Metsästysretki Turussa?

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Metsästysretki Turussa?

ViestiKirjoittaja Frost » 01 Marras 2012, 13:52

Terve!

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olisiko kiinnostuneita lähtemään olentojen metsästykseen Turkuun tai lähialueille? Kaiken karvaiset innokkaat metsästäjät ovat tervetulleita. Itse olen 22 vuotias mörkö (jos niin voi sanoa), mutta sinä voit olla ihan mitä vain. Toivottavasti innokkaita löytyy, tällä kaupungilla on niin värikäs historia että olisi mielenkiintoista mennä "metsästämään", ties mitä täältä löytyy.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Mul Van
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Loka 2012, 23:06

Re: Metsästysretki Turussa?

ViestiKirjoittaja Mul Van » 28 Joulu 2012, 02:14

Moro! Vihdoinkin joku! Todellakin kiinnostais :) Siinä on vain pari muttaa:

Olen 16, eli siis edelleen vanhempien holhokki. Ties mitä ajattelisivat, eivätkä varmaan ihan noin vaan laskisi matkaan.

Asun Hämeenlinnassa, eli välimatkaakin kertyy.

Mutta ei hätä ole tämän näköinen, eiköhän jotain keksittäisi. Ehdotuksia mm. näihin ongelmiin? :D

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Metsästysretki Turussa?

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Joulu 2012, 01:36

Olen kuullut, että Turussa on muutamia kummittelevia kuuluisia paikkoja. Voisi olla ihan mielenkiintoinen reissu jos ajankohta on vaan sopiva. Itse asun 30km etäisyydellä Turusta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron