Hevi vs. Räppi/HipHop

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.

Kumpi on parempaa hevi vai räppi ?

Hevi
78
62%
Räppi
27
21%
Yhtä hyviä.
21
17%
 
Ääniä yhteensä: 126

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Loka 2009, 15:20

Työnnän nyt tähän väliin vähän asiaakin.. Eli jos ei pidä metalli-musiikissa juuri siitä, että ei saa sanoista selvää kun siinä "öristään" niin ainahan voisi kokeilla kuunnella sitä perinteisempää Heavya. Esim minä itse kuuntelen pääasiassa näitä vanhempia bändejä kuten Iron Maiden, Motörhead, Judas Priest ja Metallica. Niissä ei taatusti kuule sanaakaan örinää, enemmänkin falsetteja ja ne ovatkin TODELLA hienon kuuloisia. Kuunnelkaa vaikka King Diamondia/Mercyful Fatea niin hämmästytte millaisiin ulottuvuuksiin ihmisäänellä pääsee.
Tässä siis haen takaa, että metallimusiikissa on muutakin kuin örinää. Varsinkin mikäli soittaa itse jotain soitinta niin helposti antaa arvoa metallille esim sen yleisen teknisyyden takia.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Loka 2009, 16:58

itteäni vaa korpeaa ku nää mistään mitään tietämättömät isänmaan toivo new age paskahousu gansterit mollaa heavyy koska heavyssä mukamas pelkästään öristään.... Moinen tyhmyys ja tietämättömyys vain hits my button....
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 07 Loka 2009, 17:09

Zrud kirjoitti:itteäni vaa korpeaa ku nää mistään mitään tietämättömät isänmaan toivo new age paskahousu gansterit mollaa heavyy koska heavyssä mukamas pelkästään öristään.... Moinen tyhmyys ja tietämättömyys vain hits my button....


Tälläistä asenetta löytyy molemminpuolin, metallin kuuntelijoiden puolelta tulee "Siinä puhutaan mikkiin kun samalla kun itseään toistava beat tulee taustalta" ja rap puolelta "Siinä vaan öristään ja soitetaan miten sattuu" Jos kumpikin perehtyisi KUNNOLLA näiden musiikkien eri genreihin, eri artisteihin jne, niin tajuaisi lopettaa sen turhan mankumisen. Toki jos on sitä mieltä, että "Metalli on surkeaa örinää" tai "Räp on paskaa riimittelyä" Niin täytyy myös hyväksyä se, että toinen osapuoli on toista mieltä ja toinen toista. Itse tiedän helvetin surkeita räp artisteja 50cent sun muut roskat, mutta sitten on myös helvetin mahtavia artisteja, samoin metallin kanssa. Tykkään silti molemmista, tosin enemmän metallin puoleen mutta rap on myös mielestäni mukavaa kuunneltavaa. inb4 räpissä lauletaan naisista, rahasta jne niin: http://www.lyricsmania.com/lyrics/sage_ ... 85316.html Tuossa aivan mahtavalta artistilta mahtava sanoitus sekä kappale, ja tiedän, että seuraavaksi ihmetellään miksi olen niin vahvasti rapin puolella, niin johtunee nyt siitä, että sitä täällä on eniten varmaan haukuttu. Toki kaikki eivät pidä kaikesta musiikista eikä ole pakko edes pitää, mutta nuo turhat perusteettomat asiat voi jättää omaan mieleensä ei ketään hyödy siitä jos tullaan sanomaan "En tykkää metallista siksi koska ne ei osaa soittaa eikä ne osaa laulaa" tai "En pidä räpistä koska ne puhuu mikkiin eikä se vaadi taitoa"
Quit and out

E: Tuli muuten tässä mieleen, että mistä johtuu kun räp ja metalli ovat vastakkain?
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Loka 2009, 18:36

Joo ei itse selvää saamiseen vaikuta mielipide, mutta siihen vaikuttaa, että jaksaako epäselvästä koittaa ottaa selvää tai, että tykkääkö siitä, että ei saa selvää. Onhan se mukavempaa (mielipide) kuunnella valmiiksi selvällä laulannalla olevaa biisiä, kuin örinää, josta ei saa selvää sitten millään (ellei sitten kuuntele biisiä sanat kädessä ja välillä takaisin kelaten). Laulu on kuitenkin osa biisiä ja huono laulanta (mielipide) on huonoa laulantaa. Sama myös räpissä, kyllä se vaan vie sen maun koko touhusta jos suurin elementti, eli sanoitus tai lausunta on epäselvää. Se on kuitenkin aika iso kokonaisuutta räpissäkin (siansaksalla ja englannilla on iso ero).

En vaan ymmärrä tuota periaatetta, että musiikin pitäisi kuulostaa kauniilta. Tuo on oudoin mentaliteetti, jota tiedän, että musiikin pitäisi herättää vain iloisuuden tunnetta ja kaikkea "kaunista ja positiivista". Mulle raskain hevimättö on mitä parasta raivon purkumusaa, sävellys ja kuuntelu mielessä. Tekee reilusti vähemmän mieli alkaa mesoamaan ympäriinsä kun saa ne paineet purettua sillä voimakkaalla musiikilla.

Kai se vaan on niin, että jotkut on liian nössöjä raskaammalle musiikille..

Shadowpeople, perustan mielipiteeni edelleen sille, että en koe räpissä kauheasti olevan musiikillisia elementtejä. Runoilu yksinkertaisen taustan päälle ei vaan ole musiikkia mielestäni, mielummin sitten vaikka runoilua taustan päälle(monesti jopa se lyriikallinen anti on aika perseestä suoraan sanottuna). Varmasti se vaatii taitoa, mutta ne taidot ovat aika lievästi musiikillisia taitoja.

Tuli muuten tässä mieleen, että mistä johtuu kun räp ja metalli ovat vastakkain?

Niin erilaiset tunnetilat niillä yleisimmillä ääripäillä veikkaisin. Tietysti on kaikkia horror alagenrejä sun muita, mutta enemmistö, jopa näistä "TRUU" räppäreistä ovat loppupeleissä nössöjä, jotka pitävät rauhallisesta chillailumusasta ja Hevi on sitten sitä niin vastakohtaa, että eihän ne nössykät siitä voi tykätä.

WM_

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Loka 2009, 19:34

Zrud kirjoitti:itteäni vaa korpeaa ku nää mistään mitään tietämättömät isänmaan toivo new age paskahousu gansterit mollaa heavyy koska heavyssä mukamas pelkästään öristään.... Moinen tyhmyys ja tietämättömyys vain hits my button....


Äläkä yleistä, minua varmaan sanoisit tuoksi samaksi mitä haukuit mutta silti musiikkimakuni SINUN kanssasi on aikalailla samantyylistä, etkös folkmetallia kuuntele? Death ja black menee myös?
Tosin gangsteri lökähousu en ole mutta new age ei ole kovin kaukana siitä mitä itse uskon ;)

Hevin ja räpin ärsyttävä vastakkainasettelu johtunee siitä että ne ovat nuorison keskuudessa eniten kuunnellut lajit.
Itselleni suurin syy miksen räppiä kuuntele on musiikin mitäänsanomattomuus, kappaleiden aiheet, joujou-meininki sekä se ettei se kertakaikkiaan nappaa. Koeta nyt sitä kitaralla perässä soittaa, koeta nyt siitä saada fiilistä..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Loka 2009, 20:14

Itse en erikseen taistele räppiä vastaan, mulle se on ihan ok. Siis en myöskään leimaa "räppäreitä" koska minulla on paljon heitä kavereinakin, en vain pidä siitä musiikista. Mutta löytyy yksi genre, ja ryhmä jota vihaan yli kaiken... Emot... En edes jaksa alkaa perustelemaan miksi, koska sen olen niin moneen otteesen eri puolilla internettiä tehnyt. Napalmia niille.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Trauma » 07 Loka 2009, 20:45

^^Heitetään kommenttina väliin, että emotionaalisena olossa ei ole mitään pahaa, mutta siinä synkistelyssä on.

En osaa selittää kunnolla tätä asiaa, mutta eiköhän ihmiset tajua.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Loka 2009, 20:54

Vihaan emoa siinä, että se musa on paskaa, paskoja ihmisiä, turhaa synkistelyä, tullut massaa ym. Death To Emo!

Jopa tuolta allekirjoituksestani voitte ymmärtää kantani emoihin =)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Trauma » 07 Loka 2009, 21:24

Puhummeko nyt samasta asiasta? Emotionaalisuus = tunteikkuus. Tunteikas voi olla kuulummatakin tähän "emo"-kastiin, joka on lyhentänyt sanan käyttöönsä.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Loka 2009, 21:27

Puhun nyt näistä EMOista. You know? http://questionabletopic.files.wordpres ... s-goth.jpg
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Loka 2009, 00:34

Zrud kirjoitti:ensiksi... ketä olen haukkunut ? Kelle olen vittuilevaan sävyyn puhunut ?
Enkö ole aina näin puhunut ? Ja itse en henk koht välitä paljonko saan vihamiehiä tai kavereita.
Hyvin sitä pärjää yksinkin.

PS: Ja joo... välillä se ehkä näkyy selvemmin muille täällä olijoista että atm mua VITUTTAA !!!!
ja välillä taas ei... Että joskus noita tulee itse kullekkin... mulle ehk enemmin jotai mist
porukka voi vetää biljardipallot hanuriin. Mut en ookkaa täällä kaikkia miellyttämässä...
esitän mielipiteeni asioista omalla persoonallisella tavallani, kaikki ei vaa voi tykätä.
Mutta jos joku ny si oikeesti mun käyttäytymisestä harmistui niin pahoittelen käyttäytymistäni.................


jonezille vastasit aika negatiiviseen sävyyn.

sitten olet kuunellut aivan vitun vääränlaista heavya.... että tuo sinun kommentti ei paljoa paina kun et ole asiaan pahemmin edes perehtynyt.


Suositukseni on siis se, että esitetään niitä omia mielipiteitä, eikä haukuta toisia, joka on lapsellista ja ala-arvoista toimintaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Loka 2009, 09:58

Sigh.... Totuus... Sananvapaus.... se ei vain koske kaikkia näemmä... Totuutta ei saa kertoa ja kun käyttää sananvapauttansa niin heti tulee uhkailuja -_-'
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Loka 2009, 16:40

Zrud kirjoitti:Sigh.... Totuus... Sananvapaus.... se ei vain koske kaikkia näemmä... Totuutta ei saa kertoa ja kun käyttää sananvapauttansa niin heti tulee uhkailuja -_-'

Jos totuus on, että islam on pedofiiliuskonto, niin kyllä.
Jos totuus on, että joku on tyhmä, niin se lukeutuu kunnianloukkaukseksi ja sananvapauslaki ei sinne asti ylety :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

SaW
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 20:36

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja SaW » 08 Loka 2009, 20:28

Hevi, koko ikäni sitä kuunnellut. Ei tässä perheessä paljon muu soikaan kun radio rock. Jotenkin en vaan ymmärrä räppiä.

Avatar
Sotakoira
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 14 Marras 2009, 18:27
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Sotakoira » 26 Joulu 2009, 18:19

Hevistä tosiaankin pidän enemmän.
Räppiä/hip hoppia en ole koskaan kuunnellut, en vain pidä tästä musiikkityylistä.
En väitä että räppi olisi mitenkään huonompaa musiikkia kuin hevi, sehän ei vain henkilökohtaisesti ole mieleeni.
Eihän mun mielipiteeni räpin arvoa mitenkään laske.

Yleensäkään mitään lahjakasta musiikkia ei voi sanoa huonoksi vaikkei itse siitä pitäisi.
Jos vaikka sanon etten pidä esim. 50centin musiikista niin ei se tarkoita että musiikki olisi jotenkin huonosti tehtyä ja taidotonta, se vain tarkoittaa ettei juuri tämä musiikki itselleni sovi.
Osaahan 50 cent tehdä hyvin musiikkia ja on ihan lahjakas tyyppi, eihän se muuten olisi saanut nimeään.
Siksi en voi sanoa sitä huonoksi musiikiksi.

Huonoksi musiikiksi taas voi sanoa sitä jos joku Jani-Petteri 5v soittaa jonkun
nokkahuilusoolon vaikkei koskaan ole sellaista härveliä nähnytkään,
se on taidotonta musiikkia ja sitä voi sanoa huonoksi.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Joulu 2009, 18:46

No tuokin nyt vähän kyseenalaista. Jokuhan voi oikeasti pitää tämmöisestä "hiomattomasta" tyylistä. Eikös musiikki silloin ole hyvää jos siitä joykut tykkäävät?

Mutta tajusin kyllä pointtisi ja samaa mieltä olen.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Joulu 2009, 00:48

Jaarno kirjoitti:No tuokin nyt vähän kyseenalaista. Jokuhan voi oikeasti pitää tämmöisestä "hiomattomasta" tyylistä. Eikös musiikki silloin ole hyvää jos siitä joykut tykkäävät?

Muiden tykkääminen jostakin musiikista, ei välttämättä osoita sen "hyvyyttä" mitenkään, sillä helposti kuulija ystävällinen musiikki on taiteellisesti täysin arvotonta. Totta kai enemmän myyntiä haluava joutuu poistamaan musiikistaan turhat taiteilut, sillä harva meistä ymmärtää sen päälle.

Kyse on tietysti ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä, mutta yleisesti musiikkia voi mun mielestä helposti verrata arvokkuudeltaan esim. pistämällä kahden täysin eri tyyliäkin edustavan artistin tekninen osaamine, sen verrattavan biisin musiikillinen sisältö sekä muita seikoja rinnakkain. Esim. Joku 50 senttisen biisi pistetään rinnakkain Mozartin jonkun sävelmän kanssa. Fiftyllä on siinä biisissä yksinkertainen toistuva rumpu ja basso tausta ja minimalistinen sävelkulku(jotka suurin piirtein saa luotua näillä lasten leikki soittimilla missä voi soittaa yhden olemattoman osan jotain duuri tai molli skaalaa), jonka päälle fifty räppää lähes puheäänellä yksinkertaisia runopätkiään. Mozartilla monipuoliset harmoniat, tekninen osaaminen mitä vaaditaan niitten useista eri soittimista koostuvan sonfonian yksityiskohtaisempienkin äänten luomiseen, vaihtelevampi sävelkulku, parhaillaan jopa tahti laji muunnoksia tai muuta erikoishärpäkettä millä siihen teokseen saadaan enemmän tunnelmaa/ tunnelman vaihdoksia. Kyllä se on tyhmää tällä tavalla vastakkain asetellessa väittää, että fifty olisi lähellekään yhtä lahjakas kuin vaikka tuo Mozart.

Henkilökohtaiset mieltymykset tulevat sitten kehiin siinä vaiheessa kun ajat muuttuvat ja erilainen musiikki tulee ns. muodikkaammaksi. Kun joku syntyy tähän räp aikakauteen, ei häneltä voi kauheata musiikillista ymmärrystä olettaakaan ja siksi nämä nykyipanat niin helposti alentuvat tuollaiseen paskaan ja saavat todelliset taiteilijat kääntymään haudassaan kun ne oikeasti taitavat sävelmät ovatkin nyt "tylsiä".

Kyllä mua säälittää nämä nykynuoret, joille merkitsee musiikissa sen pääasian eli sen musiikin sijaan enemmän se imago ja "elämäntyyli". Mitä tekemistä sillä, että joku saatanan pullamössö roikuttaa housujaan nilkoissa ja vetelee jotakin ihme käsimerkkejä kavereidensa kanssa, on musiikin kanssa? Ei yhtikäs mitään ja se on just se mikä on vikana nykyajan musiikkivammaisessa nuorisossa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Jaarno » 28 Joulu 2009, 03:41

Jooh tottakai näin.
Mutta tuolla meinasin sitä että musiikillahan tarkoitus on että ihmiset tykkäävät siitä. Joten onnistunuttahan se silloin on jos joku sitä tykkää kuunnella.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Trauma » 28 Joulu 2009, 15:28

Vic Rattlehead kirjoitti:Kyllä mua säälittää nämä nykynuoret, joille merkitsee musiikissa sen pääasian eli sen musiikin sijaan enemmän se imago ja "elämäntyyli". Mitä tekemistä sillä, että joku saatanan pullamössö roikuttaa housujaan nilkoissa ja vetelee jotakin ihme käsimerkkejä kavereidensa kanssa, on musiikin kanssa? Ei yhtikäs mitään ja se on just se mikä on vikana nykyajan musiikkivammaisessa nuorisossa.

No elämäntapahan on aika iso osa siitä mitä artistit ja bändit esittävät lavalla. Esimerkkinä juuri aina vertailtavissa oleva rap- ja hevikulttuuri. Räppärit tekevät sitä omaa juttuaan, joka kumpuaa tästä musiikista. Samalla tavalla hevarit ovat omissa piireissään.

Jos siis omistautuu jollekin musiikkityylille niin on aika todennäköistä, että myös näyttää sen ja pukeutuu sen mukaisesti, sekä tekee siihen kuuluvaa asiaa.

Meneepä sekavaks.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Hevi vs. Räppi/HipHop

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Joulu 2009, 22:35

Trauma kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Kyllä mua säälittää nämä nykynuoret, joille merkitsee musiikissa sen pääasian eli sen musiikin sijaan enemmän se imago ja "elämäntyyli". Mitä tekemistä sillä, että joku saatanan pullamössö roikuttaa housujaan nilkoissa ja vetelee jotakin ihme käsimerkkejä kavereidensa kanssa, on musiikin kanssa? Ei yhtikäs mitään ja se on just se mikä on vikana nykyajan musiikkivammaisessa nuorisossa.

No elämäntapahan on aika iso osa siitä mitä artistit ja bändit esittävät lavalla. Esimerkkinä juuri aina vertailtavissa oleva rap- ja hevikulttuuri. Räppärit tekevät sitä omaa juttuaan, joka kumpuaa tästä musiikista. Samalla tavalla hevarit ovat omissa piireissään.

Jos siis omistautuu jollekin musiikkityylille niin on aika todennäköistä, että myös näyttää sen ja pukeutuu sen mukaisesti, sekä tekee siihen kuuluvaa asiaa.

Meneepä sekavaks.

Mä en oo koskaan tätä jakaantumis systeemiä ymmärtänyt. Kai se johtaa jostain ihmisen tarpeesta kuulua johonkin tiettyyn porukkaan tj.

Mä näytän jonkinsortin hevarilota varmasti monen silmään ja vaikka se hevi ja rock on lähimpänä sydäntä, kuuntelen ja tahdon ottaa vaikutteita useista eri musatyyleistä. "Hevarin" leima ei muhun oikeen siis sovi, koska diggaan niin paljon kaikkea muutakin. Miks sen ulkomuodon pitäis olla niin merkitsevää musiikissa? Miten se ulkonäkö/tyyli muka osoittaisi, että jokin on "aidompaa" kun se tehdään tietynlaisen ulkoisen olemuksen tukemana?

Mun mielestäni koko ulkonäkö, elämäntyyli ja kaikki muu roska saisi pitää poissa musiikista. Ei hienot vaatteet susta tee yhtään taitavampaa muusikkoa. Musiikillinen osaaminen ja jopa synnynnäiset musiikilliset lahjat sen taidon määräävät.

Lisätty: Se tässä räpjutussa muhun iskee eniten vastaan. Siinä on niin tiukassa se jonku gansta/rebel juttu. Yks tuttukin räpmuusikko, alottanu musisoinnin aikalailla samoihin aikoihin kun mä kitaralla, vetänyt keikkaa sun muuta ja tällä tyypillä on se tietty piiri, jonka ulkopuolisille(ja varmaan sisällä olevillekkin) kehuskellaan tehdyillä kioskivarkauksilla tai huumekaupoista. Tyyppi tuntuu suurinpiirtein tekevän niitä asioita vaan sen periaatteen takia, kun hänen pitää olla sellanen pikku rikollinen ja "rebel".

Mä sen sijaan oon omistautuneempi siihen itse musiikkiin. Omaa matskua olen sävellellyt ja musiikin teoriaa jonkin verran opiskellut omiltani, sekä kitaran soittoa teknisessä mielessä. En koe olevani läheskään tarpeeksi täydellinen, että lähtisin levittämään "musiikkini ilosanomaa" keikoilla sun muilla, on vielä niin paljon opittavaa ja asioita joissa tahdon kehittyä.

Mitä musiikille omistautumista on taustojen ostaminen ja niihin runojen väsäily ja sen tyylin ylläpitäminen rikoksilla ja vaatetuksilla? Mun mielestä ei mitään sen takia mä halveksin tällassia nykyajan muka muusikoita joilla ei mitään varsinaista lahaja tai taitoa ole vaan he tekevät kuurolle massalle kaiken maailman paskaa silkan rahan takia.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa