Eniten aikaa vievä harrastus on varmasti tämä nettielämä
. Kirjoittelen miljoonalla foorumilla, ylläpidän yhtä itse ja moderoin toista, suunnittelen ensimmäisiä kotisivujani, bloggaan, satunnaisesti irkkailen ja olen koukuttanut erilaisiin yhteisöihin (pahimpana Facebook, johon minulla on viha-rakkaussuhde).
Toinen rakas harrastus on liikunta. En varmaan näytä kovinkaan sporttiselta ulospäin, mutta olen totaalisen riippuvainen pitkistä päivittäisistä lenkeistä (1,5 - 2 tuntia illassa), käyn kahdesti viikossa kuntosalilla ja kerran viikossa pilates-tyyppisessä jumpassa. Saan liikunnasta valtavasti myös henkistä jaksamista, eniten ehkä juuri tuosta lenkkeilystä. Inhottaa talven tulo, kun joutuu katsomaan askeleensa tarkkaan, ettei kovin liukastelisi. Pitää ehkä ostaa kengänpohjiin sellaiset irralliset nastapohjat, tai mitä ne nyt ovatkaan.
Muita mieluisia aktiviteetteja: vapaaehtoistyö, lukeminen, kirjoittaminen, kielten opiskelu ja kotioloissa taiteilu ja askartelu. Kuulostaa, että tekisin kauheasti kaikkea, mutta todellisuudessa vain plösöän enkä touhua juuri mitään... Tällä hetkellä kyllä, onneksi, menee aika paljon aikaa tuohon liikuntaan, mitä pidän hyvänä asiana. Alunperin aloitin liikkumisen siksi, että laihtuisin, mutta nyt se tavoite on muuttunut aika toissijaiseksi verrattuna hyvään oloon, jota liikkumisesta saan.