Tiedän...siksi naurattaakin jotkut hunter videot jossa porukka on täpinöissään hyonteisistä ja pölypalloista jotka näkyy valopallona nightshotilla kuvatessa. Joopviltsu kirjoitti:Orbithan ei välttämättä tarkota,että kummittelee.

Tiedän...siksi naurattaakin jotkut hunter videot jossa porukka on täpinöissään hyonteisistä ja pölypalloista jotka näkyy valopallona nightshotilla kuvatessa. Joopviltsu kirjoitti:Orbithan ei välttämättä tarkota,että kummittelee.

viltsu kirjoitti:Nightshot muutenkin näyttää kaiken pölyn yms.
minni kirjoitti:Olen myös kauan haaveillut ns.haamutiimistä..
Onkohan Turun suunnalla harrastajia? Täällä on ainakin muutamia tunnettuja kummittelupaikkoja..

Ilmoitteleppas jos niitä nettisivuja teet niin käväisen.
 Ilmoitteleppas jos niitä nettisivuja teet niin käväisen.  no mutta joka tapauksessa asun itse tässä tuusulassa eli ihan helsingin lähellä
  no mutta joka tapauksessa asun itse tässä tuusulassa eli ihan helsingin lähellä 

aika helvetin monelle on siin tapaukses tepposet tehny kun tällä hetkellä olevista työntekijöistä näitä juttuja kokee neljä ja edelliden omistajan aikoihin kuulemma todella moni...enpä ole ennen törmänny tollasiin asioihin ja ei oikee tiedä miten pitäis käyttäytyä ku alkaa tapahtua!mennä paniikkiin vai yrittää olla välittämättä???!!!
 aika helvetin monelle on siin tapaukses tepposet tehny kun tällä hetkellä olevista työntekijöistä näitä juttuja kokee neljä ja edelliden omistajan aikoihin kuulemma todella moni...enpä ole ennen törmänny tollasiin asioihin ja ei oikee tiedä miten pitäis käyttäytyä ku alkaa tapahtua!mennä paniikkiin vai yrittää olla välittämättä???!!!Eob kirjoitti:Tästä haamunmettästyksestä on aika monta aihetta, eikö näitä vois liittää yhteen aiheeseen, jossa voi sitten keskustella siitä ja kysellä muita metsästämään. ;o

ja tämän innoittamana sitten kiinnostus heräsi.En oo vielä kerenny hommailemaan mitään mittareita ym sälää mutta tarkoitus olisi.Asun pk-seudulla ja ikää on 27v.
 ja tämän innoittamana sitten kiinnostus heräsi.En oo vielä kerenny hommailemaan mitään mittareita ym sälää mutta tarkoitus olisi.Asun pk-seudulla ja ikää on 27v. 
Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa