Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Calemran » 07 Loka 2008, 15:25

Ärsyttää tää blogin irc-kanavan porukka, ku osa näyttää olevan pilailumielessä sielä ja ei tuola voi edes kuvitella, että keskustelisit mistään aiheeseen liittyvästä. Käyttäjät sielä haukkuu ylläpitoa ja mitä tää meidän TheMagician sielä nuolee niiden persettä, ettei muka usko mihinkää paranormaaliin sun muuta >: O suurta petosta?

Tuonne sais jonku puhdistuksen heittää, niin loppus noi tukiasläpät sun muut. Pysytään aiheessa.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 07 Loka 2008, 15:41

Calemran kirjoitti:Ärsyttää tää blogin irc-kanavan porukka, ku osa näyttää olevan pilailumielessä sielä ja ei tuola voi edes kuvitella, että keskustelisit mistään aiheeseen liittyvästä. Käyttäjät sielä haukkuu ylläpitoa ja mitä tää meidän TheMagician sielä nuolee niiden persettä, ettei muka usko mihinkää paranormaaliin sun muuta >: O suurta petosta?

Tuonne sais jonku puhdistuksen heittää, niin loppus noi tukiasläpät sun muut. Pysytään aiheessa.

Tuo on kyllä valitettavan totta.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Loka 2008, 19:29

Ja taas uhkaukset molempii kouluihin täällä jyväskylässä!

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 07 Loka 2008, 20:05

Vitun apinat. Kyllä jotkut on huomionkipeitä tai jotain. Voisivat vähän miettiä tekojensa seurauksia. Munkin kotikunnassa lukio tyhjennettiin kun yksi sen oppilaista uhkaili sitä pommilla.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ninyo » 07 Loka 2008, 20:07

s3nsi kirjoitti:Vitun apinat. Kyllä jotkut on huomionkipeitä tai jotain. Voisivat vähän miettiä tekojensa seurauksia. Munkin kotikunnassa lukio tyhjennettiin kun yksi sen oppilaista uhkaili sitä pommilla.


Myös Anjalankosken lukiota oli uhattu pommilla. (Jos et nyt sitten sitä tarkota) Ihmiset ovat niin helvetin tyhmiä.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 07 Loka 2008, 20:19

HÖH! miksi tänne ei tule pommiuhkausta. Pääsisi pois koulusta...

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Loka 2008, 20:23

Yhteensä 120 uhkausta 10 päivän aikana tullu ympäri Suomenmaata ! :evil: :evil: :evil:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 07 Loka 2008, 20:26

Tiia kirjoitti:Yhteensä 120 uhkausta 10 päivän aikana tullu ympäri Suomenmaata ! :evil: :evil: :evil:

HYVÄ SUOMI! JAKSAA JAKSAA!

TheMagician
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 06:03

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja TheMagician » 07 Loka 2008, 20:41

Calemran kirjoitti:Ärsyttää tää blogin irc-kanavan porukka, ku osa näyttää olevan pilailumielessä sielä ja ei tuola voi edes kuvitella, että keskustelisit mistään aiheeseen liittyvästä. Käyttäjät sielä haukkuu ylläpitoa ja mitä tää meidän TheMagician sielä nuolee niiden persettä, ettei muka usko mihinkää paranormaaliin sun muuta >: O suurta petosta?

Tuonne sais jonku puhdistuksen heittää, niin loppus noi tukiasläpät sun muut. Pysytään aiheessa.


BAWWWWWWWWWWW.

Kenen persettä minä siellä nuolen? Wespan? Käyttäjien? En ymmärrä miksi harrastaisin sellaista. Alunperin tulin kanavalle, koska olin kiinnostunut UFOista, paranormaalista, 9/11 ja koska luin blogia ja olin 24/7 irccaaja, mutta sittemmin olen oppinut Ihan Oikeaa Tiedettä ja alkanut kyseenalaistamaan kaikkea paranormaalia ja tämän seurauksena minusta on tullut skeptikko.

Skeptikoissa ei ole mitään väärää. Maailmaa tarvitsee skeptikkoja. Itse asiassa, jokaisen sisällä on pieni skeptikko, koska joko uskoo asiasta A asian B tai vaihtoehtoisesti asian C. Ja kanavalla on minun lisäksi monia muitakin skeptikoita. Ja kai se on niin, että me skeptikot puhumme ennemmin muista asioista kuin paranormaalista, mutta se ei tarkoita sitä, ettei sinne saisi kuka tahansa tulla puhumaan mistä haluaa, täytyy vain pitää mielessä, että nyt ollaan internetissä ja nimenomaan ircissä, joten pitää kestää se skeptikkojen palaute.

Miksi minä sain operaattoristatuksen, en tiedä, mutta se ei vaikuta käyttäytymiseeni kanavalla mitenkään. Ehkä se johtui aktiivisuudesta? Kanavalla on tällä hetkellä monia henkilöitä, jotka olisivat hyviä operaattoreita aktiivisuutensa puolesta, mutta mielestäni kanava ei tarvitse enempää operaattoreita, koska pitkään aikaan en ole ainakaan itse nähnyt mitään toimintaa mihin olisi pitänyt puuttua. Tämä on tietty Wespan oma päätös mikäli hän haluaa lisätä operaattoreita... Tai ehkä se johtui siitä, että olen monilla suurilla kanavilla operaattori ja minuun pystyy luottaa? Mielestäni olen hyvä operaattori, koska potkin ja bannaan vain, kun siihen on helvetin hyvä syy. En kiellä minkäänlaista keskustelua kanavalla enkä anna varoituksia ilman syytä. Vaikka sinne joku tulee aukomaan vähän päätään niin osaan olla välittämättä, ellei se mene yli rajojen. Joskus jos keskustelu menee kanavalla oikein mielenkiintoiseksi saatan hypätä keskusteluun mukaan sarkastisin kommentein, mutta taas, tämä on internet, get over it.

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Calemran » 08 Loka 2008, 02:41

Vituttaa vain sikana, ku porukka on tommosta >:--------D

Itte sain niin paljo paskaa niskaan peruskouluaikoina siitä, että satuin edes lukemaan tälläsiä asioita. Minut tuomittiin saatananpalvojaksi sun muuta kivaa, eikä ole todellakaan helppoa kiinnostua tälläisistä asioista ihmisten ahdasmielisyyden takia. Ihmisiä on erilaisia, heidän ajattelutapansa ovat erilaisia. Ihmiset ovat silti erittäin suvaitsemattomia vielä näinäkin päivinä. Ja ehkä tuo perseennuolenta oli vähän liikaa, kun väsyksissä kirjotin, mutta siltähän se nyt voi vaikuttaa, jos oli kiinnostunut paranormaalista sun muusta ja sitten, kun käyttäjät vähän lyttäävät niin ollaan heidän puolellaan. Toki olisit voinut tämän informaatioin päivittää tuonne ylläpito-osioon.

Sitä paitsi jos, et jaksa uskoa paranormaaliin, niin on se nyt kumma juttu. Asiat ovat useimmiten paranormaaleita ennen kun ne pystytään tieteellisesti todistamaan. Siitähän tässä on kyse. Onhan monia eläinlajejakin ensin pidetty paranormaaleissa piireissä sen takia, ettei niiden olemassaoloa olla pystytty todistamaan. Kuitenkin loppujen lopuksi on varmasti paljon asioita joita ihminen ei vielä tai tuskin koskaan tule täysin käsittämään tai pystyisi tieteellisesti todistamaan.

Ja näitä skeptikoita on aikalailla suuri määrä. Etkä voi sanoa vakavalla naamalla, että kanavalla voisi joku esittää teorioitansa, koska tämä saa aika nopeasti haukut ja lyttäyksen. Itse en ainakaan viitsi pahemmin mistään teoriasta puhua, koska huomaa kyllä missä arvossa sellaisia ihmisiä pidetään. Hyvä tulee, kun puhuu siitä Tukiaisesta sun muista, jotka kiinnostavat yllättävästi näitä skeptikoita. Näiden skeptikkojen palaute ei vain satu olemaan asiallisimmasta päästä. Yhtä hyvin heidän tulisi osata perustella että miksei? Yleisesti he ovat kuitenkin asenteella "päästänsä vialla", "hurahtanu", "pelle".

Minusta kanavasta on tullut lähemmäksi läppäpainotteinen paskanjauhanta kanava. Tietenkin sielä näkyy olevan asiallista ja asiaan kuuluvaa keskustelua aina siinä 22:00-4:00 välisenä aikana, jolloin nämä nappulat ovat painelleet nukkumaan.

Joku on voinut myös panna merkille, mutta blogista joutuu usein näitä uutisia tuonne Riemurasiaan asti, että kyllä tämä vetää tänne vähän kaikensorttista piruilijaa yms.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 08 Loka 2008, 11:42

ärsyttää olla koulussa atk:ta
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Spiff » 08 Loka 2008, 12:47

Ei nyt ärsytä, mut ahistaa.
Huomenna on hammastarkastus. 2 reikää ja 1 lohkeama on ainaki mitkä tiedän. Ei hyvää päivää ei :(
Hey ho let's go!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 15:34

JD Matthew kirjoitti:ärsyttää olla koulussa atk:ta

Sehän on paras aine :D

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 15:40

Ottaa pahasti aivoon, kun yksi luokkalainen kokoajan puhuu minusta paskaa. Joka ainoa hetki. Kokoajan jotain "ne asuu oikeesti paskan värisessä talossa, se on ihan homo typpi, mä meen kyntään sen pihaa mun mailman parhaalla mopolla, niitten piha on pelkkää hiekkaa eli se on ihan köyhää."

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Loka 2008, 15:47

Tonza133 kirjoitti:Ottaa pahasti aivoon, kun yksi luokkalainen kokoajan puhuu minusta paskaa. Joka ainoa hetki. Kokoajan jotain "ne asuu oikeesti paskan värisessä talossa, se on ihan homo typpi, mä meen kyntään sen pihaa mun mailman parhaalla mopolla, niitten piha on pelkkää hiekkaa eli se on ihan köyhää."


Kielii yleensä kateudesta. Yrittää nostaa omaa arvoansa halveksumalla toista.

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Spiff » 08 Loka 2008, 15:52

Onneksi olen aikani lusinut.
Koita kestää.
Hey ho let's go!

TheMagician
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 06:03

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja TheMagician » 08 Loka 2008, 15:54

Calemran kirjoitti:Vituttaa vain sikana, ku porukka on tommosta >:--------D

Itte sain niin paljo paskaa niskaan peruskouluaikoina siitä, että satuin edes lukemaan tälläsiä asioita. Minut tuomittiin saatananpalvojaksi sun muuta kivaa, eikä ole todellakaan helppoa kiinnostua tälläisistä asioista ihmisten ahdasmielisyyden takia. Ihmisiä on erilaisia, heidän ajattelutapansa ovat erilaisia. Ihmiset ovat silti erittäin suvaitsemattomia vielä näinäkin päivinä.


Miksi oletat, että olet ainut? Minua on koulukiusattu (nimittelyä, tönimistä, käsien sitomista, nöyryyttämistä koko koulun edessä 10 vuotta putkeen, pahimmillaan ala-asteen lopussa ja koko ylä-asteen aikana) kolmannesta luokasta datanomikoulutuksen viimeiseen luokkaan asti, koska olen aina ollut erilainen kuin muut. Pukeudun eri tavalla kuin muut, näytän ulkoisesti erilaiselta ja kuuntelen erilaista musiikkia kuin muut. Ylä-aste se vasta mukavaa aikaa oli, kun näytin kaverille videon, jossa oli kuvia, videoita ja ääniä aaveista ja väitin niitä aidoiksi. Seuraavien viikkojen aikana joka päivä kouluun mennessä oppilaat tuijottivat minua käytävillä ja nauroivat, kun kävelin ohi. Mutta arvaa mitä? Pitää osata sanoa Fuck 'Em. Pitää osata olla välittämättä muiden mielipiteistä. Etenkin internetissä. Muuten, tiedätkö, masentuu, alkaa viiltelemään itseään ja seuraavaksi ostaakin aseen, ampuu jokaisen luokkakaverin ja lopuksi itsensä.

IRC on enemmän tuollaista turhaa höpöttelyä varten, mutta kyllä siellä syntyy vakavaakin keskustelua ja jokainen sinne saa tulla rupattelemaan, mistä sitten haluaakaan. Mielestäni keskustelupalstat ovat sellaisia paikkoja, joissa käydään se vakava keskustelu. On enemmän aikaa hakea tietoa ja kirjoittaa pitkiäkin viestejä.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 08 Loka 2008, 16:42

Kiusaamisesta puheenollen, oliskos ollut Iltalehti kun teki kyselyn koulukiusaamisesta ja tulokset olivat ainakin minun mielestäni järkyttävät. Lähes 80 prosenttia kyselyn tekijöistä oli koulukiusattuja. Kiusaamista siis oli tapahtunut ainakin jossain elämänvaiheessa. Herää mieleen kysymysten sekasorto, jotka voi tiivistää kivasti yhteen ainoaan sanaan: "miksi".

Mutta aiheeseen. Tänään minua ärsytti suunnattomasti se, että jouduin taas tekemään koulussa töitä muiden puolesta ja he vielä kehtasivat valittaa kun eivät päässeet tupakkatauolle! Prkl. Miksi me muut emme muka saisi pitää taukoa, vaikka emme polttaisikaan tupakkaa? Onko se tupakka joku ehdoton juttu, jonka takia on ihan pakko jättää omat hommat kesken ja vierittää ne muiden niskoille vain siksi, että pääsee itse laiskottelemaan? Opettajakaan ei ymmärrä moista touhua.

Lisäksi minua ärsyttää se, että jalkani ovat ihan puuduksissa ja minua nukuttaa ihan kauheasti. En kuitenkaan tahtoisi mennä nyt nukkumaan, koska muuten en herää huomenna ajoissa kouluun. Kahvia en juo, enkä koskaan juokaan ja kauppaan en jaksaisi raahautua energiajuoman takia. Vaikka no, ei siitä loppujen lopuksi paljon vaivaa koituisi. En vaan millään tahtoisi kävellä. Laiska olen ja sekin ärsyttää. :D
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 08 Loka 2008, 17:24

Minut unohdettiin tänään. Koulukaveri joka kuskaa minua kotiin ja kouluun aina kun mahdollista, unohti minut tänään koululle. Yritin soittaa perään ja kysyä, missä hän oikein on, kun ei autoa näy. Oltiin sovittu että pistää hälyn kun on lähdössä. No ei vastaa puhelimeen ja mie sitte ajattelen, että onneksi kerkeä vielä bussiin ja meen pysäkille. Sit kaveri soittaa ja sanoo että oli jo puolessa välissä matkaa ku huomas että joku puuttuu ja tuli sitte hakemaan.

Kai mie sit vaan olen niin huomaamaton persoona.. :roll:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 17:27

Dala kirjoitti:Minut unohdettiin tänään. Koulukaveri joka kuskaa minua kotiin ja kouluun aina kun mahdollista, unohti minut tänään koululle. Yritin soittaa perään ja kysyä, missä hän oikein on, kun ei autoa näy. Oltiin sovittu että pistää hälyn kun on lähdössä. No ei vastaa puhelimeen ja mie sitte ajattelen, että onneksi kerkeä vielä bussiin ja meen pysäkille. Sit kaveri soittaa ja sanoo että oli jo puolessa välissä matkaa ku huomas että joku puuttuu ja tuli sitte hakemaan.

Kai mie sit vaan olen niin huomaamaton persoona.. :roll:

Sittenhän sinua ei huomata niin helposti, kun teet jotain luvatonta... :D


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron