Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

Tiedotuksia ja keskustelua koskien foorumia ja Paranormaali Blogia... Myös viralliset kilpailut ja ylläpidon ilmoitukset
Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja akba » 23 Maalis 2011, 16:46

Juu samaa mieltä parin edellisen käyttäjän kanssa, että botit kuriin. Niitä alkaa näkee jo päivittäin
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Ernest » 07 Touko 2011, 23:21

Pakko kysyä että miksi liinalaanin ydinlaari-niminen ketju lukotettiin? (Siitä taitaa olla aikaa mut silti)

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Ernest » 11 Touko 2011, 20:12

Nukkuuko ylläpito oikeasti? Bottiviestejä on aivan h*elvetisti ja ylläpito ei ole vastannut kysymykseeni. Wespakin käynyt täällä viimeksi 4. päivä tätä kuuta. Onko tämä foorumi nyt kuollut?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Touko 2011, 22:23

Joo pientä taukoa ollut tässä. Poistelin botit. :)

Kyseinen ketju lukotettiin turhan spämmin takia.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Touko 2011, 08:59

Minä käyn väh. kerran viikossa tsekkaamassa kyllä.. Botteja on kyllä riittänyt!

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Yavanna » 12 Touko 2011, 10:03

Mä taasen roikun täällä päivittäin, vaikken kovin ahkerasti mihinkään kirjoittele ja voin sanoa, et kyllä niitä botteja tulee vähintään muutamia kertoja viikossa ja ovat foorumilla siihen asti, kunnes joku modeista tai ylläpitäjä ne ehtii poistaa.
Itse olen Juplinissa modena ja sinnekin noita pirun botteja ja spämmimoottoreita rekkautuu välillä ihan päivittäinkin ja poistelen niitä sieltä toki heti kun huomaan ja ehdin. Tosin ne alkaa olla aika fiksuja nimen keksimisessä, joten pitää aina välillä tarkastaa, et onko kyseessä oikea jäsen vai ei. Aika nopeesti sitä kyllä hoksaa, ettei ole ihan jäsen, vaan botti/spämmäri kyseessä.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

Arpaix
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 23 Kesä 2011, 16:39

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Arpaix » 28 Heinä 2011, 13:16

Minulla on ehdotus. Voisinko kirjoitta Spiritismista, okkultismista ja historiasta ranskaksi? Se on minulle suomeksi niin vaikea aihe. Kiitoksiä paljon etukäteen.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja WM_ » 28 Heinä 2011, 19:05

Kovasti haluaisimme kuulla noista sinulta, mutta en tiedä miten paljon ranskaa osaavia sivustollamme käy.
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 28 Heinä 2011, 22:25

Jos englanti luonnistuu niin sitä osaavia ja ymmärtäviä löytyy varmasti useampi. :)

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Ernest » 29 Heinä 2011, 23:46

Vic Rattlehead kirjoitti:Jos englanti luonnistuu niin sitä osaavia ja ymmärtäviä löytyy varmasti useampi. :)

Ranskalaiset ei puhu englantia ;)

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 29 Heinä 2011, 23:52

Ernest kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Jos englanti luonnistuu niin sitä osaavia ja ymmärtäviä löytyy varmasti useampi. :)

Ranskalaiset ei puhu englantia ;)

Juu näin olen kuullut ja muistin myös heti toisen englantia ehdottavan kommentin jälkeen. :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Joulu 2012, 01:13

Oikeesti Wespa p*rkele. Blokkaa ny kaikki ulkomailta tulevat rekisteröitymiset tänne foorumille. Ei tänne pahaselle pikku foliohattu foorumille kukaa ulkomaalane vaiaannu. Ja päästäis 85% kaikista boteista eroo. Kiitos.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Joulu 2012, 17:27

Suurin osa maista onkin blokattu kyseisen ongelman takia. Kuitenkin mm. Ruotsi, Norja ja USA on auki, usasta tulee googlebotti ja Ruotsissa sekä Norjassa toimii potentiaalisia suomalaisia. Ruotsin kautta ne näyttää vielä pääsevän botit välillä läpi, mutta bottimyrsky on onneksi reilusti laantunut pahimmilta ajoiltaan.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Yavanna » 25 Huhti 2013, 07:57

Oliskohan syytä tehdä taas kevätsiivous. Tuolla on nyt nimittäin aika paljon taas spämmiviestejä, kuten joku toisessa ketjussa jo huomautti.

Joko mulla on vaan huono kone ja nettiyhteys tai sit tuolla blogin puolella on liikaa roinaa, kun mulla tökkii ihan huolella, jos sinne yrittää mennä. Olisi kiva lueksia juttuja sieltäkin, mutta aika vaikeeta se on, jos sivusto menee kokonaan jumiin.
Ja ei, mä en mitenkään pysty korjaamaan meidän nettiyhteyttä, kun vika on johdossa, joka menee meidän kämpästä talon keskukseen, eikä ainakaan isännöitsijä ole valmis sitä korjauttamaan. Muutekin täällä noi systeemit on ihan aatamin aikaiset.
Eikä mulla kyllä oo varaa päivittää konettanikaan, eli tällä romulla mennään ja olisi tosiaan kiva, jos huonommankin nettiyhteyden ja koneen omaavatkin voisivat ongelmitta seurata tota blogiakin.
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

Jupa
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Touko 2014, 17:53

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Jupa » 22 Touko 2014, 17:57

Hei,

olen lähetellyt sähköpostin kautta pari viestiä ylläpidolle viestiä buttoninvaihdosta ja olen pitänyt jo monta kuukautta tämän sivuston buttonia sivustollani. Onnistuuko buttoninvaihto?

Sivustoni osoite on http://koti.mbnet.fi/tekbox/

buttoni osoitteessa http://koti.mbnet.fi/tekbox/index.php?sivu=linkit

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 23 Touko 2014, 11:41

Jupalle, laitoin muulle ylläpidolle viestiä. Wespa saa päättää tuollaisista asioista.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Jupa
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Touko 2014, 17:53

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Jupa » 23 Touko 2014, 17:05

portinetsija197 kirjoitti:Jupalle, laitoin muulle ylläpidolle viestiä. Wespa saa päättää tuollaisista asioista.


Kiitokset tiedosta, olen pitänyt buttonia sivuillani jo muutaman kuukauden, niin kokeilin, jos tätä kautta saisi vastauksen. ;)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Kesä 2014, 15:25

Lisäsin buttonin nyt tuonne Parablogin buttoninvaihto-osioon. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Jupa
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Touko 2014, 17:53

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Jupa » 21 Kesä 2014, 17:55

Wespa kirjoitti:Lisäsin buttonin nyt tuonne Parablogin buttoninvaihto-osioon. :)


Kiitokset yhteistyöstä buttoninvaihdon merkeissä! ;)

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Palaute ja ehdotukset foorumin ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Varjotar » 04 Heinä 2016, 22:20

Joku kivanvärinen teema tälle foorumille.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Ylläpidon ilmoitukset ja foorumi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa