Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...
j0int kirjoitti:Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...
nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?
Wespa kirjoitti:Konemusiikkia enimmäkseen (Hands Up, Hard Dance, Euro Dance yms.), mutta tulee kuunneltua rennompaa metalliakin, mm. Kornia, Static-X:ää yms.
Wespa kirjoitti:j0int kirjoitti:Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...
nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?
Niin tästä on aika paljon keskustelua, että onko se musagenrekin vai ei, mutta itse olen käsittänyt, että HipHop on sellaista rennompaa ja Rap on sellaista vähän kovempaa "gangstamenoa" tms.
j0int kirjoitti:Burn kirjoitti:Wespa kirjoitti:j0int kirjoitti:Burn kirjoitti:Itse kuuntelen RAPpiä ja HIP_HOPpia mutta ei voinut kuin yhden ottaa joten otin HIP_HOP...
Niin tästä on aika paljon keskustelua, että onko se musagenrekin vai ei, mutta itse olen käsittänyt, että HipHop on sellaista rennompaa ja Rap on sellaista vähän kovempaa "gangstamenoa" tms.
Minu käsitykseni mukaan tuo Wespan arvaus / tieto on oikeaa... Mutta olen myös kuullut että jos joku sanoo että "Oon räppäri" niin se meinaa että se tekee niitä biisejä ite ja hoppari vaa niiku kuuntelee, kai : D
j0int kirjoitti:nii mä oon jo jtn 7 vuot kuunellu rappii mu mä en oikee tajuu miks ne eritellää toisistaa? ku noiha erottaa se et hiphop o kulttuuri ja rap se musa genre mu silti kaikkial ne o eriksee.. onks hiphop muka musa genreki?
W7Xhao kirjoitti:En vastannut noihin yhteenkään, koska oma musiikkimaku on sen verran "laaja".
W7Xhao kirjoitti:Tiedä sitten teinkö jotakin väärin tai jotain, mutta en saanut rastitettua kuin yhden ruudun.
Niin tai näin, heavy on varmaan lähimpänä sitä mitä kuuntelen.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa