Hevi vs. Räppi/HipHop

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.

Kumpi on parempaa hevi vai räppi ?

Hevi
78
62%
Räppi
27
21%
Yhtä hyviä.
21
17%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 15:57

Zrud kirjoitti:
Mielipiteet on mielipiteitä. ja sellaisena ne kanssa annan oli se provoamista tai ei.


Provosointi ja mielipiteiden esittäminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Learn the difference, motherfucker.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 16:01

Ai ai ai... nyt tuli kyl aika paha pommi sulta :P ei admini herrat tykkää et tollasia sanotaan.

Provosointi ja mielipiteiden esittäminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Learn the difference, motherfucker.


Mutta näemmä sinun aivosi sivuutti taas viestin tarkoituksen. Ei ole nääs eka kerta.
TAidankin tavata sen sinulle että ala-asteelainenkin ymmärtää.

J O S - M I N U L T A - M I E L I P I D E T T Ä - K Y S Y T Ä Ä N - N I I N - S E L L A I S E N A - N E - K A N S S A - A N N A N.
O L I - J A - M E N I - S E - S I T T E N - P R O V O A M I S E K S I - T A I - E I . . . .

Jokos mikko 12v nyt ymmärsi ?
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 16:10

Painu vittuun jo provoamasta, k? Säälittävää, ettet kykene ottamaan mitään asiaa vastaan ilman, että alkaisit provoamaan. Hei v*ttu nyt oikeesti. Saatanan narsisti, painu vittuun.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 16:17

Ai ai ai.... Lisää Pommeja.... Ei tiedä hyvää... Ei kai tässä muu auta ku adminille mennä itkemään asiasta :-)

Painu vittuun jo provoamasta, k? Säälittävää, ettet kykene ottamaan mitään asiaa vastaan ilman, että alkaisit provoamaan. Hei v*ttu nyt oikeesti. Saatanan narsisti, painu vittuun.
Feel the LOVE

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sid » 03 Heinä 2009, 16:21

Zrud kirjoitti:Ai ai ai.... Lisää Pommeja.... Ei tiedä hyvää... Ei kai tässä muu auta ku adminille mennä itkemään asiasta :-)

Painu vittuun jo provoamasta, k? Säälittävää, ettet kykene ottamaan mitään asiaa vastaan ilman, että alkaisit provoamaan. Hei v*ttu nyt oikeesti. Saatanan narsisti, painu vittuun.


Mua kun ei oikeasti kiinnosta vittuakaan, mitä admin sanoo, kunhan sä itse ymmärrät.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 16:23

Auts. Toi oli jo aika paha. Tosta ei Adminit tykkää... Jos todella halveksut koko tätä paikkaa ja et välitä mistään mitä adminit sanovat. Niin valitettavasti on sanottava että olet väärässä paikassa.

Ja jotta minun pollani saisi käänettyä siihen vaaditaan vähän erilainen henkilä kun ala-asteelainen new ganster.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Heinä 2009, 17:18

Nyt jumankauta jätkät! Ootte viimiset 3 sivua varmaan kiistelly musiikkimausta? Ja tullut jo vaikka mitä hakkausuhkauksia jne. Siis koittakaa nyt ymmärtää kummatkin että tuosta vittuilusta ei oo apua kenellekään. Mitä vitun väliä sillä on kuka kuuntelee mitä ja kenen mielestä mikäki on paskaa ja mikä hyvää. Rupeaa pikkuhiljaan tulemaan mieleen ihan 2. luokan kiistat jostain vitun bionicleista.

Eli jos nyt vaa oppisitte hyväksyy että ihmiset on erilaisia ja pitää eri asioista. Tai jatkakaa tuota samaa paskaa niillä yksityisviesteillä jookos?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 17:30

Jaarno Jaarno Jaarno.

Tämän Threadin Aihe: Hevi vs. Räppi/HipHop

Ja olen oman mielipiteeni tuonut esille.
SID taas ei voinut ottaa kritiikkiäni / mielipidettäni vastaan.
Vaan heti heitti ensimmäiseen kommenttiinsa että olen Runkkari.
Joka ampaisi heti 110% henkilökohtaisuuteen.

Itse en ole täällä julkisesti ennen SID'iä ketään päin naamaa solvannut.
Mutta Kun SID minua solvasi... Niin Kaikki varmaan jo sen tietävät
että en ole sellainen luonne joka kääntää toisen poskeensa.
Silmä Silmästä on minun luonne. Ja niinkuin noita edellisiä viestejä OSAAT varmaan lukea
niin en ole SIdille mitään henk koht solvausta ensimmäisen jälkeen laukaissut.
Kun SId tykkää tuota nämä minun ja hänen väliset yksityisviestitkin tänne julkisille threadeille.

Pahoittelen Ylläpitäjiltä tapahtunutta flamettamista.

____________________________________________________________________________

JA TOISTAMISEEN

Nyt p*rkele takaisin Aiheeseen. Eli Sid ei enää noita sinun henk koht solvauksiasi kiitos >>>>
Feel the LOVE

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja JJ42 » 03 Heinä 2009, 19:27

Siis ei kai räppiä kukaan kuuntele sen musiikillisen monimuotoisuuden takia..kun sitä ei siinä ole! Eiköhän räppiä kuunnella enempikin sanoman/hienon riimittelyn vuoksi? Ite oon kyllä henkeen ja vereen metalli-mies, mutta pakko myöntää että joissain rap-tekeleissä on aika tiukkaa riimitystä! Siis järkee kiistellä kumpi on parempaa, kun ei ne mahdu ees samaan lauseeseen. Ne ei oo mitenkään verrattavissa.
Ja vielä järkevämpää kiistellä miehen kanssa jonka suuret idolit on Hynynen ja Jone Nikula ;) Juntimpaa saa hakea..kaikella kunnioituksella..mutta luulen että kyseinen mörökölli on ylpee siitä :)
Ja vielä turhempaa se on täällä avoimesti uhota..jos hommat menee siihen pisteeseen ni sopikaa treffit ja hoitakaa homma keskenään sen sijaan että täällä sanallisesti tappelette, kun sitä ei kumpikaan voita?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Heinä 2009, 20:12

No itsehän vain ja ainoastaan voisin nostaa Hattua Marshall Bruce Mathers III'lle Aka SlimSlady / M&M / Eminemille.
Vain hänellä on asiallisia on biisejä jota minunkaltainen neandentraalilainen hevi mies vai mikä oli nii pystyy kuuntelemaan.
Feel the LOVE

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Heinä 2009, 22:03

Kiistelläänkö vaikka onko sininen parempi väri kuin punainen, kun en kerran hoppari-fraaseja jostain kumman syystä osaa oikein kirjoittaa..

Musiikkia harrastavana pakko todeta kuten aikaisemminkin joku viisaasti sanoi, ettei räppiä voi MUSIIKIN takia kuunnella ja tämä on itselläni syynä, mitä ihmettä siitä saa irti kun ei ole mitään mille hattua nostaa, ei yhtään hyvää ja ovelaa sävellys-ideaa missään välissä, ellei sitten kerran, ja loppu sitten looppia.
Musiikista kuuntelen aika tarkasti kaiken, se ei ole vain taustamusiikkia minulle vaan oikeasti syvennyn kappaleeseen jota kuuntelen, kuuntelen kaikkia soittimia tarkasti ja vain plussaa jos taakse tungettu sinfoniaorkesteri-soittimia. Jokainen kappale on siis "matka" ja joka kerralla erilainen. Tärkeintä on FIILIS jonka kappale tuo. Uskon että jopa räp antaa jotain fiiliksiä mutta onko ne useinmiten muuta kuin uhoa tai itseluottamusta?

Lyriikat ovat tärkeitä meikäläiselle, mutta harva räp biisi kertoisi minun makuni mukaisista asioista. Tälläisena larppari-hippinä (ei sillä että olisin hippi tai edes larppaisinkaan!) huvittaa jo ajatus viikinki-räpistä, toisin kuin viikinki-metalli on loistavaa.

Ja erittäin huonoa kuvaa antaa gangsta-räppärit sun muut uhoajat, joita nuo pikku mopo-pojat innolla kuuntelee, koska kaverikin niin tekee. Samasta syystä kuuntelin räppiä ala-asteella. Eminemille pienimuotoinen hatun nosto kyllä tähän väliin kun aloin niitä aikoja muistelemaan.

Mutta ähinä ja tuhina, itse olen sen tyylinen että kuuntelen miten soittimilla on kappale soitettu ja jos villille tuulelle satun tartun itse kitaraan ja yritän harjoitella kyseistä kappaletta. Mites räpin kanssa tekisi? Ejay pyörimään ja mikki ostoon.. ei..

Harmi kun en enää löytänyt sitä tutkimusta missä sanottiin ettei räpin/lista top:in kuuntelijoista ole kukaan (vai kenties vain pari) kirjoittanut professoriksi, miksi siis tahallaan tehdä itsestään tyhmempää? :D

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Heinä 2009, 22:05

Sid kirjoitti:Painu vittuun jo provoamasta, k? Säälittävää, ettet kykene ottamaan mitään asiaa vastaan ilman, että alkaisit provoamaan. Hei v*ttu nyt oikeesti. Saatanan narsisti, painu vittuun.

Haha, tälläinenkin joukossamme :DD

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 03 Heinä 2009, 22:40

WM_ kirjoitti:
Sid kirjoitti:Painu vittuun jo provoamasta, k? Säälittävää, ettet kykene ottamaan mitään asiaa vastaan ilman, että alkaisit provoamaan. Hei v*ttu nyt oikeesti. Saatanan narsisti, painu vittuun.

Haha, tälläinenkin joukossamme :DD

phahaha! Ihan hyvin sid välillä perustelikin mielipiteitään ja pysytteli jopa asiallisena. Mutta kukakohan tässä provoaa....? Niin ja foorumilla taitaa olla tuo järjetön vi*** viljely kielletty. Ei voi kyllä kuin facepalmata..



Ja asiaan! Elikkäs ainoa biisi mikä edes muistuttaa rappia ja sitä voi kuunnella on Anthraxin ja Public Enemyn Bring The Noise. Se on ensimmäinen kappale jossa yhdistettiin rappia ja heavy metallia. Kyseisestä kappaleesta syntyi nykyinen nu-metal.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja JJ42 » 03 Heinä 2009, 22:57

Toi Eminem oli hyvä veto. Se on saanut jopa vähän musiikkiakin yhdistettyä niihin biiseihin. Saattaahan niitä olla muitakin, mut en oo kyl kuullu. Joskus noihin räppibiiseihin on laitettu jotain melodiaa ja saatan kiinnostua, mutta sitten huomaa että siinä on tasan se yks melodianpätkä joka soi läpi koko biisin, ei sen voimalla oikeen jaksa viittä minuuttia kuunnella!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 00:46

Tota Puplic enemyä on joskus kuullu ennenkin. Se sentään menee jo minun mittapuulla musiikista.

Kun taas tämä perus massatuotanto räppi aka jotkut Pikku G't rainssit sun muut Ö Luokan tason kimittäjät.
Niin en edes tiedä voisinko räppärinä TOSISSANI sellaistak uunella. korkeintaan umpihumalassa lähellä sammumispistettä taustamusana.

Mutta Räpissa vain on niin vähän tarjottavaa minulle.
Itse haluan että Musiikki mitä kuuntelen Synnyttää tunteita...
Muutakin kuin silkkaa vihaa ja niska karvoja pystyttäviä kuvotuksen tunteita jota tuo Perus seibe räppi tuottaa.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Heinä 2009, 01:02

Zrud kirjoitti:Tota Puplic enemyä on joskus kuullu ennenkin. Se sentään menee jo minun mittapuulla musiikista.

Kun taas tämä perus massatuotanto räppi aka jotkut Pikku G't rainssit sun muut Ö Luokan tason kimittäjät.
Niin en edes tiedä voisinko räppärinä TOSISSANI sellaistak uunella. korkeintaan umpihumalassa lähellä sammumispistettä taustamusana.

Mutta Räpissa vain on niin vähän tarjottavaa minulle.
Itse haluan että Musiikki mitä kuuntelen Synnyttää tunteita...
Muutakin kuin silkkaa vihaa ja niska karvoja pystyttäviä kuvotuksen tunteita jota tuo Perus seibe räppi tuottaa.

Vaikka et pitäisi räppiä musiikkina, niin miksi vihaat sitä? Sen tarkoitushan ei ole keskittyä johonkin äärimmäisen vaikeaan kitaran rämpytykseen, jonka taustalla saattaa kuulla jonkun kiljuntaa, vaan keskittyä sanoihin, joissa on jokin sanoma, yksinkertaiseen biittiin. Mutta en ole niin hyvä räpin ystävä, että väittäisin, että räppi on parempaa, omaan makuuni parempia biisejä löytyy sieltä rankemmasta päästä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 01:19

Joo. no sehän se pointti onkin. On Aika Harvoja missä on jokin asia joka ns koskettaisi minua.

Suurin osa on tätä On mulla komee kaara pling pling muijat hyppii bikineis jou jou.

Sen takia otinkin esille tuon MArshal MAtherssin.

Ja Itse en osaa tarkemmin selittää miksi vihaan sitä...
Se taitaa vaa olla mulla verissä.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Heinä 2009, 01:39

Zrud kirjoitti:Joo. no sehän se pointti onkin. On Aika Harvoja missä on jokin asia joka ns koskettaisi minua.

Suurin osa on tätä On mulla komee kaara pling pling muijat hyppii bikineis jou jou.

Sen takia otinkin esille tuon MArshal MAtherssin.

Ja Itse en osaa tarkemmin selittää miksi vihaan sitä...
Se taitaa vaa olla mulla verissä.

En itsekkään kestä tätä räppiä, missä kerrotaan rahasta, naisista ja muusta vastaavasta. Ellei se ole sitten tehty ihan huumorimielessä. Mutta on niitä asiasta kertovia biisejäkin, kuten seuraava:

Ei ehkä paras mahdollinen, mutta jostain syystä jää tuo biitti soimaan päässä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Heinä 2009, 01:54

/facepalm

Mestariteos.....
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Heinä 2009, 01:58

Zrud kirjoitti:/facepalm

Mestariteos.....

Keksi itse parempaa klo 2 yöllä.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa