaksa sitten enempiä selitellä siitä :roll:
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Arctica » 20 Syys 2008, 13:12

En kyllä yhtään pidä mangasta enkä animesta, suoraan sanottuna voisin oikeastaan sanoa että vihaan niitä. En tiedä miksi mutta joku siinä tökkii. Ei ole oikein mun juttu.
Nyt kävi
näin

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 20 Syys 2008, 14:49

vitamiini kirjoitti:Minkäslainen se Cherry Juice oikeen on kun kaikki kaverit sitä lukee mutta eivät jaksa sitten enempiä selitellä siitä :roll:

Se kertoo tytöstä ja pojasta, jotka ovat sisarpuolia eivätkä ole verisukua. No sitten niiden välille kehkeytyy joku romanssi. Tämmöstä teiniromanssi hömppää. :roll:
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja vitamiini » 20 Syys 2008, 19:31

Okei taisin tajuta :D Lukeeko täällä kukaan death notea?? Luin tänää ja voin suosittella varsinki tämmöste action mangojen faneille!!!
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 20 Syys 2008, 20:07

vitamiini kirjoitti:Okei taisin tajuta :D Lukeeko täällä kukaan death notea?? Luin tänää ja voin suosittella varsinki tämmöste action mangojen faneille!!!

Saatan vilkaista, jos saan kyseisen mangan käsiini. :)
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 23 Syys 2008, 11:12

Hopeanuolta ja Weediä olen minäkin lukenut. Ah my Goddess! on lueskelun alla parhaillaan. Inu Yashaa luin myös, mutta tympäännyin, kun siinä oli niin paljon niitä sivutapahtumia, eikä päätapahtumat edenneet juuri nimeksikään. En voi silti lukea itseäni mitenkään kyseisin genren faniksi, olen lueskellut lähinnä siksi, että tiedän mistä kaikki puhuvat.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Syys 2008, 09:00

http://www.crunchyroll.com/anime?pg=0 en tiedä ootteko tuolla pyörinyt mutta tos linkki yhteen paikkaan :D ite en kovinkaan kova anime manga fani mutta veli ja paras kamu kattelee sitä :) ja itekkin siin sivussa sitten sarjoja ja elokuvia on tullut katseltua.. mutta kallis harrastus toi on!! ;) mutta ihan hauska jos on asialle omistautunut.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Syys 2008, 20:48

Haha! Idolsissa pääsi juuri pari sekunttia sitten yksi j-poppaaja läpi! Hauska pätkä...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 26 Syys 2008, 14:27

Aqua vitae kirjoitti:Haha! Idolsissa pääsi juuri pari sekunttia sitten yksi j-poppaaja läpi! Hauska pätkä...



Oli kyllä todella soma persoona ja ääni. Likalla olisi tulevaisuutta jos nyt ei j-poppaajana niin lasten musiikissa ainakin.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Riikervo » 26 Syys 2008, 16:22

ValkeaLeidi kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Haha! Idolsissa pääsi juuri pari sekunttia sitten yksi j-poppaaja läpi! Hauska pätkä...

Oli kyllä todella soma persoona ja ääni. Likalla olisi tulevaisuutta jos nyt ei j-poppaajana niin lasten musiikissa ainakin.

Joku taisi hitusen eksyä aiheesta? :D

Kuinka moni teistä on katsonut Wolf's Rainin?
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 26 Syys 2008, 21:39

En oo kattonu, mut oon kuullu. Mun yks kamu fanittaa sitä.
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja vitamiini » 28 Syys 2008, 16:07

Oon kattonu youtubesta :roll: kauhean surullinen tarina mun mielestä...
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 02 Loka 2008, 19:25

Luin tuossa sellasen mangan kuin Sugar Sugar Rune ja jäin koukkuun. XD
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Aevis » 13 Loka 2008, 15:47

Riikervo kirjoitti:
ValkeaLeidi kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Haha! Idolsissa pääsi juuri pari sekunttia sitten yksi j-poppaaja läpi! Hauska pätkä...

Oli kyllä todella soma persoona ja ääni. Likalla olisi tulevaisuutta jos nyt ei j-poppaajana niin lasten musiikissa ainakin.

Joku taisi hitusen eksyä aiheesta? :D

Kuinka moni teistä on katsonut Wolf's Rainin?

Katsottu on. Oli itseasiassa ensimmäinen anime, jonka katsoin. Siitä se lähti sitten se animen seuraaminen. Sain tässä vähän aikaa sitten katsottua Fate/Stay Nightin loppuun. Hyvä anime oli. ^^
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Nenrei » 18 Loka 2008, 15:54

Kaikenlaisia sarjoja olen minäkin katellu. Inuyasha, DBZ, Ranma... Nää perussarjat. Bleach on ihan kiva mutta kokonaan en ole jaksanu kattoa, se tarina vähän leviää mun mielestä. Naruto on niin hirveä että sen kerran kun katoin sitä jonkun 3 min tunsin että aivoissa sulaa ja olen kiertäny sen sarjan kaukaa. Hopeanuoli on niin legendaa, samoin pokemon. Hopsun jatko-osa, GDW on ihan kökkö. Petyin. Rosario to Vampire oli ihan kohtuullinen pikkuhoususarjaksi. Ehdoton ykkönen (heti DBZ:n tunnearvopokaalin jälkeen) on Trinity Blood niin mangana kuin animenakin. Alkuperäiset novet pitäis lukea kun notkuvat yöpöydällä vieläkin. En minä jaksa selitellä, katottu on blood+, Fate stay night, Wolf's Rain (susisarja, suosittelen lämpimästi), Tenjo Tenge, Hellsing, Pet shop of horrors, Pretear, Oruchuban Ebichu (yksinkertainen ja hauska), Deathnote, DN Angel, Utawarerumono (outo sarja mutta erittäin hyvä), Gravitation, Ouran tietysti, DBGT, joku this ugly yet beautiful world en tiiä pitkä nimi ja Requiem from the darkness (outo myös mutta yllättävän hyvä). Mangaa ei ole tullu luettua paljoa kuin TB, inuyasha ja DB ja jotain satunnaisia yksittäiskappaleita. WR eka kirja sekin scannauksena kun sitä ei suomesta löydä oikeastaan mistään kuin satunnaisesti.

Taas tuli wall-of-text.
Kuva

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Loka 2008, 16:08

Nyt on kyllä hätä puserossa...
Itse alotin lukemaan Min-woo Hyung Mangaa (Priest). olen lukenut volumet 1-11...
MUTTA !!!! Sitä myydään jo ebäyssä Volumeen 16 Asti.
Eli Ulkomoilla sitä on ainakin volumeen 16 saatavilla...
Mutta mistään en ole löytännyt torrenttia edes volumesta 12 ylöspäin.
Jos Jollakin on tietoa kyseisestä mangasta ja mistä vol 12-16 saa. niin plz pistäkää linkkiä.
Feel the LOVE

Avatar
Marie
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Loka 2008, 17:25
Viesti:

Re: Anime & manga

ViestiKirjoittaja Marie » 26 Loka 2008, 20:42

Tässä kaikki mangat: Fullmetal alchemist (ED <3), Full Moon wo Sagashite (TAKUTO <3), Tokyo Mew Mew (RYOO <3), Sugar Sugar rune (SAULE <3), Death note(...) ja One piece(...)

Animet: FMA, FMwS, TMM, SSR
Ajattelin aloittaa gotchic sportsin lukemisen. Kannattaako?
"Eteenpäin" - Mummo lumessa "W-h-a-t i-s t-h-i-s?" - Ufo tutkii suklaakarkkia


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa