Hevi vs. Räppi/HipHop

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.

Kumpi on parempaa hevi vai räppi ?

Hevi
78
62%
Räppi
27
21%
Yhtä hyviä.
21
17%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Tammi 2009, 01:40

Enkä paljoo jaksa vaivaa nähdäkkään sen paska raäpin takia.
se ei ole edes minkään minun mielipiteen perustelun arvoinen.
Et angstaa vähä lisää SID.
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 12 Tammi 2009, 16:09

Zrud kirjoitti:Enkä paljoo jaksa vaivaa nähdäkkään sen paska raäpin takia.
se ei ole edes minkään minun mielipiteen perustelun arvoinen.
Et angstaa vähä lisää SID.


Väärä termi, JEE :lol:

Ikävä kyllä kirjastooni ei kuulu Suomi-Zrud-Suomi-sanakirjaa, joten en pysty viestiäsi ymmärtämään.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja DS8 » 12 Tammi 2009, 18:30

Vihaksi pistää. Toteanpa nyt, että mulla on mennyt kaikki usko tämänpäivän "metallipäihin". Tuntuu siltä, että varsinkin Zrudin kommentit tuntuvat olevan sisällöltään tätä;
"hevi on parast jee, räp on paskaa." Missä perustelut mihinkään? Sanot tämän kerran, mielipiteesi on tullut selväksi, ei kiinnosta. Sanot tämän 50 kertaa, pistää vituttamaan. Perustele. "Se tuhoo aivot." Ei tuhoa. Huono provo.
Angst ei muuten ole synonyymi halveksunnalle.

Joo morjes.

Ja ps, ennen kun joku tulee kyselemään että onko mulla mennyt usko yhden ihmisen takia, ei. Oon seuraillut tilanteita muuallakin kuin foorumeilla, ja mun käsitykseni muodostuvat laajemmista havainnoista.
"So this is life?"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Tammi 2009, 23:27

No nää kunnon lökäpökät ja supAr räppärit ovat vain sokeita omalle idioottimaiselle ulkonäölleen,
kun taas kaikki muut sen huomaavat heti.
Ja jatkan täälä tätä saman paskan jauhantaa niin kauan kun te sitä myllyä pyöritätte.
Sid, jos et suomea osaa nii ehkä tuki-opetus ois sulle iha osuva juttu siel ala-asteella.
ja perustelu sille miksi vihaan räppiä... olen tainnut jo ilmaista aika monen monta kertaa.

"sen teko ei tarvitse musikaalisia lahjoja"
"samaa jumputtavaa chaissea"
"jne jne jne..."

JA joskus kauan sitten mainitsin myös että sadistiseen luonteenpiirteeseeni kuuluu
ihmisten ärsyttäminen. Jos saan ihmisen oikeasti hermostumaan, saan siintä suurta nautintoa.

Kiitos ja kumarrus *poistuu näyttämöltä*
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 12 Tammi 2009, 23:42

No nää kunnon lökäpökät ja supAr räppärit ovat vain sokeita omalle idioottimaiselle ulkonäölleen,
kun taas kaikki muut sen huomaavat heti.


Eikö kyse nyt ole siitä rap-musiikista eikä rapin kuuntelijoiden asustuksesta? :lol:

Sid, jos et suomea osaa nii ehkä tuki-opetus ois sulle iha osuva juttu siel ala-asteella.


Etkö sä keksi viesteihisi muuta täytettä kuin silkkaa typerää ja lapsellista provosointia? Suosittelen sinulle TUKIOPETUSTA, kun et osaa selvää suomeakaan kirjoittaa! Mukavaa yrittää ottaa selvää lauseista

"Enkä paljoo jaksa vaivaa nähdäkkään sen paska raäpin takia.
se ei ole edes minkään minun mielipiteen perustelun arvoinen"


joissa ei ole päätä eikä häntää. :lol:

ja perustelu sille miksi vihaan räppiä... olen tainnut jo ilmaista aika monen monta kertaa.

"sen teko ei tarvitse musikaalisia lahjoja"
"samaa jumputtavaa chaissea"
"jne jne jne..."


Ja jos se kerran ei ole noin vaikeaa, niin laitappa ihmeessä tekoon pari kappaletta. Eihän se vaadi mielestäsi minkäänlaisia musikaalisia lahjoja, joten luulisi sinultakin sen onnistuvan tällä periaatteella. ;)

JA joskus kauan sitten mainitsin myös että sadistiseen luonteenpiirteeseeni kuuluu
ihmisten ärsyttäminen. Jos saan ihmisen oikeasti hermostumaan, saan siintä suurta nautintoa.


Hoitoa suosittelen.

Eiköhän sun kantas tullut jo ihan hyvin esille aikaisemmista vastauksista. Lopeta se typerä provosoiminen ja opettele kirjoittamaan. :lol: Ohhoh, oli muuten sulla #666 viesti! HEVY METALL\M/ ANTI CHRISTAH

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Regendos » 12 Tammi 2009, 23:52

Vaikka olenkin vannoutunut metallisti, en silti tyrmää muita musiikkilajeja. En pidä lainkaan räpistä, mutta tietääkseni osa heistä osaa sanoittaa kappaleita ihan järkevästi. Moni tosin sortuu rahan palvomiseen, gangsta -kulttuurin ihailuun ja naisen esineellistämiseen. Eivät myöskään kaikki metallin sanoitukset ole kovinkaan järkeviä, mutta siinä missä rap nojaa sanoihin ja riimeihin panostaa metalli myös musiikkiin. Olen saanut käsityksen, että rapin taustamusiikilla ei ole niin suurta roolia kuin rappayksellä, mutta älkää ottako tätä halventavana kommenttina, sillä se ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Minulla valitettavasti on hyvin vähän hyviä kokemuksia tästä rodusta, joka pukeutuu ylisuuriin vetimiin ja suurinosa niistä kokemuksista on negatiivisia. En osaa suhtautua oikein positiivisesti rappareihin.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 12 Tammi 2009, 23:54

Zrud voisi todella lopettaa tuon provoamisen...

Toistan tässä nyt itseäni:
"Räppi ei vaan kolahda... Kuuntelen Heavya ja Metallia ja onhan ne parempia musiikkia tyylejä.... Okei nyt minua aletaan haukkumaan genre rasistiksi jne. Mutta miettikää kumpi vaatii enemmän taitoa, heittää pari hassua riimiä ja ostaa xxxl kokoisia vaatteita, vai se että harjoittelet monia vuosia soittamaan jotai soitinta kunnolla ja se että oikeasti käsittelet vaikeita asioita musiikin kautta.... Ja sitten nuo päihteet... Koko ajan saa kuulla että jotkut räppi jengit ammuskelevat toisiaan ja porukkaa kuolee, nyt kun pikasesti kun miettii niin tulee mieleen useita räppäreitä joita on ammuttu tai kuollut ammutuksi ja "hevareita" tulee mieleen vain yksi. Ja se että esim Pipefesteiltä tulee useita tappelu ilmoituksia joka vuosi mutta Tuskasta ei ole tullut vielä yhtäkään. Nämä ihmiset jotka kuvittelevat että hevi on vain rääkymistä ja karjumista olette väärässä! En itsekkään kuuntele kauheasti ns " örinä metallia" vaan aivan toisenlaista vanhempaa heviä tutustukaa siihen! Sitten en vieläkään tajua että miksi hevi aina yhdistetään saatananpalvontaan??? Niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa paitsi yleensä pää asiassa mustiin pukeutuminen. Okei joo, myönnän että kyllä jotkut black metal bändit tuovat saatananpalvonnan mieleen mutta se onkin jo sitten täysin eri genre.....
Ja anteeksi tälläinen jankutus ja sekava selitys mutta nyt vain puoli unissani tässä jotain kirjoittelen : D"

Suht samoilla linjoilla olen edelleen, ja tosissaan anteeksi tuo sekainen kirjotus mutta olin todella puoliunissani tuossa niinkuin olen nytkin... En kyllä tainnut mainita että kyllä minulta heruu edes jotain arvostuksen rippeitä näitä oikeita alkuperäisiä gangsta-rappareita kohtaan koska heidän musiikissaan oli edes sanomaa! Katsokaa nyt näitä nykypäivän "räppäreitä", bling bling jou jou mul on naisii mul on rahaa imekää mun lekaa jee. Tuollaisiksi ne sanoitukset ovat nykyään suuremmiksi osin : /
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Tammi 2009, 00:36

itsekkin olen pari kertaa elämäni aikana tuskassa ollut.
ja viimeisellä kerralla näin melkein tappelun.
1 jannu vahingos kaato jotai olutta toisen päälle ja ne vaihto pari isukoo. sit no lopetti.
sit ne vaa halas toisiaa ja jatko bilettämistä :-3

ja Gitarre tuossa sinäänsä sen mun perustelun sanoi mut en vaa jaksannu vaivaantuu räpin takia hirveest kirjottamiseen mun aikaani haaskata
Feel the LOVE

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 17:00

No hevi tottakai!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Tammi 2009, 17:16

Teme.... jopa sinun pitäisi ymmärtää että en voi lyödä lukkoon tuopta musiikin lahjattomuutta kaikkiin biiseihin. niitä on hyvin harvoja jossa on edes yritetty panostaa itse musiikkiin.
mutta valta osa on tätä heitetää äkkii tietokoneel joku biitti taustalle soimaa ja vedetää paskaa läppää jostai paskoista asoista.
Feel the LOVE

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja viltsu » 13 Tammi 2009, 17:28

Niin taikka heviä jossa huudetaan pää punasena mikkiin ja kaverit hakkaa soittimia.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Tammi 2009, 00:06

jopa niissäkin paskimmissakin hevi bändeissä ihmiset osaavat soittaa jotakin instrumenttia.
räpissä sä et tarvi ku biitti tietokoneella taustalle soimaa ja vetämää onnetonta riimitystä.
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Tammi 2009, 07:22

Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 14 Tammi 2009, 15:43

Zrud kirjoitti:http://www.break.com/index/everyday-normal-rap-crew.html

:-3 Tätähän tää....


Okei? Anna yksikin esimerkki yhtyeestä, jossa olisi samanlaiset jäsenet. Massasta erottuva yhtye, ::thumbsup

Taidot eivät myöskään ole mitenkään riippuvaisia henkilön asustuksesta/ulkonäöstä (johon tällä taisitkin viitata), eikö? Näin sivukysymyksenä; eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin provosoida kokoajan tässä aiheessa ja kerätä sitä virtuaalipippeliä kasvattavaa viestimäärää? Mee pois, :lol:

E: Vaikka kuvittelet olevasi oikein nokkela noiden viestiesi kanssa, niin kuitenkin perustelusi väitteelle "rap on roskaa" on samaa luokkaa väitteen "hevi on vaa huutamista" kanssa. :|

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Huhti 2009, 21:35

Mikä on turha kielipoliisi?

Vaikka monet tekevät virheitä, ei se tarkoita sitä, että heitä kiinnostaisi korjata niitä, tai että jonkun pitäisi olla niitä aina heidän puolestaan korjaamassa.

Tyyliin:

"Darling! Come to eat, the dinner is ready!"
"No mom, I can't. Someone has a horrible grammar on the Interwebz!"
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tenkku » 03 Huhti 2009, 17:22

Hevimiehiä, hevimiehiä..
Fabulous babe

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 10 Huhti 2009, 16:30

Hyväksyn räpin, ja annan ihmisille vapauden tehdä sitä mistä tykkää.

Siitä huolimatta en vaan pysty arvostamaan sitä. En tiedä mitään ällöttävämpää kun lavalla pomppimassa löysissä vaatteissa äijät mikit kädessä ja taustalla jumputtaa yksinkertainen musiikki jonka päälle nämä äijät ovat olevinaan niin lahjakkaita muusikoita kun ölisevät muka runollisia riimejään.

Arvostan silti sitä, että löytyy intoa tehdä musiikkia, mutta en vain yksinkertaisesti pysty löytämään räpissä yht arvostettavia musiikillisia piirteitä kun vaikka tuossa hevissä tai klassisessa, tai lähes missä tahansa muussa musalajissa.

Koodi: Valitse kaikki

Joo ja mä odotan innolla sitä päivää kun soitat Grandmaster flashin bassokuvioita tuosta vaan...

Voin kokeilla annatko jonkun esimerkki biisin tj.?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Huhti 2009, 18:17

no siis tottaha se on ettei räpintekemiseen lahjoja tarvitse.
Kukavain voi riimitellä paskoa bling bling riimejä äidin 10v vanhan tietokoneen
waretetun make ur own music basso jumputuksen kanssa.
Feel the LOVE

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Trauma » 11 Huhti 2009, 13:32

Temesseus kirjoitti:^No joo, mutta se laadukkuus onkin jo eri asia...

Ja siitähän se kaikki onkin kiinni. Yhtähyvin voisi hakata rumpuja, rämpyttää sähkökitaraa ja ulista mikkiin, ja voilá, siinähän on täysiverinen hevibiisi. Sama pätee vähän joka musiikkityyliin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Huhti 2009, 16:27

Mutta kun ei ole laadukasta räppiä... sehän se jutun juju onkin.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa