Metsästetään yhdessä

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 21:34

Sitä minäkin aluksi ajattelin, mutta pitäähän sitä miehen omaa mielipidettä, kuunnella. Eikö?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Frost » 13 Syys 2008, 10:45

Täällä vois olla ainakin pari hyvää kohdetta...

Oon kuullut, et täällä on joku järvi, jonka yllä liikkuu miehen haamu ja sen on vissiin joku nähnytkin. Yks mies myi kesämökkinsä sen järven rannasta, koska tämä haamu nimeltään Paavo oli pelotellut sitä. Tää mies oli hukuttautunut sinne järveen, koska ei kestänyt enään elämäänsä.

Ja jossain täällä, en tiedä tarkkaa sijaintia, on lato tai vaja tms. jossa on piruja :D Tän kyseisen rakennuksen omistaja oli hakenu lupaa sen rakennuksen polttamiseen, mutta koska se oli liian lähellä taloa, sitä ei voitu polttaa...

Tuli mieleeni vielä kolmaskin. Täällä oli ennen metsän keskellä, joen rannassa semmoinen vanha ja hyvin laho kartano, joka ikävä kyllä purettiin juuri muutama vuosi sitten. Mutta sen kartanon emännän haamu (saattoi olla sen talon piika, en muista tarkkaan) kulkee siinä lähellä olevalla tiellä öisin. Tästä ei minun tietääkseni ole näköhavaintoja.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 13 Syys 2008, 11:47

Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?


No se sun pitää itse kokea.
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 13 Syys 2008, 11:48

Frost kirjoitti:Täällä vois olla ainakin pari hyvää kohdetta...

Oon kuullut, et täällä on joku järvi, jonka yllä liikkuu miehen haamu ja sen on vissiin joku nähnytkin. Yks mies myi kesämökkinsä sen järven rannasta, koska tämä haamu nimeltään Paavo oli pelotellut sitä. Tää mies oli hukuttautunut sinne järveen, koska ei kestänyt enään elämäänsä.

Ja jossain täällä, en tiedä tarkkaa sijaintia, on lato tai vaja tms. jossa on piruja :D Tän kyseisen rakennuksen omistaja oli hakenu lupaa sen rakennuksen polttamiseen, mutta koska se oli liian lähellä taloa, sitä ei voitu polttaa...

Tuli mieleeni vielä kolmaskin. Täällä oli ennen metsän keskellä, joen rannassa semmoinen vanha ja hyvin laho kartano, joka ikävä kyllä purettiin juuri muutama vuosi sitten. Mutta sen kartanon emännän haamu (saattoi olla sen talon piika, en muista tarkkaan) kulkee siinä lähellä olevalla tiellä öisin. Tästä ei minun tietääkseni ole näköhavaintoja.


En jaksa lukea kokonaan mutta kerrotko missä tämä paikka on? vaikuttaa kiinostavalta..
Telecvovim!

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Frost » 13 Syys 2008, 16:46

Exitium kirjoitti:En jaksa lukea kokonaan mutta kerrotko missä tämä paikka on? vaikuttaa kiinostavalta..


Kaupunki on Jämsä, Jyväskylästä noin 69 km lounaaseen päin. Itse tapahtumapaikat: Järvi ja lato/vaja ovat vehmaalla ja kartanon haamu liikkuu turkinkylän tiellä. Tämä kartanon haamu saattaa olla sitten ihan huhu juttu.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 14 Syys 2008, 11:38

Frost kirjoitti:
Exitium kirjoitti:En jaksa lukea kokonaan mutta kerrotko missä tämä paikka on? vaikuttaa kiinostavalta..


Kaupunki on Jämsä, Jyväskylästä noin 69 km lounaaseen päin. Itse tapahtumapaikat: Järvi ja lato/vaja ovat vehmaalla ja kartanon haamu liikkuu turkinkylän tiellä. Tämä kartanon haamu saattaa olla sitten ihan huhu juttu.


Täytyypi kysyä tuosta sillä tyttöystäväni on jämsästä.
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 13:20

Exitium kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?


No se sun pitää itse kokea.


Elää okkultismissa? Elää okkultismin kanssa? Okkultismi elämän sisältönä? Elämme okkultistisessa ympäristössä?
Mutta että elää okkultismia?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 14 Syys 2008, 14:41

Aqua vitae kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?


No se sun pitää itse kokea.


Elää okkultismissa? Elää okkultismin kanssa? Okkultismi elämän sisältönä? Elämme okkultistisessa ympäristössä?
Mutta että elää okkultismia?


Minun ei sinulle tarvitse enempiä perustella, saat aivan itse miettiä tämän. Jos nyt vaikka palattais takasin aiheeseen.
Telecvovim!

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Brecle » 20 Syys 2008, 19:01

Mua kiinnostais "metsästää" mutta ikää ei ole vielä niin paljoa, ja muutenkin kantti ei ehkä kestäis jos yksin pitäisi
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Frost » 24 Syys 2008, 14:43

Mä voisin lähtee metsästämään otuksia, mikäli sijainti ja ajankohta olis sopiva ;)
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Vladimir
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Syys 2008, 19:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Vladimir » 24 Syys 2008, 14:51

Jos joku Oulussa on aavejahtiin lähdössä, niin ottakoot yhteyttä. Kummittelevista paikoista tiedän ainakin Jumprun rakennuksen, siitä on juttua ravintolan sivuillakin, sekä Tervasoihdun joka on yksi rannan aitoista. Tervasoihdussa kuuluu kuulemma askelia ylemmistä kerroksista vaikka tyhjää pitäisi olla. Oulussa oli muuten kesällä turistikierros jossa kerrottiin Oulun aaveista. Harmittaa ettei tullu käytyä.
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
- Siltikin lytyssä.

kärpäsSHIENI
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 08 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja kärpäsSHIENI » 06 Loka 2008, 13:25

Vladimir kirjoitti:Jos joku Oulussa on aavejahtiin lähdössä, niin ottakoot yhteyttä. Kummittelevista paikoista tiedän ainakin Jumprun rakennuksen, siitä on juttua ravintolan sivuillakin, sekä Tervasoihdun joka on yksi rannan aitoista. Tervasoihdussa kuuluu kuulemma askelia ylemmistä kerroksista vaikka tyhjää pitäisi olla. Oulussa oli muuten kesällä turistikierros jossa kerrottiin Oulun aaveista. Harmittaa ettei tullu käytyä.


Joo, mä voin ilmoittautua kun noista kevareista ei oikein taida siihen hommaan olla.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 16 Loka 2008, 10:34

Voisin yrittää onkia tuosta kierroksesta materiaalia ja laittaa tänne, jos jostain saisin sellaista. Oulun kummittelevat paikat on laitettu yliopistolaisten toimesta jonkinlaisen vihkosen muotoon jo pari vuotta sitten, voisin käydä sitäkin kyselemässä.

Jumpru on tullut käytyä olusella, yksi oulun parhaita paikkoja ellei paras. Voisi kysellä joskus työntekijöiltä siellä, onko mitään kuulunut. :)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Kaseki
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 11:54

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Kaseki » 25 Loka 2008, 20:49

Meikä kyl tykkäis lähtee kuukkeliin ettimään. hitsi et ens kesän ikää tulee vaan 14 ettei viel pääse sinne kuukkeliin. No, jos sais kavereit mukaa ja tutkia vähän Ukia. Mut tietty vanhemmat ei päästä ees kaheksalt enää mihinkää :( täytyy oottaa viel muutama vuosi, tai sit livahtaa ulos ja saada sapiskat XD Oiin tienny hyvän talon, jossa mun kaveri asus, mut vempulat ku se muutti siit veke. No, meikä tulee sit kuvioihin kun ikää on tarpeeksi et pääsee jonnekki

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Fenu » 28 Maalis 2009, 20:45

Pääsen täällä turussa lähi aikoina käymään tuolla Turun åbo swenska teatterissa jossa on tarinoita kahdesta kummituksesta ja se tuttu joka vie munt kierrokselle on itsekkin kokenut siellä toisen haamun kanssa kaikenlaista. :)

Jos pääsis sinne joskus tutkimaan paikkoja yö aikaan.. :) :ghost:

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 04 Touko 2009, 23:06

Tosiaan jos jollain on tarkempaa tietoa Oulussa tai Oulun ympäristössä olevista mahdollisista kohteista, niin ilmoitelkaa toki. Sosiaalinen verkosto ei ole vielä niin suuri, että tietäisi jokapaikasta kaiken, joten yleinen apu koskien kohde-ehdotuksia olisi hienoa.
Meillä pukkaa ensimmäinen tutkimus eräässä kohteessa tämän kuun aikana, mutta en asiasta voi vielä suurempia kertoa kun ei ole lupia vielä saatu mahdollisen materiaalin julkistamiseen. Mutta ehkäpä sitten tulevaisuudessa voin ilmoitella, että mitä on tullut tallennettua ja oliko tapahtumia ko. paikassa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 15:34

Aqua vitae kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?


No se sun pitää itse kokea.


Elää okkultismissa? Elää okkultismin kanssa? Okkultismi elämän sisältönä? Elämme okkultistisessa ympäristössä?
Mutta että elää okkultismia?


Onko se pilkunraiskaaminen noin helvetin hauskaa :|
Sun viestit ärsyttää jotenki aina :L
Juodaan viinaa :>

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Kesä 2009, 15:49

Mun viestithän ne joo aina.

Täältäki jostain zombiethreadista piti noukkia joku ikuisuuksia vanha viesti. Ja jos nyt selvennystä aivan välttämättä haluat, niin jos tuonkin viestin olisit kontekstissa lukenut, eikä henkilökohtaiset mielipiteesi minusta pääsisi esille, olisit huomannut, että rakas entinen jäsenemme Exitium ei jaksanut vaivautua antaa minulle selitystä aiheeseen, vaikka sitä pyysin.

Mieti nyt vähän seuraavalla kerralla ennen kuin alat aukomaan. Kiitos nyt kumminkin tämän esille ottamisesta, ettei vaan kenellekään jäänyt epäselväksi.

Mitäköhän minä sinullekin olen taas tehnyt, että tällaista tulee niskaan... :\
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Kesä 2009, 16:00

Reikämies - Viestejä: 27 = New Comer.
Aqua Vitae - Viestejä 1411 = Hard Core Para Blogi User.

Reikä mies voisi osoittaa vähän kunnioitusta Tämän Foorumin suurimmalle kiholle. ^_^
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 05 Kesä 2009, 16:02

Täällä lähellä on pakanoiden hautausmaa jossa sanotaan olevan jotain omituista. Kuulemma jotku olivat autolla menneet paikalle ja metsästä alkanut kuulua askelia aivan tyhjästä. Joku saanut myös lapiosta konepeltiin kun olivat sinne menneet.
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron