Hevi vs. Räppi/HipHop

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.

Kumpi on parempaa hevi vai räppi ?

Hevi
78
62%
Räppi
27
21%
Yhtä hyviä.
21
17%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 02:05

No tuo taas on oma genre... lähellä tuota fosu ja auto hommaa...
Eikö sitä muusta osata runoilla ?

Ja paremmuudesta puheenollen...

Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Heinä 2009, 02:21

Tuossa sentään kritisoidaan asiaa. Ja eihän tuota voi Holy Diveriin verrata, se pyörii ihan omassa luokassaan.
Mutta kun se on kerran räppi/HipHop, niin lisätääs tänne yksi "hyvä" hiphop biisi

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 04 Heinä 2009, 02:46

Tässä toinen "räpähtävä" kappale jota tykkään kuunnella, on muuten myös todella hauskasti sovitettu. Kuunnelkaas myös lyriikoita, hupaisaa ;)

Anthrax - I'm The Man
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 02:48

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Siis oikeesti ???.... STIGILILAATIO ?!?!?!?!?!
Väität tätä hyväks ???

Täähän on just parhain esimerkki tästä fosu pimu kaara gansta genrestä.

Mutta Tuleen vastataan tulella :P

Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Heinä 2009, 02:57

Zrud kirjoitti::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Siis oikeesti ???.... STIGILILAATIO ?!?!?!?!?!
Väität tätä hyväks ???

Täähän on just parhain esimerkki tästä fosu pimu kaara gansta genrestä.

Mutta Tuleen vastataan tulella :P

Huomaa lainausmerkit. Ja kaverihan vetää tuota selvästi huumorimielessä...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 02:58

No aika vaikeaa se olis tuollaista vetää tosissaan.

Ja lisää metallia kun täällä niin paljon sen kannattajia on :D

Feel the LOVE

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Heinä 2009, 09:39

Miksei lista-top artistit luota musiikkiinsa vaan survoo videot täyteen puolialastomia naisia?
Samaa tekee joskus räp-artistit. Musiikki raiskataan kun siitä tehdään vaan MYYVÄÄ ja KAUPALLISTA. Kaikestahan sitä tehdään, mutta jos se on ainut syy, miksi vaivautua?


^Helloween on loistava!


Laulaja on kuin suoraan painajaisista, mutta se kuuluu tässä asiaan kun biisi on niin loistava! Pitkästä aikaa tulee kuunneltua..
Pitäähän sitä vielä tämä lisätä. Onko noi rummut koneella tehty vai vaan yritetty saada sen kuulosiks?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 04 Heinä 2009, 13:35

^^ Rummut ovat ihan oikeat. Ja näin offtopiccina voin vinkata että Judas Priest on luultavasti tulossa ensi vuonna suomeen ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 14:19

se ois aika elömys nähä se.
Feel the LOVE

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Reikämies » 07 Heinä 2009, 20:02

Räppiä.
Ja oikeesti Zrudit ja kumppanit, ihmisiä vituttaa tosissaa kun porukka tulee mesoomaan mitään asiasta tietämättä tyyliin "räppi on vaa sitä että kaula on täynnä koruja ja istutaan limusiinissa sadan huoran kanssa!! Varmaa on totta ku näin voicelta yhen räppivideon jossa niin oli!!111!!"
Juodaan viinaa :>

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Heinä 2009, 21:04

Reikämies. enköhän minä tehnyt asiani HARVINAISEN selväksi... ETTÄ TAKAISIN ITSE AIHEESEEN
ju TURVAT KIINNI Sidin ja minun argumentista.

PS: ei mua kiinosta ketkä musta tykkää ja ketkä ei. ei oo mun päänvaiva.
saatte aatella musta iha mitä halajatte.
Feel the LOVE

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Reikämies » 07 Heinä 2009, 21:14

Zrud kirjoitti:Reikämies. enköhän minä tehnyt asiani HARVINAISEN selväksi... ETTÄ TAKAISIN ITSE AIHEESEEN
ju TURVAT KIINNI Sidin ja minun argumentista.

PS: ei mua kiinosta ketkä musta tykkää ja ketkä ei. ei oo mun päänvaiva.
saatte aatella musta iha mitä halajatte.

Ja pakko laittaa tosta "selväksi tekemisestä" että oot jauhanu pelkkää samaa paskaa lopun viimeks...
Huippuperustelut juh :|
Juodaan viinaa :>

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Heinä 2009, 21:33

Poistin räppikseskustelusta haukunnat. Pidetään ne mielipiteet mielipiteinä ja hevi vs. räppijutskat täällä.

Vaikuttaa, että joskus on vaan vaikea sukeltaa toisen mieleen. Joskus ei vaan voi hyväksyä että toinen on eri mieltä. Mikä siinä pelottaa? Miksi pitää haukkua toisten mielipiteitä?

Toki saa olla eri mieltä, mutta kun sen tuo ilmi niin, että vain oma mielipide on fakta huomioimatta toisia, niin luo itsestään vähän pelokkaan kuvan. Tuhotkaa sisäiset demoninne (ego, pelko...), kokeilkaa kehumista, koittakaa joskus katsoa asiaa toisenkin kannalta.

Niin se metsä vastaa miten sinne huutaa. Maailma on lopulta vain peili omasta sisäisestä maailmasta.

Mitä räppiin ja heviin tulee, niin meikäläinen pystyy nauttimaan molemmista. Molempia tulee kuunneltua silloin tällöin. Molemmissa on musiikillisia ja sanoituksellisia elementtejä. Kumpikaan ei silti ole lempigenreäni, mutta hyvä biisi koskettaa aina, on se sitten mitä tyylilajia tahansa. :)

Viisas mies on puhunut, jatkakaa te muut viisaat keskustelua. ;)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Heinä 2009, 21:50

Itsehän tässä pyytelen että palattaisiin aiheeseen mutta Reikämies ei vain voi hyväksyä sitä faktaa että en voi sietää räppiä ja en tule sitä koskaan sietämääkään. perusteluni olen aijemin tehnyt jos vain vaivaantuisit sen lukemaan.
Mutta REIKÄMIES!!! Elä Enää Jatka... OKEI !?!?!? mene haastamaan riitaa jonnekkin muualle. CABISH !?
Feel the LOVE

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Reikämies » 07 Heinä 2009, 21:52

Zrud kirjoitti:Itsehän tässä pyytelen että palattaisiin aiheeseen mutta Reikämies ei vain voi hyväksyä sitä faktaa että en voi sietää räppiä ja en tule sitä koskaan sietämääkään. perusteluni olen aijemin tehnyt jos vain vaivaantuisit sen lukemaan.
Mutta REIKÄMIES!!! Elä Enää Jatka... OKEI !?!?!? mene haastamaan riitaa jonnekkin muualle. CABISH !?


Säähän tässä tunnut oikeen haluuvan jatkaa...
Sanon kerran vielä että et oo ainuttakaan kunnon perustelua antanu :|
Juodaan viinaa :>

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Heinä 2009, 21:55

Zrud viesti oli myös sinulle tarkoitettu vinkkinä. Kun auot päätäsi se peilautuu itseäsi vastaan. Sitä mitä vihaat muissa, vihaat itsessäsi (et halua olla se). Miksi siis ilmaista asiaa täytenä faktana (eikä mielipiteenä) jne? Miksi asiaa ei voisi ilmaista asiallisesti? Miksi pitää haukkua toisen mielipidettä ja ei voi hyväksyä sitä, että se on vain eriävä mielipide? Viha kerää vihaa, hyväksyntä kerää hyväksyntää. Hyväksy siis itsesi sellaisena kuin olet, se ei vaadi ponnisteluja ja haukkumisia, jotka peilaavat yleensä epävarmuutta.

Suosittelen siis kysymään asioita itseltäsi. Katso omaan sisimpääsi, sinä pysyt siihen. Lue vaikka viestisi toisen kirjoittamana, haluaisitko, että sinulle kirjoitettaisiin noin? Ilmeisesti et, sillä heti kun joku sanoo samaan tyyliin, niin hikeennyt.

Helpoin tie muutokseen on oma itse. Oletko tarpeeksi äijää ottamaan itseäsi niskasta kiinni? Minä uskon sinuun, tee se muutos, niin huomaat että muutkin suhtautuvat sinuun positiivisemmin.

Tästä voi muutkin ottaa opiksi. Kiitos siis myös sinulle Zrud, että olet toiminut välillä ns. huonona esimerkkinä, mutta nyt olisi mielestäni aika olla se kuka sinä syvimmiltäsi olet, eli itsevarma ja mukava tyyppi.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Heinä 2009, 01:07

Ömmm... hyväksy itseni sellaisena kuin olen ???

Enköhän minä ole no niin tehnyt. elän itseni kanssa sellaisena kuin olen ongelmien ja hyveiden kera.
En vaadi että minusta pidettäisiin tai vihattaisiin. Se on teidän oma päätöksenne.
En koskaan ole halunnut olla lauman johtaja tai osa sitä. Kuljen omia teitä.
Jonka johdosta en paljoa jaksa haaskata aikaa sen miettimiseen mitkä minun teoistani ja sanonistani miellyttävät tai vihastuttavat muita ihmisiä. Minua voisi kutsua vain kaksipuoliseksi. Joko minusta pidetään. tai minua vihataan.

Sen kanssa on elettävä minun ja niiden jotka minun kanssa haluavat viettää aikaa tai joutuvat viettää aikaa.
Ja Minun mielipiteeni on minun silmissäni faktoja oman egoni ympäröimässä maailmassa.
Sen nähden asiat mitkä sanon voi herättää vihaa muissa ihmisissä tai hyveksyntää.

Joten Asia on vain niin että minut on hyväksyttävä tälläisenä kuin olen. tai sitten et hyväksy. Valinta on sinun.
Minun sanoille ja teoille saa kääntää poskensa jos haluaa, ja jos ei? niin voi haastaa riitaa mutta tehkää se mieluummin vain ja ainoastaan yksityis viesteillä jotten foorumin taso laske. En suoranaisesti ole täällä tarkoituksellä ketään käyttäjää haukkunut enkä tarkotuksella tule haukkumaankaan. Kritisoin asioita joista ihmiset pitävät tai vihaavat.
Ja tottakai niiden asioiden kannattajat ottavat sen lauseen minkä ammun niin henk koht loukkauksena.
Se on heidän ongelma... ei minun.
Feel the LOVE

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja JJ42 » 08 Heinä 2009, 21:39

Ihan pakko on nyt avautua.. Siis tolla Rabilla on ihan kauniita ajatuksia ja hyvä suhtautuminen elämään jos kerran elää hyveellistä elämää jne. Mutta eikö Rabi sulle löytyis ihan omat sivut jostain "Jeesustelijoiden" mestoilta, kun ei sulla ole muuta asiaa kun "piilojulistaa/tyrkyttää" noita saatanajeesusjuttuja joka väliin. Varmaan kristityillä ja juutalaisilla ois ihan omat sivut jossa vaihtaa mielipiteitä? Anteeks jos loukkaan jotakuta, mutta tää on mun mielipide.

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja JJ42 » 08 Heinä 2009, 21:43

Sori, piti laittaa toi edellinen tonne Unihalvaus(ko)? ketjuun. Pahoittelen.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Heinä 2009, 21:54

Viestisi voit poistaa tuosta punaisesta raksista muokkaa napin lähellä. :)


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa