Kaksipyöräiset

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Die » 16 Elo 2009, 18:10

Ah, onneks mun ei tarvi nolata ihteäni ku saan uuden skootterin, ei tarvi tolla fudella körötellä :--''D Vielä kun sen kortinki sais.
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Elo 2009, 18:44

Die kirjoitti:Ah, onneks mun ei tarvi nolata ihteäni ku saan uuden skootterin, ei tarvi tolla fudella körötellä :--''D Vielä kun sen kortinki sais.

Älä missään nimessä skootteria osta, endurot tai tossumopot on parempia.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 16 Elo 2009, 21:13

Se nyt täytyy myöntää että kyllä isommassa kaupungissa skootterit ovat kätevämpiä. Jos siis keskustassa lähinnä ajelee. Tartte kokoajan raiskata vaihteita edestakas.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Elo 2009, 21:18

Jaarno kirjoitti:Se nyt täytyy myöntää että kyllä isommassa kaupungissa skootterit ovat kätevämpiä. Jos siis keskustassa lähinnä ajelee. Tartte kokoajan raiskata vaihteita edestakas.

Hommaa automaattivaihteistolla varustetun enduron :D

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Die » 19 Elo 2009, 15:40

No helkkari ko pv ois ollu ihan pirun kiva peli mutta isäukko ei oikeen dikannu ajatuksesta ;--'D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Elo 2009, 15:49

No mikäs siinä jos ei isäukko pidä halvoista varaosista ja hyvästä koneesta. :)

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Die » 19 Elo 2009, 16:35

No niinpä! Ja nyt ku mul on tuo fudeki, että sillä jos ajelen ja jostain syystä menee paskaks, ni siihen saa sit lähtee tilaa parhaimmas tapaukses kiinasta asti osia :--'D En nyt muista mitä faijan piti fudee varten ostaa jotain osia niin kappas kappas kyseltii kaikki alta ja joka paikas sanottii ettei heiltä löydy kyseisiä osia :--) Kyllä vitutti ku takavalojen kotelo vai mikä paska lieneeki on purkumilla kiinnitetty! :--D JA TÄMÄ SIIS SISKOPUOLENI MAHTI IDEOITA, SILLOIN KUN SKOOTTERI OLI HÄNEN NIMISSÄÄN! En tiiä oisko pitäny nauraa vai itkeä vaiko molempia kun näin skootterin maalipinnan ensimmäistä kertaa, velipuolen ja siskopuolen isä oli paikannut pieniä naarmuja yms laittamalla niihin punaista spraymaalia, joka oli kaikenlisäksi eri sävyistä kun skootterin sen hetkinen maali oli. Nyt siitä tulee sähkönsininen. ( LUOJAN KIITOS)

Tosin musta tuntuu että ajelen mielummin toisella skootterilla, enkä tolla fudella :--D! Noh, jätän fuden varmaan lahteen faijan luokse, ja otan sen toisen tänne orimattilaan. Voin sitte fudella pärrätä lahdessa :lol:
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Elo 2009, 16:55

Jaarno kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:Derbistä meni eilen toisen takavilkun lasi ja jarruvipu paskaksi... Nyt vituttaa.
Katteisiinkin tuli naarumuja...

Sanokaas muuten, millä värillä voisi maalata derbin? Itse olen ajatellut jotain viininpunaista metallinhohtomaalia...


Hehheh. Pv 1 - Muovikatteet 0. :twisted:

No eipä tuossa nyt niin pahasti käynyt kuitenkaan.
Kyllähän tuo värin kysely melko typerää on. :) Eiköhän sitä kannata sen väriseks kun itse tykkää.

Tuo meidän koululle maalattavaksi niin saat kunnon ruiskumaalauksen katteisiisi! Olisipahan minullekkin tekemistä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Elo 2009, 17:15

vois kyl joskus ostaa itellee jonku skootterin kauppakassiks taas.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Elo 2009, 19:14

Regendos kirjoitti:Tuo meidän koululle maalattavaksi niin saat kunnon ruiskumaalauksen katteisiisi! Olisipahan minullekkin tekemistä.

Eipä taida ihan uskaltaa :D
Mutta täytyisi kyllä jonnekkin viedä ainakin vanteet maalattavaksi. Rungon saa maalattua itse, mutta katteista en oikein tiedä, jos itse vedän, niin menee kuitenkin överiksi...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Elo 2009, 19:24

Kyllähän tuota itse kannattaa yrittää. Melko paljon halvemmaksi tulee jos ei sitten suhteilla saa jossain kunnon paikassa maalautettua halvalla. Ja varmasti hyvän jäljenkin saa kun ajatuksen kanssa maalaa.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Elo 2009, 19:48

Oli kuinka ammattitaitoinen ihminen tahansa ei paukkumaalilla ja ruiskulla saa samaa jälkeä. Paukkumaalissa on se yksi ja sama viuhka kun taas maaliruiskussa sen saa säädettyä juuri oikealle leveydelle ja teholle. Olen nähnyt yhden paukulla maalatun moottoripyörän (tyyppi tosin teki hommansa päivässä) ja se oli älyttömän ruma.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Elo 2009, 19:54

Kyllähän nuita itsekin on tullut nähtyä näitä kauheita maalipintoja myös. Mutta myös hyviä. Siis itse maalattuja. :) Riippuu ihan millä maalaa ja miten on taitoja.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Elo 2009, 20:00

En sitä väitäkkään, etteikö paukulla voisi saada samaa jälkeä, mutta voisin melkein taata, että jos ihminen osaa maalata paukulla osaa sen paremmin ruiskulla, jos vaan ensin tietää miten sellaista käytetään. Ja tämän oppii noin komessa minuutissa tarpeeksi hyvin.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Elo 2009, 20:04

Niin ja eikös nuita ruiskuja + maalia saa vuokrattuakin? Että voi itse ruiskullakin.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Elo 2009, 20:07

Jaarno kirjoitti:Niin ja eikös nuita ruiskuja + maalia saa vuokrattuakin? Että voi itse ruiskullakin.

Itseltäni kyllä löytyy ruisku, että ei sen puoleen.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Elo 2009, 20:39

Tuskin nyt maalia vuokrataan, mutta ruiskuista en tiedä. En uskoisi, mutta saattaa sellaisellekkin oma firmansa olla. Maaliruisku kuitenkin maksaa sen yli 100 euroa (parhaimmillaan kolmeasataa euroa), eli en ihmettelisi.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 20 Elo 2009, 17:50

Heh, voipi hyvin olla että maaleja ei vuokrata. Hyvä sanavalinta taas mullakin. :) Ihan ostaa tuota maalia tarkoitin.

Jos nyt ruisku löytyy omasta takaa niin suosittelen kyllä tuota itse maalaamista vielä enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 22 Elo 2009, 22:53

Pv:ssä taas vikaa -.-
Tulin kyliltä kotiapäin niin yhtäkkiä rupesi pätkimään saatanasti. Kohta sitten hyyty eikä lähteny enää käyntiin. Katsoin sitten niin bensaa saa mutta kipinää ei tuu. Kokeilin eri tulpalla siinä mutta eipä tuo auttanut. Pitää huomenna katella tarkemmin kun on valoisaa.
Onneks oli kaveri skobolla myös niin hän sitten työnsi kotiin.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kaksipyöräiset

ViestiKirjoittaja Jaarno » 28 Elo 2009, 22:20

Nonniin pääsin tänään kotiakin ja kattelin sitten missäs tuo vika olisi. Ja äkkiähän se selvisi kun yleismittari löytyi. Virtaa tuli vain syttypuolalle asti muttei enää puolan johtoon. Kahdella puolalla kokeilin. Toisen "olisi pitänyt" toimia.
Pitää koittaa jostakin 3 saada tai sitten tilata ihan netisä. Jos sekin rikki menee niin sitten taitaa ensiökäämissä tjsp. olla vikaa ja rikkoo syttypuolan aina.


E// Helvatan hienot triplat \o/
Eipä voi poistaakaan nuita enää.


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa