Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Doc » 04 Marras 2008, 12:01

Eli Pohjanmaalla, Etelän alueella, toimisi nuorille suunnattu "kerho", Paranormal Boys. Tutkimme erinlaisia henkiä ja henkialueita. Yhteydenotot minulle yksityisviestillä taikka e-mailiin osoitteeseen kurda@luukku.com. Mieluiten yksärillä. Otamme pienen haastattelun ja kyselemme aikaa jne. Koitamme saada mahdollisimman ison porukan kokoon. Toivottavasti olisit Jalasjärveltä tai jostain sieltä päin. Puh. num. saa yksärillä jos tarvitset. IRC-kannua ei ole luotu, mutta jos välttämättä tarvitset semoisen, niin koitetaan luoda. Pääasiassa mesellä me otetaan kontaktia.
Jäseniä on tällä hetkellä kolme, ja aikomuksena on tutkia erään jäsenen omistama autiotalo.
Da Doc
Kuva
Uskokoon ken tahtokoon

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Marras 2008, 18:13

Onnea yritykseen, vaikka todennäköisesti ei tule tuottamaan tulosta. Ihmiset eivät ole halukkaita edes ilmaiseksi hankkimaan kasaa nuoria tutkimaan paikkaa, joka nyt sattuu olemaan hieman outo. Minä henkilökohtaisesti en perustaisi mitään tällaista kerhoa. Jos nyt sattuisinkin kuulemaan jostain paikasta, jossa huhujen mukaan olisi jotain outoa, menisin piipahtamaan siellä nopeaan itse tai jonkun toisen kanssa ja jos paikka on sitä mitä on luvattu niin pari ylimmääräistä pyörää mukaan jotta kaikki varusteet tulisivat mukaan ja käyttöön.

Muistakaa myös, että pelkästään väite, että jossain kummittelee voi saada mielikuvituksen laukkaamaan. Kun pääsee paikanpäälle, pitää muistaa olla "tuskin täällä on mitään" mielellä, mutta ei latistaa mielenkiintoa. Kaikki ylimmääräinen mielikuvitus pitäisi saada karsittua.

Onnea.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 04 Marras 2008, 18:34

Just taas sitä vaan kommenttia poistetaan kylmästi, en mä mitään väärää taaskaan sanonut. regendos on innokas sensuroimaan
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja tuputhy » 04 Marras 2008, 19:31

Olen joskus itsekin luullut, että kirjoittamani viesti on samantien poistettu, kunnes hoksasin, että joskus, kun kommenttia lähettää, siinä yläpuolella näkyy jonkun muun kommentti, joka on tullut just siinä välillä, kun kirjoitin. Silloin pitää vaan uudestaan painaa: "lähetä"
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Marras 2008, 20:21

njoo oon aika varma että toi ei tule onnistumaa... ellet sitte päästä +12v ikäsiä... niitä riittää. mut jos iha vanhemmas porukas meinaat nii ei tuu onnistumaa... ellet iha vaa vitsi mielessä jonkuu kaverin kans lähe.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Marras 2008, 21:01

Korvapuikko kirjoitti:Just taas sitä vaan kommenttia poistetaan kylmästi, en mä mitään väärää taaskaan sanonut. regendos on innokas sensuroimaan


Loukkaavat, asiattomat, halventavat jne. kommentit poistetaan automaattisesti. Sinulla on muutenkin ollut tapana kritisoida asioita agressiiviseen ja provosoivaan sävyyn, joten ei ihme, että kommenttejasi poistetaan melkeinpä säännöllisesti. Opettele nyt jösses käyttäytymään asiallisesti, niin ylläpidoltakin säästyisi vaivaa. Joudun valitettavasti lykkäämään muutaman viikon porttikiellon pian, ellet ala olemaan ihmisiksi.

Epäileväinen saa olla ja kritisoida saa, mutta se pitää_tehdä_asiallisesti hyvän maun rajoissa.

Tämä oli varoitus.

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Calemran » 11 Marras 2008, 18:50

Minkähän ikästä porukkaa tässä on ja millä mielin tälläsessä toiminnassa ollaan? Itse asun Jalasjärven läheisyydessä ja jonkinlainen tutkimus ja muu paranormaalitoiminta olisi ihan jees, mutta tuo nimi on nyt vähän köh. Taidan itse perustella jotakin, jos löydän edes yhden innokkaan.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Paranormal Boys MC-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 06 Kesä 2009, 19:48

Jos haluaa perustaa ryhmän tutkimaan mahdollisia paranormaaleja tapahtumia, kannattaa se tehdä hyvin hyvin vakavasti. Mitään kieliposkessa toimintaa on turha lähteä kaupittelemaan ja niin ikävää kuin se onkin, kovin nuorta sakkia ei hyvällä katsota (siis uskottavuuden osalta). Myöskin eri jäsenten ammatit/koulutus on hyvä saada mahdollisimman laajaksi, eli mahdollisimman paljon know-howta ryhmään.
Seuraavaksi aletaan ns. "markkinoimaan" omaa ryhmää ja internet tarjoaa moiseen vallan hyvät välineet. Tässäkin tapauksessa suosittelen liikkumista vakavalla linjalla.
Kun ryhmä ja markkinointi on kunnossa, aletaan toivoa mahdollisia kohteita ja jos/kun sellaisia ilmenee, niin hoidetaan ne tutkimuksetkin hyvin hyvin vakavasti. Toisinsanoen perseily ei kannata missään vaiheessa.
Mitä uskottavampaa toimintaa kaikilta osa-alueilta, sitä todennäköisemmin tulee kohteita eteen.
Tosin kannattaa muistaa se, että homma vaatii pirusti vapaa-ajan käyttämistä toimintaan ja pitkäaikaista paneutumista.

Yhteenveto: Hyvin hyvin vakavasti ottaa kaikki, ei perseillä ja pitkäaikaista paneutumista toimintaan. :)
Niin juu ja jos ne hermot on kasassa, eli tuntematon ei pelota, niin ei muuta kuin toimintaa pyörittämään.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa