Ihan mielettömät määrät on tullut kaiken maailman pätkiä katsottua ettei enää muista kaikkia hyviä
Jos jonkun mallisen top vitosen saisi aikaiseksi.
1. Fight Club
- Tämä vaan nyt uppoaa minuun. Antaa mennä!
2. Danny Kayen elokuvat yleensä (mm. The Court Jester, The Inspector General, Wonder Man ja tietty White Christmas)
- Vanhoja, ihania ja viihdyttäviä elokuvia
ei näistä oikein muuta osaa sanoa kun että tulee kotoisa olo kun näitä katselee ja naureskelee höntille Kayelle.
3. Päätön Ratsumies
- Tumma ja upea. Joka kerta uppoan syvemmälle maisemiin.
4. Pieni Suklaapuoti
- Hyvän olon elokuva. Mukavaa katsottavaa kun sisältöä löytyy. Suklaata on kyllä pakko olla käsillä, muuten halkeaa pää.
5. 28 Päivää Myöhemmin
- Paras maailmanloppu"zombeilu" minkä olen nähnyt. Pidän alun painostavasta, tyhjästä tunnelmasta.
Nuo nyt päällimmäisenä. On vielä paljon hyviä mutta ei listoja kukaan jaksa lukea.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.