KUU

Vinkkejä ja linkkejä esim. hyviin sivustoihin tai videoihin
Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Varjotar » 10 Maalis 2019, 13:54

Olen kuullut kuun olleen maan kaksoiskappale aikoinaa, mutta ihmisen sen tuhonneen ja tänne tulleen. Onko maapallolla kuun kohtalo?
I do not know if you do not know.. :ghost:

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 10 Maalis 2019, 14:03

Kuussa kerrotaan tehdyn eri voimakkuuksilla tehtyjä räjäytyksiä jonka jäljiltä Kuu soi kuin kello hyvin pitkään. Näin ollen se olisi ontto rakenteeltaan. Näistä löytynee edelleen videoita tuubista?

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 10 Maalis 2019, 16:23

Mielenkiintoista kun kaikki maat joilla mahdollisuuksia lähettää jotain avaruuteen, pyrkivät nyt kuuhun.
Tuohon kuun onttouteen, miten jos se on ontto, se pysyy kasassa, kun ei edes pyöri. No voihan se ollakkin, tuo sointi on kyllä outo juttu, olisiko sittenkin metallia kuun sisällä ja se resonoi sitten? Kuusta odottelen wespalta dokumenttia jonka lupasi tehdä, katotaan millon julkasee.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 10 Maalis 2019, 16:58

Niin onko kyseessä ET teknologiaan perustuva sateliitti. Räjäytyksen jälkeen Kuu soi (resonoi) ainakin tunnin ajan kuin kirkon kello.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Maalis 2019, 07:16

Jottei Nostra unohdu, niin hän tiesi jo 1500 luvulla että kuussa käydään ja että se herättää monenmoista. "Kuun laidalle mennään, saavutaan tuohon outoon maahan.Kuolemattomat hedelmät ovat suuri nolaus, suurta moitetta ja suurta ylistystä."

Huomatkaa että hän sanoo ensin että kuun laidalle, kyllä tämä viittaa siihen että kuu kierrettiin vain aluksi, myöhemmin tehdään vasta laskeutuminen, kuolematomat hedelmät ovat suuri nolaus, voisivat viitata tiivisteruokiin ja niiden ongelmiin tai tuleviin kuussa käymisiin ja joihinkin ongelmiin esim ruuassa, todellakin herättänyt suurta moitetta kuu matkojen rehellisyydestä sekä suurta ylistystä sen onnistumisesta tietämättömiltä.

Nostra ei lupaa maapalolle mitään hyvää tuhatvuotisen rauhanajan jälkeen, mikä alkaa 2797.

Mielenkiintoinen kohta. "Seitsämännen suuren luvun täyttyessä tapahtuu verilöylyn aikoihin, Ei etäällä suuresta tuhatvuotisesta ajasta, Että hautoihin menneet astuvat niistä ulos." Lienee teknologia niin pitkällä että kyetään herättämään kuolleet eloon. Tämä voisi olla 2700.

Maailma loppuisi jonkinlaiseen auringon katastrofiin, jo sitä enen maan päällä elo on tullut sietämättömäksi, tämä viittaa otsonikatoon esim. sotien takia ja siten iskee esim. suuri auringonpurkaus, elämä tulee mahdottomaksi. Mutta ei se tähän lopu, kun aikaa menee uusi sivilisaatio laskeutuu kun maa on jälleen palautunut. Tarkkaa aikaa hankala sanoa tuolle meidän lopulle, mutta tämä on tietysti tuhatvuotisen rauhanajan jälkeen. 3800 eteenpäin ties minkä verran.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 11 Maalis 2019, 09:34

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Jottei Nostra unohdu, niin hän tiesi jo 1500 luvulla että kuussa käydään ja että se herättää monenmoista. "Kuun laidalle mennään, saavutaan tuohon outoon maahan.Kuolemattomat hedelmät ovat suuri nolaus, suurta moitetta ja suurta ylistystä."

Huomatkaa että hän sanoo ensin että kuun laidalle, kyllä tämä viittaa siihen että kuu kierrettiin vain aluksi, myöhemmin tehdään vasta laskeutuminen, kuolematomat hedelmät ovat suuri nolaus, voisivat viitata tiivisteruokiin ja niiden ongelmiin tai tuleviin kuussa käymisiin ja joihinkin ongelmiin esim ruuassa, todellakin herättänyt suurta moitetta kuu matkojen rehellisyydestä sekä suurta ylistystä sen onnistumisesta tietämättömiltä.

Nostra ei lupaa maapalolle mitään hyvää tuhatvuotisen rauhanajan jälkeen, mikä alkaa 2797.

Mielenkiintoinen kohta. "Seitsämännen suuren luvun täyttyessä tapahtuu verilöylyn aikoihin, Ei etäällä suuresta tuhatvuotisesta ajasta, Että hautoihin menneet astuvat niistä ulos." Lienee teknologia niin pitkällä että kyetään herättämään kuolleet eloon. Tämä voisi olla 2700.

Maailma loppuisi jonkinlaiseen auringon katastrofiin, jo sitä enen maan päällä elo on tullut sietämättömäksi, tämä viittaa otsonikatoon esim. sotien takia ja siten iskee esim. suuri auringonpurkaus, elämä tulee mahdottomaksi. Mutta ei se tähän lopu, kun aikaa menee uusi sivilisaatio laskeutuu kun maa on jälleen palautunut. Tarkkaa aikaa hankala sanoa tuolle meidän lopulle, mutta tämä on tietysti tuhatvuotisen rauhanajan jälkeen. 3800 eteenpäin ties minkä verran.

Nostra näkyy olevan aiheena vähän joka ketjussa. Tämän ketjun aiheena siis kuu. Kannattaisiko avata ihan oma ketju Nostralle ja hänen profetioilleen.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 14 Maalis 2019, 13:53

Kyllä Nostran juttu liittyi kuuhun myös. Varjotar kysyi myös onko maapallolla sama loppu kuin kuulla, joten loppukin liittyi ketjuun vastauksena, voisit lukea ennen kuin tuomitset ja kuinka monesti oletkaan kääntänyt ketjuni jutut toisaalle, joten voisit neuvoa enempi itseäsi tuossa asiassa.

Mutta todellinen syysi heittoon on että Nostran jutut kun ei sovi näkemykseesi, mitä suuret kotimaiset henget on kertoneet, että nyt on aika ja ennusteet ei enään toteudu kun vaihtoehtoja on niin paljon, tai jotain muuta henkien lörinää, kyllä ne näyttää vain toteutuvan yksi toisensa jälkeen ja Nostra tietävän enempi kuin kotimaiset henget yhteensä.

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 14 Maalis 2019, 14:05

Kyllä auringosta flare osuu jossain vaiheessa maata kohti, nytkin pari päivää sitten meni hieman ohi, osittain osui. Mutta se ei ollut mikään tappava purkaus. Toivotaan että jos ja kun tämmöinen tulee maata kohti, olisi samaan aikaan auringonpimennys, kuu suojaamassa maata, meillä olisi mahdollisuus selvitä.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Maalis 2019, 16:37

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Kyllä Nostran juttu liittyi kuuhun myös. Varjotar kysyi myös onko maapallolla sama loppu kuin kuulla, joten loppukin liittyi ketjuun vastauksena, voisit lukea ennen kuin tuomitset ja kuinka monesti oletkaan kääntänyt ketjuni jutut toisaalle, joten voisit neuvoa enempi itseäsi tuossa asiassa.

Mutta todellinen syysi heittoon on että Nostran jutut kun ei sovi näkemykseesi, mitä suuret kotimaiset henget on kertoneet, että nyt on aika ja ennusteet ei enään toteudu kun vaihtoehtoja on niin paljon, tai jotain muuta henkien lörinää, kyllä ne näyttää vain toteutuvan yksi toisensa jälkeen ja Nostra tietävän enempi kuin kotimaiset henget yhteensä.

Tuomitsen? Et varmaan itse ole koskaan kääntänyt keskustelua toisaalle, et täällä etkä muillakaan foorumeilla. Salli mun nauraa. Onko suuri "ulkomainen auktoriteetti henki" sellainen ettei saa mitään muita näkemyksiä tuoda esille???
Suurien "kotimaisten henkien" lisäksi monet muut ulkomaiset kanavapersoonat kertovat myös ihan samanlaista viestiä. Mulla on tuolla omalla foorumillani aika monta kanavapersoonaa ja jokaisella oma ketjunsa. Puhutaan sadoista kontaktipersoonista. Ehkä he kaikki ovat sitten niin täysin väärässä, ettei kannata tuoda mitään muita näkemyksiä esille koska Nostra näyttäisi ainakin sinulle olevan se jumalasta seuraava.
Sinä haluat lukita itsesi ja myös muutkin ihmiset tuohon vanhaan energiaan, todeten että ennusteet ovat niin hyvin toteutuneet, niin tulevat toteutumaan myös myöhemminkin. Useat kanavahenkilöt kuitenkin tuovat sellaista viestiä että Maapallon mahdollisuuskenttä on laajentunut eksponentaalisesti viime vuosina, joten miksi meidän pitäisi lukittua yhteen vanhassa ajassa nähtyyn profetiaan. Tästä meillä on tosiaan täysin erilainen näkemys.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Maalis 2019, 05:45

Huomaatko että taasen itse puutuit asiaan ilman todellista syytä, Andro heittää jälleen: "Nostra näkyy olevan aiheena vähän joka ketjussa. Tämän ketjun aiheena siis kuu. Kannattaisiko avata ihan oma ketju Nostralle ja hänen profetioilleen." Sen jälkeen alat väittämään että minä rajoitan kotimaisten persoonien tänne tuontia? Käänsit asiat aivan päinvastoin mitä ne oli, eli sinä aloitit tyhjät heitot, rajoittaen myös Nostran esiin tuontia joka ketjussa, mikä ei pidä paikkaansa, ei ole joka ketjussa, aiemmin samantyyppistä heittoa kun toin esiin Blokkimedian, myöskään väitteelläsi ei ollut mitään pohjaa, Nostra tiesi kuussa käynin jo 1500-luvulla aivan liian tarkasti, mm. kun laidalla käydään, mitä osuvimmin sanottu, myöhemin laskeudutaan ja se liittyi kuu aiheeseen mitä toin esiin. Aika yksipuolista sinulta ja kapeakatseista määräillä mitä saa tuoda esiin.

Sitten minulla ei ole ketään yksittäistä ihannetta mitä aina väität, toki arvostan suuria tekijöitä, heitä kaikkia, muten ketään yksittäistä, kuulun valkoiseen veljeskuntaan, eli veljeskunta, ei mitään yksittäistä, mutta kotimaasta toki löytyy hyviä, mm. Pekka Ervasti, joka oli mm. vapaamuurari, mutta ei niitä globalisaation kannattaja muurareita jotka vie tuhkatkin pesästä luoden Naton alla mediapoolin jolla ohjataan koko Suomea kaikkien kanavien kautta, miten tälle käy, kun Trump kaataa Naton ja Nostra näkee ettei Natoa ole lähitulevaisuudessa, se on luettavissa ennusteista, tämäkin täsmää yhteen, kuinka sitten suu laitetaan vapaamuurareissa kun Nato viedään?

Suomessa on paljon muitakin hyviä henkisen puolen tekijöitä, mutten nyt näe ennustajia, en tiedä yhtään todella hyvää kotimaista, kerro toki nimiä jos niitä todella on Nostran tasoisia tai edes lähelle olevia, olen kiinnostunut enempi ennustajista kuin jostain avaruusolentojen kanavoinneista, ei todellakaan herätä innostusta minussa tämä uusi outo suuntaus, mutta Nostra herättää koska hän tietää todella tulevan jos niitä osaa lukea. Voisi toki olla niin että joittenkin tapahtumien seurauksena ne lakkaisi toteutumasta, mutta jälleen kaikki merkit viittaa niiden vahvistumiseen, itään on muodostumassa ja muodostunut mafia, vapaamuurarikeskittymä, joka ohjaa sieltä käsin tulevia tapahtumia ja heillä on vain yksi poliitinen suunta, kuinka muutatte tämän?

Sitten en ymärrä asenettasi ettei Nostraa saa tuoda esiin kun minä vedän mukaan ihmisiä tuohon vanhaan ennustukseen, kun ne ovat hyvin toteutuneet, kyllä ovat hyvin toteutuneet kun perehtyy Ranskalaistutkija Jean Jovalisten kirjaan, toki Jovaliste ei osannut tulkita ajankohtia silloin oikein, mutta hän on kirjaa kirjoittaessa kuin pyörteessä yrittäen nähdä kuinka mikäkin toteutuu ja mihin ajankohtaan sijoittaa ennusteen, jopa yrittäen kuvailla sodan rintamaa, joten pahin erhe hänelle tuli kun luuli kolmannen maailmansodan alkavan 1990 jälkeen, mutta koska silloin ei ollut Berliinin muuria vielä purettu kun kirja julkaistiin 1981, hänen tulkinnan ajankohdat meni pieleen, mutta koska nyt tiedämme muurin purun olevan 1989 ja sen jälkeen 57 rauhan vuotta, voimme sijoittaa ennusteet uuteen valoon, ja tälle ajalle mitä nyt elämme on eniten selviä ennusteita, Nostra piti tärkeimpänä tätä aikaamme, joten olisi edesvastuutonta vaieta kun tiedän tämän, eli sivuuttaa paras ennustajamme näin että vedämme ihmisiä johonkin ennusteesen, on aivan selvää että jos tiedämme asioista, se ei vaikuta höläyksen pöläystä ennusteen toteutumiseen, niiden takana on paljon isommat asiat kuin meidän yksittäiset henkiset suuntaukset, todella henkinen ei lähde mukaan tyhjään ennusteeseen, ei myöskään kanavointeihin, tuon esiin siis myös vaihtoehtoja pää pensaaseen laitolle ja toivoen kaikkea hyvää, uskotteko siihen, se toki auttaa yksilötasolla ja porukassakin luoda peltokuvioita, taas jos tiedätte tulevan, voitte paljon helpommin pyrkiä myös muuttamaan sen, mutta mitä Andro tekee, rajoittamisesi on kuin jotain uskonnollista, eikös me olla jo tieteellisessä ajassa myös tällä osastolla, jokaista kanavoijaakin kuuluisi tutkia järjen avulla, eikä tunteenomaisesti, kuinka mikäkin vetää ihmisiä mihinkin. Mitä enempi tiedämme tulevasta, sen parempi.

Minusta Androlla on nyt itseistarkoitus luoda uus uskonto, hyvin rajoittunut sellainen, missä ei hyväksytä toisia henkisiä näkemyksiä. Eikös juuri kirkko ollut silmätikkuna Androlle ja monelle muulle tänne eksyneelle, eroon kirkosta mitä itse en kannata, uskonnossamme on paljon hyvää tähän verrattuna, nyt sitten kun tällä ollaan tehdään sama virhe mitä kirkko teki, suvaitsemattomuus, mutta tämä vain osoittaa kuinka kehitymättömiä olemme ja kuinka helppoa on ennusteen toteutuminen silloin kuin vääjäämättä edeten, sodat jatkuu, kun edes täällä ei löydy sopua, vaikka olemme lähes samanmielisiä monestakin suuresta linjasta.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Maalis 2019, 10:07

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Huomaatko että taasen itse puutuit asiaan ilman todellista syytä, Andro heittää jälleen: "Nostra näkyy olevan aiheena vähän joka ketjussa. Tämän ketjun aiheena siis kuu. Kannattaisiko avata ihan oma ketju Nostralle ja hänen profetioilleen." Sen jälkeen alat väittämään että minä rajoitan kotimaisten persoonien tänne tuontia? Käänsit asiat aivan päinvastoin mitä ne oli, eli sinä aloitit tyhjät heitot, rajoittaen myös Nostran esiin tuontia joka ketjussa, mikä ei pidä paikkaansa, ei ole joka ketjussa, aiemmin samantyyppistä heittoa kun toin esiin Blokkimedian, myöskään väitteelläsi ei ollut mitään pohjaa, Nostra tiesi kuussa käynin jo 1500-luvulla aivan liian tarkasti, mm. kun laidalla käydään, mitä osuvimmin sanottu, myöhemin laskeudutaan ja se liittyi kuu aiheeseen mitä toin esiin. Aika yksipuolista sinulta ja kapeakatseista määräillä mitä saa tuoda esiin.

Sitten minulla ei ole ketään yksittäistä ihannetta mitä aina väität, toki arvostan suuria tekijöitä, heitä kaikkia, muten ketään yksittäistä, kuulun valkoiseen veljeskuntaan, eli veljeskunta, ei mitään yksittäistä, mutta kotimaasta toki löytyy hyviä, mm. Pekka Ervasti, joka oli mm. vapaamuurari, mutta ei niitä globalisaation kannattaja muurareita jotka vie tuhkatkin pesästä luoden Naton alla mediapoolin jolla ohjataan koko Suomea kaikkien kanavien kautta, miten tälle käy, kun Trump kaataa Naton ja Nostra näkee ettei Natoa ole lähitulevaisuudessa, se on luettavissa ennusteista, tämäkin täsmää yhteen, kuinka sitten suu laitetaan vapaamuurareissa kun Nato viedään?

Źisi toki olla niin että joittenkin tapahtumien seurauksena ne lakkaisi toteutumasta, mutta jälleen kaikki merkit viittaa niiden vahvistumiseen, itään on muodostumassa ja muodostunut mafia, vapaamuurarikeskittymä, joka ohjaa sieltä käsin tulevia tapahtumia ja heillä on vain yksi poliitinen suunta, kuinka muutatte tämän?

Sitten en ymärrä asenettasi ettei Nostraa saa tuoda esiin kun minä vedän mukaan ihmisiä tuohon vanhaan ennustukseen, kun ne ovat hyvin toteutuneet, kyllä ovat hyvin toteutuneet kun perehtyy Ranskalaistutkija Jean Jovalisten kirjaan, toki Jovaliste ei osannut tulkita ajankohtia silloin oikein, mutta hän on kirjaa kirjoittaessa kuin pyörteessä yrittäen nähdä kuinka mikäkin toteutuu ja mihin ajankohtaan sijoittaa ennusteen, jopa yrittäen kuvailla sodan rintamaa, joten pahin erhe hänelle tuli kun luuli kolmannen maailmansodan alkavan 1990 jälkeen, mutta koska silloin ei ollut Berliinin muuria vielä purettu kun kirja julkaistiin 1981, hänen tulkinnan ajankohdat meni pieleen, mutta koska nyt tiedämme muurin purun olevan 1989 ja sen jälkeen 57 rauhan vuotta, voimme sijoittaa ennusteet uuteen valoon, ja tälle ajalle mitä nyt elämme on eniten selviä ennusteita, Nostra piti tärkeimpänä tätä aikaamme, joten olisi edesvastuutonta vaieta kun tiedän tämän, eli sivuuttaa paras ennustajamme näin että vedämme ihmisiä johonkin ennusteesen, on aivan selvää että jos tiedämme asioista, se ei vaikuta höläyksen pöläystä ennusteen toteutumiseen, niiden takana on paljon isommat asiat kuin meidän yksittäiset henkiset suuntaukset, todella henkinen ei lähde mukaan tyhjään ennusteeseen, ei myöskään kanavointeihin, tuon esiin siis myös vaihtoehtoja pää pensaaseen laitolle ja toivoen kaikkea hyvää, uskotteko siihen, se toki auttaa yksilötasolla ja porukassakin luoda peltokuvioita, taas jos tiedätte tulevan, voitte paljon helpommin pyrkiä myös muuttamaan sen, mutta mitä Andro tekee, rajoittamisesi on kuin jotain uskonnollista, eikös me olla jo tieteellisessä ajassa myös tällä osastolla, jokaista kanavoijaakin kuuluisi tutkia järjen avulla, eikä tunteenomaisesti, kuinka mikäkin vetää ihmisiä mihinkin. Mitä enempi tiedämme tulevasta, sen parempi.

Minusta Androlla on nyt itseistarkoitus luoda uus uskonto, hyvin rajoittunut sellainen, missä ei hyväksytä toisia henkisiä näkemyksiä. Eikös juuri kirkko ollut silmätikkuna Androlle ja monelle muulle tänne eksyneelle, eroon kirkosta mitä itse en kannata, uskonnossamme on paljon hyvää tähän verrattuna, nyt sitten kun tällä ollaan tehdään sama virhe mitä kirkko teki, suvaitsemattomuus, mutta tämä vain osoittaa kuinka kehitymättömiä olemme ja kuinka helppoa on ennusteen toteutuminen silloin kuin vääjäämättä edeten, sodat jatkuu, kun edes täällä ei löydy sopua, vaikka olemme lähes samanmielisiä monestakin suuresta linjasta.

Vastaan tähän kun ehdin.
En ole väittänyt että sinä rajottaisit kotimaisten persoonien tänne tuontia. Nostran juttuja on kyllä useammassa kuin yhdessä ketjussa. Minäkö aloitin tyhjät heitot? Eiköhän asia ole kuitenkin niin että itse aloitit sellaisen. Sanoit ufouskovaiseksi minua eräässä ketjussa, K:sta kirjoitit että on lähes lahkolainen, olenko minäkin siis lähes lahkolainen ufouskovainen. Eräässä ketjussa vastasin kirjoitukseesi ja muutama minuutti myöhemmin olit sitten jo muokannut kirjoitustasi 3 kertaa. Kapeakatseista oli se kun sanoit minua ufouskovaiseksi ja K:ta lähes lahkolaiseksi. Ehkä olet muokannut jo nekin vastauksesi uusiksi? En ole väittänyt missään että sinulla olisi jokin yksi ihanne. Kirjoitat paljon Gurdijeffista, munkki Malakiasta ja Nostrasta. Jos minä satun viittaamaan jossakin K:hon on se sinulle uskonto ja kyse on lähes lahkolaisuudesta. Minä en ole luomassa mitään uus uskontoa. Itse taidat nyt olla sellainen joka ei hyväksy muita kuin Nostran, Gurdijeffin ja Munkki Malakian profetiat. Olemme Paranormaaliblogissa ja silloin voidaan tuoda esille myös sellaista että ajan luonne on enemmän spiraalimainen kuin lineaarinen. Sinä itse tutkit kanavoijia tunteenomaisesti ja tulkitset niin että muutkin niin tekisivät jotka enemmän puhuvat kanavoinneista. Kyse on kuitenkin erottelukyvystä jota eräs lähes lahkolaiseksi sanottu on tuonut esille. Kirkko ei ole ollut silmätikkuna minulle. Vatikaanin pedofilia tapauksista olen toki kirjoitellut paljon ennen kuin mitä niistä nyt on kirjoitettu vaihtoehtomedioissa. Myöskin siitä olen kirjoittanut että Pyhistä Kirjoista on poistettu paljon kirjoituksia vuosisatojen saatossa. Tämä todetaan esim. Seppo Heinolan kirjassa Raamattu ja Jälleensyntymä. Kirja valittiin vuoden rajatiedon kirjaksi ilmestymisvuonnaan. Joten älä sinä puhu suvaitsemattomuudesta silloin kun itse nimittelet minua ufouskovaiseksi ja K:ta lähes lahkolaiseksi. Minä olen siis tuonut esille sellaista että Maapallon mahdollisuuskenttä on laakentunut eksponentaalisesti viime vuosina ja sellaista etten itse kiinnittyisi johonkin tiettyyn "vanhassa ajassa kirjoitettuun profetiaan" koska mahdollisuuksia on tosiaan eksponentaalisesti enemmän juuri nyt kuin pitkään aikaan Maan mahdollisuuskentässä. Tätä samaa viestiä on tullut useamman ulkomaisen kontaktipersoonan kautta, myös kotimaisten persoonien kautta jo jotakin vuosia taaksepäin ja nyt siis lähinnä ulkomaisten persoonien kautta joiden viestejä Pirjo Laine on kääntänyt jo vuosikymmenten ajan Suomeksi. Sille en itse voi mitään jos ihmiset pitävät kanavointaja huuhaana tai muuten vain tyhjänpäiväisinä. Itse olen niitä lukenut nyt kaiketi parin vuosikymmen ajan. Ja monesti onkin käynyt niin että olen itse kirjoittanut jostakin asiasta foorumilla ja saman päivän aikana, joskus vain minuutteja tai tuntia myöhemmin Pirjolta on sitten tullut kanavointikäännös s-postiini ja kanavoinnissa on käsitelty ihan samaa aihetta sitten laajemmin. Aluksi pidin tällaista ihan sattumana. Sitten kun tällaista alkoi tapahtumaan hyvin usein, ymmärsin ettei sattumasta voi olla enää kyse. Myöhemmin sain kuulla kolmen eri kanavapersoonan suusta, että tämä kirjoittaminen on se minun juttuni, sitä minun "kuuluu tehdä". Ehkä sellainen on uskonnollista jonkun mielestä, joidenkin toisten mielestä ei ole uskonnollista. Kanavapersoonista vielä sen verran että kaikki jotka itse tunnen, ovat kyllä hyvin avarakatseisia persoonia. Moni heistä toteaakin että ovat vain tiedon välittäjiä, eivätkä halua tuoda itseään sen enempää esille. Vuosikymmenten aikana on saanut kuunnella ja lukea paljon kaikenlaista puuta heinää kirjoitusta persoonista jotka voin sanoa tuntevani hyvin. Katselin noita foorumin sääntöjäkin tuossa ja oliko se nyt sitten tuo kohta 4. Jossa neuvottiin olemaan nimittelemättä ketään hihhuliksi tai muuksi sellaiseksi.

4. Käyttäydy asiallisesti. Älä hauku ihmisiä esim. heidän mielipiteidensä takia, äläkä pidä muita alempiarvoisina kuin sinä. Älä missään nimessä kutsu ketään hihhuliksi, huumeiden käyttäjäksi tai hulluksi, ellei sinulla ole todisteita esittää epäilyksestäsi. Tämä koskee niin foorumilaisten kuin muidenkin haukkumista. Kritisiointi ja eri mieltä oleminen on sallitua, mutta tehdään se hyvän maun rajoissa.

Minusta tässä nyt asiat kiistelevät, eikä ole tarvetta lähteä sen vuoksi nimittelemään ketään miksikään jos tuo jotain erilaista näkemystä esille. Kukaan ei ole 100% erehtymätön. Toki sellaisestakin saa lukea että olisi erehtymätön ja että kirjoituksia olisi vaan tulkittu väärin.
Tähän lopuksi: Koskaan en ole ollut väärässä, kerran luulin olevani väärässä mutta sitten huomasin että se olikin erehdys ;)
PS. Tästä taitaa nyt olla reilu vuosikymmen kun sain viestin kotimaiselta kanavapersoonalta. Oli sellainen haastava elämäntilanne silloin menossa ja tuntui että ihan kaikki tuntuisi kaatuvan päälleni. Viesti ei tullut K:n kautta vaan erään naisenkehossa asuvan sielun kautta. Viesti meni sanatarkasti näin. Luota tuntemuksiisi, siipesi kantavat kyllä. Tuli siinä paljon muutakin asiaa toki esille mutta on sen verran henkilökohtaista etten niistä tässä yhteydessä mainitse.
Sen verran voin kertoa että viesti tuli enkelikunnan edustajilta minulle. Kun uskonnollisuus on nyt nostettu melkein häpeälliseksi tunteeksi, niin silloin kyllä tunne oli niin ylimaallinen jos sanoilla voi edes yrittää kuvailla mitä tuolloin sain kokea. Usko ja uskonto usein sekoitetaankin keskenään. Uskonnothan sisältävät dogmit joihin ko. uskonto perustuu eli miten asiat tulisi nähdä tai kokea. Kanavapersoonat ovat siis tiedon välittäjiä eivät uskonnon perustajia. Kirjoitettu kirja on siis vastaanotetun tiedon laittamista kirjalliseen muotoon kirjoitettavaan kirjaan näin rautalankamallia käyttääkseni.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 17 Maalis 2019, 06:43

En minä ketään hauku, enkä pidä alempiarvoisena se ei ole tyylini, kyse on muusta, hengestä sisälläni, joka haluaa tuoda sanotaanko totuuden, ainakin lähempänä totuutta olevan esiin, mutta virheellisestä tiedosta ei kuulu myöskään vaieta ja asioista kuuluu keskustella oikeilla nimillä, joten. No niin tuossa juttusi lopussa oli ihan hyvää juttua, mutta elämän tosiasia täytyy myös ottaa huomioon, joten perusteluja väitteilleni jotka ärsyttää sinua;

Minusta tosiaan K:n toiminta on uuslahkolaisuutta, jotku kutsuu newageksi, sen yksi haara, kyse ei ole haukkumisesta, vaan kylmästä toteamuksesta, kun homma menee entisen tietämyksen ohi, hylätään vanha tieto ja kanavoidaan uusi tieto millä ei kaikin kohdin ole totuudellista arvoa, jos kannatat tällaista, niin se luokitellaan uskonnoksi, muodostatte uutta uskontoa silloin, minua se ei kiinnosta koska olen hyvin tieteellinen lähestymistavoiltani, vaadin todisteet, haluan pysyä totuudessa, edes lähellä sitä. Maailmaan mahtuu kaikenlaista toimintaa mutta se pitää tuoda julki millä tasolla toiminta on, onko se uskontoa vai tieteellisempää. Voin perustella miksi K:n sanoma on uskontoa, koska uskotaan suoraan kanavointeihin, K:n kanavoituihin sanomiin uskotaan suoraan, sitä kutsutaan uskonnoksi, tätä olet tuonut kovasti esiin, viimeksi ihan päivä pari sitten että ihmisestä on kaksitoista kopiota mitenkään kertomatta sen enempää, mutta K:ta lukeneena tiesin sen olevan K:lta, voi hyvä tavatonta etteikö olisi uskontoa, koko lause on vailla mitään todisteita, sotii arvokasta vanhaa henkistä tietoa vastaan, para tieteellisesti ristiriidassa, tiede ei tietenkään hyväksy mitenkään, vanhoja syvissä meditaatioissa saatuja tietoja täysin vastaan, mitä vielä ja minun pitäisi olla hiljaa K:n kanavoinneista? Minä en näihin K:n juttuihin juurikaan enään pohtimatta usko, joten varmasti olen Andron hampaissa täällä.

Pidän hyvinkin mahdollisena että jotkut saa tietoa mutta se pitää tarkistaa sopiiko se kuvioon, mutta että kaikki tieto esim. K:lta olisi oikein, no ei todella ole. Kokoonnnuin tuossa aiemmin eräässä ryhmässä ja siellä pitkälle päässeet totesi yksimielisesti myös ettei he hyväksy sitä että K:n sanoma olisi joka suhteessa oikein, tämä on tasapainoinen järkevä näkemys suhtautua kanavoituun tietoon. Suhtaudun nykyisesti varsin kriittisesti uuteen tietoon ja mitä nyt täällä oppinut, niin kriittisyyteni on Andron takia ikäväkseni todeta, ei ainakaan vähentynyt, myös Talshiarin tuoma humanoidiuskovaisuus lisää kriittisyyttä koko alaan, mies ei kuntele ollenkaan mitä kerron johtavien ufotutkijoiden mielipiteistä, päätyneet henkisiin humanoideihin, ym enempi käsittämättömiä ilmentymiä vailla juurikan konkretiaa, huuhaa ei ole kaukana, kuin uskonnollista toitotusta konkreettisista humanoideista kylvetään noin vain vailla todisteita, mutta en sano vielä huuhaata koska uskon kuitenkin näihin juttuihin niitä kokeneena, mutta ei nämä mene näin kuinka väitätte. Vanhempi hyväksi koettu tieto on hyvä tuoda esiin ihan tämän uuden tiedon harhaan menemisen vuoksi. Älkää luottako kehenkään uuteen profeettaan, edes minuun, mutta perehtykää vanhempaan tietoon. Ufoissa ja humanoideissakin tasapainoisempi tieto löytyy viime vuosisadan lopun tiedoista, ei vanhemmista koska sitä ennen ne oli skeptikkojen tietoa etupäässä, no on siellä hyvää tietoa jo 60-luvultakin kuten Humanoidit kirja, Tapani kuningasta, mutta etupäässä 50-luku on skeptikkojen aikaa ja myöhemmin, mitä myöhemin, sen oikeampaa tietoa, kunnes tulee 2000-luku ja mennään haerhaan, ilmeisesti netin takia, tämä johtuu tästä ajasta, pimein aika, tästä on varoitettu, jopa valaistunein eksyy tässä ajassa. Henkinen hyvä tieto on todenmukaisempaa jopa niin kaukana kuin viime vuosisadan alussa, jolloin new age oli alussa, mutta näin paljon lukeneena tämän alkaa oivaltamaan, Jopa Koivulan uusista kirjoista osa on täysin alaarvoista, osa enempi matkakertomusta, vanhempaa Koivulaa, Ufojen kosminen viesti on laadukasta 80-luvun aineistoa.
Onko taso laskenut netin myötä? näin näyttäisi olevan.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 17 Maalis 2019, 13:32

Kuka sanoo sen viimeisen sanan. Sinä katsot maailmaa tieteen näkökulmasta. Kun tulee poikkeavaa tietoa kanavoinnin kautta se on sinulle uskonto koska et pysty tarkistamaan tullutta informaatiota mistään ja se on tällöin väärää tietoa tai ei ainakaan niin luetettavaa kuin tieteen näkemys asiasta, vaikkakin tiede on itseään korjaavaa.. Pitkälle ehtineillä on varmaan nimetkin joita et nyt sitten kuitenkaan tuonut esille etkä kertonut myöskään mistä asiasta ovat eri mieltä. Yrität tieteen kautta ymmärtää kanavointeja. Kun saatu informaatio ei tue tieteellistä näkemystä on se silloin jotain huuhaata ja jopa uskonto tai uskonlahko sinulle. Näkemykset ovat niin erilaiset. Jokainen taaplaa tyylillään. Omasta puolestani tämä aihe taisi olla nyt tässä. Tulihan sitä väännettyä reilu vuosikymmen siellä uhvopalstalla. Sellaiseen en jaksa enkä viitsi enää lähteä mukaan.

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 19 Maalis 2019, 10:49

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006039718.html

Nasa saanut rahoituksen kuu operaatiolleen. Saapa nähdä mitä vakituiset asukkaat siellä tykkää naapureista? Voihan se olla että media antaa asiasta väärän kuvan ja kuitenkin nasa yhteistyössä alienien kanssa kehittää asumista kuussa.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 20 Maalis 2019, 07:17

Noista kanavoinneista vielä, koska Andron kuvauksesta saa kovin yksioikoisen käsityksen minusta, enkä ole unessa, enkä tällöin luettavissa kuuluen johonkin aatteeseen, olen kyllä sanonut aiemmin, että kanavointeihin ei voi suhtautua varmana tietona, tiede toimii satelliiteissa, muttei toimi jos painovoima muuttuisi, tiede ei siis ole työkalu kuin vakaaseen tilaan, maailmassa on paikkoja joissa tila ei ole aina vakaa ja paranormaalit ei kuulu tiloihin mitä ymmärretään tieteessä juurikaan. Lähinnä tarvitaan maalaisjärkeä, mitä nyt ei osoita se että tietyn henkilön kanavointeja luetaan kuin raamattua vaikka on selvästi osoitettavissa että osa hänen kanavoinneista on kyseenalaista, tarkoitan näillä etten ole tiedeorjentoitunut, mutta se on hyvä työkalu tiettyihin asioihin, kanavoituun tietoon pitää suhtautua varauksella.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 20 Maalis 2019, 09:50

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Noista kanavoinneista vielä, koska Andron kuvauksesta saa kovin yksioikoisen käsityksen minusta, enkä ole unessa, enkä tällöin luettavissa kuuluen johonkin aatteeseen, olen kyllä sanonut aiemmin, että kanavointeihin ei voi suhtautua varmana tietona, tiede toimii satelliiteissa, muttei toimi jos painovoima muuttuisi, tiede ei siis ole työkalu kuin vakaaseen tilaan, maailmassa on paikkoja joissa tila ei ole aina vakaa ja paranormaalit ei kuulu tiloihin mitä ymmärretään tieteessä juurikaan. Lähinnä tarvitaan maalaisjärkeä, mitä nyt ei osoita se että tietyn henkilön kanavointeja luetaan kuin raamattua vaikka on selvästi osoitettavissa että osa hänen kanavoinneista on kyseenalaista, tarkoitan näillä etten ole tiedeorjentoitunut, mutta se on hyvä työkalu tiettyihin asioihin, kanavoituun tietoon pitää suhtautua varauksella.

Nuo ovat sinun omia tulkintojasi että luetaan kuin Raamattua. Toisaalta hyvin ovat oikeaan osuneet mitä olen vinkkejä vuosien varrella kysynyt. Profetioihinkin toivoisi suhtautuvan pienellä varauksella ettei niitäkään luettaisi kuin Piru Raamattua. Et ole tuonut mitään esille mitkä kanavoinnit ovat selvästi kyseenalaisia. Tunnen jonkun verran rajatiedon immeisiä ja kun kirjoitan kotimaisista persoonista en tarkoita aina jotain yhtä tiettyä persoonaa, kuten todennäköisesti olet sen tulkinnut. Olen oikaissut jo aiemmin täällä perättömiä väitteitäsi esim. siitä että rajatiedon asioilla voisi tehdä suurempaa businesta. Grann ja Rauni-Leena jotain ovat tienanneet tekemällään työllä. Ja miksei yrittäjä saisi tienata jotakin tekemällään työllä.
Monesti kun on ollut niin että tilaisuuksia on järjestetty vieraalla paikkakunnalla josta on vuokrattu jokin tila. Tilaisuudessa on ollut useampia luennoitsijoita ja jokaiselle on maksettu sitten se sovittu palkkio tuosta luennosta. Jos kaikkien kulujen jälkeen jotain on sattunut jäämään sinne viivan alle on se ollut tuon tilaisuuden järjestäjän oma palkka tehdystä työstä. Maalaisjärkeä olisi nyt myöntää että se aiempi väitteesi ei pitänyt sitten alkuunkaan paikkaansa.
Kanavoituun tietoon pitää suhtautua aina varauksella mutta ei pidä kuitenkaan lähteä mustamaalaamaan ketään jota ei yhtään paremmin kuitenkaan tunne. Päätit lähteä hyökkäykseen kun toin esille niin kotimaisten kuin ulkomaistenkin persoonien näkemyksiä Maan mahdollisuuskentän eksponentaalisesta laajentumisesta ja ettei Nostradamuksen profetiat välttämättä tule toteutumaan näissä uusissa mahdollisuuskentissä. Siksi kritisoin sitä ettei välttämättä kannata lukita tulevaisuuttamme yhden tietyn profetian mukaiseksi. Siitähän meillä on nyt erilainen näkemys ja olet pyrkinyt heittämään epäilyksen varjon kanavoijien ylle, ovat he sitten kotimaisia tai ulkomaisia.. Joka tapauksessa heitä on useita jotka tuovat esille tuota Maan mahdollisuuskentän eksponentaalista laajentumista eli ts.mahdollisuuksia on lähes rajattomasti enemmän kuin koskaan tämän pallon historiassa.
Erottelukyky on se mistä moni kanavapersoona usein mainitsee, sitä tulee kehittää. Sellainen voi kehittyä ajan kanssa. Olikohan tämä nyt sitten tässä, varmaankin haluat sanoa sen viimeisen sanan.

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 21 Maalis 2019, 11:21

Koitetaan pitää mielellään tämä viestiketju kuitenkin tuohon kuuhun liittyvänä. Eilen täällä lounais-suomessa oli mahtava ilta seurata kuuta. Lämmin ilta ja pilvetön taivas. Oli pakko roudata kaukoputki pellolle. Kuu näkyi erittäin suurena ja kirkkaana. Harmi ettei ollut kameraa kiinni, koska mielestäni näin jotain menevän kuun vierellä. Täytyis joka kerta olla varautunut, vaikka halusin vain ihailla kraatereita. No seuraavalla kerralla laitan videon kiinni, niin pääsee analysoimaan jälkeenpäin jos jotain sattuu näkymään.
Teleskooppini on sen verran pieni kuitenkin etten sillä erota mahdollisia rakennelmia joita paremmilla putkilla on nähty.
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4451
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: KUU

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Maalis 2019, 07:57

Pakko vielä oikaista Andron väite, en ole väittänyt mitään negatiivista rajatiedon bisneksestä, nimittäin kannatan bisnestä, joten se ei ole mahdollista, hyvä jos joku onnistuu näin kapealla alalla tekemään bisnestä, Andron väite minusta on siis väärä.

Profetioihin kuten kanavointeihin saa suhtautua varauksella, ihan samaa mieltä, mutta ei millään pienellä varauksella, maan vaikutuspiiri ei ole mihinkään laajentunut tai jos onkin se ei vaikuta mitenkään parhaisiin profetioihin, Profetiat, niistä parhaat nähdään paikanpäältä, vaikka se onkin selittämätöntä, niin näin on.
Nostralla on näkyjä, ennusteita, missä hän sanatarkasti kuvasi henkilön pukeutumisen väreineen, ainoa mahdollisuus oli se että hän näki tilanteen paikanpäältä.
On todellakin aivan eri tasoisia ilmestyksiä samoin aivan eri tasoisia profetioita sekä aivan eri tasoisia kanavointeja. Pitää muistaa että aina osa on negatiivisiltä hengiltä. Mielestäni humanoideilta tuleva tieto ei ole pyhään kuuluvaa, en luottaisi vieraaseen rotuun, itse pidän niitä archoneina jotka loivat kulttuurimme, mm. pyrokratian, sanotaan nyt tämä kun uskontommekin on täällä niin vainottuna (en ole uskovainen, mutta olen herännyt ja näen humanoidien kanavoinneissa ison ongelman mutten niinkään Jeesuksen sanomissa mitään ongelmaa). Joten maan mahdollisuuskentän eksponentaalisesta laajentumisesta näkisin sen olevan enempi deep state tietoa, samoin uskontomme vainoamisen. Näinpä vanhat profetiat myös pyritään vaientamaan jottei niitä voida käyttää deep statea vastaan.

TALSHIAR
Peikko
Viestit: 208
Liittynyt: 23 Joulu 2017, 22:15

Re: KUU

ViestiKirjoittaja TALSHIAR » 25 Marras 2020, 03:20

Kuu ja sen vakituiset asukkaat saavat kohtapuoliin vieraan kiinasta. Juuri eilen tapahtui onnistunut kuualuksen laukaisu kiinan avaruusasemalta hainanin saarella. Kyseessä on lento kuuaineksen keräämiseksi ja tuomiseksi maahan. 2030 luvula kiinalaiset aikovat lähettää ihmisiä kuuhun ja sen jälkeen perustaa pysyvän siirtokunnan sinne. Yhdysvaltojen miehitettyjä kuulentoja olisi suunnitelmissa jo 2020 luvulla.

Julki puhutaan tieteestä, ja vapaan mielen ihmiset sen lisäksi kuun sotilaallisesta potentiaalista, muukalaisista kuussa ja muuta sellaista.

https://www.nytimes.com/2020/11/23/scie ... rocks.html

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7112
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: KUU

ViestiKirjoittaja Andromeda » 25 Marras 2020, 16:01

Onko tuokaan ihan 100% noin kuten on uutisoitu? Kiinalla on ollut oma ufo-ohjelmansa jo pitkään kuten Michael Salla sekä Exopolitics sivusto on tuonut asiaa esille. Mitä sellaista olisi Kuussa mitä Kiinalaiset eivät olisi tietäneet jo vuosikymmenten ajan. Miksi sinne lennettäisiin rakettipolttoainetta käyttävällä aluksella. Omia sateliitteja (5G?) voisivat toki viedä avaruuteen.


Palaa sivulle “Vinkit ja linkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa