Paramiitti

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja DS8 » 18 Tammi 2009, 20:14

Tampere kuulostaa loistavalta verrattuna Ouluun näin omasta sijainnistani katsottuna. Mikäli alle neljän tunnin junamatkan päässä Turusta pidetään, tullaan mutkin paikalla näkemään.
Kesän aikana miitti olisi varmaan parhainta järjestää, ainakin osalla jengistä ehkä paremmin aikaa ja jaksamista.
"So this is life?"

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 18 Tammi 2009, 22:28

Tampere olisi mainio paikka. Tarpeeksi tekemistä, suuri keskusta ja aikapitkälti keskellä Suomen "sivistystä".

Jos tälläinen virallinen miitti tullaan järjestämään, niin kesä olisi melkein välttämätön. Suurinosa meistä kuitenkin opiskelee ja kesäisin opiskelijoilla on lomaa, joten ajankohta olisi suurelle osalle meistä todella hyvä. Kesällä on mahdollista olla myös pihalla ja se on plussaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Tammi 2009, 01:14

Itse olen ajatellut, että mahdollinen miitti voitaisiin pitää ensi kuussa Espoossa pidettävien MinäOlen -messujen yhteydessä. Toki messualueen ulkopuolella, että ei tarvitse ostaa lippua messualueelle. Messut pidetään 7.2 ja 8.2. Eli johonkin tuohon aikavälille miitti voitaisiin sijoittaa (mieluiten itse messujen jälkeen). Mikä olisi sopiva aika ja ilmoittakaa olisitteko tulossa? Tämä on siis vielä suunnitteluasteella ja kaikki ehdotukset asiaa koskien otetaan vastaan.

PS. Itse messuilla on paljon yliluonnolliseen liittyvää asiaa enemmän henkiseltä kannalta. Kerrotaan mm. yhteydestä enkeleihin...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 20 Tammi 2009, 21:21

Espoo on hieman liian kaukana omalla kohdallani. Varmaan muillakin ilmenee samanlaisia ongelmia näiden miittien yhteydessä. Kannatan edelleen, että voisi pitää pienempiä tapaamisia alueittain esim. Helsingin, Tamperee tai Oulu läheisyydessä.
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja DS8 » 20 Tammi 2009, 21:52

Mut tullaan messuilla näkemään mikäli rahatilanne antaa periksi. Nyt näyttää vähän siltä, että rahat loppuvat jo ennen junaa. Idea pienemmistä tapaamisista alueittain myös hyvä.
Moniko täällä on Turusta tai sen lähistöltä? Tapaaminen täälläpäin olisi enemmän kuin helppoa järjestää vaikka jossakin kahvilassa tai vastaavassa näin kylmien kelien aikana, tai jossakin ulkotilassa kun kesä lähenee vielä muutaman kuukauden. Mielenkiintoa kenelläkään täälläpäin?
"So this is life?"

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 20 Tammi 2009, 22:03

Pitäisiköhän tehdä aivan oma aihe miiteille vai pidetäänkö kyseiset keskustelut täällä? Kiinnostuneita pitämään miittiä Oulussa? =D
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 20 Tammi 2009, 22:31

Pidetään vain yleinen keskustelu miitistä täällä, sillä mitään ei ole lyöty lukkoon.

Wespa, messut olisivat mahtava paikka tavata, mutta todennäköisesti ryhmä jakaantuisi heihin jotka eivät pääse messualeelle ja heihin jotka pääsevät. Muutenkin talvi on aika kylmä vielä ensikuun eikä sisällä viitsisi koko miittiä järjestää.

Minä kannatan yhä ajaksi kesää lämpimän ilman takia, joka sitten mahdollistaa pihalla seikkailun. Kaupunki on minulle periaatteessa sama, mutta kannatan yhä Tamperetta sen ollessa suurien kaupunkien keskellä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Tammi 2009, 00:55

DS8 kirjoitti:Mut tullaan messuilla näkemään mikäli rahatilanne antaa periksi. Nyt näyttää vähän siltä, että rahat loppuvat jo ennen junaa. Idea pienemmistä tapaamisista alueittain myös hyvä.
Moniko täällä on Turusta tai sen lähistöltä? Tapaaminen täälläpäin olisi enemmän kuin helppoa järjestää vaikka jossakin kahvilassa tai vastaavassa näin kylmien kelien aikana, tai jossakin ulkotilassa kun kesä lähenee vielä muutaman kuukauden. Mielenkiintoa kenelläkään täälläpäin?


Itse olen Turun lähistöltä. Se taitaa olla vähän joka paikka ja aika sellainen, että jotkut pääsevät ja jotkut eivät. Tuo messu on ainakin sellainen päivä, jolloin itse olen valmis lähtemään kauemmaksikin Turusta (siis Espoolle) ja varmasti moni Helsinkiläinenkin olisi valmis tulemaan. Mutta kuten sanottua, niin pidetään kaikki vielä avoinna. Ehkä tulemme pitämään useammankin miitin. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 24 Tammi 2009, 05:58

onkos porukkaa tulossa sitten kotkan meripäiville ? siinähän menis miitti samassa ;)
I believe..

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Aurelia » 20 Helmi 2009, 19:33

Harmi tosiaan kun en huomannut käydä katsomassa tätä keskustelua...olin meinaan lauantaina noilla messuilla ja olisin hyvinkin kerennyt miitteillä siinä sivussa kun olin yksin liikenteessä.

Edelleenkin voin järkätä kesällä Tampereella jonkun tapaamisen, mutta jos ennen sitä löytyy intoa niin tässä olisi yksi ehdotus pienelle porukalle:

4.4. klo 16 alkaen olisi Tampereella eräs yleisölle avoin meediotilaisuus, joka maksaa 10 euroa. Kyseinen paikka on minulle entuudestaan tuttu kun olen noissa käynyt muutaman kerran. Sali on pieni ja siellä kannattaa olla hyvissä ajoin paikalla, että mahtuu sisään, sillä nämä yleisölle avoimet tapahtumat ovat tosi suosittuja. Tämä sijaitsee hyvin lähellä rautatieasemaa, joten jos joku haluaa lähteä mukaan niin viestiä vaan kehiin, voin lähteä vaikka asemalta opastamaan. Jollain muutaman hengen porukalla olisi hauska tavata ja siirtyä tilaisuudesta vaikkapa johonkin kuppilaan keskustelemaan kokemuksesta. :)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 20 Helmi 2009, 21:29

Aurelia kirjoitti:Harmi tosiaan kun en huomannut käydä katsomassa tätä keskustelua...olin meinaan lauantaina noilla messuilla ja olisin hyvinkin kerennyt miitteillä siinä sivussa kun olin yksin liikenteessä.

Edelleenkin voin järkätä kesällä Tampereella jonkun tapaamisen, mutta jos ennen sitä löytyy intoa niin tässä olisi yksi ehdotus pienelle porukalle:

4.4. klo 16 alkaen olisi Tampereella eräs yleisölle avoin meediotilaisuus, joka maksaa 10 euroa. Kyseinen paikka on minulle entuudestaan tuttu kun olen noissa käynyt muutaman kerran. Sali on pieni ja siellä kannattaa olla hyvissä ajoin paikalla, että mahtuu sisään, sillä nämä yleisölle avoimet tapahtumat ovat tosi suosittuja. Tämä sijaitsee hyvin lähellä rautatieasemaa, joten jos joku haluaa lähteä mukaan niin viestiä vaan kehiin, voin lähteä vaikka asemalta opastamaan. Jollain muutaman hengen porukalla olisi hauska tavata ja siirtyä tilaisuudesta vaikkapa johonkin kuppilaan keskustelemaan kokemuksesta. :)

Kuullostaa todella mielenkiintoiselta! Voisin lyöttäytyä ilomielin mukaan. Minkäslainen tapahtuma päämääräisesti on kyseessä? Meedioitakin on monenlaisia.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Helmi 2009, 22:53

Luin aluksi, että meditointitilaisuus, mutta meediotilaisuus. Kukas/keitä meedioita siellä on paikalla ja mitä tilaisuus pitää sisällään? Olisiko tästä jotain nettisivua tms. josta saisi lisätietoa?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Phantom » 21 Helmi 2009, 02:24

Paikalla...mutta luultavasti hiukan alkoholin vaikutuksen alaisena koska kumminki 21.12.2012.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Helmi 2009, 10:51

Miettikääpä oikeasti, jos 21.12.2012 tapahtuisi jotain, siitä todennäköisesti olisi jotain tietoa ellei se tulisi täysin yllättäen, jota todella epäilen. Vähän epäilen, ettette tule miittaamaan vaan olette silloin perheidenne kanssa ja jännitätte.

Ei hyvää päivää...

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Aurelia » 21 Helmi 2009, 14:40

Wespa kirjoitti:Luin aluksi, että meditointitilaisuus, mutta meediotilaisuus. Kukas/keitä meedioita siellä on paikalla ja mitä tilaisuus pitää sisällään? Olisiko tästä jotain nettisivua tms. josta saisi lisätietoa?

http://www.henkinenkehitys.fi/Tampere%20spiri.htm

Tuo kyseinen meedio ei ole mulle entuudestaan tuttu, mutta kaiketi tilaisuus menee kutakuinkin saman kaavan mukaan kuin muillakin meedioilla...eli keräännytään tähän pieneen saliin istumaan, kuunnellaan musiikkia ja hiljennytään yhteiseen rukoukseen minkä jälkeen n. 1-2 tuntia meedio kertoo yleisölle viestejä tuonpuoleisesta. On sitten meediosta kiinni kuinka hän sen toteuttaa. Jotkut tulevat jonkun luokse yleisöstä ja kertovat suoraan viestin, jotkut kuvailevat henkimaailmasta tullutta ja yleisö koittaa lisäkysymyksin tunnistaa tämän viestintuojan.

Itse olen saanut erittäin yksityiskohtaisen kuvauksen omasta kummitädistäni (ulkonäkö, murtuma kädessä, kuinka laittoi hiuksiaan, sairaudet yms) tällaisessa tilaisuudessa ja meedio kertoi meidän esim käyneen katsomassa hevosia ja tädin laulaneen kovaa ja korkealta kokkaillessaan mulle kun olin lapsi, yksityiskohtia jotka voi heittää arvalla, mutta aika epätodennäköistä että osuisi niin tarkkaan oikeaan.

Vaikkei saisikaan henkilökohtaisesti viestiä tuollaisessa tilaisuudessa, ne ovat yleensä hyvin voimaannuttavia ja lohdullisia kokemuksia. Ja sekptikolle tietenkin hyvää viihdettä kun koettaa selvittää miten se kaikki on mahdollista. ;)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Helmi 2009, 15:22

Kuullostaa hauskalta. Ehkä tuon jälkeen suhtautuisin hieman eri tavalla meedioihin. Jospa hän vaikka tietäisi kuinka isoisoisäni kuoli. Jos osuisi oikeaan, hämmästyisin aika toden teolla. ;)

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Aurelia » 24 Helmi 2009, 12:42

Regendos kirjoitti:Kuullostaa hauskalta. Ehkä tuon jälkeen suhtautuisin hieman eri tavalla meedioihin. Jospa hän vaikka tietäisi kuinka isoisoisäni kuoli. Jos osuisi oikeaan, hämmästyisin aika toden teolla. ;)

Kauheaa, tuli mieleen miten eräs ihminen tukehtui humalassa croissanttiin ja alkoi naurattaa. Ei pitäisi nauraa kun itse vielä hyödyin hänen kuolemastaan ja sain hänen pyykinpesukoneensa. Jotenkin vaan kun joku viittaa jollakin tapaa poikkeukselliseen kuolemaan niin ensimmäisenä mieleen tulee tukehtuminen kahdella tapaa, ruokaan tai omiin kalaverkkoihin sotkeutuneena. Kumpikin naurattaa minua vaikka kokemukset löytyvät omasta lähipiiristä. Taidan olla vähän vinksahtanut. :lol:

Itse olen erityisen kiinnostunut meedioista ja palan aina halusta mennä kokemaan ovatko mielestäni huijareita vai saavatko aidosti viestejä. Yhtenä mahdollisuutena olen pohtinut, että kenties he osaavatkin vain telepaattisesti lukea läsnäolijoiden alitajuntaisia toiveita, asioita joita he pohjimmiltaan haluaisivat kuulla joltakin tietyltä edesmenneeltä. Mutta milläs näitä todistaa mihinkään suuntaan...
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja Aurelia » 23 Maalis 2009, 08:46

Voi rähmä. Joudun perumaan tuonne tulemiseni, koska joudun hoitamaan tädin velvollisuuksia vauvan nimiäisissä samaisena päivänä, sain vasta tietää tuon päivämäärän ja tietenkin meni just päällekäin. :(

Jos joku on kiinnostunut kuitenkin menemään tuonne niin multa voipi kysellä lisäohjeita halutessaan. Sinne on kyllä helppo löytää kun paikka on lähellä rautatieasemaa.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja viltsu » 25 Maalis 2009, 16:55

Tuollainen miitti olisi aivan mahtava! :) Voisin raahautua minne tahansa kunhan ei ole yli 500km päässä Tampereelta. Tuollainen mökki olisi kiva tilata ja mennä sinne hillumaan tuolloin 21.12.2012. Viinaa vaan ei voisi juoda, koska olisi nuorempia mukana. :D
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paramiitti

ViestiKirjoittaja joni » 27 Maalis 2009, 14:15

Määkin voisin Viltsun kanssa tulla ku asutaan 200m päässä toisistamme :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron