Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 27 Tammi 2016, 12:46

Melko hiljaista täällä on ollut useamman vuoden, joskus jotain viestiä liikkuu. Enpä ollut itse huomannut tätä ketjua aikaisemmin.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 27 Tammi 2016, 12:51

portinetsija197 kirjoitti:Melko hiljaista täällä on ollut useamman vuoden, joskus jotain viestiä liikkuu. Enpä ollut itse huomannut tätä ketjua aikaisemmin.

Itse ymmärsin asian niin, että koska kysyjä asuu Kouvolassa, hän kysyi tapahtuuko Kymenlaakson alueella enää mitään.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 27 Tammi 2016, 12:57

Mahdollisesti niin, Kymenlaakson alueella on tainut joku porukka tutkia joitain kohteita viime vuosina, fb:ssä taisi olla juttua niistä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 27 Tammi 2016, 13:00

Mahtaako tuo fb olla sitten syy siihen että kaikilla foorumeilla on niin hiljaista, vai mistä johtuu?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 27 Tammi 2016, 13:04

Fb on varmaankin yksi syistä koska siellä on paljon ryhmiä joissa käsitellään rajatietoa. aktiiviset tutkimusporukatkin ovat useimmiten fb:ssä eikä välttämättä muualla. Lienee rahakysymys jossain määrin.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Aaveenmetsästystä Kymenlaakson alueella

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 10 Helmi 2016, 21:35

Fb on syynä monen muunkin foorumin hiljenemiseen. Tuntuu, että foorumeilla on joutsenlaulut käynnissä, kun aktiivisuus on ollut laskusuhdanteessa pidemmän aikaa. Muutamilla alustoilla vielä kuhina käy, mutta hiljaista kuolemaa tämänkaltainen keskustelukulttuuri tekee. Sääli sinänsä, kun itse en ole fb:ssa tai vastaavissa.


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa