Paramiitti

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 02 Kesä 2008, 10:18

Yleisesti kun uutta porukkaa näen, niin tapaamisen tarkoitus on yleisimmin dokata, tutustua ja vielä jotakin porukan mielenkiinnon kohteisiin liittyvää.

Dokaaminen taitaa jäädä laskuista pois, koska niin moni mahdollisesti miittiin tulevista on kohtalaisen paljonkin alaikäinen, tutustuminen ilman dokaamista on yhtä tuskaa ja U.F.O.:jen bongaaminen saattaa käydä pitkäveteiseksi muutaman tunnin jälkeen.
Olisi hienoa vaikka vuokrata jokin mökki jostakin, ja lähteä porukalla vaan viettämään sinne aikaa. Vaikka yön yli jossakin missä on mahdollisuudet saunoa ja vaan olla.
Yhden mökin vuokraaminen ei tulisi kuitenkaan maksamaankaan niin paljoa/henkilö.
Toisaalta, pienikin hinta mahdollisten junalippujen ym. lisäksi voi olla joillekkin este.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Kesä 2008, 11:01

Ideat ovat sinänsä hyviä, mutta en tiedä kuinka moni uskaltaisi lähteä noin rohkeasti mukaan miittiin, jossa oltaisiin yö jossain ja saunottaisiin sun muuta. Eri juttu olisi tietenkin se, jos oltaisiin porukkaa ehditty nähdä useampaankin otteeseen.

Jos olisi joku Ufomuseo tai vastaavanlainen paikka, niin se jopa voisikin sopia osaksi miitin ohjelmaa. Paikkakunnaksi tulee mitä ilmeisemmin varmaankin Helsinki, sillä sieltä löytyy enemmän materiaalia kuin mistään. Sinne on myös helpompaa järjestää ohjelmaa. Teitenkin, joillekkin saattaa tulla matka hyvin pitkäksi, mutta kaikkia kun ei voi miellyttää. Jos pk-seutu olisi keskellä Suomea kaikki olisi toisin.

Pitää pistää vain mietintämyssyn alle tämä tämmöinen.

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 03 Kesä 2008, 22:18

W7Xhao kirjoitti:Yleisesti kun uutta porukkaa näen, niin tapaamisen tarkoitus on yleisimmin dokata, tutustua ja vielä jotakin porukan mielenkiinnon kohteisiin liittyvää.

Dokaaminen taitaa jäädä laskuista pois, koska niin moni mahdollisesti miittiin tulevista on kohtalaisen paljonkin alaikäinen, tutustuminen ilman dokaamista on yhtä tuskaa ja U.F.O.:jen bongaaminen saattaa käydä pitkäveteiseksi muutaman tunnin jälkeen.



Jotkut tykkää dokata, jotkut ei. Itselläni on periaatteena etten juo, enkä koskaan aloitakkaan juomaan. Edes ruoan kanssa en viinilasia juo. Mielestäni ufojen bongaaminen on kiinnostavaa ilman päihteitäkin, ja ihmisiin tutustuminen onnistuu kyllä ilman pienintäkään humalaa :o paljon mielenkiintoisempaa tutustua ihmisiin jotka eivät ole täysin estottomia, ja jotka voi oppia tuntemaan pikku hiljaa... Humalassa saattaa tulla sanotuksi jotain minkä olisi ehkä halunnut jättää sanomatta.

Tottakai hyväksyn muiden juomingit hyvän maun rajoissa, mutta miittiin ei tuoda MITÄÄN päihteitä. (Paitsi kahvia. Paljon. PALJON!)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Kesä 2008, 01:12

Jos vaan sallit, niin hieman tuosta absolutismistasi. Älä kuitenkaan ota tätä loukkaavasti, sillä sitä se ei ole.

Eli siis minusta on ihan kunnioitettavaa, että joku kieltäytyy päihteistä noinkin jyrkäasti. Minä kun en pystynyt pysymään niistä erossa kuin vaivaiset 15 vuotta. Olet mahtanut (ehkä) saada kotona kasvatusta jossa kielletään päihteet jyrkästi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että olut tai kaksi voisi kuka tahansa absolutisti juoda, sillä alkoholi rupeaa tekemään tuhojaan vasta suuremmissa määrissä. Mutta nojaa, saattaa kuitenkin sinunkin mielipiteesi asioista muuttua. Kyllä minäkin olin vielä siinä 14 vuotiaana sitä mieltä, että tupakkaahan en polta enkä koskaan juo. No, kumpaakin tultu kokeiltua ja kummastakin tultu valitettavasti nautittua. Nojaa, kumpaakaan en edes pahemmin käytä. Taino, alkoholi on noista kahdesta se suosikki.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 04 Kesä 2008, 10:31

Anti-Gravity, totesin jo ettei se dokaaminen oikein onnistu porukan suurehkon "ikähaitarin" takia, ja kyllä se jotenkin veisi pohjan koko miitiltä. Ensimmäistä kertaa tapaamisissa mä olen yleensä joko tosi vittumainen tai eristäytynyt selvinpäin, kännissä tai vastaavassa sitten taas maailman paras jätkä.

Miitti-ideoita voisi kerätä vaikka tänne, ja katsoa sitten vaikka kesäksi/kesän jälkeiselle ajalle miittiä niiden kanssa joita kiinnostaa.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja Trauma » 04 Kesä 2008, 13:00

Voisin tuota absolutismia kommentoida vielä sen verran, että minäkin olin vielä joskus 11-vuotiaana todella paljon alkoholia vastaan. No eihän siitä seurannutkaan muuta kuin erittäin paha ahdistus, josta en voinut kertoa edes vanhemmilleni. Sittemin kun hyväksyin alkoholin, niin tunsin todella vapautuneeni, enkä silti ole mikään teini joka vetäisi perseet joka viikonloppu. Ja olen sitä mieltä, että nuorten ihmisten ei pitäisi olla niin tiukkoja mielipiteissään. Esim. serkkuni tyttöystävä on 22-vuotias, mutta aikas tylsä ihminen koska hän on niin tiukasti alkoholia ja tupakkaa vastaan.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 04 Kesä 2008, 13:06

Enpä nyt oikein tiedä voiko ihmistä sanoa tylsäksi sen perusteella ettei polta tai juo.
Offtopiciksi menee, mutta menkööt. Mua koitettiin armeijatarkastuksen yhteydessä laittaa johonkin päihdehoitoon "runsaan käytön" takia, älkää vain ikinä vastatko rehellisesti niihin kyselyihin...
Noh, onneksi ne A-paperit sieltä kuitenkin tulivat "hyvän asenteen" takia.

Miittiä voisi järjestää jossakin Tku-Hki-Tre akselilla, kuin mitä olen saanut selville, niin osa, ellei suurin osa, asu juuri tällä välillä. Itselleni miitin paikka on kohtalaisen sama, kunhan ei aivan toiselle puolelle Suomea mennä päiväksi vain olemaan.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: kokoontuminen joulukuussa 2012 :?:

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Kesä 2008, 13:12

Okei, teen tänne pienen gallupin jonne jokainen miitistä kiinnostunut saisi vastata. Voisimme saada hyviä ideoita. Silti, tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miitti järjesttettäisiin lähiaikoina.

Kaupunki, jossa toivoisit miitin järjestettävän:
Paikkoja missä miitin aikana käytäisiin:
Asioita, mitä miitin aikana tehtäisiin:
Ajankohta: (kuukausi + vuosi)
Kuinka suuria summia olet valmis sijoittamaan miittiin:

Tuossa alkajaisiksi. Paisutan listaa kun keksin jotain. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Avatar
SimpanssiV2
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 18:24
Paikkakunta: salo-miehikkälä
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja SimpanssiV2 » 01 Heinä 2008, 10:30

no katotaa ilmestynkö ;)
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMJep Jep

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 05 Heinä 2008, 14:16

näissä kekkereissä meno voisi yltyä paranormaaliksi :D ... "heh heh"
I believe..

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 07 Heinä 2008, 22:35

Jeejee, messissä ollaan:D Jos nyt selviän sinne asti, mut kiinnostus heräsi :mrgreen:
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja ninjani » 10 Heinä 2008, 20:25

Olisihan se tosi jännä juttu, mutta en usko, että pääsen. Olen niin napero vielä. :oops:

Mutta ne jotka ei pääse voisi päivystää omalla paikkakunnalla mitä tapahtuu ja päivitellä foorumille jos jotain jännää on tapahtunut ja jos on mahdollista, niin jonkin sortin kuvia tai muuta kivaa :P
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 20:55

Ei taida tulla mitää koska oon sillo 17v ja en saa vielä autoa <.< Ellei joku sitten viitsis kyytiä antamaan... Jos joku voisi antaa kyydin niin lähettää PM asun Toijalassa eli 40km tampereelta.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 11 Heinä 2008, 15:12

Älkää siihen varaan laskeko, etteikö miittiä tehtäisi ennen 2012.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Heinä 2008, 02:53

Tupla. mutta olkoon.

Olen ajatellut, että pari tai kolme miittiä voitaisiin järjestää ennen vuotta 2012, jolloinka voisimme tavata jälleen päivänä 21.12.2012. Jos jotain tapahtuu, olisi todella hienoa kokea se yhdessä.

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja ropsoni » 21 Heinä 2008, 15:31

.........
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
SimpanssiV2
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 18:24
Paikkakunta: salo-miehikkälä
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja SimpanssiV2 » 21 Heinä 2008, 17:37

ilmotelkaas milloin ja missä tapahtuu nämä miitit
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMJep Jep

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Heinä 2008, 20:35

ropsoni kirjoitti:Kai vois tulla, mutta pelkään tuntemattomia ihmisiä, ja tilanteita joissa joutuu esim tilaamaan ruokaa hesestä :P Mutta voi olla että en enää tuolloin muista koko tapaamista ja tätä blogia.

Kaikilla on aivan sama tilanne edessä mitä olisi sinullakin kun/jos tulet miittiin. Ajattelin, että tapaamisen voisi tehdä vaikka tuossa syksyllä. Haluan kuitenkin teidän ehdotuksia, mitä miittissä voisi tehdä, jos minä sen järkkään. Pitää tietää mitä halutaan tehdä.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Arctica » 09 Elo 2008, 10:29

Olisi kyllä todella kiva tulla, tutustua paremmin samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin ja pongailla yhdessä kaikkea paranormaalia, mutta en taida päästä. Iskä tuskin lähtee mua viemään helsinkiin ja äitikään tuskin mua sitte yksin päästäisi, ja vieläpä niin lähellä joulua.
Mutta jos silloin se maailmanloppu tulee niin kyllä mä ainakin haluaisin olla sinä aikana omassa kotona perheeni luona.
Nyt kävi
näin

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Elo 2008, 14:02

Arrgh! Vaikka kuinka yritän sitä täällä takoa niin ei mene jakeluun. Jos ylipäänsä tulee miitti olemaan 2012, niin sitä ennen on varmasti muitakin miittejä. Ei se ole ainoa ajankohta. Jösses...

:roll:


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa