Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

Tiedotuksia ja keskustelua koskien foorumia ja Paranormaali Blogia... Myös viralliset kilpailut ja ylläpidon ilmoitukset
TALSHIAR
Peikko
Viestit: 208
Liittynyt: 23 Joulu 2017, 22:15

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja TALSHIAR » 06 Maalis 2018, 22:06

Sitä vaan että sisältääkö viestien lukijalukumäärät myöskin hakukonerobottien käynnit? Botit voisi poistaa luvuista jos näin on ja jos se onnistuu.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Heinä 2018, 07:12

Käsittääkseni hakukonebottien selailuja ei lasketa luettuihin. Nuo luvut, että kuinka monta kertaa mitäkin on luettu, taitaa kertoa kuitenkin lukukerroista (kuinka monta kertaa ketju on avattu) kuin yksittäisten lukijoiden määristä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Heinä 2018, 00:13

Intiaani kirjoitti:Eiks ton A-Laurin voisi bannata trollamaasta omia videoitaan?

Arto on tuonut esim. Fukushiman onnettomuudesta tietoa ihan reaaliajassa. B.Fulford on myöhemmin kirjoittanut ihan samaa infoa kuin Arto. Rothschild iskun takana. Jos olen oikein ymmärtänyt niin Inkkari on itse täällä kylläkin trollannut.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Heinä 2018, 15:11

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/2 ... iusaamista
Psykologi trollaaminen on huomionhakuista kiusaamista.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7114
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Syys 2018, 20:21

Andromeda kirjoitti:
Intiaani kirjoitti:Eiks ton A-Laurin voisi bannata trollamaasta omia videoitaan?

Arto on tuonut esim. Fukushiman onnettomuudesta tietoa ihan reaaliajassa. B.Fulford on myöhemmin kirjoittanut ihan samaa infoa kuin Arto. Rothschild iskun takana. Jos olen oikein ymmärtänyt niin Inkkari on itse täällä kylläkin trollannut.

Päätit sitten poistaa omat viestisi? Ymmärrätkö nyt miksi kannattaa lainata toisen kirjoittamaa tekstiä, niin se jää talteen vaikka viestin poistaisikin.


Palaa sivulle “Ylläpidon ilmoitukset ja foorumi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron